Вт, 12.12.2017, 18:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 24«12567892324»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Учитель року 2009
NataliyG Дата: Вт, 26.08.2008, 19:25 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
На секційному засіданні нам повідомили, що цього року відбудеться конкурс "Вчитель року 2008" в номінації "Вчитель інформатики" .
конкурс буде проводитися в три етапи.
1. Огляд матеріалів
2. Контрольна робота письмова, співбесіда з комісією.
3. Майстер-клас урок з невідомим класом.
Я так думаю шо то конкурс не тільки в моєму районі а Всеукраїнський, бо переможець їде на обласний.
Я хотіла б взяти участь у конкурсі. Поділіться досвідом може вже хтось брав участь в подібному конкурсі, перемагав, чи просто має що сказати.


ТУТ - методичні рекомендації та презентація про конкурс "Учитель року".

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 15.12.2008, 19:03 | Повідомлення № 91
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3630
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
filnick, :)
Ех, в МОН би Вас...

Якщо серйозно, то краще було б зміцнити позицію форуму. Для цього потрібно розширити дисковий простір і бажано зразу на 2 роки, так як виходить дешевше на 20%.
Для нас оптимально було б на 2,5 Гб. Але це 116$ і при нинішній ціні долара я поки що не готовий проспонсорувати.
Окрім того, що можна буде прикріплювати файли більше 300 Кб, буде можливість робити back up форуму. І ще в селі не має перспективи нормального інтернету, а він мені вкрай потрібен. МТС EDGE з швидкістю 100 Кбіт/сек занадто мало, тільки по здоров’ю удар.

filnick Дата: Пн, 15.12.2008, 19:20 | Повідомлення № 92
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
при нинішній ціні долара я поки що не готовий проспонсувати.

На деяких форумах учасники скидаються... Може спробувати? Хоча б через Веб-мані.
W-w-W Дата: Вт, 23.12.2008, 18:00 | Повідомлення № 93





Положення

[spoiler]Затверджено постановою
Кабінету Міністрів України
від 11 серпня 1995 р. № 638
Зміни до Положення затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 вересня 2005 р. № 900
Положення
про Всеукраїнський конкурс "Учитель року"

(нова редакція)
1. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" є одним із заходів реалізації
Державної національної програми «Освіта» («Україна XXI століття») і
проводиться з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів,
підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних
здобутків.
Завданнями конкурсу є:
піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії;
привернення уваги громадськості, органів виконавчої влади до проблем освіти;
сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя;
поширення перспективного педагогічного досвіду;
забезпечення незалежної експертної оцінки педагогічної діяльності.
2. Всеукраїнський конкурс «Учитель року» проводить Міністерство освіти і
науки України разом з Академією педагогічних наук, Творчою спілкою
вчителів, Педагогічним товариством.
Міністерство освіти і науки України за поданням зазначених організацій затверджує щороку до 1 жовтня склад Центрального оргкомітету конкурсу та фахові журі.
3. Центральний оргкомітет конкурсу визначає фахи (не більше ніж п'ять), з
яких проводиться конкурс у поточному навчальному році, встановлює
критерії відбору поданих на конкурс матеріалів, умови та порядок проведення

заключної частини конкурсу і не пізніше як за місяць до початку першого туру забезпечує їх доведення до відома педагогічної громадськості.
4. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться щорічно в три тури:
перший - районний (міський) - грудень;
другий - республіканський в Автономній
Республіці Крим, обласний, Київський та Севастопольський
міські - січень-лютий;
третій - заключний проводиться поетапно:
відбірковий - березень;
фінальний - квітень.
5. Для проведення першого і другого туру утворюються на місцях
оргкомітети конкурсу і журі з кожного фаху.
Склад районного (міського) оргкомітету конкурсу і журі затверджується управліннями (відділами) освіти районних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (міських рад) за поданням районного (міського) методичного кабінету та фахових асоціацій учителів (за їх наявності).
Склад оргкомітету і журі конкурсу в Автономній Республіці Крим, області, мм. Києві і Севастополі затверджується відповідним органом управління освітою за поданням науково-методичної установи та фахових асоціацій (за їх наявності).
6. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться на добровільних засадах. У ньому беруть участь педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи - громадяни України незалежно від одержаної освіти, набутого фаху, віку, які мають стаж педагогічної роботи не менше 5 років.
7. Для участі в конкурсі претендент подає районному (міському) оргкомітету такі матеріали:
заяву про бажання брати участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель

року»;
опис власного досвіду, що розкриває оригінальність педагогічних ідей, методів, технологій; аналіз результатів праці.
За бажанням учитель може подати оргкомітету й інші матеріали (в тому числі відгуки наукових установ, фахових асоціацій), що глибше розкривають його творчі здобутки.
8. До участі в кожному наступному турі допускаються переможці поперед¬
нього туру з кожного фаху, на яких оргкомітет подає матеріали, перелічені в
пункті 7 цього Положення.
Якщо перший чи другий тур в окремих регіонах не проводився, бажаючі взяти участь у третьому турі можуть надіслати до Центрального оргкомітету матеріали, зазначені у пункті 7 цього Положення.
9. Центральний оргкомітет конкурсу приймає заяви з необхідними
матеріалами з 1 до 10 березня поточного року.
За результатами відбіркового етапу претендентам надсилаються запрошення для подальшої участі в конкурсі.
Фінальний етап третього туру конкурсу проводиться у другій половині квітня поточного року
10. На відбірковому етапі третього туру конкурсу визначаються учасники
фінального етапу конкурсу (не більше 12 осіб у кожній номінації).
На фінальному етапі третього туру визначаються переможець та лауреати конкурсу у кожній номінації.
10.1. На підставі висновків фахових журі Центральний оргкомітет вносить колегії МОН України пропозиції щодо присвоєння переможцям конкурсу звання "Заслужений учитель України".

10.2. Переможці конкурсу нагороджуються грошовими преміями кожний у
розмірі 5,0 тис. гривень.; лауреати, які посіли друге та третє місця з кожного
фаху, - по 3 і 2 тис. гривень відповідно.
10.3. Переможці, лауреати, учасники третього туру конкурсу
нагороджуються дипломами, цінними подарунками Центрального оргкомітету у
межах встановленого кошторису, а також можуть бути представлені до
державних нагород і відомчих заохочувальних відзнак.
11. Фінансові витрати на підготовку і проведення першого і другого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» провадяться за рахунок місцевих бюджетів, на організацію третього туру і забезпечення нагородження його переможців — за рахунок асигнувань Державного бюджету.

W-w-W Дата: Вт, 23.12.2008, 18:12 | Повідомлення № 94





Умови та порядок проведення ІІ (обласного) туру Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2009»

[spoiler]На виконання наказу головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації “Про проведення І та ІІ турів Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2009 ” від 28 серпня 2008 року №312 повідомляємо, що ІІ (обласний) тур конкурсу буде проводитись у три етапи.
Перший етап відбудеться з 11 по 31 січня, другий – з 1 по 15 лютого, третій (фінальний) – з 18 по 29 лютого.
Оргкомітет та фахові журі конкурсу діють згідно з “Положенням про Всеукраїнський конкурс “Учитель року”, затвердженим постановами Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 та 14 вересня 2005 року №900.
Матеріали переможця першого туру в кожній з номінацій надсилаються відділами (управліннями) освіти районних державних адміністрацій (міських рад) на адресу Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів до 10 січня 2009 року на електронних та паперових носіях. Умовами конкурсу передбачено наявність мультимедійного супроводу представлених матеріалів.

На першому етапі ІІ (обласного) туру конкурсу протягом першого тижня члени журі вивчають та оцінюють надіслані на конкурс матеріали учасників.
Впродовж наступного тижня члени журі безпосередньо знайомляться з конкурсантами та проводять між ними творчі змагання.
У визначений день творчі змагання між учасниками конкурсу проводяться у такому порядку:
• Перша половина дня – письмова відповідь на запитання або тестові завдання з фаху та методики викладання відповідних навчальних дисциплін (тривалість до 1,5 год.) з наступною перевіркою та оцінюванням членами журі.
Завдання для всіх конкурсантів номінації однакові. За результатами його виконання члени журі визначають рівень володіння учасниками конкурсу сучасною методикою викладання предмета в умовах переходу на новий зміст і 12-річний термін навчання, з’ясовують вміння вчителя висловлювати свою думку письмово, оцінюють творчий підхід до вирішення поставленого перед ним завдання тощо.
• Друга половина дня. Майстер-клас “Я роблю це так” є однією з форм презентації досягнень конкурсанта як педагога. Кожен учасник впродовж 5-10 хв. виступає у ролі вчителя, ділиться педагогічними знахідками, родзинками власної творчості, демонструє цікаві форми роботи, а решта конкурсантів виконують роль учнів.
Співбесіда, яка передбачає відповіді на запитання з педагогіки, психології, фахової підготовки, методики, загальної ерудиції, а також дискусію за змістом проблеми, над якою працює вчитель. Кількість питань визначається журі.
За результатами першого етапу обласного туру конкурсу “Учитель року – 2009” визначаються у кожній номінації 6 учасників другого етапу змагань.

Другий етап обласного туру проводиться на базі загальноосвітніх закладів Київської області:
номінація “Інформатика” - СЗОШ І-ІІІ ст. №12 з поглибленим вивченням
інформаційних технологій м. Білої Церкви

На другому етапі обласного туру кожен учасник:
1) проводить у навчальному закладі урок, дата проведення якого, тема і клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок повинен бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних технологій навчання та здатності розробляти власні;
2) здійснює самоаналіз проведеного уроку;
3) виконує практичну роботу (готує у письмовій формі розгорнутий конспект одного уроку на задану членами журі тему (для всіх конкурсантів однакову), проводить лабораторну роботу тощо). Форма проведення та тривалість виконання визначаються журі з урахуванням специфіки предмета.
За результатами другого етапу у кожній номінації визначаються 4 учасники третього (фінального) етапу.

Третій (фінальний) етап проводиться на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Під час проведення третього (фінального) етапу передбачається:
- презентація конкурсантом власного досвіду з використанням мультимедійного супроводу (до 15 слайдів);
- виконання 2-3 творчих завдань, підготовлених членами журі. Одним із них може бути представлення особисто вчителем свого власного захоплення, інтересів тощо. Решта завдань – фахові.

На кожному етапі члени журі оцінюють роботу конкурсантів за бальною системою з урахуванням специфіки навчальної дисципліни, умов, в яких проводяться конкурсні змагання. Максимальну кількість балів визначає журі. Оцінки членів журі не обговорюються до остаточного підведення підсумків окремих етапів, що визначають учасників наступних змагань.

Результати змагань учасників конкурсу на кожному етапі журі оцінює за рівнем педагогічної майстерності, загальної ерудиції, культури спілкування конкурсантів, творчим підходом до використання сучасних педагогічних технологій та здатністю продукувати власні, вміння аналізувати шляхи і способи досягнення належних результатів навчально-виховного процесу й оцінювати їх ефективність.

В разі однакової кількості балів, набраних кількома фіналістами, переможцем стає той, хто одержав більшу кількість балів за проведений урок.

Оргкомітет конкурсу

Newbie Дата: Чт, 25.12.2008, 16:52 | Повідомлення № 95
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
it's official - йду на область
filnick Дата: Чт, 25.12.2008, 17:55 | Повідомлення № 96
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
йду на область

Quote (badm)
Теж рухаюсь далі на обласний конкурс

Бажаю перемоги всім колегам, які пройшли районний (міський) тур!
W-w-W Дата: Чт, 25.12.2008, 18:59 | Повідомлення № 97





Quote (Newbie)
it's official - йду на область

Так, це нам дали на семінарі, для бажаючих на конкурс вчитель року
VV Дата: Пт, 26.12.2008, 00:10 | Повідомлення № 98
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Прочитала план проведення обласного конкурсу. Виникає питання, як провести Майстер-клас "Вчитель вчителеві" так, щоб, як там говориться, "захопити аудиторію!"
І ще, про що можуть спитати на письмовій роботі з педагогіки, психології, методики тощо? Хто приймав участь раніше - можливо пам'ятаєте. Можливо порадите літературу, щоб освіжити знання
Newbie Дата: Пт, 26.12.2008, 17:44 | Повідомлення № 99
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (http://zaxid.net/newsua/2008/12/25/175433/)

В Ужгороді визначили "Вчителя року"
В Ужгороді завершився конкурс "Вчитель року", перемогу в якому здобув Ярослав Кирлик, директор ЗОШ №8, голова Ужгородської міської організації УНП. Про це повідомила ZAXID.NET прес-служба Закарпатської облорганізації УНП.

Змагання проходили у п’яти номінаціях: інформатика, українська мова і література, фізика, музика та іноземна мова (англійська). Кожен із учасників конкурсу презентував досвід своєї педагогічної роботи, своє хобі, а також позаштатну ситуацію у школі. Претендентів журі оцінювало за 10-ти бальною системою.

Найбільшу кількість балів набрав Ярослав Кирлик, який і став переможцем. Всіх учасників нагороджено грамотами міського управління освіти та вручено цінні подарунки


а от про цінні подарунки можна й детальніше :)
VV Дата: Нд, 28.12.2008, 09:09 | Повідомлення № 100
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Ковальчук_Олександр)
Позитиву в конкурсі мало.

Навіщо так сумно! Я вважаю, що скрізь треба знаходити позитив. Тут, наприклад, і себе показали, і на інших подивились. І життя стало не таким одноманітним. Хоч зізнаюсь, що дуже важко...
Часто на думку з цього приводу спадає :"Все що нам дається - нам під силу!"
ВПЕРЕД, колег. Ми найкращі!
Вітаю всіх з Новим роком. Будьте здорові і життєрадісні. І нехай в новому році буде менше комп'ютерних вірусів

vitert Дата: Нд, 28.12.2008, 19:18 | Повідомлення № 101
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (VV)
І ще, про що можуть спитати на письмовій роботі з педагогіки, психології, методики тощо? Хто приймав участь раніше - можливо пам'ятаєте. Можливо порадите літературу, щоб освіжити знання

Спитати можуть про що завгодно.
В нас теоретична частина обласного туру була 18 грудня. Був 21 учасник з інформатики. Три письмових роботи по 45 хвилин. Перша була педагогіка, було 3 питання у всіх однакові, посадили за круглий стіл і писали. Перше питання: розкрити поняття розвитку та дати його характеристики, друге охарактирузувати технологію розвивального навчання, третє - технологію особистісто-орієнтованого навчання, в другому і третьому були автори не пам'ятаю, таких не чув. Я писав все що приходило в голову, перше то ще більш-менш а технології невідомих авторів? все що придумав те і написав. Взагалі атмосфера була весела, майже всі так само як і я сиділи не знали про що писати, жартували, методист постійно намагалась заспокоїти, сказала буде виганяти, та мало допомагало :) .
Психологія трохи простіше писали в цій же аудиторії, питання були на які можна давати свою відповідь без якихось теоритичних знаь, типу: що таке сучасний урок , вчитель, написати вихід із ситуації, та і деякі психологічні малюнки.
З інформатики проходила в ком'ютерному класі, була задача потрібно було написати програму на одній із мов із переліку. В задачі було три запитання: перше на впорядкування масиву, друге і третє на виконання дій з масивом, вхідні і вихвдні дані у файлах. Я як завжди протупив виконав друге і третє завдання для початкового масиву, хоча потрібно було для впорядкованого, в умові задачі було незрозуміло але наведений приклад ясно говорив для якого масиву виконується завдання. Перевіряти сказали будуть працює-не працює не дивитумуться на код.
Взагалі була позитивна доброзичлива атмосфера, зустрів кілька знайомих, поспілкувались, в принципі ніякого негативу не отримав давила лише елементарна помилка в задачі. Але оскільки ніяких завдань перед собою не ставив то зі спокійною душею поїхав додому, з полекшенням що все це закінчилось.
Вчора подзвонили з методкабінету і сказали що я в другому турі з тертім результатом????? Я вже давно про це забув, навіть не чекав, думав що все вже закінчилось можна спокійно жити. Виявляється ж ні в кінці січня захист педагогічної ідеї і відкритий урок, сказали може ще щось придумають.
Хоча я в принципі не дуже цим переймаюсь і не дуже переймався, як буде так і буде, що від мене залежитя я зроблю, і так само без будь-якої показухи. Третього місця мені цілком вистачить.
Взагалі я не шкодую що я взяв участь, деякі речі які я бачив я уже використовую на своїх уроках.
Всім хто бере участь і іде далі бажаю успіху, і всіх з Новим Роком :o


Відредаговано: vitert - Нд, 28.12.2008, 19:45
Newbie Дата: Нд, 04.01.2009, 13:04 | Повідомлення № 102
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
виникло питання стосовно відео-уроку: у презентації Н.Прокопенко про відео не йдеться взагалі, як і в Положенні про конкурс.
в метод.рекомендаціях, які в принципі не є офіційним документом про відео згадується, і навіть прописані якісь вимоги.
я ото думаю треба того, чи ні...
і ще - стосовно розробок уроків: у мене це окремі теми, не пов*язані між собою, в метод.рекомендаціях же сказано про цикл уроків...
я так розумію, що в кожній області окремі метод.рекомендації та вимоги, бо навіть з відгуків форумлян видно, що процедури зовсім різні
filnick Дата: Нд, 04.01.2009, 16:33 | Повідомлення № 103
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
в кожній області окремі метод.рекомендації та вимоги,

Про це я писав ще на початку даної гілки.
NataliyG Дата: Нд, 04.01.2009, 16:42 | Повідомлення № 104
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Newbie)
я ото думаю треба того, чи ні...

Можливо, що в кожній області свої, бо я у Львівській мені сказали, що відео ніхто не буде дивитися навіть не мучитися.

Додано (04.01.2009, 16:42)
---------------------------------------------
Vitern а з якої ви області?

vitert Дата: Нд, 04.01.2009, 20:57 | Повідомлення № 105
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (NataliyG)
Vitert а з якої ви області?

Черкаська область.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Сторінка 7 з 24«12567892324»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.