Чт, 24.08.2017, 07:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 6123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2013 (Створбвала в 2009 відчуваю відповідальність і створюю знову.)
Учитель року 2013
NataliyG Дата: Сб, 16.02.2013, 17:15 | Повідомлення № 1
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Я в друге була учасником конкурсу "Учитель року" у номінації учитель інформатики. Більше не буду! Цього року конкурс (моя думка) був менш цікавий як в 2009. В 2009 я і цього року брала участь в обласному етапі. На майстеркласах (2009) побачила цікаві теорії і думки, щодо вирішення якихось конкретних проблем. Цього року це був набір контенту, який можна зробит засобами інформаційних технологій. Так я не все знала і вміла. Однак я таке б зробила, якби у мене була така проблема. Тобто нічого нового для себе я не взяла. Я не перемогла в конкурсі і можливо, хто мене знає (був у журі чи учасник) подумають, що це у мені говорить образа. Ні я не вважаю свою участь поразкою. Просто хобіло б ся, щоб цей конкурс був представленням якихось нових ідей, принципових позицій щодо якісних змін у нашій системі освіти, а не просно набором яскравих "презентацій". Що дадуть ці цікаві навчальні контенти середньостатистичному учню (чи учителю). Чи повинен існувати такий безсенсовний конкурс.
Вибачайте усі хто вважає, що я його чимось образила. Просто намагаюся бути відвертою.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Пт, 08.01.2016, 00:34
gvmir Дата: Сб, 16.02.2013, 22:19 | Повідомлення № 2
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Ви знаєте, багато в чому ви праві. Я теж приймав участь у конкурсі "Учитель року 2013", номінація інформатика. Концепція мого виступу полягала в наступному: "Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу". При захисті та співбесіді мене слухали неуважно, а потім ставили запитання. На 5 я відповів, не вагаючись, далі запитання посипалися інтенсивніше, що цікаво, комісії було абсолютно нецікаві мої відповіді, вони їх не дослуховували навіть до кінця. Врешті-решт вони мене не пропустили у другий тур для проведення уроку. Чим вони керувалися, вони не змогли пояснити внятно. Вердикт: "У кожного члена журі особиста думка". Про якість матеріалів поданих на конкурс може кожен судити сам: я створив персональну сторінку учасника конкурсу, там і виклав всі напрацювання за два тури конкурсу. Зараз працюю над авторськими курсами. Адреса сторінки учасника: http://teach.gvmir.com . Адреса платформи (це нова версія, стара адреса використовується до кінця цього навчального року) - http://ds.gvmir.com .

Що стосується такої великої уваги журі до конкурсантів, то тут або лоббі компанії Майкрософт, або саме журі більше нічого не вміє і часто повністю некомпетентне у своїх одіозних рішеннях.


Відредаговано: gvmir - Сб, 16.02.2013, 22:23
mul44 Дата: Сб, 16.02.2013, 23:20 | Повідомлення № 3
Наполегливий учасник
Повідомлень: 887
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
Я кстати думаю что и то и другое (и лобби, и жюри которое ничего не знает, ну или почти ничего)
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 16.02.2013, 23:51 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3686
Нагороди: 28
Рейтинг: 299
Цитата (NataliyG)
Я в друге була учасником конкурсу "Учитель року" у номінації учитель інформатики. Більше не буду!

Не зарікайтесь! Я брав участь 4 рази (щоразу сумніваючись, чи варто), і лише цього року відмовився.
Цитата (NataliyG)
Просто хобіло б ся, щоб цей конкурс був представленням якихось нових ідей, принципових позицій щодо якісних змін у нашій системі освіти, а не просно набором яскравих "презентацій". Що дадуть ці цікаві навчальні контенти середньостатистичному учню (чи учителю). Чи повинен існувати такий безсенсовний конкурс.

Маєте творчий потенціал - виграєте конкурс. Якраз за рахунок реально корисних ідей. Залишається правильно і яскраво ;) їх презентувати.
Цитата (gvmir)
"Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу"

Гарна тема для конкурсу інженерів-програмістів чи сисадмінів. Від вчителя чекають теми "про учнів".
Цитата (gvmir)
або саме журі більше нічого не вміє

Іноді це є проблемою. Наприклад, при обговоренні альтернативних програм з інформатики на цьому форумі багато колег не могли сприйняти розділ "Тривимірна графіка". Основна причина (на мою думку) - некомпетентність у питанні. Але ж це зовсім не означає, що цього розділу не треба, і що потрібно припинити розробку програм та інших засобів навчання.
Так само й на конкурсі: аналізуйте результати, робіть висновки, враховуйте у наступних конкурсах.
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 00:24 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3792
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (Пилипчук_О_П)
на цьому форумі багато колег не могли сприйняти розділ "Тривимірна графіка". Основна причина (на мою думку) - некомпетентність у питанні.
Пане Пилипчук, ну непотрібно тут лапшу вішати.
Тривимірна графіка це засіб для реалізації практичних задач.
А без них це звичайне навчання кнопкодавству і окозамилювання.
От які ми передові, навіть тривимірку вкинули в програму. ))
Для чого тільки питається.
Для выпендрёжа і тільки для нього.
Не люблю коли свої амбіційні проекти прикривають заботою про дітей.
Тільки діалог з дітьми найкраще навчає їх мислити.
І були вони в старій школі, а зараз один выпендрёж.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 17.02.2013, 00:48
KulAlex Дата: Нд, 17.02.2013, 09:53 | Повідомлення № 6
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Цитата (Пилипчук_О_П)
і лише цього року відмовився
ну і дарма )))))
Цитата (swetikccc)
Для выпендрёжа
Цитата (swetikccc)
один выпендрёж.

у інших випадках і для інших користувачів адміни і модери банили, цікаво ((((((
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 10:30 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3792
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (KulAlex)
у інших випадках і для інших користувачів адміни і модери банили, цікаво ((((((
В усі часи найбільше подавлялася правда.))
Я думаю тут також невиключення.))
volevikt Дата: Нд, 17.02.2013, 11:22 | Повідомлення № 8
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1766
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Цитата (KulAlex)
у інших випадках і для інших користувачів адміни і модери банили, цікаво ((((((
Особисто я чекаю, що п. Святослав сам відкорегує свої повідомлення, оскільки, на мій погляд, він образив учасника форуму.
Що стосується п. Олександра, то якби не зверхність у його повідомленні, то такої реакції б не було.
В даному випадку, вважаю, що обом слід більш ретельно добирати слова і не перетворювати форум в особистий 
Цитата (swetikccc)
выпендрёж
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 17.02.2013, 11:41 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3686
Нагороди: 28
Рейтинг: 299
Цитата (KulAlex)
у інших випадках і для інших користувачів адміни і модери банили

Та тут ніби й немає образи... Обмін думками, непохитність позиції, опора на досвід (сподіваюсь). А от навіщо тут поновлювати"холівар" про тривимірну графіку - не розумію. Хіба для підтвердження моїх слів про подібність ситуацій ;) Я ж згадав його просто для ілюстрації, а гнівні репліки зацікавлений читач знайде на відповідних сторінках.

Приблизно такі реакції виникають у члена журі конкурсу, який бачить щось незрозуміле. А такого "незрозумілого" у багатьох з нас, на жаль, вистачає...

Додано (17.02.2013, 09:41)
---------------------------------------------

Цитата (volevikt)
Що стосується п. Олександра, то якби не зверхність у його повідомленні,

Якщо когось образив - вибачте.
Зверхності тут не було. Тривимірна графіка відсутня у обов'язковій діючій програмі, тому вчителі й не зобов'язані нею володіти. Тому некомпетентність у питанні - не вада, а факт. Більшість за потреби легко опанує цей матеріал.
Мова все ж про конкурс: в умовах короткого спілкування з журі подібні "антирезонанси" (повідомлення 4-7) між учасником конкурсу та журі можуть зіграти вирішальну роль.
KOP Дата: Нд, 17.02.2013, 13:34 | Повідомлення № 10
Переможець "Вчитель року 2009"
Повідомлень: 40
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата (gvmir)
При захисті та співбесіді мене слухали неуважно, а потім ставили запитання. На 5 я відповів, не вагаючись, далі запитання посипалися інтенсивніше, що цікаво, комісії було абсолютно нецікаві мої відповіді, вони їх не дослуховували навіть до кінця.
Це Ваше особисте сприйняття. Між іншим це одне із випробувань конкурсу, яке було пройдено Вами на високому рівні. Прото це не єдине випробування, а в інших, нажаль,  було показано не найкращі результати.
Цитата (gvmir)
Чим вони керувалися, вони не змогли пояснити внятно.
А чи була спроба Вами щось вияснити? Адже згідно положення про конкус ви мали змогу одержати пояснення від голови жюрі.
Особисто я, як колишній учасник та переможець конкурсу особливо ретельно ставлюсь до справедливості при оцінюванні учасників. Тільки той хто пройшов усі випробування зможе зрозуміти тих, хто зараз приймає участь у конкурсі.
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 13:45 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3792
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Приношу вибачення за різкість.
Але выпендрёж в освіті вже дістав.
Словарь русских синонимов
3Д в трудове
Компас в креслення, і то тільки тоді коли ручками покреслять.
І т. д.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 17.02.2013, 13:50
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 17.02.2013, 15:21 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3686
Нагороди: 28
Рейтинг: 299
Цитата (swetikccc)
3Д в трудове Компас в креслення, і то тільки тоді коли ручками покреслять.

Згоден. І сам пропонував це на сторінках форуму як шлях до "нормальної" інформатики. На жаль цим шляхом після з'їзду не пішли, тому й доводиться хоч якось модернізувати зміст "вінегретної" інформатики.

Додано (17.02.2013, 13:21)
---------------------------------------------
Трохи підтримаю оффтоп (звичайно, з благородною метою):

Цитата (swetikccc)
Словарь русских синонимов

Вважаєте, українська бідніша?

http://www.r2u.org.ua/s?w=%D0....ight=on

Як бачимо, є варіанти, що звучать не менш експресивно :)
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 17:45 | Повідомлення № 13
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Щодо концепції
Цитата (Пилипчук_О_П)
Маєте творчий потенціал - виграєте конкурс. Якраз за рахунок реально корисних ідей. Залишається правильно і яскраво їх презентувати.Цитата (gvmir )
"Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу"

Гарна тема для конкурсу інженерів-програмістів чи сисадмінів. Від вчителя чекають теми "про учнів".
Цитата (gvmir )
На вашу думку вчитель інформатики, викладаючи основи програмування, спецкурси і таке інше має тільки схоластично їх демонструвати перед учнями, а на практиці використовувати тупі сайти від UCOZ з рекламою та банерами. А де ж практична сторона питання: втілення знань у практичну діяльність. І ще одне, невже ви вважаєте, що вчитель інформатики не повинен мати навики сисадміна і т.і. Тоді правду кажуть, не можеш робити нічого - іди вчи інших...

Але моя концепція не тільки включала використання MOODLE, це ще і відеоуроки, мультимедіматеріали та багато іншого.

Наостанок додам: чому замусолені танграми до цих пір вважають інноваційними методами у викладанні інформатики.

Додано (17.02.2013, 15:45)
---------------------------------------------
Я більше писати на цю тему не буду. Просто додам: Всеукраїнський конкурс "Учитель року" - це найбільша профанація на тлі тієї зубожілої системи освіти, що, як підстаркувата бабця, все більше і більше кульгає в Україні!


Відредаговано: gvmir - Нд, 17.02.2013, 18:21
swetikccc Дата: Нд, 17.02.2013, 18:57 | Повідомлення № 14
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3792
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (gvmir)
"Впровадження модульної динамічної об’єктно-орієнтованої платформи для навчання у навчально-виховний процес загально-освітнього навчального закладу"
1.Ну модулі, зрозуміло.
2, Ну динамічно вони можуть змінюватися, це також зрозуміло.
3. Ну об'екти і що ми на них зоріентовані це також зрозуміло.
Незрозуміло
1. Які модулі?
2. Як вони динамічно змінюються?
3. Хто чи що виступає об'єктами.
А потім вияснилося що за цим ховалося
Цитата (gvmir)
Але моя концепція не тільки включала використання MOODLE, це ще і відеоуроки, мультимедіматеріали та багато іншого.
 
Цитата (gvmir)
На вашу думку вчитель інформатики, викладаючи основи програмування, спецкурси і таке інше має тільки схоластично їх демонструвати перед учнями, а на практиці використовувати тупі сайти від UCOZ з рекламою та банерами. А де ж практична сторона питання: втілення знань у практичну діяльність. І ще одне, невже ви вважаєте, що вчитель інформатики не повинен мати навики сисадміна і т.і. Тоді правду кажуть, не можеш робити нічого - іди вчи інших...
На мою думку як і скрізь повинна діяти ефективність затрат.
Піднімати систему для десятка учнів, з яких її подивиться двоє чи троє.)))
Та я з меншими затратами і з  ефективністю використаю https://drive.google.com і сайт на укозі.
Я вчу вчитися, і це головне.
І дуже радий коли діти починають розуміти що без теорії практика це на рівні підсвідомісті, а з теорією це творчість.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 17.02.2013, 18:58
gvmir Дата: Нд, 17.02.2013, 19:31 | Повідомлення № 15
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (swetikccc)
1.Ну модулі, зрозуміло. 2, Ну динамічно вони можуть змінюватися, це також зрозуміло.
3. Ну об'екти і що ми на них зоріентовані це також зрозуміло.
Незрозуміло
1. Які модулі?
2. Як вони динамічно змінюються?
3. Хто чи що виступає об'єктами.
А потім вияснилося що за цим ховалося
Якщо все перечислене вами зібрати до купи, то вийде розшифровка абревіатури MOODLE . А використання цієї платформи дозволяє структурувати навч.-вих. процес, мобілізовувати діяльність учнів на уроках та створювати інформаційні ресурси, що будуть доступні для учнів не тільки в межах класу, а постійно. Крім того, ця система має структуровану досить непогану систему перевірки знань учнів, яку можна використовувати як для перевірки засвоєного учнями матеріалу на уроці, так і для виконання контрольних, практичних
 та лабораторних робіт. Все це одна платформа і всі акаунти учнів як на долоні, зручне управління навч.-вих. процесом. Безперечно, не можна відкидати використання різноманітних методик до певних елементів уроку, таких як мотивація навчальної діяльності, але робота в системі робить з ваших учнів не тільки суб’єктів для отриманні теоретичних знань та практичних навичок, але й кваліфікованих користувачів Інтернет-ресурсів.
Ми досить багато часу витрачаємо на методологічну роботу, але забуваємо про те, що іноді прості речі, так як платформа MOODLE, може не тільки полегшити роботу вчителя, але і підвищити рівень мотивації навчальної діяльності учнів. 

Так, у кожного своє бачення розвитку освіти, але інформатика - це наука про інформаційні процеси і це має бути основним принуипом, покладеним в основу викладання предмету. А гарна система, яка допомагає структурувати навчальний процес ще нікому не завадила. Навіщо використовувати одну програму для тестів, ще щось для іншого виду діяльності, якщо всі ці функції, об’єднані в MOODLE,  і не треба.
Ви знаєте, навіть один учень вартий того, щоб для нього зробити те, що роблять для сотень, тисяч учнів, оскільки вчитель повинен любити дітей.

Ви робите те, що роблю я, але крім того, що я вчу дітей вчитися, я ще їх вчу створювати свій, власний авторський контент, розвивати свої думки, прагнення до творчості у галузі інформаційних технологій. 
Одна справа, якщо в Мудл накидають тексту та вебсторінок зі сторонніх сайтів і кричать, що курс готовий, і інша справа - вести навчально-виховний процес з використанням даної системи.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учитель року 2013 (Створбвала в 2009 відчуваю відповідальність і створюю знову.)
Сторінка 1 з 6123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.