Чт, 17.08.2017, 18:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 6«123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2013 (Створбвала в 2009 відчуваю відповідальність і створюю знову.)
Учитель року 2013
NataliyG Дата: Сб, 16.02.2013, 17:15 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Я в друге була учасником конкурсу "Учитель року" у номінації учитель інформатики. Більше не буду! Цього року конкурс (моя думка) був менш цікавий як в 2009. В 2009 я і цього року брала участь в обласному етапі. На майстеркласах (2009) побачила цікаві теорії і думки, щодо вирішення якихось конкретних проблем. Цього року це був набір контенту, який можна зробит засобами інформаційних технологій. Так я не все знала і вміла. Однак я таке б зробила, якби у мене була така проблема. Тобто нічого нового для себе я не взяла. Я не перемогла в конкурсі і можливо, хто мене знає (був у журі чи учасник) подумають, що це у мені говорить образа. Ні я не вважаю свою участь поразкою. Просто хобіло б ся, щоб цей конкурс був представленням якихось нових ідей, принципових позицій щодо якісних змін у нашій системі освіти, а не просно набором яскравих "презентацій". Що дадуть ці цікаві навчальні контенти середньостатистичному учню (чи учителю). Чи повинен існувати такий безсенсовний конкурс.
Вибачайте усі хто вважає, що я його чимось образила. Просто намагаюся бути відвертою.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Пт, 08.01.2016, 00:34
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 19:48 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (gvmir)
Ви робите те, що роблю я, але крім того, що я вчу дітей вчитися, я ще їх вчу створювати свій, власний авторський контент, розвивати свої думки, прагнення до творчості у галузі інформаційних технологій.  Одна справа, якщо в Мудл накидають тексту та вебсторінок зі сторонніх сайтів і кричать, що курс готовий, і інша справа - вести навчально-виховний процес з використанням даної системи.
Ну без 3D і Мудла аж ніяк, ти навіть не вчитель.

Я розвертав був нв сервері eFront , але затрати часу

Додано (17.02.2013, 17:48)
---------------------------------------------

Цитата (gvmir)
Ви знаєте, навіть один учень вартий того, щоб для нього зробити те, що роблять для сотень, тисяч учнів, оскільки вчитель повинен любити дітей.
Я з ними спілкуюсь і сперечаюсь вживу.
Вчу і вчусь у них.)))
економлю їх і свій час.
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 20:45 | Повідомлення № 17
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (KOP)
А чи була спроба Вами щось вияснити? Адже згідно положення про конкус ви мали змогу одержати пояснення від голови жюрі. Особисто я, як колишній учасник та переможець конкурсу особливо ретельно ставлюсь до справедливості при оцінюванні учасників. Тільки той хто пройшов усі випробування зможе зрозуміти тих, хто зараз приймає участь у конкурсі.

Після вражень від цього конкурсу, де все зводиться до використання банальних слайдових презентацій, мені він взагалі нецікавий, попереду дуже багато планів, які потрібно втілювати в життя, я працюю не для конкурсів, так що цю тему можна закрити, просто сам конкурс трохи нетакий. Я знаю учасників, які приймали участь у 2009 році, ті ж самі нарікання, хоча їхнім знанням та навичкам я б позаздрив.

Додано (17.02.2013, 18:14)
---------------------------------------------
Цитата (swetikccc)
Я з ними спілкуюсь і сперечаюсь вживу. Вчу і вчусь у них.)))
економлю їх і свій час.

Але є предмет суперечок - інформація і методи та прийоми її обробки.

Додано (17.02.2013, 18:16)
---------------------------------------------
Я не нав’язую використання Мудл, але стверджую, що така концепція викладання повинна прийматися до уваги не як данина моді, а в силу своєї функціональності. І не вина Мудл, що це платформа з вільним кодом, а не продукт компанії Майкрософт чи Гугл. У нас тільки на це акценти і ставлять.

Додано (17.02.2013, 18:35)
---------------------------------------------
Цитата (swetikccc)
Для чого тільки питається. Для выпендрёжа і тільки для нього.
Не люблю коли свої амбіційні проекти прикривають заботою про дітей.
Тільки діалог з дітьми найкраще навчає їх мислити.
І були вони в старій школі, а зараз один выпендрёж.

Хіба погано, коли дитина загляне у свій акаунт увечері та побачить оцінку за практичну роботу?
Хіба погано, коли дитина повторить матеріал, використовуючи відеоурок, створений вчителем (для тих, хто не знає, відеоурок - це потокова презентація)?
Хіба погано, коли дитина бачить, що вчитель створює та веде ресурси, які мають сучасний інтерфейс?
Хіба погано, коли діти разом працюють над проектом, результати якого вони бачать і можуть ними поділитися онлайн, а це їх продукт на платформі з вільним кодом, в який можна внести власні зміни, чи обов’язково тільки вивчати MS Office, а крок вправо, крок вліво - це вже ......, стрибок на місці - провокація?!?!??!

Тут ніякого "выпендрёжа" немає. Просто є інший підхід до вивчення навчального матеріалу, передбаченого програмою МОН і т.д.

Додано (17.02.2013, 18:38)
---------------------------------------------
Цитата (KOP)
А чи була спроба Вами щось вияснити? Адже згідно положення про конкус ви мали змогу одержати пояснення від голови жюрі. Особисто я, як колишній учасник та переможець конкурсу особливо ретельно ставлюсь до справедливості при оцінюванні учасників. Тільки той хто пройшов усі випробування зможе зрозуміти тих, хто зараз приймає участь у конкурсі.
А чи була спроба журі почути щось у ході викладу концепції?!?! Ну як же, це не Майкрософт, навіть не Гугл, а все що ми не розуміємо, - не варте нашої уваги (ось такий світогляд журі).

Додано (17.02.2013, 18:45)
---------------------------------------------
А MOODLE 2.4 бачили, - це просто неперевершена система для навчання!
Ми не піддаємо сумніву використання операційної системи, оскільки без неї самі розумієте.......

То чому ж такий скепсис щодо системи для навчання???????????? Чи то від власної неспроможності дати їй раду, чи то від інших подразників?!?!?
Ви спробуйте, вона того варта! Але, створюючи курси, не перетворюйтеся на тих, хто за лейбою курсу ховає пусті сторінки чи невідповідний формі зміст.

Ohne Fleiв keine Preiв (есцет не захотів шукати, підставив в)


Відредаговано: gvmir - Нд, 17.02.2013, 20:48
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 20:53 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (gvmir)
Але є предмет суперечок - інформація і методи та прийоми її обробки.
А є, ще хід думок ваших учнів, і МУДЛА аж ніяк їх не взнає.
Підміна живого спілкування це зло.
Порядок інтерактивності у Мудли напорядок нижчий. ))
Цитата (gvmir)
Хіба погано, коли дитина загляне у свій акаунт увечері та побачить оцінку за практичну роботу? Хіба погано, коли дитина повторить матеріал, використовуючи відеоурок, створений вчителем (для тих, хто не знає, відеоурок - це потокова презентація)?
Хіба погано, коли дитина бачить, що вчитель створює та веде ресурси, які мають сучасний інтерфейс?
Хіба погано, коли діти разом працюють над проектом, результати якого вони бачать і можуть ними поділитися онлайн, а це їх продукт на платформі з вільним кодом, в який можна внести власні зміни, чи обов’язково тільки вивчати MS Office, а крок вправо, крок вліво - це вже ......, стрибок на місці - провокація?!?!??!
Я все це чудово роблю
Цитата (swetikccc)
Та я з меншими затратами і з  ефективністю використаю https://drive.google.com і сайт на укозі.
 
Шановний, непотрібно вчити що і як, тих хто ще починав з  УКНЦ 
От гроші заробляти вчити потрібно.)))
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 17.02.2013, 21:19 | Повідомлення № 19
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Цитата (gvmir)
Концепція мого виступу полягала в наступному: "Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу".

Бачу, що мене не зрозуміли (видно, день такий...). Ви справді хотіли вразити комісію тим, що вмієте розгорнути платформу MOODLE? Комісію на конкурсі саме вчителів? Формулюючи тему, треба було акцентувати, чого Ви цим досягаєте у роботі з учнями: "Формування/виховання/навчання... знань/вмінь/навичок... учнів початкових/старших/педагогічно запущених засобами MOODLE/UCOZ/клавіатурного тренажера і т.п.". Ваша ж тема спрощено звучить так: "Я вмію розгорнути платформу MOODLE - я крутий!". У Вас же є досвід ВИКОРИСТАННЯ платформи і відчутні результати? Саме на них і треба було акцентувати. Та Ви й самі пишете:
Цитата (gvmir)
А де ж практична сторона питання: втілення знань у практичну діяльність.

У даному випадку "втілення" - це використання у роботі вчителя з учнями. Я цього року використовую згадану платформу в роботі з учнями, але не пробував її сам встановлювати/налаштовувати. Це люб'язно зробили колеги з Хмельницького ОІППО на своєму сервері, за що їм дуже дякую. Комплексів з цього приводу не відчуваю :)
Цитата (gvmir)
І ще одне, невже ви вважаєте, що вчитель інформатики не повинен мати навики сисадміна і т.і. Тоді правду кажуть, не можеш робити нічого - іди вчи інших...

Мати навички і виконувати обов'язки - різні речі. А якщо вже говорити про навички, то чому Ви взяли готовий MOODLE, а не написали свій? При цьому завзято критикуєте тих, хто так само експлуатує готовий рушій UCOZ... Щось тут не сходиться :)
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 21:37 | Повідомлення № 20
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (swetikccc)
Шановний, непотрібно вчити що і як, тих хто ще починав з  УКНЦ  От гроші заробляти вчити потрібно.)))

Початок своєї діяльності робить кожна людина, і з чого він починається не так уже важливо, важливо, що він в собі несе і яким буде продовження.
З приводу заробітку грошей - німецька приказка, яку я навів раніше, суть цього питання розкриває повністю, але це, я думаю, вже є відхилення від теми. Я аж ніяк не заперечую живого спілкування, на уроках воно у мене має місце постійно, чи ви думаєте, що учні в Мудл самі по собі, а я сам по собі, тоді ваша думка хибна. Контакт з дітьми - це одна із складових, яка навіть не обговорюється, оскільки в живому спілкуванні можна передати емоційне відношення до теми і т.д.  І це не заважає мені використовувати Мудл. 

Іде практична робота - де будуть здані роботи - на сервер.
Тести - на сервер,
Лабораторна - на сервер.

А живе спулкування є, ви не перейматеся з цього приводу. І в лекційній, і в консультаційній формах, і в дебатах, і в рольових іграх, і в заходах, і відеоархів наших аматорських робіт з життя школи є, тільки на іншому ресурсі, я не зациклююсь на одній формі роботи з учнями, на жаль, ви не так розумієте мою концепцію. 
Скільки ви будете шукати практичну роботу вашого учня, яка була виконана декілька тижнів тому, я за три - чотири кліки, ви побачите діаграму успішності ваших учнів в поточному режимі, я - так, ви зможете швидко переключитися між оцінками учнів у журналі, я - так. Якщо авторизація моїх учнів займає близько хвилини, включаючи перехід до свого робочого місця для виконання завдання, а при виконанні тесту учень бачить свою оцінку......

Я не вчу Вас, я просто звертаю Вашу увагу  на те, що у світі є ще багато речей, яких ви не розумієте, так само як кожна людина, і не можна обговорювати те, з чим ви не працювали та отримали результату роботи, це може свідчити про поверхневе ставлення до проблеми.

Знаєте, скажу ще одне, що іноді учителі ховаються за "живе" спілкування з дітьми, щоб тільки надерти з Інтернету чужого контенту, передати його у "живій та щирій " формі, не вникаючи у суть питання і все.... Справу зроблено.

СПОДІВАЮСЯ ВИ НЕ НАЛЕЖИТЕ ДО  ТАКОЇ КАТЕГОРІЇ.

Додано (17.02.2013, 19:30)
---------------------------------------------

Цитата (Пилипчук_О_П)
Мати навички і виконувати обов'язки - різні речі. А якщо вже говорити про навички, то чому Ви взяли готовий MOODLE, а не написали свій? При цьому завзято критикуєте тих, хто так само експлуатує готовий рушій UCOZ... Щось тут не сходиться

МУДЛ - це відкритий код, у який ви додаєте скрипти, а UCOZ - це обмежений у використанні сайт, якщо безкоштовний, то з неприпустими рекламним контентом, дивіться на Семенович самі, але не показуйте дітям!

Додано (17.02.2013, 19:34)
---------------------------------------------

Цитата (Пилипчук_О_П)
У даному випадку "втілення" - це використання у роботі вчителя з учнями. Я цього року використовую згадану платформу в роботі з учнями, але не пробував її сам встановлювати/налаштовувати. Це люб'язно зробили колеги з Хмельницького ОІППО на своєму сервері, за що їм дуже дякую. Комплексів з цього приводу не відчуваю

Від А до Я - це моя робота і на домен подивіться. Тепер подивіться на Мудл 2.4 за адресою http://ds.gvmir.com - захочете і вам поставлю, хостинг тільки знайдіть і права доступу вкажіть, якщо потрібно вас навчити - звертайтеся, обов’язково допоможу.

Додано (17.02.2013, 19:37)
---------------------------------------------

Цитата (Пилипчук_О_П)
Ви справді хотіли вразити комісію тим, що вмієте розгорнути платформу MOODLE? Комісію на конкурсі саме вчителів?

Нікого я не хотів вразити, я виклав свою концепцію викладання інформатики. Деталі по матеріалах дивіться: http://teach.gvmir.com
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 21:41 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (Пилипчук_О_П)
. Ваша ж тема спрощено звучить так: "Я вмію розгорнути платформу MOODLE - я крутий!".
А якби "крутий", порився на форумі то, знайшов би тему де обговорювалися LMS- системи.
Люди тут навіть фейси цих програм перекладали, а Ви нам тут світ відкрили.
Цитата (gvmir)
Я не вчу Вас, я просто звертаю Вашу увагу  на те, що у світі є ще багато речей, яких ви не розумієте,
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 21:43 | Повідомлення № 22
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (swetikccc)
А якби "крутий", порився на форумі то, знайшов би тему де обговорювалися LMS- системи. Люди тут навіть фейси цих програм перекладали, а Ви нам тут світ відкрили.

До чого тут люди, ваша дискусія схожа на "а у сусіда крутіша тачка ніж у тебе".
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 21:50 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (gvmir)
Від А до Я - це моя робота і на домен подивіться. Тепер подивіться на Мудл 2.4 за адресою http://ds.gvmir.com - захочете і вам поставлю, хостинг тільки знайдіть і права доступу вкажіть, якщо потрібно вас навчити - звертайтеся, обов’язково допоможу.
Я Я Я Я
А де ця буква знаходиться.
Особисто я ще на Мамбо сайти робив і в базах напряму ковирявся, але не хизуюся як Ви.

А головне тепер зрозуміло чого Вас зарубали

Допомагати, радитись, сперечатися, тут на форумі.
АЛе не хизуватися.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 17.02.2013, 21:55
volevikt Дата: Нд, 17.02.2013, 21:51 | Повідомлення № 24
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1766
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Знаю, gvmir, що зараз в Вас говорить образа.
Сама була в подібному становищі (у 2009 році зайняла 3 місце в обласному етапі конкурсу).
Не хочу описувати свої відчуття і свій стан по завершенню конкурсу - врешті-решт, це вже не важливо.
Важливо те, що конкурс став для мене поштовхом у моїй професійній діяльності. З'явилося бажання творити, працювати над самовдосконаленням, самоосвітою. Радує також і те, що не захворіла "зірковою хворобою". )))
Якщо дозволите, хотіла б дати Вам невеличку пораду: працюйте не заради конкурсів, не заради визнання інших, а заради своїх учнів.
Натхнення, творчості, удачі! 
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 21:53 | Повідомлення № 25
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (swetikccc)
Я Я Я Я  А де ця буква знаходиться.
Особисто я ще на Мамбо сайти робив і в базах напряму ковирявся, але не хизуюся як Ви.

А ви так само принижуєте учнів, як своїх колег?
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 21:57 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (volevikt)
Якщо дозволите, хотіла б дати Вам невеличку пораду: працюйте не заради конкурсів, не заради визнання інших, а заради своїх учнів. Натхнення, творчості, удачі!
 Молодець
Жінка завжди права.
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 22:07 | Повідомлення № 27
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (volevikt)
Сама була в подібному становищі (у 2009 році зайняла 3 місце в обласному етапі конкурсу). Не хочу описувати свої відчуття і свій стан по завершенню конкурсу - врешті-решт, це вже не важливо.
Важливо те, що конкурс став для мене поштовхом у моїй професійній діяльності. З'явилося бажання творити, працювати над самовдосконаленням, самоосвітою. Радує також і те, що не захворіла "зірковою хворобою". )))
Якщо дозволите, хотіла б дати Вам невеличку пораду: працюйте не заради конкурсів, не заради визнання інших, а заради своїх учнів.
Натхнення, творчості, удачі!
 
Ви знаєте, я так і роблю, просто дискусія з колегами, які нічого крім своїх поглядів на викладання предмету не сприймають, зачепила. От собі і пиши пости потихеньку. А коректних виразів деякі "ветерани" форуму не добирають, мабуть вважають себе зірками. Бажання творити у мене ніколи не пропадало, я на місці не стою, а щодо ІКТ, про яке так люблять говорити на конкурсах такого рангу, то цей термін ширший за застосування MS PowerPoint, хоча я нічого не маю проти цієї програми.

Додано (17.02.2013, 20:07)
---------------------------------------------

Цитата (Пилипчук_О_П)
Концепція мого виступу полягала в наступному: "Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу".Бачу, що мене не зрозуміли (видно, день такий...). Ви справді хотіли вразити комісію тим, що вмієте розгорнути платформу MOODLE? Комісію на конкурсі саме вчителів? Формулюючи тему, треба було акцентувати, чого Ви цим досягаєте у роботі з учнями: "Формування/виховання/навчання... знань/вмінь/навичок... учнів початкових/старших/педагогічно запущених засобами MOODLE/UCOZ/клавіатурного тренажера і т.п.". Ваша ж тема спрощено звучить так: "Я вмію розгорнути платформу MOODLE - я крутий!". У Вас же є досвід ВИКОРИСТАННЯ платформи і відчутні результати? Саме на них і треба було акцентувати. Та Ви й самі пишете:
Цитата (gvmir )
А де ж практична сторона питання: втілення знань у практичну діяльність.

У даному випадку "втілення" - це використання у роботі вчителя з учнями. Я цього року використовую згадану платформу в роботі з учнями, але не пробував її сам встановлювати/налаштовувати. Це люб'язно зробили колеги з Хмельницького ОІППО на своєму сервері, за що їм дуже дякую. Комплексів з цього приводу не відчуваю
Цитата (gvmir )
І ще одне, невже ви вважаєте, що вчитель інформатики не повинен мати навики сисадміна і т.і. Тоді правду кажуть, не можеш робити нічого - іди вчи інших...

Мати навички і виконувати обов'язки - різні речі. А якщо вже говорити про навички, то чому Ви взяли готовий MOODLE, а не написали свій? При цьому завзято критикуєте тих, хто так само експлуатує готовий рушій UCOZ... Щось тут не сходиться

Цитата, вирвана з контексту, може тлумачитися двояко, поверніться до того посту, де ви її взяли, та прочийтате уважно, в даному випадку це невдалий "фейк".
Ktara Дата: Нд, 17.02.2013, 22:07 | Повідомлення № 28
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3865
Нагороди: 36
Рейтинг: 275
[admin]и вот я пришла. Либо мы тут говорим по теме "Учитель года" либо по теме Moodle. как говорится - мухи отдельно. котлеты отдельно. По сему - вердикт - переходим общаться по теме конкурса. Хочется поговорить о том. как использовать Мудл в своей работе - идем в соответствующую тему.[/admin]

По поводу обиды Это эмоции. И они быстро проходят. И еще говорят. что эмоциям подвержена только женщина :)
Права Лена, надо работать и жить ради учеников, а не ради конкурсов.
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 22:26 | Повідомлення № 29
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Never mind! So do I, but in fact, no offence taken. I've been working with children, for children and for the sake of children and I'm doing the same and I'll be doing it times and again.
volevikt Дата: Нд, 17.02.2013, 22:35 | Повідомлення № 30
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1766
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Цитата (gvmir)
Never mind! So do I, but in fact, no offence taken. I've been working with children, for children and for the sake of children and I'm doing the same and I'll be doing it times and again.
Я рада, що Ви зробили правильні висновки.
Все буде добре! 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2013 (Створбвала в 2009 відчуваю відповідальність і створюю знову.)
Сторінка 2 з 6«123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.