Сб, 23.09.2017, 23:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 24«1211121314152324»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Учитель року 2009
NataliyG Дата: Вт, 26.08.2008, 20:25 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
На секційному засіданні нам повідомили, що цього року відбудеться конкурс "Вчитель року 2008" в номінації "Вчитель інформатики" .
конкурс буде проводитися в три етапи.
1. Огляд матеріалів
2. Контрольна робота письмова, співбесіда з комісією.
3. Майстер-клас урок з невідомим класом.
Я так думаю шо то конкурс не тільки в моєму районі а Всеукраїнський, бо переможець їде на обласний.
Я хотіла б взяти участь у конкурсі. Поділіться досвідом може вже хтось брав участь в подібному конкурсі, перемагав, чи просто має що сказати.


ТУТ - методичні рекомендації та презентація про конкурс "Учитель року".

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Newbie Дата: Сб, 14.02.2009, 11:52 | Повідомлення № 181
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Bandalak)
Дуже таки потрібна річ! Де скатати?

залито
al-kov Дата: Сб, 14.02.2009, 14:02 | Повідомлення № 182
Часто заходить...
Повідомлень: 91
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Ідеї які закладені в Neural Network отримали продовження в Wizard Deductor Academic
ось посилання для скачування
Deductor Academic 5.1 (19,77 Mb)
http://www.basegroup.ru/download/deductor5.1setupacademic.exe
Буклет в формате PDF - "Deductor - аналитическая платформа" (5,55 Mb)
http://www.basegroup.ru/download/deductor.pdf


Відредаговано: al-kov - Сб, 14.02.2009, 14:07
NataliyG Дата: Вт, 17.02.2009, 11:45 | Повідомлення № 183
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
http://depositfiles.com/files/ek2f02b7s
Це є матеріал, який був в моїй папці на конкурс Вчитель року.
Я надіюся, що це буде для Вас корисним.
SLKuty Дата: Нд, 22.02.2009, 00:33 | Повідомлення № 184
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Для мене "вчитель року 09" вже закінчився

Не пройшов я в фінал

Завалив відкритий урок

Урок в сільській школі в 10 класі (почали вчити інформатику в 10 класі і 1 раз на тиждень)
тема:Об’єкти в середовищі текстового редактора Word (символи, абзаци та документи). Правила роботи з ними.
попередня тема: «Редагування тексту. Перевірка правопису»

15 хв перерва перед уроком, я з флешкою вбігаю в клас, розношу по всіх компах свою начальну дельфі програму і жах!!! замість кирилиці в моїй програмі всюди знаки запитаня ????? ?????? ?????????????
Запускаю на нотбуку Дельфі, змінюю шрифти - не допомогає
в панелі управління - мова і регіональні стандарти змінив на всіх компах англійську на українську(добре, що догадався)
звичайно за 15 хв не встиг, а ще нотбук до проектора чужого підключити.
одним словом 3 хв уроку пройшло.
Але саме страшне чекало мене після початку уроку.
на простенькі контрольні запитання з попередньої теми ніхто не зміг толком відповісти
все, що я пробував їх навчити натикалося на бетонну стіну
для учнів проблема натиснути пуск-програми-стандартні
плутають права-ліва кнопка мишки
ctrl+a,ctrl+c,ctrl+v - взагалі ледве натиснули

ну не вмію я працювати з такими учнями 10 класу
трохи розгубився, може сказав щось лишнє, і не сказав, щось потрібне
а ще мені журі сказали після уроку, що я взагалі не те розказував, а треба було про збільшення величини шрифту і зміну кольору букв

Скажіть мені, про що треба розказувати коли така тема:Об’єкти в середовищі текстового редактора Word (символи, абзаци та документи). Правила роботи з ними.

одним словом отакі справи, зате тепер багато вільного часу.
думки скачуть як коні - то хочу залишати освіту, то навпаки піти ще раз на конкурс чараз 3 роки і всім довести що я кращий
не знаю що переможе

Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 22.02.2009, 01:35 | Повідомлення № 185
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (SLKuty)
Не пройшов я в фінал

Не розчаровуйтесь. Я також не пройшов, проте дуже задоволений результатом. Для себе довів, що я кращий (не зрозумійте як найкращий).
Конкурс був прозорим, відкритим і чесним. Як відбувалось подальше судівство, мені не відомо, але сподіваюсь на совісність оргкомітету.
У нас були всі в однакових умовах: пояснення матеріалу з використанням проектора.
Тема: "Форматування символів тексту. Форматування абзаців".
Quote (SLKuty)
Об’єкти в середовищі текстового редактора Word (символи, абзаци та документи).

Мабуть це одне і те ж.
Quote (SLKuty)
15 хв перерва перед уроком, я з флешкою вбігаю в клас, розношу по всіх компах свою начальну дельфі програму і жах!!! замість кирилиці в моїй програмі всюди знаки запитаня ????? ?????? ?????????????

Це дійсно не сподівано. В мене таке було, коли віндовс були заражені солідним вірусом. Спорчений сам реєстр...
В такому випадку я б спробував пояснити урок без власної програми. Форс-мажор потрібно передбачати в будь-якому випадку. Але нерви свою негативну роль відіграли...
Quote (SLKuty)
одним словом 3 хв уроку пройшло.

Так, це біда.
Quote (SLKuty)
Але саме страшне чекало мене після початку уроку. на простенькі контрольні запитання з попередньої теми ніхто не зміг толком відповісти

Діти вчаться за програмою 1 год на тиждень, тому так і сталося. Їм потрібно задавати питання типу: як запустити MS Word, як зберегти документ... Чи й такі не осилили?
У мене діти були дуже сильні. Для них працювати в MS Word - "орехи щёлкать". З такими проводити відкритий урок одне задоволення.
Quote (SLKuty)
ну не вмію я працювати з такими учнями 10 класу

екстрим :)
Quote (SLKuty)
трохи розгубився, може сказав щось лишнє, і не сказав, щось потрібне

Ага. Я також так хвилювався, що на мить все забув спочатку. На щастя вдалось подолати хвилювання.
Quote (SLKuty)
Скажіть мені, про що треба розказувати коли така тема:Об’єкти в середовищі текстового редактора Word (символи, абзаци та документи). Правила роботи з ними.

Ну якщо тема "Форматування символів. Форматування абзаців", то:

[spoiler]

Хід уроку

І. Організаційна частина (2 хв).
Привітання, організація класу.
Правила техніки безпеки.
Ви знаходетесь в комп’ютерному класі, пригадайте, на якій відстані від монітору потрібно сидіти?
ІІ. Актуалізація опорних знань - тестові завдання (10 хв).
На попередньому уроці ви почали знайомитися з текстовим редактором.
Давайте перевіримо, як добре ви засвоїли основні поняття. Пройдемо тест.
Вчитель пояснює як запустити тест та умови тестування.
(Використання тестуючої системи Test-W2 або MifTESTS. Тест складається з 11 питань і розрахований на 7 хвилин).
ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація вивчення теми (3 хв.)
Робота над документом в текстовому редакторі складається з кількох етапів. Це:
• Набір та зберігання текстового документу;
• Редагування (виправлення помилок);
• Форматування документу;
• Друк документу.
Отже, для того що надати документу потрібного вигляду треба чимало навчитися робити. Зберігати текстові документи ви вже вмієте. Також ви вмієте виправляти помилки, допущені при наборі. А на сьогоднішньому уроці ви навчитеся форматувати текст – змінювати його зовнішній вигляд: змінювати розмір літер, шрифт, колір, задавати абзацні відступи та багато іншого. (під демонстрацію відео-презентації).
Форматувати текст потрібно вміти для створення різноманітних документів: рефератів, курсових і дипломних робіт, номерів газет і журналів, різноманітних бланків та багато інших.
Запишіть тему сьогоднішнього уроку: ”Текстовий редактор Microsoft Word. Форматування тексту. Форматування абзаців.”
ІV. Ознайомлення з новим матеріалом (10 хв)
Давня мудрість говорить: «Розкажи мені і я запам’ятаю, дай мені діяти самому – і я навчуся». Тож нехай ці слова стануть гаслом нинішнього уроку.
Пояснення матеріалу з використанням програми Net Support School під демонстрацію презентації.
Форматування тексту – зміна зовнішнього вигляду всього тексту або його фрагменту.
Форматування тексту поділяється на дві частини: форматування символів (наприклад, зміна розмірів літер, кольору, шрифту) та форматування абзаців (вирівнювання тексту, задання відступів абзаців, встановлення відстані між рядками та ін).
Розглянемо спочатку форматування символів.
Змінювати зовнішній вигляд символів можливо двома способами:
1. Встановити спочатку необхідний шрифт, розмір, колір, накреслення і почати вводити текст.
2. Спочатку ввести текст, потім виділити його і встановити необхідні параметри, тобто від форматувати текст.
Якщо ми хочемо задати певне форматування символів відразу, то можна скористатися кнопками на панелі інструментів, що називається «Форматирование».
Якщо ми хочемо задати певне форматування символів до введеного тексту, то потрібну частину тексту спочатку обов’язково виділяємо, а потім можемо також скористатися тими ж кнопками на панелі інструментів «Форматирование» або виконати команду «Формат – шрифт».
Форматування абзаців
Форматування абзаців передбачає зміну зовнішнього вигляду абзаців тексту. Це зокрема:
• Вирівнювання тексту.
• Установка абзацних відступів.
• Міжрядкові інтервали.
• Відступ першого рядка абзацу
• Відступ між абзацами.
Для форматування абзаців, потрібні абзаци виділяють або виділяють весь текст і виконують команду «Формат – абзац».
(Вчитель розповідає матеріал і демонструє дії за допомогою програми Net Support School).
V. Виконання роботи, отримання вмінь (15 хв)
А зараз перейдемо до виконання вправи, що передбачає форматування символів та форматування абзаців.
Учні виконують роботу, отриману на картках.
Діти високого рівня компетенції працюють у випереджуючому режимі за додатковими картками.
VI. Представлення досягнутих результатів, підсумок уроку та домашнє завдання (5 хв)
Наприкінці уроку учні показують виконані. Найкращі роботи оцінюються.
Отож, на сьогоднішньому уроці ми навчилися форматувати документи – змінювати їх зовнішній вигляд, оформлення. Форматування тексту – це важливий і необхідний етап при створення текстових документів в будь-якому текстовому редакторі. Ми розглянули форматування тексту, використовуючи текстовий редактор Microsoft Word. В майбутньому ви можете зіткнутися і з іншими текстовими редакторами, наприклад, Open Office.org. Writer, але в будь-якому разі принципи форматування тексту є подібними у всіх текстових редакторах.
Запитання для повторення:
1. Що таке форматування тексту?
2. Як здійснюється форматування символів?
3. Як здійснюється форматування абзаців?
4. За допомогою якої комбінації клавіш можна зробити текст жирним?
5. За допомогою якої комбінації клавіш можна встановити полуторний міжрядковий інтервал?
6. За допомогою якої комбінації клавіш можна порівняти текст по центру?
Домашнє завдання. Вивчити пам’ятку. Повторити способи збереження та створення документів.
Урок закінчений. До побачення![/spoiler]

Quote (SLKuty)
то навпаки піти ще раз на конкурс чараз 3 роки і всім довести що я кращий

Цілком оптимістична думка. Особисто я пас. Щасти Вам!
VV Дата: Нд, 22.02.2009, 09:51 | Повідомлення № 186
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Я вважаю, головне не перемога, а участь. Так що вітаю Вас з участю в ОБЛАСНОМУ турі - це велике досягнення. Щиро заздрю, що у Вас вже все позаду.
SLKuty Дата: Нд, 22.02.2009, 11:22 | Повідомлення № 187
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Quote (Ковальчук_Олександр)
Форматування символів тексту. Форматування абзаців".

ця тема стояла наступним пунктом
і я почав з типів символів (які є види - ознайомлені на попередньому уроці з буквами, цифрами і т.д., недруковані символи, їх призначення, таблиця символів - призначення, абзаци та їх використання, утворення абзаців і налаштування параметрів сторінки. Наступна тема у плані вчителя - форматування тексту
якщо би я ще почав форматувати текст то нічого не встиг би практично зробити з тими учнями

Додано (22.02.2009, 10:22)
---------------------------------------------
Нетопскул - не встановлений, прийшлося використовувати проектор.
Діти крутили головами то на дошку то на свої компютери
А я бігав між партами допомогав тиснути кнопки тим хто не вміє, потім знов до проектора - набігався як скажений пес і все дарма

Винен звичайно я.
Більше уваги звертаю на програмування, а офісні програми вважаю примітивними і пояснюю дітям як небудь.

Відредаговано: SLKuty - Нд, 22.02.2009, 10:49
Newbie Дата: Нд, 22.02.2009, 13:09 | Повідомлення № 188
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
форс-мажори треба передбачати - навчена власним досвідом. я була певна, що в класі, де буде урок - є інтернет. а виявилось, що через технічні негаразди якраз в цей день його не було :( ну а урок у мене взагалі без світла почався - теж екстрім не з приємних... тепер точно плануватиму кілька сценаріїв на такі трафунки (звісно лише для таких важливих відкритих уроків, на щодень такого не напасешся!)

на такому уроці не варто розраховувати на високий рівень учнів. нам трапились дуже гарні класи, реально було дуже приємно з ними попрацювати. але по-любому це не ваші "рідні" учні, вони будуть розгублені і схвильовані, і покажуть далеко не 100% своїх знань і вмінь. у мене було питання про пакет Офіс - назвали Ворд, ПаверПоінт (те, що вчили), і Віндовс. Бачу, що клас в принципі відгукується на питання, і ніби рівень теж непоганий, питаю до якого класу програм належить Віндовс і у відповідь повний ступор :( Коли таки вияснили, що це операційна система - то кілька учнів буквально плеснули себе по лобі (знали ж, просто розгубились). з рештою питань ми ніби спільними зусиллями справились :)

а загалом - хочу сказати, що це лише конкурс! це ж був один урок, оцінений суб*єктивним журі. а щодня ви проводите по 5-7 уроків, які оцінюють ваші власні учні! саме по їхніх успіхах, і лише по них, можна "судити" про роботу вчителя! одна оцінка кількох сторонніх осіб не повинна впливати на вашу роботу!!! так, перемогти - це дуже приємно! але конкурсні завдання - це не та робота, яку ми робимо щодня. на мою думку - треба просто працювати, робити свою роботу, допомагати своїм учням досягати успіхів, підштовхувати до нових звершень, а конкурси/олімпіади - то вже діло десяте. в моєму випадку - пощастило (не без зусиль і роботи і часу і сил звісно, але все-рівно це великий відсоток удачі). вам - пощастить іншим разом, або в чомусь іншому :) а робота наша яка була - така і залишиться! не опускайте руки, ви потрібні своїм учням! :)

Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 23.02.2009, 01:17 | Повідомлення № 189
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
А мені здається, що дуже не красиво цитувати думку обривчасто, відверто коригуючи її в потрібну для Вас сторону.
Давайте процитуємо повністю:
Quote (Характеристика Ковальчука Олександра (написана не ним))

Вчитель, незважаючи на невеликий стаж роботи (4,5 роки), щоденно багато часу приділяє самоосвіті. Працюючи за комп’ютером по 7-15 годин, освоїв досконало офісні програми та останнім часом захоплюється веб-дизайном. На даному етапі найбільше турбується про розвиток шкільної інформатики, її роль в майбутньому нашої держави та місце серед інших наук. Постійне бажання щось змінити на краще, об’єднати вчителів і виробити стратегії подальшого розвитку перспективного предмету - інформатики.

Не бачу нічого поганого в "освоїв досконало офісні програми". А що таке не можливо?
Quote (Ковальчук_Олександр)
Для себе довів, що я кращий (не зрозумійте як найкращий).

А тут зверніть увагу на виділене жирним.
Ладно, не буду дальше цитувати, мені не має смислу вам щось доводити. Просто інколи задіває.
CN, хватить флудити не по темі. Краще напишіть щось по-справжньому корисне. А то наша країна від того і страждає, що готові з’їсти одне одного...
filnick Дата: Пн, 23.02.2009, 19:41 | Повідомлення № 190
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (CN)
Мне кажется у вас завышенная самооценка. Не могли бы ли вы сказать о ваших общепризнаных результатах. Напримемер о занятых прызовых местах в конкурсах по веб дизайну. Вы вроде большой его любитель.

На превеликий жаль, у більшості вчителів самооцінка навпаки занижена. Ведеться це ще з радянських часів. А ті молоді педагоги, які впевнені у своїх силах і знаннях, мають цю впевненність передати й учням.
А "общепризнанным результатом" може слугувати той форум, на якому всі ми спілкуємось.
Oxana_cher Дата: Пн, 23.02.2009, 22:28 | Повідомлення № 191
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Я в этом году тоже принимала участие в обласном конкурсе учитель года. Заняла 2-е место, это выше крыши. После конкурса я всё больше поверила в свои силы.
Quote (filnick)
На превеликий жаль, у більшості вчителів самооцінка навпаки занижена.

Самооценка поднимаеться при постоянных участиях в различных конкурсах и олимпиадах. Это проверено!
Quote (Newbie)
форс-мажори треба передбачати - навчена власним досвідом

У нас тоже были схожие обстоятельства. На всех машынах в классе стоял Оффис 2007. И как раз в день уроков он захотел активироваться, а мой урок был первым. И тема PowerPoint. А интернета в школе небыло, на тот момент точно! Я не растерялась и сказала ребятам нажать кнопку "Продовжити працювати в ознайомлюючому режимі" там всё работает только файлы не сохраняються. А мой коллега на втором уроке психанул и вообще хотел бежать с урока, членам жюри пришлось самим подказать ему как выйти из сложившийся ситуации.
Quote (Ковальчук_Олександр)
CN, хватить флудити не по темі.

Вижу невоспитанных на форуме хватает!
Ковальчук_Олександр, я Вам рекомендую действительно подготовить нормальных детей по Веб-дизайну на следующий год и утереть всем нос! А задания за последние годы я Вам завтра отправлю! И по байту и по веб-дизайну и по конкурсу пользователей ПК.


Відредаговано: Oxana_cher - Пн, 23.02.2009, 23:31
Oxana_cher Дата: Пн, 23.02.2009, 23:33 | Повідомлення № 192
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (CN)
НЕ подготовит ни на следующий, ни па последуюющие.

А Вы что, пророк? Гадаете на будущее? От захочет и подготовит, всем на зло! Если надо - я помогу!
volevikt Дата: Вт, 24.02.2009, 00:19 | Повідомлення № 193
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1783
Нагороди: 24
Рейтинг: 188
Приймала участь в обласному турі "Учитель року". Зайняла 3 місце. Якщо досвід і урок пройшли на ура, то фаховий конкурс - завдання з програмування завалила. У кого ще на обласному етапі були задачі олімпіадного рівня з програмування (Free Pascal)?
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 24.02.2009, 00:30 | Повідомлення № 194
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Oxana_cher, буду вдячний за завдання. Якраз закінчуємо вивчати HTML+CSS, збираємось писати сайти. На HMTL було відведено мною 22 год, CSS - 16. За цей час діти вивчили багато html-тегів та властивостей css. Гадаю, якщо ще позайматись з кращими додатково, можна спокійно їхати на конкурс по веб-дизайну. Тільки є одне але... Я вчу дітей так, щоб КОЖЕН З НИХ (55-ти) мав пристойні знання з галузі. Нажаль, при підготовці до олімпіад, виходить по-іншому.
CN, прикро що ви зовсім не зрозуміли попереднього мого повідомлення.
Bandalak Дата: Вт, 24.02.2009, 12:30 | Повідомлення № 195
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Oxana_cher, які у Вас враження про конкурс? Як там виступив мій колєга Микола Пшеничко? Чого він у фінал не пройшов? А як Зоя Муляр?
Як жюрі судило, чесно?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2009 (Учитель року в номінації інформатика)
Сторінка 13 з 24«1211121314152324»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.