Ср, 13.12.2017, 19:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 12«129101112»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Олімпіада з інформаційних технологій (про зміст олімпіадних завдань)
Олімпіада з інформаційних технологій
LVV Дата: Нд, 11.11.2012, 08:49 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112


Вчора у нас (Херсонська область) пройшов ІІ тур олімпіади з ІТ.
Для учнів олімпіада продовжувалась 5 годин (хіба це нормально?)
Олімпіада складалась з теоретичного(1 година) і практичного турів.
Деякі теоретичні завдання були відверто не ІТ-ичного змісту. Наприклад: вказати властивості алгоритмів.
Розбаловка (вимоги) практичних завдань, скажімо для презентації, була дуже детальна (ледве не до кожного слайду, напису, малюнку).
З одного боку - це добре, бо майже було виключено суб'єктивну складову при оцінюванні учнівських робіт, але з іншого - учням важко було не заплутатись у дотриманні усіх вимог, а для творчості зовсім не було місця. До того ж , членам журі знадобилось іще 5 годин, щоб перевірити і оцінити роботи 20 учасників

А як у Вас?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Scrooge Дата: Нд, 18.12.2016, 11:59 | Повідомлення № 151
Тут живе...
Повідомлень: 107
Нагороди: 1
Рейтинг: 4
Цитата Пилипчук_О_П ()
До честі українських вчителів той факт, що у нас є дві олімпіади: з програмування і з офісу.
Підтримую - "олімпіада з офісу", варто започаткувати "олімпіади з усного рахунку" та "олімпіаду з каліграфії"

Цитата Пилипчук_О_П ()
До честі українських вчителів той факт, що у нас є дві олімпіади: з програмування і з офісу.
Переможцями на олімпідах з програмування стають аж ніяк не учні звичайних шкіл, а профільних шкіл, гімнеазій та ліцеїв? Чи не так?

Цитата Пилипчук_О_П ()
А ось читаючи програми для шкіл виникає думка, що справді автори пишуть тільки про те, чим самі володіють і активно користуються на роботі.
Саме воно

Цитата Пилипчук_О_П ()
А ось читаючи програми для шкіл виникає думка, що справді автори пишуть тільки про те, чим самі володіють і активно користуються на роботі. Зважаючи на користувацький ухил мала б бути представлена однаковою мірою робота з різними видами інформації. Але чомусь немає, наприклад, роботи зі звуком (на рівні звукової хвилі - Audacity, різні види кодування - дискретизація хвилі і MIDI-кодування музики). Немає цілісного циклу графіки: растрова-векторна-тривимірна. І.т.д.

Переглянув програми та поспілкувався з колегами, які мали честь працювати в школі, висновок - калічимо дітей:
1. Нащо інформатика в початковій (вибачте, молодшій школі)? Ефект - 0!, вони й так перевантажені непотрібними знаннями.
2. 5-6 клас - початковий курс, знайомство з ОС, ПЗ на відповідному рівні, програмування в Скретчі чи подібному середовищі з практичною розробкою програмних проектів.
3. 7-9 клас - інформатика, не кидайтесь взуттям, але "візуальне" програмування (Visual Basic, Lazarus або подібні середовища, доступні для кожного!). Для шкіл(класів) з поглибленим вивченням - С чи Java)
4. 10-11 класи - де потрібно серйозна інформатика(програмування, аналіз даних, захист інформації), в інших класах (гуманітарії) - геть не потрібно забивати мізки дітям.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 18.12.2016, 14:46 | Повідомлення № 152
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3913
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата Scrooge ()
Переможцями на олімпідах з програмування стають аж ніяк не учні звичайних шкіл, а профільних шкіл, гімнеазій та ліцеїв? Чи не так?
Зовсім не обов’язково.
Bandalak Дата: Нд, 18.12.2016, 15:11 | Повідомлення № 153
Лідер форуму
Повідомлень: 5575
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата Scrooge ()
"візуальне" програмування

Учні губляться в неймовірній кількості різних меню, панелей та вкладок. Може з консольного починати?
Цитата Scrooge ()

4. 10-11 класи - де потрібно серйозна інформатика(програмування, аналіз даних, захист інформації), в інших класах (гуманітарії) - геть не потрібно забивати мізки дітям.

У нас і так в 10-11-12 інформатики вже не буде, у селі точно не буде. Тільки у профільних класах, котрі є лише в крутих ліцеях.
Scrooge Дата: Нд, 18.12.2016, 15:30 | Повідомлення № 154
Тут живе...
Повідомлень: 107
Нагороди: 1
Рейтинг: 4
Цитата Bandalak ()
Учні губляться в неймовірній кількості різних меню, панелей та вкладок. Може з консольного починати?
Як волонтер, веду курс для дітей 13-15 років по "візуальному програмуванню" - жодних проблем, головне правильно підбрати вправи і послідовний виклад, на завершення розробка власного проекту (медіаплеєр, переглядач файлів зображень, графічний редактор, текстовий редактор, калькулятор, ретро-гра).
Консольні Паскаль, Сі чи Джава, як правило, це математика, а з цим у більшості школярів проблеми.
swetikccc Дата: Нд, 18.12.2016, 15:38 | Повідомлення № 155
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Пилипчук_О_П ()
Переможцями на олімпідах з програмування стають аж ніяк не учні звичайних шкіл, а профільних шкіл, гімнеазій та ліцеїв? Чи не так?

Дійсно так.
Ви особисто розумієте що таке олімпіадне програмування?
Особисто ви знаєте теорію графів, дискретку. комбінаторику, теорію ймовірностей7
Ви займаєтеся помисловим програмуванням.

Мій знайомий влаштовувався на роботу нольовим по данній галузі, конкурс більше за 30 чоловік.
Те що інші довели керуючись досвідом він теоретично і математично довів.
І заявив прямо в очі, невже ви сумніваєтеся що я за місяць не досягну потрібного рівня.
Догадайтеся яка була відповідь?

Повірте легше читати основи програмування ніж ті ж офісні технології.
swetikccc Дата: Нд, 18.12.2016, 15:40 | Повідомлення № 156
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Scrooge ()
Як волонтер, веду курс для дітей 13-15 років по "візуальному програмуванню" - жодних проблем, головне правильно підбрати вправи і послідовний виклад, на завершення розробка власного проекту (медіаплеєр, переглядач файлів зображень, графічний редактор, текстовий редактор, калькулятор, ретро-гра).

Все типово і нічого придумувати непотрібно.
Бо ви в більшості кодер.
Scrooge Дата: Нд, 18.12.2016, 15:56 | Повідомлення № 157
Тут живе...
Повідомлень: 107
Нагороди: 1
Рейтинг: 4
Цитата swetikccc ()
Ви особисто розумієте що таке олімпіадне програмування? Ви займаєтеся помисловим програмуванням.
Це так

Цитата swetikccc ()
Особисто ви знаєте теорію графів, дискретку. комбінаторику, теорію ймовірностей
Як не дивно, але в університеті ми таке вивчали, але, ніде правди діти, вже призабулось.

Цитата swetikccc ()
Мій знайомий влаштовувався на роботу нольовим по данній галузі, конкурс більше за 30 чоловік.Те що інші довели керуючись досвідом він теоретично і математично довів.
І заявив прямо в очі, невже ви сумніваєтеся що я за місяць не досягну потрібного рівня.
Догадайтеся яка була відповідь?
Нам потрібні спеціалісти тут і сьогодні, а не через місяць. Як правило, доказом професійної компетентності є надане портфоліо з працюючих проектів, освіта не цікавить взагалі, попереднє місце роботи -частково

Цитата swetikccc ()
Все типово і нічого придумувати непотрібно.Бо ви в більшості кодер.
Це погано?


Відредаговано: Scrooge - Нд, 18.12.2016, 15:56
swetikccc Дата: Нд, 18.12.2016, 16:03 | Повідомлення № 158
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Scrooge ()
Це погано?

Зовсім ні.
Цитата Scrooge ()
Нам потрібні спеціалісти тут і сьогодні, а не через місяць. Як правило, доказом професійної компетентності є надане портфоліо з працюючих проектів, освіта не цікавить взагалі, попереднє місце роботи -частково

Солідні фірми готовлять спеців під себе.
А відповіли банально просто.
Скоріше всього ви втечете від нас через пару місяців на кращу роботу. ;)
Bandalak Дата: Нд, 18.12.2016, 16:49 | Повідомлення № 159
Лідер форуму
Повідомлень: 5575
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата Scrooge ()
Консольні Паскаль, Сі чи Джава, як правило, це математика, а з цим у більшості школярів проблеми.

На мою думку, програмування без математики немає ніякого сенсу.
Серйозні візуальні програми теж на математиці побудовані, просто обгортка у них складніша для розуміння.

Наприклад, є учні, що червоно-чорні дерева серед ночі розбудиш - таблицю складуть і рекурсію напишуть.
А у візуальному вже на наступний урок забувають де саме натиснути у середовищі...
swetikccc Дата: Нд, 18.12.2016, 17:03 | Повідомлення № 160
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Bandalak ()
Наприклад, є учні, що червоно-чорні дерева серед ночі розбудиш - таблицю складуть і рекурсію напишуть.
А у візуальному вже на наступний урок забувають де саме натиснути у середовищі...

Наскільки це правда, але десь читав що 80% профі не розуміють рекурсію. ;)
Scrooge Дата: Нд, 18.12.2016, 18:02 | Повідомлення № 161
Тут живе...
Повідомлень: 107
Нагороди: 1
Рейтинг: 4
Програма курсу Computer Science для американських шкіл (форумчани раніше хотіли познайомитись)


Додано (18.12.2016, 18:02)
---------------------------------------------

Цитата Bandalak ()
На мою думку, програмування без математики немає ніякого сенсу.Серйозні візуальні програми теж на математиці побудовані, просто обгортка у них складніша для розуміння.
Починаємо з банального "Hello, world!" потім експериментуємо з властивостями об'єктів (Світлофор - кнопки змінюють колір при натиску), простий калькулятор для двох чисел, програмування логічних ігор - на зважування, гра Баше, Ханойські вежі
mul44 Дата: Нд, 18.12.2016, 18:14 | Повідомлення № 162
Наполегливий учасник
Повідомлень: 961
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
я задавав це питання (про програму) - ще б побачити завдання (лекції) матеріал, щоб дізначитися що саме розповідають вчителі під час цього курсу. (якщо така можливість будет, скиньте сюда посилання - не на англ))
Scrooge Дата: Нд, 18.12.2016, 18:51 | Повідомлення № 163
Тут живе...
Повідомлень: 107
Нагороди: 1
Рейтинг: 4
Цитата mul44 ()
я задавав це питання (про програму) - ще б побачити завдання (лекції) матеріал, щоб дізначитися що саме розповідають вчителі під час цього курсу. (якщо така можливість будет, скиньте сюда посилання - не на англ))
На жаль :) , тільки англійською, але зі змістом курсу Ви вже познайомились
Тримайте PDF - https://csta.acm.org/Curriculum/sub/CurrFiles/ECS_v4.pdf


Відредаговано: Scrooge - Нд, 18.12.2016, 18:52
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 18.12.2016, 23:16 | Повідомлення № 164
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3913
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата swetikccc ()
Наскільки це правда, але десь читав що 80% профі не розуміють рекурсію

Чув щось подібне ще й про роботу з вказівниками/адресами змінних.
Bandalak Дата: Нд, 18.12.2016, 23:29 | Повідомлення № 165
Лідер форуму
Повідомлень: 5575
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
А я бачив як бухгалтери крутих підприємств таблиці в 1С прораховують на калькуляторі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Олімпіада з інформаційних технологій (про зміст олімпіадних завдань)
Сторінка 11 з 12«129101112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.