Сб, 18.11.2017, 12:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 11«123451011»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Підготовка до олімпіад
Підготовка до олімпіад
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:26 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Розкажіть як ви готуєте учнів до олімпіад, які проблеми виникають, наведіть приклади олімпіадних задач.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 23:27
dpi Дата: Вт, 02.12.2008, 10:26 | Повідомлення № 31
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
С каждым годом задания ІІ этапа упрощаются.
Прикріплення: problems_ukr.rar(70Kb)
dpi Дата: Вт, 02.12.2008, 10:34 | Повідомлення № 32
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
А это не наши задачи нашел в инете.
Прикріплення: 2001-2007.rar(23Kb)
NataliyG Дата: Вт, 02.12.2008, 11:37 | Повідомлення № 33
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Я прочитала завдання, які прикріфпив dpi В моєму районі були інші.
По перше в ЛЬвівській області завдання для всіх учасників однакові. 8,9,10,11 класи мають однакові завданя. Просто оцінюється між класами. Наприклад якщо в 11 класі третє місце це 20 балів, то в 9 - 18 балів це 1 місце.
Прикріплення: 2008.doc(28Kb)
NataliyG Дата: Чт, 12.02.2009, 14:30 | Повідомлення № 34
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Готуватися до наступної олімпіади треба починати вже!
Я ніби з своїм учнем готувалася, тай завдання не були дуже важкі, але він дуже розгубився.
По перше 7 завдань за 4 години зробити не реально. (Це я про обласну у ЛЬвівській області) по друге не має напевно в нього ще тих знань щоб до кінця завершити задачу. Хоча хід задачі і правильний.
Ось це завдання обласної олімпіади.
Прикріплення: 2009_olimp_info.rar(22Kb)
VV Дата: Чт, 12.02.2009, 19:25 | Повідомлення № 35
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
А в кого-небудь проводиться такий конкурс як "Мікроша"? Це щось на зразок олимпіади по командам. Є команда з трьох чоловік: програміст, користувач, веб-дизайнер. Кожен виконує своє завдання. Результат - отримується спільний - командний.
NataliyG Дата: Сб, 14.02.2009, 13:39 | Повідомлення № 36
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (VV)
А в кого-небудь проводиться такий конкурс як "Мікроша"?

В перше про таке чую, але думаю це булоб цікаво.

Quote (CN)
Формулировать условие типа дано массив не целесообразно

Але можна було дати хочаю одну простішу задачу щоб дитина 8-9 класу не розгубилася побачивши текст на сторінку А4. Я не кажу що треба писати масив цілих чисел, але Пистати твір на тему криза-криза це теж крайність.
vitya111 Дата: Сб, 14.02.2009, 13:50 | Повідомлення № 37
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Задачі з інформатики - це дуже і дуже цікаво для дітей, які програмують десь 3 роки постійно.
Але в наших умовах - це майже не реально нормально підготувати дитину до олімпіати, оскільки програмування вивчається в 11 каласі пів року.
З власного досвіду - приходить директор і каже, що потрібно брати участь в олімпіаді з Інформатики. Учні 8-11 класи. Пояснення, що вони не вивчають програмування - даремне!!!
Вчителю залишається кожен день в інтенсивному порядку займатися з обраною групою дітей безкоштовно! після уроків. Цим займається весь вільний час, не говорячи про обов'язкову роботу.
Під час підготовки виявляється, що не всі обрані діти зможуть програмувати. До цього потрібно мати дар, як до музики. Брати іншу дитину - часу немає!!!
Під час проведення районної олімпіади видно, що майже всі учасники нічого не можуть зробити з такими важкими завданнями. Добре, якщо ніхто не попадає в область, бо потрібно додатково займатися ще 2 місяці. А завдання навіть на районній олімпіаді університетського рівня!
Після завершення олімпіад - бажання додатково займатися програмуванням і в дітей і у вчителя пропадає. Тому новий навчальний рік - знову те ж саме.
Пів року йде на ці підготовки, а дирекція школи, не побачивши добрих результатів ще й сварить і загружає іншою роботою, що не стосується інформатики.
Невже так має бути???????
Мав я одного учня, якого систематично готував по програмуванню 5 років з 6 класу. 3 рази в області мав призове місце і навіть попав був на Всеукраїнську олімпіаду. Прада після неї він зрозумів, щоб отримати хоч якусь перемогу там потрібно знати не лише інформатику й математику, а й "Теорія ймовірності", "Методи оптимізації" та інші університетські спецкурси.! Відповідно і мені, як вчителю, опускаються руки - бо робота вкладена велика - подяки ніякої!
Я вважаю, що потрібно повністю змінювати підхід до цих олімпіад. Невже інофрматика має лиш один напрямок - програмування?


Відредаговано: vitya111 - Сб, 14.02.2009, 13:51
Newbie Дата: Сб, 14.02.2009, 13:53 | Повідомлення № 38
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
NataliyG, мій учень 11 класу, який бере участь в олімпіадах з 8 класу (тобто досвід вже є), був вражений кількістю задач і тексту. каже, що коло 40 хвилин пішло тільки на те, щоб прочитати задачі і зрозуміти що дано/що зробити, щоб вирішити, за яку братись. і то, зациклився на першій задачі в результаті, яка була явно не найлегша. та ще й ліміт часу перевищив (ну але то його вічний "коник")
я так розумію, що цього року просто тупо об*єднали два тури обласної олімпіади. в попередні роки було так, що в суботу порівняно легші задачі, відсіювались коло 2/3 учасників. на другий тур залишались вже призери, які змагались за місця між собою на складніших задачах. так і получалось: 3-4 легші задачі в перший день і 3-4 складніші на другий день (щоразу по 3-4 години писали кожного дня). зараз дали всі задачі на той самий час! звісно, що ліцеїсти молодці, що рішили так багато, але для дуже багатьох учасників це получилась не просто стресова ситуація, а шокова. не можна так :(
badm Дата: Сб, 14.02.2009, 15:01 | Повідомлення № 39
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
у мене те ж 2 учні приймали участь (8-9 кл.). Олімпіада проходила у 2 тури. Враження складається таке, що з кожним роком підготовка все слабша і слабша. Задачі були під силу це і учні говорили, просто 8-9 кл. змагатися з 10-11 кл. ще зарано. Не сказав би, що завдання були складніші ніж в попередні роки.
Правда на 9 кл. розраховував, що дотягне до диплому III ст. але не дотягнув 6 балів (набрав 61 бал. в 1 турі в третій задачі зробив помилку і та прошла трохи половини тестів), 8 кл. набрав 50 балів, що теж непогано.
Ще видно великий розрив і з кожним роком він більший між дітьми, які готуються додатково і дітьми які їдуть на олімпіаду з програмування, що вивчається в рамках звичайної програми.
Згідний, що олмпіада це цікаво тим учням і вчителям, які простійно цим замаються.
Ще на запитання до учня з 8 кл., що не вистачило на олімпіаді для диплому, відповів: "Півроку, які не займався", а почав з ним займатися ще з 6 кл. і це учень призер олімпіад з математики і фізики.
Ще на власне переконання по підготовці учня можна прогнозувати з досить високою ймовірністю його результат. І потрібно брати здібних до математики і займатися 5 днів на тиждень 1-2 год., та щей бути самому підготовленим.
Ще Паскаль на олімпіадах через 2-3 роки буде програшним, на власне переконання варіантом, так як з кожним роком все більше від учасника вимагається для реалізації задачі знання більш простих стандартних алгоритмів, а тако ж де коли організації стеків та черг і складних структур, що забирає багато часу. доцільніше перевести учня на С++ де в STL все це реалізовано і готово.


Відредаговано: badm - Сб, 14.02.2009, 15:04
vitya111 Дата: Нд, 15.02.2009, 22:33 | Повідомлення № 40
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я так розумію, що в кожній області олімпіади проходять по різному.
У нас як на районній, так і на обласній були однакові завдання для 8-11 класів.
На мою думку, дивлячись на задачі учню можливо розв'язати тільки одну. На це точно вистачить часу, а на решту - як вийде. Якщо одна задача в повній мірі розв'язана, то вже можна говорити про певні досягнення.
А на рахунок мов програмування - то тут все таки головне правильно вміти складати алгоритми і знати математику.


Відредаговано: vitya111 - Нд, 15.02.2009, 22:34
NataliyG Дата: Вт, 17.02.2009, 14:28 | Повідомлення № 41
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Newbie)
що коло 40 хвилин пішло тільки на те, щоб прочитати задачі і зрозуміти що дано/що зробити

Мій учень каже що він 1год 30 хв. читав завдання.
А потім цілу дорогу додому мучився, що то він міг деякі з задач зробити. Добре звичайно, що не розчарувався і ще хоче брати участь в олімпіаді. Але я думаю багатьом дітям такий підхід до олімпіали відібє бажання.
А якщо говорити про ліміт часу, то тут взагалі ну а якщо дитина не зовсім раціонально розвязала.
Там була одна задача в результаті має бути масив впорядкований. Я тепер думаю, а який шлях впорядкування масиву найшвидший?

Quote (vitya111)
У нас як на районній, так і на обласній були однакові завдання для 8-11 класів.

У нас теж. І взагалі, як казав наш методист, що це є загальне положення.(про те що завдання маю.ть бути однакові.)
dpi Дата: Вт, 17.02.2009, 15:15 | Повідомлення № 42
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (NataliyG)
Мій учень каже що він 1год 30 хв. читав завдання.

Пора и у нас вводить термин "спортивное программирование"
Newbie Дата: Ср, 18.02.2009, 08:07 | Повідомлення № 43
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (dpi)
Пора и у нас вводить термин "спортивное программирование"

у Львіському університеті якраз і займаються цією олімпіадою хлопці з команди спортивного програмування. я чесно кажучи, не знаю наскільки вони там глибоко в самій організації. думаю лише для технічної підтримки і перевірки завдань. але судячи з цих задач, саме на спортивне програмування і робилась ставка
NataliyG Дата: Пт, 27.03.2009, 08:44 | Повідомлення № 44
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Я тепер почала працювати з восьмикласником і девятикласником якраз для підготовки до олімпіади. Програмування вони ше не вчили взагалі. Я почала трохи з блок-схем. А ви починаєте з чого?
NatVovk Дата: Пт, 27.03.2009, 14:20 | Повідомлення № 45
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (NataliyG)
Я тепер почала працювати з восьмикласником і девятикласником якраз для підготовки до олімпіади. Програмування вони ше не вчили взагалі. Я почала трохи з блок-схем. А ви починаєте з чого?

Я би Вам порадила розпочати з логічних задач та з книжки Ірини Скляр «Алгоритмизація та програмування. Конспекти уроків», а потім взяти книжку А.Ставровський, І.Скляр «Програмуємо правильно»(2 частини). Це я пишу не тільки тому, що ці книжки мені довелося редагувати, адже випустили їх ми — редакція газети ІНФОРМАТИКА видавництва ШКІЛЬНИЙ СВІТ, а насамперед тому, що Скляр вміє вирощувати олімпіадників. Вона має багато олімпіадників-міжнародників, які нині самі складають задачі для Всеукр.олімпіади, працюють програмістами (й за кордоном у тому числі), й дуже вдячні своїм вчителям за це.
Не хочу виглядати дуже нескромною, але факт остається фактом: наша газета ІНФОРМАТИКА постійно подає розбори задач, це можуть підтвердити наші читачі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Підготовка до олімпіад
Сторінка 3 з 11«123451011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.