Вт, 24.10.2017, 07:10
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 7«123467»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект" (Допоможіть зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими)
Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект"
Шестопалов Дата: Чт, 13.03.2008, 08:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Видавництво "Аспект" звертається до вчителів інформатики з проханням зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими.
Ваші зауваження та пропозиції будуть із вдячністю прийняті, враховані при перевипуску книг і ВИНАГОРОДЖЕНІ.

Ось приклад зауважень і пропозицій, які я одержав від Олександра Пилипчука:
У посібнику "Базовий курс. 11 клас" учні помітили помилки:
- п.7.1 (с.110 внизу) написано: "прізвище "Перелазенко" записано у комірці А5, а число 193,20 у комірці D4". Має бути "прізвище
"Перелазенко" записане у комірці А4, а число 193,20 у комірці D5";
- у вправі 7.2, у таблиці має бути "Кирдяга Майкл", якщо правильно виконана вправа 7.1.
- в п.7.4 у таблиці - немає 10, 17 і 24 чисел в лютому.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 08:20
Шестопалов Дата: Пт, 21.11.2008, 18:23 | Повідомлення № 16
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (igor_)
Посібник "Інформатика, базовий курс, 11 клас", 2006, ст.144, Вправа 7-8 "логічні функції..." пункт 4 - можливо не "середній бал не менше 18", а "сумарний бал не менше 15".

Дякую! Подивлюсь, виправлю.
yanasklyar Дата: Вт, 06.04.2010, 20:29 | Повідомлення № 17
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
Не помилка , а пропозиція...
При вивченні Баз даних за параграфом "Проектування Баз даних" зразу іде практична робота, а тільки потім вивчається звязування таблиць та організація підстановок. Хоча доречно спочатку навчити учнів створювати підстановки, а потім виконувати практичну роботу, бо вній не використовуючи підстановки мяко кажучі не зручно заповнювати таблицю "Успішність"(стор. 243). Тоб-то на мою думку булоб краще переставити місцями практичну роботу 9.3 та параграф 9.4, що я насправді і роблю.
Bandalak Дата: Вт, 06.04.2010, 21:01 | Повідомлення № 18
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
yanasklyar, мені здається вносити пропозиції до підручників по старій програмі вже немає смислу, вони перевидаватися не будуть. Вважаю доречним пропонувати удосконалення тільки для підручників по 12-річній програмі. Хоча бази даних вивчатимуться і по новій програмі.
Як уже говорилося на форумі, хотілося б розширити параграф "Кодування інформації", ввівши перетворення чисел до двійкової системи та навпаки. А також арифметичні операції з двійковими числами.
yanasklyar Дата: Вт, 06.04.2010, 21:16 | Повідомлення № 19
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
переглядаючі різні посібники "Аспект", навіть для різних вікових груп, правда за стаою програмою, зробила висновок, що є певні наробки і їх навіть дублюють у різних книжках. І так як Шестопалов вже почав видавати посібники для 12-річного навчання, думаю за основу братиме те що вже нароблено і пропозоції будуть доречні. А взагалі то, я думаю автор сам вирішить що конструктивно, що ні. Доречі він сам закликав до конструктивних пропозицій.
Ktara Дата: Вт, 06.04.2010, 21:17 | Повідомлення № 20
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
У меня даже дети полюбили складывать, вычитать, умножать в разных системах. Как ни странно - им нравится :) тем более у нас раньше отдельный предмет был "Системы счисления". Bandalak, найду материал в электронном виде - перешлю, мы рассматривали 2, 8, 16 системы и арифметические операции в них :)
Шестопалов Дата: Вт, 06.04.2010, 21:26 | Повідомлення № 21
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (yanasklyar)
При вивченні Баз даних за параграфом "Проектування Баз даних" зразу іде практична робота, а тільки потім вивчається звязування таблиць та організація підстановок. Хоча доречно спочатку навчити учнів створювати підстановки, а потім виконувати практичну роботу, бо вній не використовуючи підстановки мяко кажучі не зручно заповнювати таблицю "Успішність"(стор. 243). Тоб-то на мою думку булоб краще переставити місцями практичну роботу 9.3 та параграф 9.4, що я насправді і роблю.

Дякую, подивлюсь, подумаю. Час ще є, адже БД будуть вивчатися в 11 класі у 2011-2012 навчальному році.
yanasklyar Дата: Вт, 06.04.2010, 21:27 | Повідомлення № 22
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
не розумію навіщо витрачати на це час, коли є багато інших цікавих тем: презентації, на які всьго відводиться 4-6 годин, веб-дизайн, від якогодіти просто шаленіють, тим більше програма цього не вимагає, от тіль халепа правда з ДПА вийшла.
Шестопалов Дата: Вт, 06.04.2010, 21:29 | Повідомлення № 23
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Bandalak)
Як уже говорилося на форумі, хотілося б розширити параграф "Кодування інформації", ввівши перетворення чисел до двійкової системи та навпаки. А також арифметичні операції з двійковими числами.

Це у 9-му класі, який і так перевантажений вимогами програми? У посібнику "Аспект", наприклад, параграф 1.1. "Інформація та способи її подання" має 15 сторінок (інші параграфи менш об’ємні). Може краще залишити це для додаткових занять, якщо знайдеться "зайвий" час?


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 06.04.2010, 21:37
Bandalak Дата: Вт, 06.04.2010, 22:29 | Повідомлення № 24
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Шестопалов)
Це у 9-му класі, який і так перевантажений вимогами програми? У посібнику "Аспект", наприклад, параграф 1.1. "Інформація та способи її подання" має 15 сторінок (інші параграфи менш об’ємні). Може краще залишити це для додаткових занять, якщо знайдеться "зайвий" час?

Двійкове числення - це основа основ принципу роботи сучасних обчислювальних систем. Це ніхто не заперечить. Вивчення даної теми дозволить логічно зв'язати поняття "інформація" з принципами роботи комп'ютера. Я думаю на це можна виділити 1 параграф. А натомість у 9 класі реально можна з'економити на графічному редакторі та на мережах.
yanasklyar Дата: Вт, 06.04.2010, 22:33 | Повідомлення № 25
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
Quote (Шестопалов)
Може краще залишити це для додаткових занять, якщо знайдеться "зайвий" час?

цілком згодна, тим більше цей матеріал ні з чим і ні як не повязується. Ktara, кажете, що це цікаво учням, хіба тим хто не бачив роботи над графікою для ВЕБ, створення анімацій у Flesh, я з своїми все розглядала в інтегрованому курсі "Основи веб-дизайну". А тепер тільки з метою підготовки до екзамену потрібно надолужувати та вивчити "Системи счислення".
Ktara Дата: Вт, 06.04.2010, 22:40 | Повідомлення № 26
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
yanasklyar, у меня курс Основи информатики, не думаю, что не познакомив с принципами работы компьютера можно давать ВЕБ и Флеш
А когда был отдельный предмет по системам счисления то много что делали
Bandalak Дата: Вт, 06.04.2010, 23:19 | Повідомлення № 27
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
yanasklyar, вибачте мене за не вихованість, але Ви хоч трошки уявляєте собі, як електрончики бігають по шині даних від процесора до пам'яті і для чого вони це роблять?
Чи Ви вважаєте, що комп'ютер - це просто Богом дана іграшка, якою потрібно тільки навчитися користуватися не розуміючи як вона працює?
volodschool2 Дата: Ср, 07.04.2010, 00:07 | Повідомлення № 28
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1361
Нагороди: 12
Рейтинг: 267
Quote (Bandalak)
Ви хоч трошки уявляєте собі, як електрончики бігають по шині даних від процесора до пам'яті і для чого вони це роблять?

Електрика ще не настільки вивчена , щоб можна було так просто уявити, як вони (електрончики) там "бігають". B)


Відредаговано: volodschool2 - Ср, 07.04.2010, 00:12
Bandalak Дата: Ср, 07.04.2010, 00:28 | Повідомлення № 29
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (volodschool2)
Електрика ще не настільки вивчена , щоб можна було так просто уявити, як вони (електрончики) там "бігають".

Ну не фізичну ж природу електронів я тут мав наувазі! Розумію Ваш гумор. :)
Головне уявляти собі, що коли побіг електрон (чи потік електронів) по шині в певний момент часу, то по провіднику проходить струм, а значить "одиничка" в сигналі, а коли не побіг - "нулик". Ну це я для того, щоб було ясно навіщо нам двійкова система числення! ;)
volodschool2 Дата: Ср, 07.04.2010, 00:48 | Повідомлення № 30
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1361
Нагороди: 12
Рейтинг: 267
Quote (Bandalak)
Ну це я для того, щоб було ясно навіщо нам двійкова система числення!

Моя сусідка дуже вправно їздить на своєму мерсі, але вона поняття не має, що знаходиться в нього під капотом. А інший сусід, чудовий автомеханік, не має посвідчення водія, жодного разу не сідав за кермо. Кожен має бути спеціалістом в своїй справі. І ми, інформатики, рано чи пізно також дійдемо до того, що будемо окремо навчати комп’ютерним технологіям та програмуванню з обов’язковим вивченням систем числення.


Відредаговано: volodschool2 - Ср, 07.04.2010, 00:56
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект" (Допоможіть зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими)
Сторінка 2 з 7«123467»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.