 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Портрети
| |
Deykun |
Дата: Пн, 02.02.2009, 15:25 | Повідомлення № 1 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| Тематичний клас значно краще сприймається, коли має портрети видатних діячив відповідної спеціальності, як зразок для учня. Сам на деяких нецікавих уроках розглядав портрети й написи під ними, так хоч чогось та навчився :)
В класах української мови - Шевченко, російською - Пушкін, фізики - Ейнштейн.
А кого б ви повісили в себе в кабінеті? Мені спадає на думку хіба що Алан Тьюрінг, як класик та сучасні приклади для наслідування Біл Гейтс, Ларі Пейдж та Сергій Брін, Лінус Торвальдс, Стів Возняк. Можна й Евкліда поприколу - в алгоритмізації шарив :)
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Deykun - Пн, 02.02.2009, 15:31 |
|
| |
kom_adm |
Дата: Сб, 10.07.2010, 00:45 | Повідомлення № 31 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (tana256) Мені здається, що потрібно мати в папці колекцію портретів всіх хто причетний до розвитку обчислювальної техніки. Можна мати в папочці, а можна й в електронному вигляді і через NSS демонструвати.
|
|
| |
Romek |
Дата: Нд, 18.09.2011, 18:23 | Повідомлення № 32 |
Тут живе...
Повідомлень: 145
| Портрети з біографіями: Паскаль, Цузе, Лейбніц, Віннер (3500х5000, формат pdf, ~9Mb): http://hotfile.com/dl/130109874/980a724/people.pdf.html
Відредаговано: Romek - Нд, 18.09.2011, 18:47 |
|
| |
volevikt |
Дата: Нд, 18.09.2011, 19:33 | Повідомлення № 33 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Еще в школьные годы читала книгу о Марии Склодовской-Кюри. Мне запомнилась одна ее фраза: "В науке мы должны интересоваться фактами, а не личностями." Читая книгу, мне больше всего запомнилась история открытия радиоактивных элементов: радия и полония, а не подробности ее биографии. Не знаю, меня почему то раздражало учить биографии выдающихся людей. Достаточно было общих фактов о них, а именно: тех моментов, которые касаются непосредственно их изобретения, написания произведения и. т. д. Может ли после окончания школы кто-то похвастаться тем, что помнит годы жизни выдающихся писателей или ученых? А вот эпоху, в которую жил этот человек, возможно вспомнит. Портреты этих людей, конечно же, лучше показать ученикам. Они должны знать умы столетия "в лицо". Хотя сейчас очень много перегибов с портретами. Встречаются тесты, в которых нужно "угадать" выдающеюся, или не очень, личность. Это всего лишь моя точка зрения, не претендующая на правильность.
|
|
| |
fizikas |
Дата: Нд, 18.09.2011, 22:46 | Повідомлення № 34 |
Тут живе...
Повідомлень: 133
| Quote (volevikt) Читая книгу, мне больше всего запомнилась история открытия радиоактивных элементов: радия и полония, а не подробности ее биографии. А хіба те, що вона з П'єром "перелопатила" вагон смолянистої обманки своїми руками, шоб відкрити радій, не факт її біографії? А те, що П'єр уже усвідомлюючи дію радію на людський організм продовжував ставити досліди на собі?
Quote (volevikt) Достаточно было общих фактов о них, а именно: тех моментов, которые касаются непосредственно их изобретения, написания произведения и. т. д. Як на мене - такий підхід не дозволяє зрозуміти (пізнати/оцінити) науковця (чи літератора) вцілому. А для учнів навіть прості біографічні факти відомих людей досить корисний приклад. Та ж Марія не змогла б навчатись у Сорбонні, якби на її навчання не заробляла кошти її сестра, якій перед цим на навчання медицині заробляла кошти Марія. Ось Вам і радій з полонієм.
Відредаговано: fizikas - Нд, 18.09.2011, 22:47 |
|
| |
volevikt |
Дата: Пн, 19.09.2011, 01:52 | Повідомлення № 35 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| fizikas, мабуть, ми з вами читали одну й ту саму книгу. Саме про такі факти я й мала на увазі. А от коли родився, переїхав, женився, помер - не запам'ятовую.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |