Вт, 24.10.2017, 01:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 3«123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » "Аспект" - газета вчителів інформатики України (Проблемні статі, замітки, оголошення, реклама)
"Аспект" - газета вчителів інформатики України
Шестопалов Дата: Ср, 12.03.2008, 22:49 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Газета "Аспект" виходить з друку щомісяця і поширюється безкоштовно.
На 12.03.08 вийшли з друку 21 номер загальним тиражем 4200 примірників.
Сторінки газети відкриті кожному для виступу із власним баченням (аспектом) проблем викладання інформатики і комп’ютеризації навчального процесу в школі і шляхів їх вирішення. Автори у своїх статтях повинні піднімати проблеми з тематики газети або конструктивно відповідати на опубліковані матеріали. Стаття не повинна бути звітом про успіхи і нагороди, в ній не повинно бути ненормативної лексики і образ на адресу будь-якої особи або організації. Підпис під статтею може бути довільним, навіть псевдонімом.

Приклад замітки:
Забезпечення шкіл підручниками і посібниками відбувається зверху і це є основною причиною незадовільної якості їх змісту. Щоб добитися грифу і "держзамовлення", використовуються незаконні схеми. А школи одержують "безкоштовно" купу макулатури, яка осідає без використання в бібліотеках. Для боротьби з монополізмом в цій галузі досить застосувати таку схему: школи після одержання державних програм для їх найкращого виконання будуть САМІ ВИБИРАТИ І КУПУВАТИ підручники. Треба зняти всі грифи з підручників і посібників, а гроші для їх свідомого придбання виділяти школам! Тоді погані підручники і корупційні схеми вмруть самі по собі. До речі, саме такі схеми застосовуються у цивілізованому світі, куди наша держава прагне увійти.
У кінці січня у Кіровограді слухав як один з творців дорогих підручників з інформатики, редактор солідного журналу критикував за "поверховість викладу матеріалу, користувацький підхід та значну кількість помилок книг того автора, який сам пише, сам редагує, сам видає і сам продає". Я задав йому лише одне питання: "Чи забезпечені Ваші, як Ви запевняєте, правильніші і глибші підручники комплектом практичних робіт, тренажерами, педагогічним програмним засобом, комплектом електронних тестів?" У відповідь почув: "Ні, але мабуть про це варто подумати". У цю скрутну хвилину йому на допомогу прийшов видавець, який порадував присутніх таким одкровенням: "Коли ми почали видавати підручники з інформатики, ми взагалі не знали ситуації у школах...?". Мені, рядовому вчителю, захотілося додати: "Ви й досі цієї ситуації не знаєте і, що найстрашніше, і не хочете знати. Ми з Вами представники двох ізольованих світів. Ви - світ академічної науки дивитесь на нас, учителів-практиків, лише як на потенційних покупців своєї продукції. І тільки той, розкритикований Вами автор, вважає нас своїми колегами, співавторами. Тільки Він створює КОМПЛЕКТ ЗАСОБІВ ВИКЛАДАННЯ. Так, з помилками. Ми їх бачимо, тому що ПРАЦЮЄМО за його СИСТЕМОЮ. А Ваших помилок не побачимо поки Ви не створите Вашу СИСТЕМУ засобів викладання."
Юрій Бак, Кіровградська обл.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 08:06
anton_k Дата: Пт, 14.03.2008, 19:14 | Повідомлення № 16
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (Bandalak)
ось замітка:
Прикріплення: tat.rar(9Kb)

Не можу відкрити це прикріплення.

А де поділитися мої коментарі до розповіді Шестопалова про підручники у різних країнах?

Додано (14.03.2008, 18:14)
---------------------------------------------

Quote (anton_k)
А де поділитися мої коментарі до розповіді Шестопалова про підручники у різних країнах?

Знайшлися мої коментарі. Виявляється Шестопалов пише одні й ті ж самі слова у різних гілках форуму. Для чого? Так виникає плутанина. Вважаю,що й так дуже багато місця на Всеукраїнському форумі відведено Аспекту. Або це форум Аспекта?
Пропоную додержуватися тематики гілок форуму, не повторювати одні й тіж самі фрагменти кілька разів. Зі свого боку обіцяю не повторюватися. Цекаю такого від інших учасників, а то це ускладнює орієнтацію в матеріалах.
Bandalak Дата: Нд, 16.03.2008, 10:54 | Повідомлення № 17
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Bandalak)
Дивно, я зробив все правильно. Чому так? Спитаємо у Ковальчука...

Перезаливаю, виявляється архіви треба називати лише цифрами!
Прикріплення: 2222.rar(7Kb)
Шестопалов Дата: Нд, 16.03.2008, 11:18 | Повідомлення № 18
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Шановний Анатолій Миколайович!
Ваша замітка прийнята в роботу для публікації в черговому номері газети "Аспект".
Для попереднього ознайомлення з нею відвідувачів форуму публікую її тут у невідредагованому вигляді:

Проблеми вивчення інформатики у початковій школі
Для відповіді на запитання «чи потрібно вивчати інформатику у початковій школі» необхідно проаналізувати цілі, які стоять перед середньою освітою. На думку багатьох видатних педагогів одним з основних завдань школи є підготовка учнів до самостійного життя в суспільстві. Освіта у школі не повинна оминати знання та вміння, які можуть знадобитись у повсякденному житті. У наш час вміння користуватись комп’ютерними технологіями потрібне на кожному кроці, тому що інформатика охоплює всі види людської діяльності.
Існують інші причини доцільності вивчення інформатики у школі. Наприклад, неоціненну послугу робить комп'ютер дітям з обмеженими фізичними можливостями: за їх допомогою вони можуть здобути освіту і реалізувати себе відповідно до своїх здібностей, через Інтернет мають змогу спілкуватися з ровесниками, інформаційна освіченість дає змогу багатьом інвалідам отримати посильну, добре оплачувану роботу (програмісти, системні адміністратори, Web-дизайнери тощо), почувати себе повноцінними членами суспільства.
Інформаційні технології набувають широкого використання при вивчені різних предметів. В школи все більше надходять різноманітні навчальні програми, середовища, електронні підручники тощо. Для їх використання на уроках учні мають володіти основами користування комп’ютером, який вони повинні освоїти на уроках інформатики.
А чи потрібно вводити предмет інформатики в освітній курс молодшої школи? І хоча у багатьох школах вже ввели цей предмет, досі існує велика кількість як аргументів «за» та «проти». Більшість висловлювань «проти» стосуються питання шкідливості комп’ютера для здоров’я дітей, як фізичного, так і психічного. Подібного негативного впливу можна уникнути, якщо дотримуватись встановлених санітарно-гігієнічних норм використання комп’ютера, застосовувати навчальні програми, які не шкодять психіці дітей. У багатьох виникає занепокоєння з приводу того, що дітям шкідливо багато часу проводити за комп’ютерами. Але ж навчання інформатики не зводиться до роботи з комп’ютерами, за яким діти молодшого віку згідно санітарних норм можуть проводити не більше 15 хвилин на урок. Значну частину уроки учні вчаться без комп’ютера основам обробки інформації: розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності за допомогою виконання вікових завдань.
Необхідно вводити інформатику у молодших класах ще й тому, що багато з батьків підтримують захоплення своїх дітей модним технічним пристроєм ще в дошкільному віці, і якщо залишити цей процес без контролю, він може призвести до негативних наслідків, наприклад, до актуальною в наш час хвороби – комп’ютерної залежності. Це може відбутися, якщо вся діяльність дітей за комп’ютером зводиться до різноманітних ігор. Вивчення курсу інформатики у молодших класах навчить дітей правильно застосовувати комп’ютер, допоможе зрозуміти, що це не іграшка, а універсальний пристрій, який має багато корисних властивостей, навчити користуватись ними без шкоди для здоров’я.
Щодо комп’ютерних ігор, які заполонили весь вільний час школярів, то їм необхідно приділити особливу увагу. Саме ці ігри, яких нині існує величезна кількість, є причиною виникнення комп’ютерної залежності. З цієї причини необхідно формувати у дітей свідоме ставлення до подібного використання комп’ютера ще у молодших класах. Курс інформатики для початкової школи повинен це передбачати. Також він має бути спрямований на загальний розвиток дітей, їх творчих здібностей, на вдосконалення знань, умінь і навичок через міжпредметні зв’язки.
Використання інформаційних технологій надає молодшій школі нові методи навчання, можливість за допомогою навчальних комп’ютерних комплексів, таких як, «Сходинки до інформатики», «Роботландія», середовище «Лого Миры», не тільки навчити використовувати комп’ютер, а й поглибити знання з інших предметів, розвивати логіку, уяву, проводити виховну роботу тощо. З’являється новий спосіб замотивувати дітей до навчання, бо вивчення інформатики завжди викликає у них захоплення і цікавість, і цим необхідно скористатися.
Але мало ввести у початковій школі інформатику як предмет. Необхідно розробити таку програму навчання, яка б ураховувала всі ці питання, необхідно підібрати відповідні засоби навчання, розробити методи, і головне – підготувати спеціалістів, які будуть розумітися на викладанні інформатики саме дітям віком 6-10 років., що також є проблемою. Постає питання методичної літератури, підручників, так як існуючих видань недостатньо Не можна оминути і проблему нестачі обладнаних кабінетів.
На мою думку, позитивного набагато більше, ніж негативного, і тому введення інформатики у навчальний курс молодшої школи є доцільним. При цьому необхідно прикласти велику кількість зусиль, щоб вирішити ті проблеми, які це нововведення викликає. Не можна втрачати шанс покращити рівень освіти школярів, шанс змінити, вдосконалити систему сучасної початкової освіти через страх перед труднощами.
Анатолій Бандалак, с. Вашківці, Чернівецька обл.

Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 20.03.2008, 01:29 | Повідомлення № 19
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Шановний Євгене Анатолійовичу!
Чи можна викласти у цій темі перші 8 номерів газети "Аспект"?
Вони у форматі doc і багато місця не займають.
Шестопалов Дата: Чт, 20.03.2008, 10:57 | Повідомлення № 20
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чи можна викласти у цій темі перші 8 номерів газети "Аспект"?
Вони у форматі doc і багато місця не займають.

Що було, то загуло! Зараз готується до випуску "Аспект" №22 і прошу за прикладом ваших колег піднімати теми, що вас хвилюють. Вже поступило три дописи, чекаю ще. Інші пропозиції, що мені робити (див. вище) не приймаються.
ОДЕРЖАТИ СВІЖИЙ НОМЕР ГАЗЕТИ МОЖНА ТІЛЬКИ ОДНИМ СПОСОБОМ - РАЗОМ ІЗ КНИГАМИ ВИДАВНИЦТВА "АСПЕКТ"!!!
Також "свій" номер газети одержать автори заміток. Ось так!

Quote (anton_k)
Вважаю,що й так дуже багато місця на Всеукраїнському форумі відведено Аспекту. Або це форум Аспекта?

Без проблем! Одне слово Адміна і я покидаю ваш поважний форум. Чи може досить Вашої вказівки?!

Додано (20.03.2008, 09:57)
---------------------------------------------
Як облаштувати освіту
(записки дилетанта)
За даними “Світового економічного форуму” за індексом готовності інформаційної структури Україна посідає 82 місце поряд із Замбією та Танзанією”.
Опираючись на власний досвід і знання, спробую окреслити своє бачення проблем інформатизації навчального процесу, що існують в освіті, і запропонувати шляхи їх вирішення. Моя задача не применшити славні здобутки нашої освіти. Честь і хвала вчителям і керівникам освітянських установ, які за мізерні гроші за рахунок свого часу, здоров'я і сім'ї роблять, що можуть, для навчання дітей. Моя задача – в міру сил допомогти нашій освіті стати кращою! Сподіваюсь, що мої пропозиції викличуть дискусію, під час якої інші небайдужі вчителі піднімуть інші проблеми і запропонують шляхи їх вирішення. А проблем в освіті багато! Пропоновані мною заходи не потребують великих витрат, досить належної організації і бажання:
1. Скільки б не говорили про інноваційні технології, навчальний процес залишається застарілим без широкого використання комп’ютерів при вивченні всіх без винятку предметів шкільного курсу.
2. Скільки б ми не гордились рівнем зазубрених знань, здобутими перемогами на олімпіадах, більшість наших учнів не вміють користуватися засобами інформа¬цій¬них технологій і випускникам доводиться доучувати те, що повинна дати школа.
3. Гектари тюлю і дорогі люстри на втіху начальству не роблять школи сучасними. Тільки оснащення їх комп’ютерною технікою, мультимедійними засобами, електронними бібліо¬те¬ками, доступ¬ним виходом в Інтернет може забезпечити учням сучасні знання.
4. Змагання між школами за місця і нагороди в різноманітних конкурсах потрібно замінити на конкурентну боротьбу за рівень інформатизації навчального процесу і тим самим “виграти тендер” на комплектацію своїх шкіл учнями.
5. Обмін досвідом між школами затрудняється використанням паперових технологій. Досить статті і розробки вчителів публікувати на одному з існуючих серверів (наприклад, «Острів знань»), щоб зробити їх загальнодоступними.
6. Вчителі працюють в інформаційному вакуумі без взаємного спілкування. Досить створити на популярному сервері форум, на якому вчителі в будь-який момент могли б звернутися по допомогу до колег, одержати поради від досвідчених спеціалістів з інших шкіл України.
7. Освітянське керівництво у своїй більшості не знає, з якого боку підійти до комп’ютера. Потрібно на рівні районних і міських управлінь освіти організувати курси “Основи комп’ютерної грамотності” для вчителів і керівного складу освіти.
8. Наради керівного складу вимагають особистої присутності директорів шкіл, їх замісників і вчителів, забирають багато часу. Досить налагодити роботу в Інтернеті, щоб проводити такі наради кожен з свого робочого місця, як це вже роблять на Харківщині.
9. Роботи на папері з ярмарку педагогічних ідей недоступні для запозичення. Ярмарок повинен завершуватися випуском альманахів кращих робіт в електрон¬ному вигляді, які можна тиражувати на компакт-дисках.
10. Розмови про європейський статус цивілізованою Україну не зроблять. Потрібно направити зусилля і кошти замість «євроремонтів» на впровадження інформаційних технологій навчання, комп’ютерного тестування, регулярною роботою вчителів і учнів в Інтернеті.
Без принципових зрушень в облаштуванні освіти згідно сучасних вимог інформатизації навчального процесу школи України ризикують залишитися там, де вони вже знаходяться.
Євген Шестопалов, «Аспект»

Відредаговано: Шестопалов - Чт, 20.03.2008, 08:37
Ktara Дата: Чт, 20.03.2008, 13:36 | Повідомлення № 21
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (Шестопалов)
ОДЕРЖАТИ СВІЖИЙ НОМЕР ГАЗЕТИ МОЖНА ТІЛЬКИ ОДНИМ СПОСОБОМ - РАЗОМ ІЗ КНИГАМИ ВИДАВНИЦТВА "АСПЕКТ"!!!

Завжи можна знайти якийсь компроміс, а категоричність не завжди доречна.
Наскільки я розумію, пропонують таке - хочете мати газету - купляйте щось щомісяця і вам вишлють разом з книгами smile

Шестопалов Дата: Чт, 20.03.2008, 14:11 | Повідомлення № 22
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Ktara)
Наскільки я розумію, пропонують таке - хочете мати газету - купляйте щось щомісяця і вам вишлють разом з книгами

"Так то воно так - тільки трішечки не так!" (Шельменко денщик)
Досить один раз зробити замовлення, ЩОБ ОДЕРЖАТИ ВСІ НАЯВНІ (а це 4-5 номерів) ПРИМІРНИКИ ГАЗЕТИ!

Quote (Ktara)
Завжи можна знайти якийсь компроміс, а категоричність не завжди доречна.

Вам розказати, скільки мені коштує підготовка і випуск чергового номера газети? Мабуть маю ринкове право встановлювати умови її поширення.
Ви не звернули на ще один засіб одержання свіжого номера без замовлення книг: "свій" номер газети одержать автори заміток. Працюйте, пишіть замітки!


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 20.03.2008, 14:13
Ktara Дата: Чт, 20.03.2008, 14:45 | Повідомлення № 23
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (Шестопалов)
Вам розказати, скільки мені коштує підготовка і випуск чергового номера газети? Мабуть маю ринкове право встановлювати умови її поширення.

я знаю скільки коштує видавництво smile І Ви маете повне право встанювлювати свої правила. Але, категоричність одразу викликає бажання посперечатись smile Це підтвердить будь-який психолог smile
Шестопалов Дата: Вт, 15.04.2008, 18:04 | Повідомлення № 24
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Виходить з друку черговий щомісячний номер газети "Аспект" № 22 від 20.04.08 із статтями:
* Проблеми вивчення інформатики у початковій школі, автор: Анатолій Бандалак, Чернівецька обл.;
* Комп’ютер і дитина: інтелектуальний прогрес чи емоційна катастрофа (детальніе див.www.malecha.org.ua);
* За даними телеканалу !+! про комп’ютерну залежність;
* Ребёнок и компьютер (по материалам сайта www.coder.com.ua).

Газета "Аспект" розповсюджується безкоштовно.
При упаковці посилки із замовленими книгами в неї вкладаються свіжі номери газети.

Відредаговано: Шестопалов - Вт, 15.04.2008, 18:08
NataliyG Дата: Вт, 13.05.2008, 11:15 | Повідомлення № 25
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Шановний пане Шестопалов, скажіть будласка у мене така проблема.
Для атестації нам кажуть що булоб добре мати якісь друковані праці. Я атестуюся ще не цього року. Але так на майбутнє.
Чи можете ви надрукува наприклад якісь статті чи доробки рядового вчителя інформатики? Що для цього треба зробити?
Який матеріал буде цікавий?
RUTA Дата: Вт, 13.05.2008, 11:53 | Повідомлення № 26
Я тут недавно...
Повідомлень: 33
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (NataliyG)
Шановний пане Шестопалов, скажіть будласка у мене така проблема.Для атестації нам кажуть що булоб добре мати якісь друковані праці. Я атестуюся ще не цього року. Але так на майбутнє.Чи можете ви надрукува наприклад якісь статті чи доробки рядового вчителя інформатики? Що для цього треба зробити?Який матеріал буде цікавий?

В мене така ж проблема. И ще питання... Якщо мої розробки російськомовні, обов'язково їх перекладати на українську?

Anatoli Дата: Вт, 13.05.2008, 12:35 | Повідомлення № 27
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Можу допомогти перекласти.
ihor_hontar Дата: Вт, 13.05.2008, 15:09 | Повідомлення № 28
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Шановний пане Євген Анатолійович Шестопалов, скажіть, будь ласка, чи Ви плануєте якійсь рубрики або тематику в нових номерах газети "Аспект"?
Який матеріал буде цікавий?
Шестопалов Дата: Вт, 13.05.2008, 17:16 | Повідомлення № 29
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (ihor_hontar)
Шановний пане Євген Анатолійович Шестопалов, скажіть, будь ласка, чи Ви плануєте якійсь рубрики або тематику в нових номерах газети "Аспект"?
Який матеріал буде цікавий?

Сторінки газети відкриті кожному для виступу із власним баченням (аспектом) проблем викладання інформатики і комп’ютеризації навчального процесу в школі і шляхів їх вирішення.
Автори у своїх статтях повинні піднімати проблеми з тематики газети або конструктивно відповідати на опубліковані матеріали. Стаття не повинна бути звітом про успіхи і нагороди, в ній не повинно бути ненормативної лексики і образ на адресу будь-якої особи або організації. Підпис під статтею може бути довільним, навіть псевдонімом.
Для публікації в черговому номері текст статті (краще неформатований!) у вигляді файла текстового редатора Word досить направити електронною поштою на адресу редакції, можна скористатися і звичайною поштою.
Нашу газету можна копіювати, тиражувати і розповсюджувати на власний розсуд, тому редакція не гарантує збереження авторських прав на матеріали, що в ній публікуються.
filnick Дата: Вт, 13.05.2008, 18:48 | Повідомлення № 30
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (NataliyG)
Для атестації нам кажуть що булоб добре мати якісь друковані праці

Quote (RUTA)
В мене така ж проблема

Шановні колеги. Для публікацій своїх праць Вам краще звернутися у Ваші обласні інститути освіти або у відповідні методичні кабінети. Зараз вони мають свої видавництва і можете подати туди свої розробки. Тим більше вони Вам самі дадуть рецензію. При бажанні матеріал можна видати більшим тиражем (правда, скоріше за все, Вам самим доведеться його реалізовувати). Якщо Ви маєте непогані, з Вашої точки зору розробки, подавайте їх у редакції українських педагогічних видань ("Шкільний світ", "Інформатика" тощо).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » "Аспект" - газета вчителів інформатики України (Проблемні статі, замітки, оголошення, реклама)
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.