Чт, 05.12.2019, 20:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Підготовка до олімпіад
Підготовка до олімпіад
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:26 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3712
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Розкажіть як ви готуєте учнів до олімпіад, які проблеми виникають, наведіть приклади олімпіадних задач.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 23:27
swetikccc Дата: Чт, 09.04.2009, 14:13 | Повідомлення № 61
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4162
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (alex)
На міжнародному рівні не підміняють загально прийняті поняття. У нас інформатику стараються звести до вивчення Microsoft Office

Інформатика це не тІльки і програмування. А моделювання, а якими програмами це діло користувача.
От тому дуже цікаві підручники Володіних у них іде моделювання в різних програмах.
badm Дата: Чт, 09.04.2009, 14:35 | Повідомлення № 62
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Олімпіада з інформатики це спортивне змагання з програмування і не настільки на знання мов програмування а як на логіку і основні алгоритми.
Для мене програмуванням цікаво займатися і є учні яким це теж цікаво, головне їх відшукати. В підготовці можуть відгравати 1-2 год в день а не в тиждень.
NatVovk Дата: Пт, 10.04.2009, 12:53 | Повідомлення № 63
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Доброго дня! До речі, у Хмельницькому закінчилася Всеукраїнська олімпіада з інформатики!
Результати можна переглянути тут
ВІТАЄМО ВСІХ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА ЇХНІХ УЧИТЕЛІВ! Успіхів тим учням, які поїдуть на Міжнар.!
А дехто не хоче вчити програмування?!
А тепер про розвиток інформатики. Шкільна інформатика останнім часом відхилилася у бік офісних програм (причому тільки у бік Майкрософтовських, хоча існують ї інші), але час все ставить на свої місця, отже вчителі вже відчувають потребу у змінах, і вона вже відбувається (хоча МОН цього ще не помічає).
А класична інформатика як наука складається з таких розділів:
• загальна теорія та методи системного аналізу
• математичне моделювання
• теорія оптимізації та штучного інтелекту;
• загальна теорія керування, методи і засоби побудови інтелектуальних систем керування
• загальна теорія обчислювальних машин
• системи математичного забезпечення загального та прикладного призначення;
• нові інформаційні технологій та інтелектуальні системи інформатизації суспільства.
Отже, як бачимо, офісні програми тут займають не лідируюче положення.
Newbie Дата: Пт, 10.04.2009, 17:42 | Повідомлення № 64
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (NatVovk)
А класична інформатика як наука складається з таких розділів:
• загальна теорія та методи системного аналізу
• математичне моделювання
• теорія оптимізації та штучного інтелекту;
• загальна теорія керування, методи і засоби побудови інтелектуальних систем керування
• загальна теорія обчислювальних машин
• системи математичного забезпечення загального та прикладного призначення;
• нові інформаційні технологій та інтелектуальні системи інформатизації суспільства.
Отже, як бачимо, офісні програми тут займають не лідируюче положення.

водночас програмування теж не є єдиним розділом інформатики
salal Дата: Пт, 10.04.2009, 18:21 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (NatVovk)
Шкільна інформатика останнім часом відхилилася у бік офісних програм (причому тільки у бік Майкрософтовських, хоча існують ї інші), але час все ставить на свої місця, отже вчителі вже відчувають потребу у змінах, і вона вже відбувається (хоча МОН цього ще не помічає).

Іншими словами, слід очікувати реформування шкільного курсу інформатики. Однак, поки його не відбулося, мабуть є необхідність поставити у відповідність зміст олімпіадних завдань до змісту навчальних програм.
Я не маю нічого проти програмування, але ж в багатьох школах, особливо сільських, воно практично не вивчається, так як відведена на нього кількість годин забезпечує, щонайменше, лише поверхневе ознайомлення. Тому вважаю доцільним проводити олімпіаду по секціях: програмування, Web-дизайн, графіка, тощо. Це дасть можливість ширше проявити себе всім учням і вчителям, які з ними працюють. Іншими словами: потрібно дати олімпіаду з інформатики також учням, які не володіють програмуванням.
Що стосується реформування шкільного курсу інформатики, то мабуть вже прийшов час диференціювати його в різні предмети, як це спостерігається з математикою (алгебра, геометрія).

Відредаговано: salal - Пт, 10.04.2009, 19:07
mouse Дата: Пт, 10.04.2009, 19:42 | Повідомлення № 66
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (salal)
Тому вважаю доцільним проводити олімпіаду по секціях: програмування, Web-дизайн, графіка, тощо.

А така система є. Даю адресу, там знайдете олімпіади, конкурси з вебу і т.д. http://ciit.zp.ua
Процес вже пішов.
А програмування я бачу як один із можливостей обдарованим дітям вибитись в люди. Знаєте як кажуть: "Нужно помогать одаренностям, а бездарності пробьются и так"
Це істина. Переконувався сам. Але допомога має бути.
PanPete Дата: Пт, 10.04.2009, 20:48 | Повідомлення № 67
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (mouse)
А програмування я бачу як один із можливостей обдарованим дітям вибитись в люди.

І не тільки програмування . Переможці щорічного конкурсу веб-дизайну (Вінниця) отримують зелене світло для вступу в місцевий політех. Проте чомусь цей конкурс для шкіл залишається в "тіні", навколо нього нема такої шумихи, як навколо олімпіади по програмуванню, місцеві школи ніхто не зобовязує виставляти своїх представників. Цікаво чому? Основи веб-дизайну та веб-програмування даються важче, аніж програмування, конкурс відіграє меншу роль в профорієнтації, чи може в шкільні програмі на мережі відведено значно менше часу, аніж на програмування?
dpi Дата: Пт, 10.04.2009, 21:14 | Повідомлення № 68
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (alex)
Можливо ми дійдемо до раціонального варіанту та запропонуємо його міністерству.

А теперь подумайте, как они могут повлиять на программу международных олимпиад? Это раз.
Мы в своих демократических рассуждениях можем заходить куда угодно (посмотрите ветки о визуальном программировании и Скретче), но во всем мире господствует С (С++) они, скорее всего, не посещают наш форум. Это два.
gromko Дата: Пт, 10.04.2009, 22:03 | Повідомлення № 69
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Quote (dpi)
А теперь подумайте, как они могут повлиять на программу международных олимпиад?

Да никак.

Quote (dpi)
Мы в своих демократических рассуждениях можем заходить куда угодно (посмотрите ветки о визуальном программировании и Скретче)

За инакомыслие расстрел?

Quote (dpi)
но во всем мире господствует С (С++)

Я тоже так думал (до недавна). 2000 год - 40% всех проектов писалось на С, на С++ - 20% , около 8% - Java, 2008 год - С - 16% , Java - 14%, С++ - 14%. О Паскале речь не идет вообще. Заметно прогрессирует Python, немного - С#. Данные с http://www.ohloh.net

Вывод - переходит надо на Java (устанавливаю NetBeans)

Нельзя смешивать профессиональное программирование и обучение программированию. Готовить к международным олимпиадам по информатике надо, но таких - единицы. Что делать с остальными? Для них будет и веб-дизайн, и флеш, и ИКТ

Sopot Дата: Пт, 10.04.2009, 22:18 | Повідомлення № 70
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Без слов (глобальная статистика использования языков программирования с tiobe.com)
dpi Дата: Сб, 11.04.2009, 06:53 | Повідомлення № 71
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Это только подтверждает мои слова (С и С++ вместе = 26.2%) :$
badm Дата: Сб, 11.04.2009, 07:36 | Повідомлення № 72
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Для себе однозначно java (навіть вже пробував щось складати, правда використовував Eclipse). А от для учнів зайва трата часу затрати рівноціні С++ а на олімпіадах шкільного рівня використовувати не можна. По часу ніяк не вписатися в розв’язок. Ще для олімпіади у java сподобалася одна бібліотека, готова довга арифметика навіть у С# нічого подібного не зустрічав.
І ще для java можуть настати складні часи так як SUN ледь фінансово "плаває" єдиний варіант і слухи вже активно ходять купівля IBM


Відредаговано: badm - Сб, 11.04.2009, 09:20
dpi Дата: Сб, 11.04.2009, 10:09 | Повідомлення № 73
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Полность с Вами согласен на счет явы. Скажу более того. Мне рассказывали, что при создании собственной файловой системы алгоритм и отладку делали на яве, а затем в чистовом варианте писали на простом С.
Sopot Дата: Сб, 11.04.2009, 11:54 | Повідомлення № 74
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (dpi)
Это только подтверждает мои слова (С и С++ вместе = 26.2%)

Но 40%+20% = 60% в 2000 году и 26% в этом. Какова тенденция?
mouse Дата: Ср, 06.05.2009, 13:39 | Повідомлення № 75
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Я розумію, що вивчити мову це круто!
Але для олімпіад з програмування потрібно трохи інше - знати як воно розв*язується! А якою мовою записати - це, на мою думку, другорядне.
Яка різниця, якщо учень не може знайти найбільший елемент в масиві, якою мовою він навчається?
Але якщо я знаю як, то можу записати будь-якою, тільки синтаксис в довіднику подивлюся.
:?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Підготовка до олімпіад
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.