Нд, 19.11.2017, 10:48
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 9 з 24«1278910112324»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Учитель року 2009
NataliyG Дата: Вт, 26.08.2008, 19:25 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
На секційному засіданні нам повідомили, що цього року відбудеться конкурс "Вчитель року 2008" в номінації "Вчитель інформатики" .
конкурс буде проводитися в три етапи.
1. Огляд матеріалів
2. Контрольна робота письмова, співбесіда з комісією.
3. Майстер-клас урок з невідомим класом.
Я так думаю шо то конкурс не тільки в моєму районі а Всеукраїнський, бо переможець їде на обласний.
Я хотіла б взяти участь у конкурсі. Поділіться досвідом може вже хтось брав участь в подібному конкурсі, перемагав, чи просто має що сказати.


ТУТ - методичні рекомендації та презентація про конкурс "Учитель року".

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
sacbara Дата: Ср, 21.01.2009, 15:18 | Повідомлення № 121
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Прошу вибачення але можливо хтость покаже на форумі, щось конкретне та суттеве, крім критики конкурсу, "чи мої наробки моя гордість.""

Майстер-клас "Я роблю це так" (презентація досягнень конкурсанта, де він виконує роль "вчителя вителів", розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї. Для майстер-класу конкурсант повинен вибрати таку форму роботи, яка б захопила аудиторію. Тривалість 15 хвилин)"

Як це можна зробити, бо я взагалі не уявляю, поділіться досвідом.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відредаговано: sacbara - Ср, 21.01.2009, 15:24
Lana Дата: Чт, 22.01.2009, 09:31 | Повідомлення № 122
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
У нас майстер-клас називався "Мої знахідки", де треба було показати "родзинки" своєї роботи.
Я вважаю, що всі нові "родзинки" - це гарно забуті старі прийоми та методи.
Для того, щоб це стало тільки твоєю знахідкою, то її треба застосовувати, пропустити через душу та серце.
Із свіженького: пропоную оригінальний спосіб для підведення підсумку уроку.
Такий прийом називається "Сенкан".
Запропонуйте дітям назвати один іменник.
(Можна логічно їх підвести до цього: "Що сьогодні у нас відбулося? - Урок")
До цього іменника назвати два прикметника.
Який був цей урок? "Цікавий, повчальний".
Назвати три дієслова, що стосуються уроку. "Навчилися, зробили, допомогли".
А тепер ваша черга скласти речення із запропонованих слів:
"Сьогодня у нас відбувся цікавий та повчальний урок, на якому ми навчилися..., зробили..., допомогли товаришам". Я застосувала цей прийом і на відкритому уроці, і на майстер-класі. Повірте, пройшло на "ура"!
VV Дата: Чт, 22.01.2009, 15:33 | Повідомлення № 123
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
А я використовувала «Модель майбутніх знань». Намалювала круг з секторами, в які вписала вимоги до теми: чому треба навчитися, що засвоїти. На початку уроку використала його як мотивацію, а в кінці уроку – як рефлексію. Дітям запропонувала сказати: «Я навчився..», «Я дізнався..», «Мій найбільший успіх».
vitert Дата: Пт, 23.01.2009, 00:09 | Повідомлення № 124
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (VV)
Яка тема у Вас? Перечитайте, які форми та прийоми своєї роботи Ви там описали, та оберіть щось.

Моя "Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках інформатики" - я на районний конкурс готував матеріали за 2 дні тому взяв першу тему що прийшла в голову, і настрочив опис досвіду на 5 сторінок не дуже задумуючись над тим що пишу, також все що приходило в голову, я ж не збирався їхати далі району, тому зараз навіть не знаю наскільки дана тема є прийнятна, і нормальна як на фінал обласного конкурсу?
Наскільки я зрозумів на майстер-класі потрібно взяти якусь невеличку тему чи питання з курсу інформатики (теорія мабуть, бо практика відпадає), вибрати форму в якій її розглянути відповідно до твоєї проблеми, тобто мені викликати інтерес, зацікавити, та добитися від "учнів" елементів творчості, і все це за 15 хвилин??? Головні два питання: яку вибрати тему, і яку обрати форму.
Чи це взагалі може бути не елемент уроку? Або твоя тема не з курсу інформатики, а стосується педагогіки, твоєї проблеми?
Наприклад використати "Шість капелюхів латерального мислення" Едварда Де Боно http://www.koob.ru/edwdebono/
Використати чотири капелюха. Я в коричневому як експерт коротко розповідаю про свою проблему, і те як я намагаюсь її вирішити. Далі пропоную висловитись по даному питанню, з точки зору чорного капелюха - критика, жовтого - оптимізм позитив, зеленого - творчість - пошук оптимальних і найкраших шляхів, ідей (попередньо поділивши "клас" на групи" і давши інструкцію та можливість подумати обговорити". Потім підсумовую.
Але чи вписується ця авантюра в поняття майстер-класу, чи впишеться якщо взяти тему з предмету.


Відредаговано: vitert - Пт, 23.01.2009, 00:21
Newbie Дата: Пт, 23.01.2009, 09:11 | Повідомлення № 125
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
я теж зараз голову ламаю над отим майстер-класом. ідеї щодо того, що можна цікавенького зробити з інформатики ще придумати можу, а от по моїй темі, та ще й безмашинний варіант - просто
тобто як можна представити дистанційне навчання (моя тема), без комп*ютера - щось слабо собі уявляю... а якщо представляти якісь елементи уроку, наприклад варіант зацікавлення вивчення сортування масивів чи щось подібне - то получається зовсім не по моїй темі, бо це вимагає безпосереднього руху учасників по класу, і ніяк не корелюється з дистанційним навчанням... наразі думаю...
vitert Дата: Пт, 23.01.2009, 13:07 | Повідомлення № 126
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (Newbie)
я теж зараз голову ламаю над отим майстер-класом. ідеї щодо того, що можна цікавенького зробити з інформатики ще придумати можу, а от по моїй темі, та ще й безмашинний варіант - просто тобто як можна представити дистанційне навчання (моя тема), без комп*ютера - щось слабо собі уявляю... а якщо представляти якісь елементи уроку, наприклад варіант зацікавлення вивчення сортування масивів чи щось подібне - то получається зовсім не по моїй темі, бо це вимагає безпосереднього руху учасників по класу, і ніяк не корелюється з дистанційним навчанням... наразі думаю...

Там буде проектор, значить ви сидите і взагалі нічого не робите, просто знімаєте на відео свій майстер клас і запускаєте для присутніх, як варіант.
zirochka Дата: Пт, 23.01.2009, 20:57 | Повідомлення № 127
Новий користувач
Повідомлень: 13
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
«Лексична гра»
Вчитель читає словосполучення, а учні повинні вгадати про яку частину комп'ютера йде мова.
Енергозалежний, як…
Жорсткий, як…
Намагнічений, як…
Гра «Знайди помилку»
Вчитель читає фрази з помилковою інформацією по певній темі. При появі помилки в тексті потрібно підняти жетон. Та команда, яка знайде більше помилок, виграє. Також можна вдягнутися в дану форму тестові завдання, але учні повинні відповідати на питання тільки «так і ні».
Гра «Питання-відповідь»
Перед вами текст. Швидко і уважно прочитайте його. Тепер розділимося на дві команди. Хай ліва команда ставитиме питання, права - відповідати. Змагання на кращу відповідь і краще питання по тексту. Враховуватимуться активність учасників команд в звичайно, кількість і глибина поставлених питань і якість відповідей, також гумор, оригінальність, винахідливість.
Bandalak Дата: Пт, 23.01.2009, 21:09 | Повідомлення № 128
Лідер форуму
Повідомлень: 5526
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Тиждень інформатики у школі.
Прикріплення: 213.rar(30Kb)
VV Дата: Пт, 23.01.2009, 21:13 | Повідомлення № 129
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (vitert)
Використати чотири капелюха.

Цікава і нова ідея. Дякую за посилання – хочу теж перечитати.
Цитую наказ про проведення майстер-класу: «є однією з форм презентації (я розумію представлення, роз’яснення ) досягнень конкурсанта як педагога, де він виконує роль «вчитель вчителів», розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї».

Quote (vitert)
просто знімаєте на відео свій майстер клас і запускаєте для присутніх, як варіант.

Я так би не робила. Краще, на мій погляд поспілкуватися зі своїми колегами та роз’яснити які ваші методи та прийоми приносять результат. А як приклад, застосувати щось на них. Ну наприклад, рефлексію отриманих знань. Вони також, як і наші учні, в той момент будуть отримувати нові знання. Нехай проаналізують і відтворять засвоєне. Як саме це реалізувати – думайте.
Мій мозок також закіпає.
NataliyG Дата: Вт, 27.01.2009, 11:59 | Повідомлення № 130
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
29.01 кокнкурс обласний у ЛЬвівській області
Хто їде?
Newbie Дата: Вт, 27.01.2009, 12:17 | Повідомлення № 131
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
я :) побачимось! :)
sacbara Дата: Чт, 29.01.2009, 14:14 | Повідомлення № 132
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
26 та 27 січня пройшов І єтап обласного конкурсу. В ервий день було , презентація власного досвіду- у вигляді доповіді з використанням презентацій через проектор, та Я роблю так, на учасниках конкурсу показати фрагмент уроку, другий день контрольна робота 2 завдання по програмуванню( з обласних олімпіад ) та 3 завдання створити емблему конкурсу в любому редакторі. Кого відібрали на уроки ще не відомо.

Додано (29.01.2009, 14:14)
---------------------------------------------
якщо комусь портрібно конкретно можу переслати на емейл

Newbie Дата: Чт, 29.01.2009, 16:32 | Повідомлення № 133
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
у нас сьогодні був обласний конкурс (І етап): презентація власного досвіду: 7 хв.доповідь+7 хв.питання (деякі зауваження і питання мені здались не дуже коректними, добре, що не мені адресовані :) )

далі тест на комп'ютері (40 питань на 20 хвилин), питання різноманітні, я відповіла лише на половину. питання наприклад було про кількість адміністративних одиниць Львівської області, або автора розпису стелі актового залу головного корпусу Львівської політехніки... ну правда були і по інформатиці: максимальний розмір файлу в fat32, визначити значення логічного виразу; і по методиці-педагогіці: коли відкритий І університет в Східній Європі, хто автор "Дидактики", що таке дидактика і т.д. як на мій погляд, питання не дуже вдалі, але то таке :) - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W

і третя частина - складання конспекту уроку. навіть не знаю скільки в нас було часу, близько години здається (якось не звернула чітко уваги). тема у всіх одна "Основні об*єкти ОС, робота з ними". всі відкрили Ворд, закривати чи згортати його не можна (для мене було складно, бо я б краще презентацію зробила, ніж лінійний текст). за годину - зберегли роботу і розійшлись. результати (хто йде на ІІ етап) обіцяли завтра, казали, що мають відібрати 10 осіб з 22 нинішніх учасників. ми сьогодні були поділені на 2 групи, я в першій, а NataliyG в другій, цікаво ще її враження почитати.

І головний момент - NataliyG, дуже приємно познайомитись!!!!! :o Треба, щоб всі форумчани брали участь в конкурсах, тоді перезнайомимось

Nevirkovets Дата: Чт, 29.01.2009, 16:57 | Повідомлення № 134
Написав MifTests
Повідомлень: 266
Нагороди: 0
Рейтинг: 12
Quote (Newbie)
але то таке - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W

і що ви не взломували?

Додано (29.01.2009, 16:57)
---------------------------------------------

Quote (Newbie)
але то таке - тест загалом оцінювався в 10 балів, як нам повідомили потім. до речі, тестування було в Test-W

і що ви не взломували?
Newbie Дата: Чт, 29.01.2009, 17:28 | Повідомлення № 135
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Nevirkovets)
і що ви не взломували?

нєа :* заробила свої чесні половину балів
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Сторінка 9 з 24«1278910112324»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.