Вт, 13.11.2018, 05:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » "Аспект" - газета вчителів інформатики України (Проблемні статі, замітки, оголошення, реклама)
"Аспект" - газета вчителів інформатики України
Шестопалов Дата: Ср, 12.03.2008, 21:49 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Газета "Аспект" виходить з друку щомісяця і поширюється безкоштовно.
На 12.03.08 вийшли з друку 21 номер загальним тиражем 4200 примірників.
Сторінки газети відкриті кожному для виступу із власним баченням (аспектом) проблем викладання інформатики і комп’ютеризації навчального процесу в школі і шляхів їх вирішення. Автори у своїх статтях повинні піднімати проблеми з тематики газети або конструктивно відповідати на опубліковані матеріали. Стаття не повинна бути звітом про успіхи і нагороди, в ній не повинно бути ненормативної лексики і образ на адресу будь-якої особи або організації. Підпис під статтею може бути довільним, навіть псевдонімом.

Приклад замітки:
Забезпечення шкіл підручниками і посібниками відбувається зверху і це є основною причиною незадовільної якості їх змісту. Щоб добитися грифу і "держзамовлення", використовуються незаконні схеми. А школи одержують "безкоштовно" купу макулатури, яка осідає без використання в бібліотеках. Для боротьби з монополізмом в цій галузі досить застосувати таку схему: школи після одержання державних програм для їх найкращого виконання будуть САМІ ВИБИРАТИ І КУПУВАТИ підручники. Треба зняти всі грифи з підручників і посібників, а гроші для їх свідомого придбання виділяти школам! Тоді погані підручники і корупційні схеми вмруть самі по собі. До речі, саме такі схеми застосовуються у цивілізованому світі, куди наша держава прагне увійти.
У кінці січня у Кіровограді слухав як один з творців дорогих підручників з інформатики, редактор солідного журналу критикував за "поверховість викладу матеріалу, користувацький підхід та значну кількість помилок книг того автора, який сам пише, сам редагує, сам видає і сам продає". Я задав йому лише одне питання: "Чи забезпечені Ваші, як Ви запевняєте, правильніші і глибші підручники комплектом практичних робіт, тренажерами, педагогічним програмним засобом, комплектом електронних тестів?" У відповідь почув: "Ні, але мабуть про це варто подумати". У цю скрутну хвилину йому на допомогу прийшов видавець, який порадував присутніх таким одкровенням: "Коли ми почали видавати підручники з інформатики, ми взагалі не знали ситуації у школах...?". Мені, рядовому вчителю, захотілося додати: "Ви й досі цієї ситуації не знаєте і, що найстрашніше, і не хочете знати. Ми з Вами представники двох ізольованих світів. Ви - світ академічної науки дивитесь на нас, учителів-практиків, лише як на потенційних покупців своєї продукції. І тільки той, розкритикований Вами автор, вважає нас своїми колегами, співавторами. Тільки Він створює КОМПЛЕКТ ЗАСОБІВ ВИКЛАДАННЯ. Так, з помилками. Ми їх бачимо, тому що ПРАЦЮЄМО за його СИСТЕМОЮ. А Ваших помилок не побачимо поки Ви не створите Вашу СИСТЕМУ засобів викладання."
Юрій Бак, Кіровградська обл.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:06
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 13.03.2008, 01:23 | Повідомлення № 2
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3683
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Шестопалов, а не могли б ви у цій темі викладати свіжі номери газети в електронному вигляді?
Дуже хочеться почитати свіжі номери. Чи може вони викладаються десь на вашому сайті?
Шестопалов Дата: Чт, 13.03.2008, 07:44 | Повідомлення № 3
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Quote (Ковальчук_Олександр)
Шестопалов, а не могли б ви у цій темі викладати свіжі номери газети в електронному вигляді?

Газета "Аспект" виходить в друкованому вигляді і розповсюджується безкоштовно. При упаковці посилки із замовленими книгами в неї вкладаються свіжі номери газети.

Шановний Олександр Михайлович!
Сьогодня я Вам відправлю бандероль з газетами "Аспект" від №16 до №21.

Зараз готується черговий номер газети на тему: "Інформатика в 2-6 класах". Чекаю на замітки! Звичайно, писати можна і на інші теми, що стосуються викладання інформатики і впровадження інформаційних технологій в школі.

Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 13.03.2008, 12:40 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3683
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
За свіжі номери дякую.
Проте я переконаний, що було б краще і доступніше абослютно для всіх, щоб цю зазету читав кожен бажаючий в режимі он-лайн.
По Україні досить багато вчителів інформатики, що із-задоволенням почитати б цю газету. Я думаю, це був би чудовий подарунок читачам нашого форуму і користувачам вашого сайту. Пам’ятаю, коли я замовляв у вас компакт-диск з test-w, там були номери газети, здається від 1 по 8. Пізніше, ви прислали мені ще кілька свіжих. А от номери, починаючи з 13, я не читав.
То чи реально все-таки викласти всі номери газети "Аспект" на вашому сайті або даному форумі?
Простір для розміщення є. Адже розіслати газету всім бажаючим, навіть цього форуму дуже важко.
Шестопалов Дата: Чт, 13.03.2008, 14:32 | Повідомлення № 5
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Quote (Ковальчук_Олександр)
То чи реально все-таки викласти всі номери газети "Аспект" на вашому сайті або даному форумі?

Щойно пробував - не реально! Форум не пропускає такі об’єми даних. До того ж, будуть втрачатися малюнки і таблиці.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 13.03.2008, 14:41 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3683
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Шестопалов)
Щойно пробував - не реально! Форум не пропускає такі об’єми даних. До того ж, будуть втрачатися малюнки і таблиці.

Реально!
Шліть мені на E-mail свіжі номери. Я їх викладу у себе і дам вам посилання.
Шестопалов Дата: Чт, 13.03.2008, 15:33 | Повідомлення № 7
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Quote (Ковальчук_Олександр)
Реально!
Шліть мені на E-mail свіжі номери. Я їх викладу у себе і дам вам посилання.

16 Мб у форматі PageMaker?! Та Ви оптиміст! Хто і, головне, як її буде читати? Нехай все буде так, як є!
До речі, ми з Вами, як у тому анекдоті, де циган б’є сина за те, щоб лошаті. якого ще немає, спину не зламав.

Не бачу ні проблемних статей, ні заміток, ні об’яв, ні реклами - а ми ведемо розмову про свіжі номери газети. Звідки вони візмуться без ваших дописів? Обіцяю все, що до мене прийде в НОВУ газету, публікувати в цій темі. А поки що - нуль!

Ось кілька дописів із минулих випусків для натхнення:
... опишу як проходили мої уроки в одній з львівських гімназій. Спочатку оголошую оцінки за домашні роботи, які були надіслані мені додому електронною поштою до 21 год. напередодні (таких робіт бувало по 3-5) і хвалю за старанність, оригінальність тощо з тим, щоб заохотити більше учнів до такої співпраці. Оголошую тему уроку. Відповідний параграф з книжки (відомо з якої) було задано вивчити самостійно. Після оголошення теми запитую, що було неясно під час роботи з книжкою. Якщо є питання, то відповідаю. Часто питань немає. Інколи це насторожує. На всякий випадок говорю пару фраз. Але як тільки починають позіхати чи тягнутися за мобільними телефонами, розсаджую за комп’ютери. Учні виконують завдання по темі відповідної ІТ, що вивчається, або вводять типову програму, наприклад, табулювання функції тощо. За цей час працюю з учнями, які виконали домашнє завдання і принесли його на якомусь з носіїв. Переглядаю роботи (5-6), аналізую, виставляю оцінки. Ще пару учнів мають, щось написане в зошиті, але на них вже не вистачає часу, ще пару учнів не мають нічого і не хочуть мати. Потім починається основна робота: даю завдання на модифікацію вже введеної програми, таких модифікацій 3-5. Оголошую конкурси, нагороджую за кращі розв’язки символічними призами, які попали під руку: ручка від вчителя, блокнот, календарики, перехідний прапорець переміщається від одного комп’ютера до іншого тощо. Виставляю оцінки, інколи на це не вистачає часу, добре що поточне оцінювання не є обов’язковим. Записую на дошці домашнє завдання і задаю наступний параграф для самостійного вивчення. Замість висновку: головна моя мета – заставити працювати учнів, бо дуже часто учні на уроках інформатики заставляють працювати вчителя, маскуючи цим свою бездіяльність. На мою думку, чим менше розмов на уроці, тим краще. Конспектування виключено ... За рахунок двохгодинного заняття і того, що робота повністю автоматизова-на і алгоритмізована, залишається час і газету почитати, і каву випити і …
Ярослав Глинський, м. Львів "Аспект" № 16

Хід голосування на обох форумах несподівано показує, що тема підручників для вчителів байдужа. Пояснюю це тим, що 20-річна практика роботи вчителя фактично без достойного підручника привчила їх до "саморобок". Можуть бути поруч кілька однакових шкіл і в кожній інформатику викладають по різному. Один вчитель мучить весь клас (?) всі 2 роки програмуванням, бо вимагають олімпіади. Другий хоче дотримуватись рекомендованих МОНУ програм, але заплутався серед їх двох десятків. Третій щось поназбирав з різних книжок і диктує (?) конспекти. Четвертий на все махнув рукою і займається на уроці своїми справами...Відсутній стандарт вимог до знань і умінь з інформатики у вигляді ЄДИНОЇ ОБОВ'ЯЗКОВОЇ ПРОГРАМИ І ВСІХ НАЛЕЖНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. Залишений сам на сам з інформатикою, кожний вчитель тулить, що може, на свій розсуд. А як надоїсть, то дає учням ігри на уроках і має спокій. Мені довелося бачити кращих вчителів інформатики України на конкурсі "Вчитель року - 2006". Ось де таланти із нічого зробити щось! Ні один вчитель на відкритих уроках не використовував рекомендований МОНУ базовий підручник, тільки власні саморобки! Хіба що в окремих випадках посібники Ярослава Глинського та Test-W Євгена Шестопалова. Цей конкурс нагадував мені (було по телевізору) завдання переплисти Ла-Манш "на подручних средствах": хто на матраці, хто у ванні, хто в чому зміг придумати. Для прояву "смекалки и сообразительности" конкурсантів це добре, а для навчання МАСОВОГО УЧНЯ сучасним інформаційним технологіям...?
Євген Шестопалов, “Аспект” № 16

Про яке об’єктно-орієнтоване програмування (ООП) може бути мова в звичайній середній школі? На жаль учні приходять на інформатику з досить низьким рівнем базової підготовки з математики та логіки, а також з небажанням думати.
Візуальні системи програмування звичайно піднімають цікавість в учнів, але заглиблюватись в тонкощі ООП не варто. Достатньо, щоб вони вміли "намалювати" інтерфейс програми і написати код обробки стандартних подій. Якщо з інтерфейсом все виходить майже у всіх, то з кодом вже важче (причини вище).
А планувати навчання всіх учнів з розрахунку на олімпіаду не варто, краще потратити пару годин в тиждень на індивідуальну роботу із здібними учнями, хай навіть безоплатну, ніж мучити 80 % учнів поясненнями рекурсії і способів сортування.
Все вищесказане не стосується шкіл з поглибленим вивченням, факультативів і т. д., де здібні діти вже відібрані.
Юрій Зозуля, Хмельницька обл. "Аспект" № 17

... Типові навчальні плани основної і старшої школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову, в якій передбачені додаткові години на предмети та курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття...
... Інваріантна складова типового навчального плану основної школи ... забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту...
... У 9 класі розпочнеться вивчення інформатики - навчального предмета, покликаного сформувати в учнів уявлення про основна інформаційні процеси в природі, суспільстві, техніці, функціонування засобів інформаційних та комунікативних технологій, основні компоненти програмного забезпечення; виробити в школярів уміння та навички користувача інформаційних засобів. Вивчення інформатики триває у старшій школі. Водночас у 7 та 8 класах за наявності комп'ютерної техніки в межах освітньої галузі "Технологія" також може вивчатися інформатика......Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту". Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 р. № 128.
Згідно з рішеннями місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування класи можуть ділитися на групи і при наповнюваності, меншій від нормативної, а також при вивченні інших предметів за рахунок зекономлених бюджетних асигнувань та залучення додаткових коштів...
Mexim, Хмельницька обл., "Аспект" № 18

Відредаговано: Шестопалов - Чт, 13.03.2008, 16:33
anton_k Дата: Чт, 13.03.2008, 17:41 | Повідомлення № 8
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (Шестопалов)
16 Мб у форматі PageMaker?!

А чого це у Вас такі файли великі?
Коли я верстаю, то у мене книжка на 640 сторінок з таблицями та малюнками влазить на дискету. Використовуйте вбудовані стилі і шаблони. Готуйте ретельніше графіку.

filnick Дата: Чт, 13.03.2008, 22:49 | Повідомлення № 9
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
У 2004-2005 рр я мав змогу прямо з Інету качати перші номери газети Аспект (здається вони були в архівах у Вордівському форматиі). Мені вона дуже подобалася. Навіть роздруковував її на звичайному стандартному листку (з двох сторін) і давав вчителям інформатики з інших шкіл, де ще не було Інтернету. Але потім газета перестала виходити. До речі, перших шість чи сім номарів у мене зберігаються в кабінеті.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 13.03.2008, 23:35 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3683
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (filnick)
о речі, перших шість чи сім номарів у мене зберігаються в кабінеті.

У мене також є перші 8 номерів газети в електронному варіанті в Вордівському форматі.
Є друковані з 9 по 12 (прислав Євген Анатолійович).
Перші 8 можна без проблем викласти, за інші не знаю, якщо вони так солідно займають пам’яті, то їх багато вчителів завантажувати не будуть.
Нормальна вага - до 200 Кб на 1 номер (в архіві).
Перші 8 номерів займають 1,42 Мб. Якщо викинути деякі малюнки, то буде в тричі менше.
Отож і нові номери можна підлаштувати під інтернет (оптимізувати їх об’єм) за рахунок фільтрації графіки.
Шестопалов Дата: Пт, 14.03.2008, 08:16 | Повідомлення № 11
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Так будуть дописи, чи ні?! Вони і тільки вони будуть публікуватися в цій темі. Про все інше прошу не турбуватися!!!

Змушений нагадати, що газета "Аспект" - не шкільна стіннівка, а видання з державною реєстрацією і офіційним контролем. Є редактор, члени редколегії, коректори і відповідальний за випуск. А ви пропонуєте профанацію!

Відредаговано: Шестопалов - Пт, 14.03.2008, 08:23
oleg_teacher Дата: Пт, 14.03.2008, 08:30 | Повідомлення № 12
Любитель дискутувати
Повідомлень: 177
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Розкажіть навіщо дана вітка? Якщо ніхто не хоче ділитися?
Quote (Ковальчук_Олександр)
16 Мб у форматі PageMaker?! Та Ви оптиміст! Хто і, головне, як її буде читати? Нехай все буде так, як є!

Сказати що така газета є? Ну є взнали. Що далі ...
Коли просять люди поділитися, а їм безкоштовну річ не дають то про що далі мова.
Шановний пан Шестопалов Вам ж сказали:
Quote (Ковальчук_Олександр)
Шліть мені на E-mail свіжі номери. Я їх викладу у себе і дам вам посилання.
Шестопалов Дата: Пт, 14.03.2008, 12:00 | Повідомлення № 13
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Факир был пьян - фокус не удался!

Шановні адміни! Дописи до газети можуть публікуватися на тих умовах, що я виклав вище, або прошу закрити цю тему. Щось багато бажаючих "нести со мной бревно". Зовсім неконструктивна розмова.

Додано (14.03.2008, 12:00)
---------------------------------------------
А ось перша "ластівка": допис в газету "Аспект" № 22. який має вийти 20.04.08

Інформатика та інформатизація навчального процесу в школах Ріпкинського району Чернігівської області
Всі школи І-ІІІ та І-ІІ ступенів району мають комп’ютерні класи. На початок 2007-2008 навчального року у школах нараховувалось 286 комп’ютерів, які об’єднані в 21 клас. На 12 учнів в районі припадає 1 комп’ютер, у всіх комп’ютерних класах створено локальні мережі. Але лише 5 комп’ютерних класів мали доступ до всесвітньої мережі Інтернет.
Інформатика віднесена до того типу навчальних предметів, у яких провідним компонентом є спосіб діяльності, основним завданням якого є формування вмінь і навичок використання ІКТ. Без опанування відповідної комп’ютерної грамоти або інструментарію неможливо використовувати НКК для навчальної діяльності учнів засобами новітніх технологій під час вивчення інших шкільних предметів та організації навчально-пошукової роботи. Для вирішення цих проблем треба проявляти більше наполегливості в першу чергу керівникам шкіл. А районному відділу освіти і його методичній службі посилити контроль і допомогу.
Не другорядне значення мають і підручники та посібники під час вивчення інформатики. Вчителі шкіл району віддають перевагу посібникам видавництва «Аспект». Проте, учні шкіл не забезпечені в повній мірі цими посібниками. Наскільки мені відомо, лише в Любецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів таких посібників є в достатній кількості. Учням треба порекомендувати ці посібники, показати їх, можливо дати покористуватись своїми. Я, наприклад, так переконував своїх учнів. Тому зараз проблем з посібниками з інформатики у мене в школі не існує. І навіть ті учні, які вже закінчили школу і навчаються у ВНЗ, користуються цими посібниками і схвально про них висловлюються.
У більшості шкіл комп’ютери використовуються переважно в процесі викладання інформатики і лише епізодично – на уроках з інших предметів: хімії, природознавства, математики, біології, географії, української літератури, історії.
Головною проблемою залишається неготовність учителів-предметників використовувати сучасну комп’ютерну техніку. Тут позначається відсутність методики викладання основ наук із застосуванням комп’ютерів; недосконалість методичних рекомендацій, посібників щодо використання комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі; відсутність у керівників розуміння необхідності (і неминучості!) інформатизації навчально-виховного процесу.
На мою думку, проблему можна вирішити заохоченням тих вчителів-предметників, які використовують в практиці своєї роботи ІКТ і тих керівників шкіл, які розуміють питання інформатизації навчально-виховного процесу і своїми діями поліпшують його.
Вже багато учнів шкіл району мають комп’ютери вдома і користуються послугами мережі Інтернет. Це позитивно впливає на засвоєння ними програмового матеріалу з інформатики, дає можливості ефективніше використовувати знання учнів, одержані на уроках інформатики для створення проектів для вивчення інших предметів, отримувати повнішу інформацію з тієї чи іншої галузі знань.
Не треба забувати і про факультативи і гуртки з інформатики. А відділам освіти просто треба наполегливо відшукувати кошти для оплати керівникам факультативів і гуртків.
З певними труднощами проходить впровадження в школах району вивчення інформатики з 5 класу. Проте, районний відділ освіти, керівництво шкіл і ми, вчителі інформатики. енергійно працюємо над розв’язанням цієї проблеми, що значно поліпшить не лише викладання інформатики, а й інших предметів.
Микола Ковшун, смт. Любеч, Чернігівська обл.

Відредаговано: Шестопалов - Пт, 14.03.2008, 12:06
Шестопалов Дата: Пт, 14.03.2008, 15:27 | Повідомлення № 14
Видавець посібників
Повідомлень: 1597
Нагороди: 15
Рейтинг: 220
Український підручник: історія затяжної хвороби
(Скорочено. Детальніше див. http://uabooks.info/ua/book_market/textbook/?pid=1093 )У кожній країні моделі забезпечення підручниками різні, проте, в основному, вони базуються на двох принципах: закупівля за бюджетні кошти та вільний ринок навчальної літератури. Моделі сертифікації підручників (у нас це процедура присвоєння грифу), тобто визначення певного рівня відповідності сучасним вимогам і можливості для використання у навчальному процесі, вирішуються в кожній країні також по-різному.
У Франції не існує офіційної процедури сертифікації підручників. Офіційними документами є навчальні програми та коментарі до них. Саме вони і є офіційним документом, на підставі якого розробляються підручники. Видавці діють на вільному конкурентному ринку. Рекомендованих списків підручників не існує. Закупівля літератури здійснюється навчальними закладами за рахунок бюджетних коштів.
В Австрії затверджуються списки схвалених підручників до кожного предмету. Проте це не розглядається як заборона до використання в навчальному процесі іншої літератури. Підручники обираються на вчительських конференціях. Всі австрійські навчальні заклади мають певну фінансову незалежність; закупівля підручників здійснюється за рахунок бюджетів земель і муніципалітетів.
У Фінляндії практично відсутня приватна освіта. Уряд централізовано сплачує 25-70% капітальних видатків та до 60% оперативних, інше сплачується за рахунок муніципалітетів. Учні молодшої школи безкоштовно користуються навчальними матеріалами, основної, як правило, сплачують кошти за них.
У Португалії - аналогічна ситуація. Учні молодшої школи безкоштовно забезпечуються підручниками, а для подальшої ланки освіти підручники, в основному, закуповуються за кошти батьків.
У Великобританії існує чітка система контролю за якістю навчальної літератури... Вчителі самостійно обирають методику та необхідні їм навчальні матеріали. Кожна державна школа має відведений їй державою бюджет, який витрачається і на закупівлю підручників.
У Голландії Міністерство освіти не надає список рекомендованих підручників, вчителі вільні в їх виборі.
В Іспанії для закупівлі підручників використовуються в основному, кошти батьків, іноді місцевих бюджетів. Майже така система існує і в Польщі.
Місцева влада Італії виділяє кошти на закупівлю підручників, які обирає рада вчителів навчального закладу. Списки рекомендованих книг відсутні.
Отже, в багатьох країнах користувачі - вчителі та учні - обирають базові підручники з рекомендованих списків.


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 14.03.2008, 15:29
Bandalak Дата: Пт, 14.03.2008, 16:26 | Повідомлення № 15
Лідер форуму
Повідомлень: 6012
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
У розділі газета "АСПЕКТ"

Quote (Ktara)
Цитата (Bandalak )
ось замітка:
Прикріплення: tat.rar(9Kb)
І знову сторінка не знайдена

Дивно, я зробив все правильно. Чому так? Спитаємо у Ковальчука...

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » "Аспект" - газета вчителів інформатики України (Проблемні статі, замітки, оголошення, реклама)
  • Сторінка 1 з 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.