 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Що мене чекає?
|
sputnica |
Дата: Вт, 06.09.2011, 22:33 | Повідомлення № 1 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
| Я за спеціальність вчитель інформатики, англ.мови та зарубіжної лі-ри, пропрацювала в школі майже 5 років, пішла в декретну відпустку (зараз і знаходжуся в ній).Наступного року виходжу на роботу.Постає таке питання:що чекає мене?курси по інформатиці чи англ.мові чи атестація?Я не знаю чого чекати від керівництва,є якісь привілеї щодо розподілення годин?
[admin]Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| | |
igor_ |
Дата: Пт, 09.09.2011, 00:14 | Повідомлення № 16 |
Тут живе...
Повідомлень: 143
| Quote (Пилипчук_О_П) Тобто, до рекомендації МОНМС не прислухались? Чи просто не чули про неї? Люди, котрі були на курсах підвищення кваліфікації, розповідають, що ключове слово "рекомендовано". Доплата різниці буде здійснюватися із місцевих бюджетів. Зрозуміло, що адміністрація не кожного району піде на такі витрати. В нашому районі з їхньою тотальною економією нам точно нічого не світить.
|
|
| | |
sputnica |
Дата: Пт, 09.09.2011, 11:16 | Повідомлення № 17 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
| Що ще вони придумають?Судячи з усього прочитаного, то мене чекає мінімальна заробітна плата без курсів(((.Можна здуріти.Хоча зараз на 130 гр якось весело теж.
|
|
| | |
cucid |
Дата: Пт, 09.09.2011, 15:57 | Повідомлення № 18 |
Новий користувач
Повідомлень: 12
| правда, що якщо атестуєшся перший раз, то на спеціаліста, без категорії
|
|
| | |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 09.09.2011, 18:27 | Повідомлення № 19 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4323
| З тексту Положення про атестацію виходить, що так:
"Кваліфікаційна категорія "спеціаліст" присвоюється педагогічним працівникам з повною вищою освітою, які раніше не атестувалися й діяльність яких характеризується: і т.д."
і далі
"4.7. Присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно."
|
|
| | |
igor_ |
Дата: Сб, 10.09.2011, 02:10 | Повідомлення № 20 |
Тут живе...
Повідомлень: 143
| Quote (cucid) правда, що якщо атестуєшся перший раз, то на спеціаліста, без категорії Не зовсім так. Якщо Ви випускни вузу, то можете атестуватися на "спеціаліста другою категорії". Гляньте на таке роз’яснення МОНу
... повна вища педагогічна освіта дає право випускникам вищих навчальних закладів на отримання кваліфікаційної категорії "спеціаліст", як таким, що здобули кваліфікацію, достатню для здійснення професійної діяльності, і зазначена кваліфікаційна категорія присвоюється їм одночасно з прийняттям на роботу.
|
|
| | |
kom_adm |
Дата: Сб, 10.09.2011, 03:20 | Повідомлення № 21 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Поробите років 3 після інституту і можете атестуватись на ІІ категорію.
|
|
| | |
mouse |
Дата: Вт, 13.09.2011, 20:19 | Повідомлення № 22 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Саме так і є.
|
|
| | |
drema911 |
Дата: Ср, 14.09.2011, 20:13 | Повідомлення № 23 |
Новий користувач
Повідомлень: 16
| Я працюю у педагогічному коледжі, викладаючи одночасно такі дисципліни: Інформатику, апаратне і програмне забезпечення ПЕОМ, операційні системи та операційні оболонки, прикладне програмне забезпечення. У зв'язку з цим виникають питання: 1.Чи потрібно проходити курси підвищення кваліфікації з кожного предмету (відчуваю, що саме так і прийдеться чинити)? 2. Чи не можна ці предмети записати в посвідченні якимось чином як "предмети комп'ютерного циклу" чи якось ще? Якщо можна - то як? Пропонували написати "фахові дисципліни", але сказали що не можна. За дипломом "спеціаліст з інформатики, вчитель інформатики", педагогічна освіиа є.
Відредаговано: drema911 - Ср, 14.09.2011, 20:16 |
|
| | |
Ktara |
Дата: Ср, 14.09.2011, 20:32 | Повідомлення № 24 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4263
| Все эти предметы попадают под общее определение "Информатика", т.е. согласно диплому. Я сейчас читаю 9 предметов - это я застрелюсь по каждому аттестоваться. Хотя аттестация проходит только по одному "Учитель информатики"
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |