 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Учитель року 2009
|
NataliyG |
Дата: Вт, 26.08.2008, 20:25 | Повідомлення № 1 |
Активний учасник
Повідомлень: 684
| На секційному засіданні нам повідомили, що цього року відбудеться конкурс "Вчитель року 2008" в номінації "Вчитель інформатики" . конкурс буде проводитися в три етапи. 1. Огляд матеріалів 2. Контрольна робота письмова, співбесіда з комісією. 3. Майстер-клас урок з невідомим класом. Я так думаю шо то конкурс не тільки в моєму районі а Всеукраїнський, бо переможець їде на обласний. Я хотіла б взяти участь у конкурсі. Поділіться досвідом може вже хтось брав участь в подібному конкурсі, перемагав, чи просто має що сказати.
ТУТ - методичні рекомендації та презентація про конкурс "Учитель року".
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| | |
sacbara |
Дата: Ср, 21.01.2009, 16:18 | Повідомлення № 121 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| Прошу вибачення але можливо хтость покаже на форумі, щось конкретне та суттеве, крім критики конкурсу, "чи мої наробки моя гордість."" Майстер-клас "Я роблю це так" (презентація досягнень конкурсанта, де він виконує роль "вчителя вителів", розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї. Для майстер-класу конкурсант повинен вибрати таку форму роботи, яка б захопила аудиторію. Тривалість 15 хвилин)" Як це можна зробити, бо я взагалі не уявляю, поділіться досвідом.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відредаговано: sacbara - Ср, 21.01.2009, 16:24 |
|
| | |
Lana |
Дата: Чт, 22.01.2009, 10:31 | Повідомлення № 122 |
Новий користувач
Повідомлень: 6
| У нас майстер-клас називався "Мої знахідки", де треба було показати "родзинки" своєї роботи. Я вважаю, що всі нові "родзинки" - це гарно забуті старі прийоми та методи. Для того, щоб це стало тільки твоєю знахідкою, то її треба застосовувати, пропустити через душу та серце. Із свіженького: пропоную оригінальний спосіб для підведення підсумку уроку. Такий прийом називається "Сенкан". Запропонуйте дітям назвати один іменник. (Можна логічно їх підвести до цього: "Що сьогодні у нас відбулося? - Урок") До цього іменника назвати два прикметника. Який був цей урок? "Цікавий, повчальний". Назвати три дієслова, що стосуються уроку. "Навчилися, зробили, допомогли". А тепер ваша черга скласти речення із запропонованих слів: "Сьогодня у нас відбувся цікавий та повчальний урок, на якому ми навчилися..., зробили..., допомогли товаришам". Я застосувала цей прийом і на відкритому уроці, і на майстер-класі. Повірте, пройшло на "ура"!
|
|
| | |
VV |
Дата: Чт, 22.01.2009, 16:33 | Повідомлення № 123 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| А я використовувала «Модель майбутніх знань». Намалювала круг з секторами, в які вписала вимоги до теми: чому треба навчитися, що засвоїти. На початку уроку використала його як мотивацію, а в кінці уроку – як рефлексію. Дітям запропонувала сказати: «Я навчився..», «Я дізнався..», «Мій найбільший успіх».
|
|
| | |
vitert |
Дата: Пт, 23.01.2009, 01:09 | Повідомлення № 124 |
Тут живе...
Повідомлень: 174
| Quote (VV) Яка тема у Вас? Перечитайте, які форми та прийоми своєї роботи Ви там описали, та оберіть щось. Моя "Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках інформатики" - я на районний конкурс готував матеріали за 2 дні тому взяв першу тему що прийшла в голову, і настрочив опис досвіду на 5 сторінок не дуже задумуючись над тим що пишу, також все що приходило в голову, я ж не збирався їхати далі району, тому зараз навіть не знаю наскільки дана тема є прийнятна, і нормальна як на фінал обласного конкурсу? Наскільки я зрозумів на майстер-класі потрібно взяти якусь невеличку тему чи питання з курсу інформатики (теорія мабуть, бо практика відпадає), вибрати форму в якій її розглянути відповідно до твоєї проблеми, тобто мені викликати інтерес, зацікавити, та добитися від "учнів" елементів творчості, і все це за 15 хвилин??? Головні два питання: яку вибрати тему, і яку обрати форму. Чи це взагалі може бути не елемент уроку? Або твоя тема не з курсу інформатики, а стосується педагогіки, твоєї проблеми? Наприклад використати "Шість капелюхів латерального мислення" Едварда Де Боно http://www.koob.ru/edwdebono/ Використати чотири капелюха. Я в коричневому як експерт коротко розповідаю про свою проблему, і те як я намагаюсь її вирішити. Далі пропоную висловитись по даному питанню, з точки зору чорного капелюха - критика, жовтого - оптимізм позитив, зеленого - творчість - пошук оптимальних і найкраших шляхів, ідей (попередньо поділивши "клас" на групи" і давши інструкцію та можливість подумати обговорити". Потім підсумовую. Але чи вписується ця авантюра в поняття майстер-класу, чи впишеться якщо взяти тему з предмету.
Відредаговано: vitert - Пт, 23.01.2009, 01:21 |
|
| | |
Newbie |
Дата: Пт, 23.01.2009, 10:11 | Повідомлення № 125 |
Хелпер
Повідомлень: 1412
| я теж зараз голову ламаю над отим майстер-класом. ідеї щодо того, що можна цікавенького зробити з інформатики ще придумати можу, а от по моїй темі, та ще й безмашинний варіант - просто тобто як можна представити дистанційне навчання (моя тема), без комп*ютера - щось слабо собі уявляю... а якщо представляти якісь елементи уроку, наприклад варіант зацікавлення вивчення сортування масивів чи щось подібне - то получається зовсім не по моїй темі, бо це вимагає безпосереднього руху учасників по класу, і ніяк не корелюється з дистанційним навчанням... наразі думаю...
|
|
| | |
vitert |
Дата: Пт, 23.01.2009, 14:07 | Повідомлення № 126 |
Тут живе...
Повідомлень: 174
| Quote (Newbie) я теж зараз голову ламаю над отим майстер-класом. ідеї щодо того, що можна цікавенького зробити з інформатики ще придумати можу, а от по моїй темі, та ще й безмашинний варіант - просто тобто як можна представити дистанційне навчання (моя тема), без комп*ютера - щось слабо собі уявляю... а якщо представляти якісь елементи уроку, наприклад варіант зацікавлення вивчення сортування масивів чи щось подібне - то получається зовсім не по моїй темі, бо це вимагає безпосереднього руху учасників по класу, і ніяк не корелюється з дистанційним навчанням... наразі думаю... Там буде проектор, значить ви сидите і взагалі нічого не робите, просто знімаєте на відео свій майстер клас і запускаєте для присутніх, як варіант.
|
|
| | |
zirochka |
Дата: Пт, 23.01.2009, 21:57 | Повідомлення № 127 |
Новий користувач
Повідомлень: 13
| «Лексична гра» Вчитель читає словосполучення, а учні повинні вгадати про яку частину комп'ютера йде мова. Енергозалежний, як… Жорсткий, як… Намагнічений, як… Гра «Знайди помилку» Вчитель читає фрази з помилковою інформацією по певній темі. При появі помилки в тексті потрібно підняти жетон. Та команда, яка знайде більше помилок, виграє. Також можна вдягнутися в дану форму тестові завдання, але учні повинні відповідати на питання тільки «так і ні». Гра «Питання-відповідь» Перед вами текст. Швидко і уважно прочитайте його. Тепер розділимося на дві команди. Хай ліва команда ставитиме питання, права - відповідати. Змагання на кращу відповідь і краще питання по тексту. Враховуватимуться активність учасників команд в звичайно, кількість і глибина поставлених питань і якість відповідей, також гумор, оригінальність, винахідливість.
|
|
| | |
Bandalak |
Дата: Пт, 23.01.2009, 22:09 | Повідомлення № 128 |
Лідер форуму
Повідомлень: 5784
| Тиждень інформатики у школі.
|
|
| | |
VV |
Дата: Пт, 23.01.2009, 22:13 | Повідомлення № 129 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| Quote (vitert) Використати чотири капелюха. Цікава і нова ідея. Дякую за посилання – хочу теж перечитати. Цитую наказ про проведення майстер-класу: «є однією з форм презентації (я розумію представлення, роз’яснення ) досягнень конкурсанта як педагога, де він виконує роль «вчитель вчителів», розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї». Quote (vitert) просто знімаєте на відео свій майстер клас і запускаєте для присутніх, як варіант. Я так би не робила. Краще, на мій погляд поспілкуватися зі своїми колегами та роз’яснити які ваші методи та прийоми приносять результат. А як приклад, застосувати щось на них. Ну наприклад, рефлексію отриманих знань. Вони також, як і наші учні, в той момент будуть отримувати нові знання. Нехай проаналізують і відтворять засвоєне. Як саме це реалізувати – думайте. Мій мозок також закіпає.
|
|
| | |
NataliyG |
Дата: Вт, 27.01.2009, 12:59 | Повідомлення № 130 |
Активний учасник
Повідомлень: 684
| 29.01 кокнкурс обласний у ЛЬвівській області Хто їде?
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Вт, 27.01.2009, 13:17 | Повідомлення № 131 |
Хелпер
Повідомлень: 1412
| я побачимось!
|
|
| | |
sacbara |
Дата: Чт, 29.01.2009, 15:14 | Повідомлення № 132 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| 26 та 27 січня пройшов І єтап обласного конкурсу. В ервий день було , презентація власного досвіду- у вигляді доповіді з використанням презентацій через проектор, та Я роблю так, на учасниках конкурсу показати фрагмент уроку, другий день контрольна робота 2 завдання по програмуванню( з обласних олімпіад ) та 3 завдання створити емблему конкурсу в любому редакторі. Кого відібрали на уроки ще не відомо. Додано (29.01.2009, 14:14) --------------------------------------------- якщо комусь портрібно конкретно можу переслати на емейл
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Чт, 29.01.2009, 17:32 | Повідомлення № 133 |
Хелпер
Повідомлень: 1412
| у нас сьогодні був обласний конкурс (І етап): презентація власного досвіду: 7 хв.доповідь+7 хв.питання (деякі зауваження і питання мені здались не дуже коректними, добре, що не мені адресовані ) далі тест на комп'ютері (40 питань на 20 хвилин), питання різноманітні, я відповіла лише на половину. питання наприклад було про кількість адміністративних одиниць Львівської області, або автора розпису стелі актового залу головного корпусу Львівської політехніки... ну правда були і по інформатиці: максимальний розмір файлу в fat32, визначити значення логічного виразу; і по методиці-педагогіці: коли відкритий І університет в Східній Європі, хто автор "Дидактики", що таке дидактика і т.д. як на мій погляд, питання не дуже вдалі, але то таке - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W і третя частина - складання конспекту уроку. навіть не знаю скільки в нас було часу, близько години здається (якось не звернула чітко уваги). тема у всіх одна "Основні об*єкти ОС, робота з ними". всі відкрили Ворд, закривати чи згортати його не можна (для мене було складно, бо я б краще презентацію зробила, ніж лінійний текст). за годину - зберегли роботу і розійшлись. результати (хто йде на ІІ етап) обіцяли завтра, казали, що мають відібрати 10 осіб з 22 нинішніх учасників. ми сьогодні були поділені на 2 групи, я в першій, а NataliyG в другій, цікаво ще її враження почитати. І головний момент - NataliyG, дуже приємно познайомитись!!!!! Треба, щоб всі форумчани брали участь в конкурсах, тоді перезнайомимось 
|
|
| | |
Nevirkovets |
Дата: Чт, 29.01.2009, 17:57 | Повідомлення № 134 |
Написав MifTests
Повідомлень: 266
| Quote (Newbie) але то таке - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W і що ви не взломували?Додано (29.01.2009, 16:57) ---------------------------------------------
Quote (Newbie) але то таке - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W і що ви не взломували?
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Чт, 29.01.2009, 18:28 | Повідомлення № 135 |
Хелпер
Повідомлень: 1412
| Quote (Nevirkovets) і що ви не взломували? нєа заробила свої чесні половину балів
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2018.  |