Вчора у нас (Херсонська область) пройшов ІІ тур олімпіади з ІТ. Для учнів олімпіада продовжувалась 5 годин (хіба це нормально?) Олімпіада складалась з теоретичного(1 година) і практичного турів. Деякі теоретичні завдання були відверто не ІТ-ичного змісту. Наприклад: вказати властивості алгоритмів. Розбаловка (вимоги) практичних завдань, скажімо для презентації, була дуже детальна (ледве не до кожного слайду, напису, малюнку). З одного боку - це добре, бо майже було виключено суб'єктивну складову при оцінюванні учнівських робіт, але з іншого - учням важко було не заплутатись у дотриманні усіх вимог, а для творчості зовсім не було місця. До того ж , членам журі знадобилось іще 5 годин, щоб перевірити і оцінити роботи 20 учасників
А як у Вас?
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
До честі українських вчителів той факт, що у нас є дві олімпіади: з програмування і з офісу.
Підтримую - "олімпіада з офісу", варто започаткувати "олімпіади з усного рахунку" та "олімпіаду з каліграфії"
ЦитатаПилипчук_О_П ()
До честі українських вчителів той факт, що у нас є дві олімпіади: з програмування і з офісу.
Переможцями на олімпідах з програмування стають аж ніяк не учні звичайних шкіл, а профільних шкіл, гімнеазій та ліцеїв? Чи не так?
ЦитатаПилипчук_О_П ()
А ось читаючи програми для шкіл виникає думка, що справді автори пишуть тільки про те, чим самі володіють і активно користуються на роботі.
Саме воно
ЦитатаПилипчук_О_П ()
А ось читаючи програми для шкіл виникає думка, що справді автори пишуть тільки про те, чим самі володіють і активно користуються на роботі. Зважаючи на користувацький ухил мала б бути представлена однаковою мірою робота з різними видами інформації. Але чомусь немає, наприклад, роботи зі звуком (на рівні звукової хвилі - Audacity, різні види кодування - дискретизація хвилі і MIDI-кодування музики). Немає цілісного циклу графіки: растрова-векторна-тривимірна. І.т.д.
Переглянув програми та поспілкувався з колегами, які мали честь працювати в школі, висновок - калічимо дітей: 1. Нащо інформатика в початковій (вибачте, молодшій школі)? Ефект - 0!, вони й так перевантажені непотрібними знаннями. 2. 5-6 клас - початковий курс, знайомство з ОС, ПЗ на відповідному рівні, програмування в Скретчі чи подібному середовищі з практичною розробкою програмних проектів. 3. 7-9 клас - інформатика, не кидайтесь взуттям, але "візуальне" програмування (Visual Basic, Lazarus або подібні середовища, доступні для кожного!). Для шкіл(класів) з поглибленим вивченням - С чи Java) 4. 10-11 класи - де потрібно серйозна інформатика(програмування, аналіз даних, захист інформації), в інших класах (гуманітарії) - геть не потрібно забивати мізки дітям.
Учні губляться в неймовірній кількості різних меню, панелей та вкладок. Може з консольного починати?
ЦитатаScrooge ()
4. 10-11 класи - де потрібно серйозна інформатика(програмування, аналіз даних, захист інформації), в інших класах (гуманітарії) - геть не потрібно забивати мізки дітям.
У нас і так в 10-11-12 інформатики вже не буде, у селі точно не буде. Тільки у профільних класах, котрі є лише в крутих ліцеях.
Учні губляться в неймовірній кількості різних меню, панелей та вкладок. Може з консольного починати?
Як волонтер, веду курс для дітей 13-15 років по "візуальному програмуванню" - жодних проблем, головне правильно підбрати вправи і послідовний виклад, на завершення розробка власного проекту (медіаплеєр, переглядач файлів зображень, графічний редактор, текстовий редактор, калькулятор, ретро-гра). Консольні Паскаль, Сі чи Джава, як правило, це математика, а з цим у більшості школярів проблеми.
Переможцями на олімпідах з програмування стають аж ніяк не учні звичайних шкіл, а профільних шкіл, гімнеазій та ліцеїв? Чи не так?
Дійсно так. Ви особисто розумієте що таке олімпіадне програмування? Особисто ви знаєте теорію графів, дискретку. комбінаторику, теорію ймовірностей7 Ви займаєтеся помисловим програмуванням.
Мій знайомий влаштовувався на роботу нольовим по данній галузі, конкурс більше за 30 чоловік. Те що інші довели керуючись досвідом він теоретично і математично довів. І заявив прямо в очі, невже ви сумніваєтеся що я за місяць не досягну потрібного рівня. Догадайтеся яка була відповідь?
Повірте легше читати основи програмування ніж ті ж офісні технології.
Як волонтер, веду курс для дітей 13-15 років по "візуальному програмуванню" - жодних проблем, головне правильно підбрати вправи і послідовний виклад, на завершення розробка власного проекту (медіаплеєр, переглядач файлів зображень, графічний редактор, текстовий редактор, калькулятор, ретро-гра).
Все типово і нічого придумувати непотрібно. Бо ви в більшості кодер.
Ви особисто розумієте що таке олімпіадне програмування? Ви займаєтеся помисловим програмуванням.
Це так
Цитатаswetikccc ()
Особисто ви знаєте теорію графів, дискретку. комбінаторику, теорію ймовірностей
Як не дивно, але в університеті ми таке вивчали, але, ніде правди діти, вже призабулось.
Цитатаswetikccc ()
Мій знайомий влаштовувався на роботу нольовим по данній галузі, конкурс більше за 30 чоловік.Те що інші довели керуючись досвідом він теоретично і математично довів. І заявив прямо в очі, невже ви сумніваєтеся що я за місяць не досягну потрібного рівня. Догадайтеся яка була відповідь?
Нам потрібні спеціалісти тут і сьогодні, а не через місяць. Як правило, доказом професійної компетентності є надане портфоліо з працюючих проектів, освіта не цікавить взагалі, попереднє місце роботи -частково
Цитатаswetikccc ()
Все типово і нічого придумувати непотрібно.Бо ви в більшості кодер.
Нам потрібні спеціалісти тут і сьогодні, а не через місяць. Як правило, доказом професійної компетентності є надане портфоліо з працюючих проектів, освіта не цікавить взагалі, попереднє місце роботи -частково
Солідні фірми готовлять спеців під себе. А відповіли банально просто. Скоріше всього ви втечете від нас через пару місяців на кращу роботу.
Консольні Паскаль, Сі чи Джава, як правило, це математика, а з цим у більшості школярів проблеми.
На мою думку, програмування без математики немає ніякого сенсу. Серйозні візуальні програми теж на математиці побудовані, просто обгортка у них складніша для розуміння.
Наприклад, є учні, що червоно-чорні дерева серед ночі розбудиш - таблицю складуть і рекурсію напишуть. А у візуальному вже на наступний урок забувають де саме натиснути у середовищі...
Наприклад, є учні, що червоно-чорні дерева серед ночі розбудиш - таблицю складуть і рекурсію напишуть. А у візуальному вже на наступний урок забувають де саме натиснути у середовищі...
Наскільки це правда, але десь читав що 80% профі не розуміють рекурсію.
Програма курсу Computer Science для американських шкіл (форумчани раніше хотіли познайомитись)
Вивчення комп'ютерних наук є річним курсом, що складається з 6 модулів, приблизно 6 тижнів кожен. Курс розроблено для вивчення інформатики та розвитку навичок роботи з обчислювальною технікою. Призначення курсу та його зміст повинні бути соціально актуальними та значущими для різних студентів, незалежно від гендерної, расової та соціальної належності. Модулі використовують різні інструменти/платформи і завершуються з підсумковими проектами за наступними темами:
Взаємодія людини ікомп'ютера В цьому блоці учні знайомляться з поняттями комп'ютерної та обчислювальної техніки при дослідженні основних компонентів комп'ютерів і придатності цих компонентів для вирішення конкретних завдань. Учні будуть експериментувати з методами пошуку в Інтернеті, досліджувати різні веб-сайти та веб-додатки, а також обговорювати питання безпеки і конфіденційності. Вводяться фундаментальні поняття взаємодії людини з комп'ютером (HCI) і ергономіки. Учні дізнаються, що "розумна" поведінка машини не "магія", а робота на основі алгоритмів, застосовуваних для обробки інформації, в тому числі великих наборів даних. Учні будуть вивчати особливості, які роблять певні завдання легкими або важкими для розв’язання за допомогою комп'ютерів, і як вони відрізняються від тих, як вони виконуються людьми. Учні отримають знання про те, як комп’ютерні обчислення інноваційно вплинули на суспільство, а також про різні області, в яких вони використовуються. Обговорюватимуться зв'язки між соціальними, економічними і культурними контекстами застосування сучасних інформаційних технологій.
Рішення проблем Цей модуль надає учням можливість стати «мислителями», використовуючи різні обчислювальні методи до вирішення проблем, які належать до різних предметних областей. Діапазон контекстів мотивує необхідність для учнів мислити абстрактно, застосовувати відомі алгоритми, де це доречно, та створювати нові алгоритми. Аналіз різних рішень і алгоритмів може вказувати на завдання, які не легко вирішити за допомогою комп'ютера, і для яких немає відомих рішень. Цей модуль також фокусується на зв'язках між математикою та інформатикою. Учням будуть представлені окремі теми в області дискретної математики, в тому числі булевої логіки, функцій, графіки та двійковій системі числення. Учні також познайомляться з алгоритмами пошуку та сортування, побудови графіки.
Веб - дизайн Цей модуль готує учнів до ролі розробника шляхом розширення їх знань алгоритмів, абстракції та дизайну веб-сторінок і застосовуючи їх для створення веб-сторінок. Учні будуть вивчати питання соціальної відповідальності в використанні та розробці веб-застосунків. Вони вчитимуться проектувати та кодувати свої веб-сторінки, використовуючи різні методи для зручності їх використання. Учні навчаться створювати веб-сайти. Учні будуть застосовувати фундаментальні поняття взаємодії людини з комп'ютером (HCI) і ергономіки.
Програмування.Учні знайомляться з основними питаннями, пов'язаними з проектуванням і розробкою програм. Учні розробляють алгоритми і створюють програмні рішення для різних обчислювальних задач з використанням ітеративного процесу розробки. Проблеми програмування включають в себе математичні і логічні поняття та різноманітність конструкцій програмування.
Обчислення та аналіз даних. У цьому модулі учні досліджують, як комп'ютери сприяли появі нових методів управління та інтерпретації даних. Учні будуть використовувати комп'ютери для обробки та візуалізації даних для того, щоб знайти зразки і перевірити гіпотезу. Учні працюватимуть з різними великими наборами даних, які ілюструють, як доступ до даних та інформації полегшує ідентифікацію проблем. Учні збиратимуть і генеруватимуть свої власні дані, які стосуються питань місцевого спільноти і обговорять відповідні методи збору даних та їх агрегації, необхідних для підтримки прийняття рішення або полегшуючи його пошук.
Робототехніка. Цей модуль призначений для вивчення робототехніки як новітнього способу застосування обчислювальної техніки, яка може бути використана для вирішення завдань в різних умовах - від бізнесу до медичної допомоги і як робототехніка робить можливим впровадження інновацій за рахунок автоматизації процесів, які можуть бути небезпечними для людей.
Учні досліджуватимуть, як інтегрувати апаратне і програмне забезпечення для вирішення проблем. Учні будуть бачити ефект роботи програмного та апаратного забезпечення на створеному продукті. Учні будуть застосовувати знання та навички з раніше вивчених тем для вивчення робототехніки.
Етичні та соціальні питання в області обчислювальної техніки, кар'єри в області інформаційних технологій та обчислювальної техніки розглядаються на протязі усіх шести модулів. Протягом всього курсу акцентується, як обчислення сприяли інноваціям в різних областях людської, а також розглядається вплив цих нововведень на суспільство. Інформатика знаходиться в межах економічних, соціальних і культурних областей і впливає та залежить від кожної з них, а поширення комп'ютерів і мереж виникає цілий ряд етичних проблем - технологія має як позитивні, так і негативні наслідки для людської культури. Учні матимуть можливість ідентифікувати етичну поведінку і сформулювати обидві сторони етики використання засобів інформаційних технологій. Учні вивчатимуть обов'язки користувачів та розробників програмного забезпечення в області прав інтелектуальної власності, збоїв програмного забезпечення, а також піратства програмного забезпечення та інших цифрових носіїв. Вони познайомляться з концепцією розробки програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом і вивчатимуть наслідки його застосування. Учні визначатимуть і описуватимуть можливості кар'єри в області обчислювальної техніки та інформаційних технологій.
На мою думку, програмування без математики немає ніякого сенсу.Серйозні візуальні програми теж на математиці побудовані, просто обгортка у них складніша для розуміння.
Починаємо з банального "Hello, world!" потім експериментуємо з властивостями об'єктів (Світлофор - кнопки змінюють колір при натиску), простий калькулятор для двох чисел, програмування логічних ігор - на зважування, гра Баше, Ханойські вежі
я задавав це питання (про програму) - ще б побачити завдання (лекції) матеріал, щоб дізначитися що саме розповідають вчителі під час цього курсу. (якщо така можливість будет, скиньте сюда посилання - не на англ))
я задавав це питання (про програму) - ще б побачити завдання (лекції) матеріал, щоб дізначитися що саме розповідають вчителі під час цього курсу. (якщо така можливість будет, скиньте сюда посилання - не на англ))