|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Відеокамери Sony VX2100E та Panasonic AG-DVX100BE
| |
kom_adm |
Дата: Sa, 17.05.2008, 15:57 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
| В даній темі будемо обговорювати питання, які виникають при роботі на даних камерах.
Шановні форумчани! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Sa, 17.05.2008, 16:05 | Повідомлення № 2 |
Ветеран спілкування
| Сьогодні нарешті забрав Соньку 2100. Перші враження просто неймовірні: суперовий ефектний дизайн, зручність користування, ергономіка. В комплекті все-таки йшов акумулятор NP570, що мене дуже порадувало. Пробував знімати на автоматі - якість досить пристойна, шумів в темному приміщені майже не виникає. Знаю, що напівпрофесійна камера призначена для зйомки на ручних налаштуваннях, але для цього потрібен досвід роботи з нею, а також ретельне вивчення інструкції та експерименти. Поскільки я новачок при роботі з DV і взагалі у зйомці відео, то в мене виникає питання: який кабель (ллату) найкраще придбати, щоб зганяти відео в комп’ютер, так як в комплекті нічого не знайшов?
|
|
| |
SLKuty |
Дата: Sa, 17.05.2008, 18:26 | Повідомлення № 3 |
Монтажер
| Відповідь тут однозначна Мережева плата ІЕЕЕ 1394 (70-90 грн) ну і кабель відповідний в залежності від розємів на платі в магазинах знають
|
|
| |
ssh |
Дата: Sa, 17.05.2008, 19:41 | Повідомлення № 4 |
Проф. освоїв фото-від. монтаж
| Quote (Ковальчук_Олександр) Сьогодні нарешті забрав Соньку 2100. Перші враження просто неймовірні: суперовий ефектний дизайн, зручність користування, ергономіка. Вітаю. Довгих років роботи.Quote (Ковальчук_Олександр) Поскільки я новачок при роботі з DV і взагалі у зйомці відео, то в мене виникає питання: який кабель (ллату) найкраще придбати, щоб зганяти відео в комп’ютер, так як в комплекті нічого не знайшов? Так, у комплекті нічого не має. Підтримую Quote (SLKuty) ІЕЕЕ 1394 (70-90 грн) . Пізніше, якщо захочете можна купити плату Pinnacle.
|
|