Нд, 17.02.2019, 15:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.6 Юридично-правові аспекти » Правый зароботок учителя информатики (Из чего же, из чего же, из чего же сделана наша зарплата?)
Правый зароботок учителя информатики
Ogorodets Дата: Ср, 20.02.2008, 23:29 | Повідомлення № 1
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Вечер добрый. Уважаемые, хотелось бы поговорить в этой ветке о начислениях заработной платы учителям в школах. В нашем регионе информация эта весьма туманна - в сверке, в статье доходов значится только одна статья. Иногда прибавляется вторая - премия или еще что-нибудь. Сколько раз пытались добиться в бухгалтерии ГОРОО полный расклад - в ответ тишина.
Итак, за что мы получаем зарплату? Сколько стоит один час специалиста, учителя 2-ой категории и т.д? Сколько доплачивают за кабинет? Платят ли, в частности, информатикам за проверку тетрадей, практических работ и т.д? Платят ли сейчас выслугу лет?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 18:48
НІКОЛЯ Дата: Ср, 13.05.2009, 15:28 | Повідомлення № 346
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Quote (TanaT)
Питання до тих, хто має в школі лаборанта чи сисадміна (або виконує їх функції): куди звертатися, які вимоги до наявності такої посади (кількість класів, компютерів і т.д.) Я працюю в гімназії, у нас два класи (по 13 комп'ютерів приблизно).

[spoiler]Міністерство освіти і науки України „Затверджено”
Відділ освіти райдержадміністрації наказом директора школи
ка загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № № від 01.09.2008р.
Директор школи

Посадова інструкція №
оператора комп’ютерного набору
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №
.

1. Загальні положення
1.1.Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційних характеристик оператора комп’ютерного набору школи.
1.2.Оператор комп’ютерного набору призначається і звільняється з посади директором школи. 1.3.Оператор комп’ютерного набору повинен мати середню спеціальну професійну освіту (без вимог до стажу роботи) чи загальну середню освіту.
1.4.Оператор комп’ютерного набору підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з навчально-виховної роботи та вчителям інформатики.
1.5.У своїй діяльності оператор комп’ютерного керується законодавством України про освіту; постановами Уряду України, які визначають розвиток освіти; інвентаризації; правилами з охорони праці і протипожежного захисту, а також Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку школи і даною Інструкцією.

2. Функції
Основними напрямками діяльності оператор комп’ютерного набору є:
Технічне забезпечення уроків інформатики та інших уроків у школі.
Дотримання належного порядку в кабінетах інформатики та забезпечення умов для збереження обладнання.

3. Обов’язки
Оператор комп’ютерного виконує наступні посадові обов’язки:
забезпечення в приміщенні навчального кабінету чистого повітря, порядку розміщення засобів навчання та обладнання, справності та своєчасного їх ремонту, збереження в належному порядку протипожежних засобів і засобів першої медичної допомоги та вміння надати першу допомогу при нещасних випадках.
Ведення під керівництвом завідувача кабінету інвентаризаційних записів, своєчасне внесення змін до них про надходження та витрати матеріальних цінностей.
Забезпечення безвідмовної роботи навчального обладнання, повної безпеки їх під час виконання учнями лабораторних і практичних робіт.
Допомога вчителям в організації і проведенні навчальних демонстрацій, позаурочної роботи з предметів.

4. Права
Оператор комп’ютерного набору має право:
Давати обов’язкові для виконання вказівки учням і працівникам школи з питань, які стосуються дотримання правил користування обладнанням і приладами..
Контролювати і спрямовувати роботу прибиральника службових приміщень і працівника з обслуговування і поточного ремонту приміщень та обладнання кабінетів.
Брати участь у засіданнях педагогічної ради школи з правом дорадчого голосу.

5. Відповідальність
За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи і інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, встановлених даною Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих йому прав, оператор комп’ютерного набору несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
За зумисне спричинення школі чи учасникам навчального процесу збитків у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків оператор комп’ютерного набору несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, встановлених трудовим і (чи цивільним) законодавством. Оператор комп’ютерного набору несе повну матеріальну відповідальність у випадку недостачі, втрати чи псування обладнання, прийнятого на збереження на основі письмового договору про повну матеріальну відповідальність, якщо не докаже, що збитки нанесені не з його вини.

6. Взаємовідносини
Оператор комп’ютерного набору:
Працює за графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи за поданням заступника директора з навчально-виховної роботи.
Може бути залученим за розпорядженням заступника директора з навчально-виховної роботи до заміни тимчасово відсутніх учителів і вихователів у межах норматив тривалості свого робочого часу з додатковою погодинною оплатою педагогічної роботи.
Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
Працює в тісному контакті з учителями, батьками учнів (особами, які їх заміняють), систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з дирекцією і педагогічними працівниками школи.
Керівник структурного підрозділу
Посадову інструкцію отримала [/spoiler]

Це посадові інструкції що до обовязків лаборанта , А що до наказу треба поритись десь був бо мені теж доводилось вибивати лаборанта , бо все висіло на нас двох вчителях.

Відредаговано: НІКОЛЯ - Ср, 13.05.2009, 15:29
dpi Дата: Ср, 13.05.2009, 15:45 | Повідомлення № 347
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (TanaT)
Питання до тих, хто має в школі лаборанта чи сисадміна (або виконує їх функції): куди звертатися

Ответ:
Quote (TanaT)
грошей в школі не заробиш (не сюди треба за цим ходити :). Вчителі - це великі ентузіасти.
filnick Дата: Ср, 13.05.2009, 18:06 | Повідомлення № 348
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (TanaT)
куди звертатися, які вимоги до наявності такої посади (кількість класів, компютерів і т.д.)

В першу чергу зверніться до адміністрації Вашого закладу і поцікавтеся - чи присутні ці посади у Штатному розкладі. Якщо ні, то це питання може вирішити дирекція гімназії (рада закладу), звернувшись у Ваш відділ освіти.
Bandalak Дата: Сб, 23.05.2009, 12:59 | Повідомлення № 349
Лідер форуму
Повідомлень: 6131
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
У нас у школі з наступного навчального року вводять ставку системного адміністратора, але є вагомий негатив у цьому.
По перше, оплата буде йти по 2-му розряду, як у лаборанта, так що новий серйозний спеціаліст на цю посаду не прийде.
По друге, вчителеві інформатики віддати цю посаду можна тільки у випадку, коли його навантаження складає не більше 9 годин. Адже у нас платять максимум за 1,5 ставки!
Скоріше за все ця посада буде розподілена між існуючими лаборантами фізики та хімії, або щось типу цього.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Вчора нам прийшла на ПриватБанк зарплата за травень. Дивує, що так скоро, бо раніше вона приходила після 26-го числа.
Як і передбачалося у всіх, крім мовників та тих, що готують дітей до ЗНО була вирахувана зарплата за години в 11-му класі.
Я отримав 950 замість звичних 1611.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jokerz Дата: Сб, 23.05.2009, 13:34 | Повідомлення № 350
Хостер
Повідомлень: 1235
Нагороди: 7
Рейтинг: 146
Quote (Bandalak)
По перше, оплата буде йти по 2-му розряду, як у лаборанта, так що новий серйозний спеціаліст на цю посаду не прийде.

ну так студента какого нить мона пригласить. А вообще что за документы нужны что бы занять эту должность?
W-w-W Дата: Сб, 23.05.2009, 13:35 | Повідомлення № 351





Quote (Bandalak)
У нас у школі з наступного навчального року вводять ставку системного адміністратора, але є вагомий негатив у цьому.

Радує, що вводять, але співчуваю з іншого боку, бо дійсно ніхто нормальний в школу не прийде за таку зарплату

Quote (Bandalak)
По друге, вчителеві інформатики віддати цю посаду можна тільки у випадку, коли його навантаження складає не більше 9 годин. Адже у нас платять максимум за 1,5 ставки!

Це витворяє адміністрація школи, такого ніде нема.

Quote (Bandalak)
Скоріше за все ця посада буде розподілена між існуючими лаборантами фізики та хімії, або щось типу цього.

Ну а це зовсім ідіотизм, невже є на всю голову хворі директори? треба ж таке? Вз'яли б ще на кочегарів наділили, вони теж технарі!

Quote (Bandalak)
Як і передбачалося у всіх, крім мовників та тих, що готують дітей до ЗНО була вирахувана зарплата за години в 11-му класі.

Bandalak, це вже така наглість вашої дирекції, якій нема меж!
В нас так: хто не готує дітей до зно, той супроводжує їх до пунктів здачі дітьми зно, я вже 1 день їздив, тобто ми виїхали у 8.00 ранку, а повернулись з зно у 16.00. цей весь час був мені врахований за травень і все, і так само решті вчителів, які не готували дітей до зно.

Ось так наша дирекція вийшла з даної ситуації, а у вас пахне рано чи пізно розборками КРУ з дирецією, оскільки КРУ не цікавитиме такий розклад обставин, які зробили вам ваші керівники.

filnick Дата: Сб, 23.05.2009, 13:42 | Повідомлення № 352
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Bandalak)
Як і передбачалося у всіх, крім мовників та тих, що готують дітей до ЗНО була вирахувана зарплата за години в 11-му класі. Я отримав 950 замість звичних 1611.

Це порушення наказу МОНУ №1/9-73 від 30.01.09 та листа МОН № 1/9-844 від 26.12.08, де говориться:
Оплата праці педагогічним працівникам за проведення індивідуальних та групових занять здійснюється відповідно до їх тарифікації на II півріччя 2008/2009 навчального року. Такий порядок оплати праці поширюється й на вчителів, які викладають навчальні предмети у 11-х (12-х) класах та не залучені до проведення індивідуально-групових занять
Bandalak Дата: Сб, 23.05.2009, 21:36 | Повідомлення № 353
Лідер форуму
Повідомлень: 6131
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Quote (filnick)
Такий порядок оплати праці поширюється й на вчителів, які викладають навчальні предмети у 11-х (12-х) класах та не залучені до проведення індивідуально-групових занять

Цього речення у наказі, який нам показали немає! Оригінал я знайти не можу!
НІКОЛЯ Дата: Сб, 23.05.2009, 22:43 | Повідомлення № 354
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 18
Рейтинг: 206
Толь подивись тут і тут
і тут

[spoiler]МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ІНАУКИ УКРАЇНИ
01135, м.Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044)486-24-42, факс (044) 236-10-49,
від 26.12.08 № 1/9-844
від на №
Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
Щодо організації у травні 2009 року індивідуально-групової форми навчання для учнів 11-х (12-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів та документального її оформлення
Відповідно до наказу Міністерства освіти І науки України від 12.09.2008 № 848 "Про зміни в організації навчального процесу у 2008/2009 навчальному році для випускників 11-х (12-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів" повне завершення вивчення програмового матеріалу та виставлення відповідних тематичних оцінок з предметів навчального плану учням 11-х (12-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється до 1 травня 2009 року.
З метою якісної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації для учнів 11-х (12-х) класів організовуються індивідуально-групові заняття.
Перелік навчальних предметів, з яких будуть проводитися індивідуально-групові заняття, визначається відповідно до розділу 6 Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008р. № 94, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за № 151/14842 Із змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.09.2008р. №845 та зареєстрованими Міністерством юстиції України 14.10.2008р. за № 974/15665 та наказу Міністерства освіти і науки України від 03.09.2008р. № 804 «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України у 2009 році».
Для організації індивідуально-групових занять в навчальному закладі складається окремий розклад з урахуванням основного розкладу уроків загальноосвітнього навчального закладу, педагогічного навантаження вчителів, які залучаються до їх проведення, та термінів проведення зовнішнього незалежного оцінювання з окремих навчальних предметів.
Розклад індивідуально-групових занять та порядок їх проведення затверджуються наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу. У наказі також визначається порядок організації харчування у травні місяці учнів 11-х (12-х) класів, зокрема пільгових категорій.
Зазначеним наказом відповідальність за збереження життя та здоров'я учнів під час проведення індивідуальних та групових занять покладається на педагогічних працівників, що забезпечують їх організацію. Наказ керівника навчального закладу доводиться до відома учнів та їх батьків. Керівником навчального закладу, педагогічними працівниками спільно з батьками вживаються заходи щодо збереження життя та здоров'я дітей у травні - червні 2009 року. _
Формування груп для проведення індивідуальних та групових занать здійснюється керівником навчального закладу за письмовими заявами учнів 11-х (12-х) класів,які вони надають до 20 квітня 2009 року. У заявах випускники вказують навчальні предмети, з яких вони будуть проходити зовнішнє незалежне оцінювання та державну підсумкову атестацію.
Проведення індивідуальних та групових занять фіксується в окремому журналі обліку індивідуальних та групових занять.
На підставі сформованих списків груп, вчителем, який проводить заняття з певного навчального предмета, заповнюється відповідна сторінка зазначеного вище журналу.
У журналі позначається дата проведення занять, здійснюється облік відвідування їх учнями та у графі „Зміст заняття" стисло записується назва теми (тем), що опрацьовувалася (лися). Теми, що розглядаються під час проведення індивідуально-групових занять, мають відповідати програмовому матеріалу, що виноситься на зовнішнє незалежне оцінювання та державну підсумкову атестацію.
Оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення індивідуальних та групових занять не проводиться.
Оплата праці педагогічним працівникам за проведення індивідуальних та групових занять здійснюється відповідно до їх тарифікації на II півріччя 2008/2009 навчального року. Такий порядок оплати праці поширюється й на вчителів, які викладають навчальні предмети у 11-х (12-х) класах та не залучені до проведення індивідуально-групових занять. Зазначені вчителі в межах часу їх педагогічного навантаження виконують інші види робіт, пов'язані з організацією та методичним забезпеченням навчально-виховного процесу, зовнішнього незалежного оцінювання. Види робіт, що виконуються вчителями, які не задіяні до проведення індивідуально-групових занять, визначає керівник навчального закладу, на якого покладається контроль за їх виконанням.
При цьому наголошуємо, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про загальну середню освіту» загальна тривалість навчального року у основній та старшій школах становить 190 робочих днів; навчальний рік завершується не пізніше 1 липня.
Зважаючи на зазначене, учням 11-х (12-х) класів семестрові оцінки виставляються в класних журналах у терміни, визначені структурою навчального року, установленою загальноосвітнім навчальним закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.
Річні оцінки з предметів навчального плану виставляються не раніше ніж через 3 дні після виставлення семестрових та з урахуванням часу на вирішення спірних питань - не пізніше 10 червня поточного навчального року.
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 12.09.2008р. №845 «Про внесення змін до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.10.2008 р. за № 974/15665, випускникам навчальних закладів системи загальної середньої освіти як атестація зараховуються результати зовнішнього незалежного оцінювання. При цьому результати зовнішнього незалежного оцінювання з конкретного предмету виставляються до класного журналу в колонку з надписом ДПА.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.10.2008р. № 898 «Про затвердження календарного плану зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2009 році» з 15 грудня 2008 року розпочалося формування мережі пунктів тестування та їх реєстрація. При визначенні закладів, на базі яких будуть створені пункти зовнішнього незалежного оцінювання, необхідно враховувати:
- їх розташування та наявність зручних транспортних шляхів сполучення (пункти тестування мають створюватися, як правило, на базі навчальних закладів обласних, районних центрів, міст обласногопідпорядкування;
- змінність навчання (як правило, обираються навчальні заклади, де навчально-виховний процесздійснюється в одну зміну);
- наявність необхідної кількості приміщень, що відповідають вимогам аудиторій для тестування;
- приміщення, в якому розміщено пункт тестування, має бути обладнане внутрішніми туалетами.
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких функціонуватимуть пункти тестування, слід заздалегідь вирішити питання організації навчально-виховного процесу учнів 1-10 класів у дні проведення тестування з навчальних предметів (навчання на базі інших загальноосвітніх навчальних закладів у другу зміну; ущільнення програмового матеріалу тощо) та проінформувати про це педагогічні колективи, учнів і батьківську громадськість. Під час проведення навчально-виховного процесу керівниками навчальних закладів та педагогічними працівниками вживаються відповідні заходи щодо збереження життя і здоров'я дітей.

Заступник Міністра . П.Б.Полянський

Відредаговано: НІКОЛЯ - Сб, 23.05.2009, 22:46
salal Дата: Нд, 24.05.2009, 10:51 | Повідомлення № 355
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Bandalak)
у всіх, крім мовників та тих, що готують дітей до ЗНО була вирахувана зарплата

А чому мовникам зробили виключення?

Bandalak Дата: Пн, 25.05.2009, 20:45 | Повідомлення № 356
Лідер форуму
Повідомлень: 6131
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Quote (salal)
А чому мовникам зробили виключення?

Мовники всім гуртом готують дітей до ЗНО
shef100 Дата: Пн, 25.05.2009, 23:39 | Повідомлення № 357
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Bandalak)
Мовники всім гуртом готують дітей до ЗНО

А що у вас ніхто не вибрав інформатику на ДПА. Готували б тоді "гуртом" до екзамену і не шукали наказу.
^_^ Раджу вияснити усно у бухгалтерії, на основі чого нарахована зарплата. Може вони і не винні , бо нараховували згідно табелю. ТОді питання до заступника, чи хто там у вас складає табель. Якщо усні походеньки не дають результату , ну тоді діяти "письмово" із реєструванням вашої заяви. Хто його зна , як далеко це може дійти. Але правда (якщо вона є), на вашій стороні.


Відредаговано: shef100 - Пн, 25.05.2009, 23:39
mouse Дата: Вт, 26.05.2009, 10:04 | Повідомлення № 358
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
В мене питання по темі:
Учитель відпрацював свій перший рік і має право на відпустку. Як нараховуються відпускні? Є чітка формула? Від чого береться сума?
dpi Дата: Вт, 26.05.2009, 10:39 | Повідомлення № 359
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
По друге, вчителеві інформатики віддати цю посаду можна тільки у випадку, коли його навантаження складає не більше 9 годин.

В прошлом году у меня было две ставки при условии что буду успевать. И вполне законно. (Полтора оклада + вакансия + часа в ЦДЮТ)
shef100 Дата: Вт, 26.05.2009, 23:21 | Повідомлення № 360
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (mouse)
Учитель відпрацював свій перший рік і має право на відпустку. Як нараховуються відпускні? Є чітка формула? Від чого береться сума?

Вираховується середня заробітня плата одного робочого дня за весь навчальний рік і множититься на 56. Тому за умови підвищення зарплати на протязі н/р відпускні будуть менші щодо розміру зарплати за цей же період.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.6 Юридично-правові аспекти » Правый зароботок учителя информатики (Из чего же, из чего же, из чего же сделана наша зарплата?)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.