Чт, 19.10.2017, 10:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 клас" (Відгуки прихильників програми єдиного базового курсу)
Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 клас"
Вчитель-з-Києва Дата: Сб, 10.09.2011, 15:51 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
У єдиному базовому курсі навчальний матеріал краще структуровано, виправлено певні диспропорції в розподілі навчального часу, враховано зауваження діючих вчителів. Основною структурною особливістю єдиного базового курсу є уніфікація змісту навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень для рівня стандарту та академічного рівня. Такий підхід дозволяє застосовувати єдині методики викладання та єдине навчально-методичне забезпечення для закладів всіх профілів названих рівнів.
Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 класи" схвалена комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 4 від 03.06.2011 р.)

Скачать програму http://aspekt-edu.kiev.ua


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Сб, 10.09.2011, 15:56
Ковшун Дата: Сб, 10.09.2011, 15:58 | Повідомлення № 2
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Вчитель-з-Києва)
Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 класи" схвалена комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 4 від 03.06.2011 р.)

Я користуюсь саме цією програмою.
Вчитель-з-Києва Дата: Сб, 10.09.2011, 16:25 | Повідомлення № 3
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
У порівнянні із рекомендованими МОНУ програмами для 9 і 10–11 класів пропонована програма «Інформатика. Єдиний базовий курс.
9–11 класи» має переваги:
• Програма розрахована на вивчення інформатики в 9–11 класах загальноосвітніх навчальних закладів усіх профілів і рівнів.
• Єдиний базовий курс інформатики, адаптований для відповідної вікової групи, може вивчатися і в 7-9 класах, після чого у старшій школі можна переходити безпосередньо до вивчення профільних курсів..
• Навчальний матеріал краще структуровано, з огляду на обсяги навчального навантаження в 11 річній школі. Виправлено певні диспропорції в розподілі навчального часу.
• Уніфіковано зміст навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень для 10–11 класів рівня стандарту та академічного рівня, що дає можливість використання єдиних засобів.
• Курс інформатики у 9–10 класах як на рівні стандарту, так і на академічному рівні, має єдині зміст, вимоги та засоби навчання.
• Вилучення із програми тем «Програмні засоби навчання математики, хімії, біології тощо» дозволило збільшити кількість годин на вивчення власне інформатики.
• Введення на рівні стандарту вивчення розділу «Базові поняття програмування, 11 годин» допоможе випускникам шкіл навчатися у технічних вузах.
• В 11 класі на академічному рівні до тем, що вивчаються на рівні стандарту, додаються теми, що розширюють або доповнюють рівень стандарту до академічного.
• На кожному уроці передбачено виконання практичних або тематичних робіт, розрахованих на індивідуальне виконання кожним учнем.
• Для перевірки знань теорії та практичних навичок на кожному уроці передбачається виконання практичних робіт за комп’ютером, тривалістю до 25 хв.
• Тематичне оцінювання здійснюється за допомогою тематичних робіт для формування і закріплення теоретичних знань та практичних навичок, здобутих протягом кількох уроків, які складають тему (розділ). Виконується на окремому уроці після вивчення розділу.
• При втратах навчального часу (наприклад, у зв'язку з карантином або державними святами) допускається виставлення тематичної оцінки на основі оцінок за практичні роботи.
• Виконуючи практичну або тематичну роботу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за практичні навички.
• З метою ефективного використання навчального часу знання теорії рекомендується оцінювати за допомогою комп’ютерного тестування.
• Учитель може змінювати порядок вивчення і обсяг розділів курсу залежно від рівня підготовки учнів і технічного оснащення школи, вибудовуючи в такий спосіб найбільш доречну для конкретного навчального закладу або класу траєкторію навчання.
• У програмі мінімізований зв’язок з конкретним програмним забезпеченням, цим самим створено умови для використання різних версій програмних та навчальних засобів.
• Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу редагується вчителем залежно від використовуваної методики і наявних навчальних засобів.
• Вимоги до рівня навчальних досягнень учнів поділено лише на 3 категорії (учні мають уявлення, учні знають, учні вміють), які відповідають середньому, достатньому та високому рівню навчальних досягнень. Така спрощена градація полегшує оцінювання.
• Основні положення програми обговорювалися широким колом вчителів та науковців на всеукраїнському форумі http://informatic.org.ua/forum/38-146-13.


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Сб, 10.09.2011, 16:28
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 клас" (Відгуки прихильників програми єдиного базового курсу)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.