 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 клас"
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Sa, 10.09.2011, 14:51 | Повідомлення № 1 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| У єдиному базовому курсі навчальний матеріал краще структуровано, виправлено певні диспропорції в розподілі навчального часу, враховано зауваження діючих вчителів. Основною структурною особливістю єдиного базового курсу є уніфікація змісту навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень для рівня стандарту та академічного рівня. Такий підхід дозволяє застосовувати єдині методики викладання та єдине навчально-методичне забезпечення для закладів всіх профілів названих рівнів. Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 класи" схвалена комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 4 від 03.06.2011 р.)
Скачать програму http://aspekt-edu.kiev.ua
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Sa, 10.09.2011, 14:56 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Sa, 10.09.2011, 14:58 | Повідомлення № 2 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Вчитель-з-Києва) Програма "Єдиний базовий курс. 9-11 класи" схвалена комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 4 від 03.06.2011 р.) Я користуюсь саме цією програмою.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Sa, 10.09.2011, 15:25 | Повідомлення № 3 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| У порівнянні із рекомендованими МОНУ програмами для 9 і 10–11 класів пропонована програма «Інформатика. Єдиний базовий курс. 9–11 класи» має переваги: • Програма розрахована на вивчення інформатики в 9–11 класах загальноосвітніх навчальних закладів усіх профілів і рівнів. • Єдиний базовий курс інформатики, адаптований для відповідної вікової групи, може вивчатися і в 7-9 класах, після чого у старшій школі можна переходити безпосередньо до вивчення профільних курсів.. • Навчальний матеріал краще структуровано, з огляду на обсяги навчального навантаження в 11 річній школі. Виправлено певні диспропорції в розподілі навчального часу. • Уніфіковано зміст навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень для 10–11 класів рівня стандарту та академічного рівня, що дає можливість використання єдиних засобів. • Курс інформатики у 9–10 класах як на рівні стандарту, так і на академічному рівні, має єдині зміст, вимоги та засоби навчання. • Вилучення із програми тем «Програмні засоби навчання математики, хімії, біології тощо» дозволило збільшити кількість годин на вивчення власне інформатики. • Введення на рівні стандарту вивчення розділу «Базові поняття програмування, 11 годин» допоможе випускникам шкіл навчатися у технічних вузах. • В 11 класі на академічному рівні до тем, що вивчаються на рівні стандарту, додаються теми, що розширюють або доповнюють рівень стандарту до академічного. • На кожному уроці передбачено виконання практичних або тематичних робіт, розрахованих на індивідуальне виконання кожним учнем. • Для перевірки знань теорії та практичних навичок на кожному уроці передбачається виконання практичних робіт за комп’ютером, тривалістю до 25 хв. • Тематичне оцінювання здійснюється за допомогою тематичних робіт для формування і закріплення теоретичних знань та практичних навичок, здобутих протягом кількох уроків, які складають тему (розділ). Виконується на окремому уроці після вивчення розділу. • При втратах навчального часу (наприклад, у зв'язку з карантином або державними святами) допускається виставлення тематичної оцінки на основі оцінок за практичні роботи. • Виконуючи практичну або тематичну роботу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за практичні навички. • З метою ефективного використання навчального часу знання теорії рекомендується оцінювати за допомогою комп’ютерного тестування. • Учитель може змінювати порядок вивчення і обсяг розділів курсу залежно від рівня підготовки учнів і технічного оснащення школи, вибудовуючи в такий спосіб найбільш доречну для конкретного навчального закладу або класу траєкторію навчання. • У програмі мінімізований зв’язок з конкретним програмним забезпеченням, цим самим створено умови для використання різних версій програмних та навчальних засобів. • Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу редагується вчителем залежно від використовуваної методики і наявних навчальних засобів. • Вимоги до рівня навчальних досягнень учнів поділено лише на 3 категорії (учні мають уявлення, учні знають, учні вміють), які відповідають середньому, достатньому та високому рівню навчальних досягнень. Така спрощена градація полегшує оцінювання. • Основні положення програми обговорювалися широким колом вчителів та науковців на всеукраїнському форумі http://informatic.org.ua/forum/38-146-13.
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Sa, 10.09.2011, 15:28 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |