Пн, 22.12.2014, 01:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 7«1234567»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Олімпіадні задачі. (розв’язування олімпіадних задач.)
Олімпіадні задачі.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 20.11.2007, 20:07 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 11
Рейтинг: 171
Шановні учасники форуму! Скоро районна олімпіада по інформатиці. Допоможіть мені та іншим вчителям інформатикам, які погано розуміються на задачах олімпіадного рівня, підвищити свої знання в області програмування.

Олімпіаду для вчителів інформатики ми плануємо провести, але пізніше (в другому семестрі або літом). Просто для такої олімпіади потрібні реальні призи і час.

Увага! При публікуванні розв’язку обов’язково, окрім самої паскаль-програми писати математичну модель задачі і роз’яснювати ваш розв’язок максимально зрозуміло. Бо із самого тексту програм, не завжди все зрозуміло для пересічного інформатика. Умови задач мають право викладати лише адміністратори. Всі інші - розв’язують. За кожний правильний розв’язок вам "+" в повагу. Бажаю удачі.


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Bandalak Дата: Нд, 13.12.2009, 22:53 | Повідомлення № 46
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3377
Нагороди: 20
Рейтинг: 163
filnick, як Вас задовільнили запропоновані алгоритми по НСК? Чи можна написати ще простіше і коротше?
gromko, А який статус у вашому регіоні мають олімпіади по ІКТ? Так само як і всі інші предметні, чи лише як конкурс користувача ПК?
gromko Дата: Нд, 13.12.2009, 23:05 | Повідомлення № 47
Лінуксоїд
Повідомлень: 1678
Нагороди: 10
Рейтинг: 145
Quote (Bandalak)
gromko, А який статус у вашому регіоні мають олімпіади по ІКТ? Так само як і всі інші предметні, чи лише як конкурс користувача ПК?

На рівні предметної олімпіади - тобто є ІКТ і окремо інформатика (програмування). Крім того є й конкурси по офісним технологіям і веб-дизайну.

А як задача (діаграма Парето)?

Oxana_cher Дата: Нд, 13.12.2009, 23:13 | Повідомлення № 48
Місцева кадра
Повідомлень: 198
Нагороди: 1
Рейтинг: 23
Quote (gromko)
олімпіада по Інформаційним технологіям

А що і на республіканському рівні проходять олімпіади по ІТ? У нашій області такого і не чули, тільки конкурси.
gromko, а олімпіади по програмуванню і ІКТ у вас проходять разом, чи в різні дні?

Quote (gromko)
А як задача (діаграма Парето)?

Да, класно! Але як це зробити в Екселі поки-що не уявляю. Я сама по специфіці програміст, офісні додатки знаю лише на шкільному рівні.

Quote (Bandalak)
як Вас задовільнили запропоновані алгоритми по НСК?

Я в себе запустила - працює! А коли працює, то я детально не розбираюся чого і як. Задача не особливо складна. У моїм ліцеї такі задачі дітки пишуть на контрольних роботах, правда з процедурами. А простіше написати навряд чи можна, хіба-що файли викинути, але це ж олімпіадна задача - як тут без файлів!
vitert, а Ваш варіант я не запускала, у мене в Паскаль чогось коряво осюдово копіюється, а набирати вручну було лінь мені. Але Ви щось там перемудрили, дуже складно вийшло як для такої задачі! Це більше студентський рівень, а не шкільний! :*


Відредаговано: Oxana_cher - Нд, 13.12.2009, 23:20
gromko Дата: Пн, 14.12.2009, 08:52 | Повідомлення № 49
Лінуксоїд
Повідомлень: 1678
Нагороди: 10
Рейтинг: 145
Quote (Oxana_cher)
А як задача (діаграма Парето)? Да, класно! Але як це зробити в Екселі поки-що не уявляю. Я сама по специфіці програміст, офісні додатки знаю лише на шкільному рівні.

Спробуйте - потрібно знання лише на шкільному рівні, але потрібно трохи уяви і нестандартного мислення

Отже діаграма Парето залишається актуальною

false Дата: Пн, 14.12.2009, 14:07 | Повідомлення № 50
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (gromko)
На рівні предметної олімпіади - тобто є ІКТ і окремо інформатика (програмування).

в нас те саме, так от можливо у гось таки є минулорічні чи ще старіші зразки?
filnick Дата: Пн, 14.12.2009, 18:26 | Повідомлення № 51
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2254
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Bandalak та vitert, вдячний, за те що відгукнулися. Всі програми працюють коректно.
Виникло ще одне питання по роботі з датами у форматі дд-мм-рр. Всім відома задача про підрахунок кількості днів між двома датами. Але як розв'язати протилежну задачу.
Сьогодні 14-12-2009. Вводимо ціле число N (1<N<1200). Розрахувати дату, яка наступить через N днів. (у форматі дд-мм-рр)
Чи можливо скласти алгоритм такого розрахунку не використовуючи поняття юліанської (григоріанської) дати http://krutov.org/algorithms/julianday/
vikapolarysh Дата: Чт, 17.03.2011, 08:31 | Повідомлення № 52
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Допоможіть розв'язати олімпіадну задачу
Задача Column2. Учитель фізкультури продовжив експерименти з колоною учнів. Він вирішив перебрати всі можливі варіанти шикування колони з N учнів (хлопчиків та дівчаток, і тих і інших в залі було достатньо). Спочатку в колону учитель поставив N дівчаток. Потім учитель перебрав усі варіанти - шикував і хлопчиків і дівчаток в колону довжини N в усіх можливих варіантах – від усіх дівчаток до усіх хлопчиків. І хлопчики і дівчата могли при цьому опинитися на будь-якому місці в колоні. Учитель з усіх цих варіантів порахував кількість таких, в яких К хлопчиків не стоїть підряд. Напишіть програму, що може зробити те ж саме.
Технічні умови. Програма Column2 читає з клавіатури 2 числа N і K (1<=K<=N<=30), що розділені пропуском. Програма виводить на екран кількість знайдених варіантів розміщення учнів в колоні за заданих в задачі умов.
Приклад
Введення Виведення
32 5

Додано (17.03.2011, 08:31)
---------------------------------------------
Допоможіть розв'язати задачу!
Задача Column2. Учитель фізкультури (мабуть, той самий, що й у попередній задачі) продовжив експерименти з колоною учнів. Він вирішив перебрати всі можливі варіанти шикування колони з N учнів (хлопчиків та дівчаток, і тих і інших в залі було достатньо). Спочатку в колону учитель поставив N дівчаток. Потім учитель перебрав усі варіанти - шикував і хлопчиків і дівчаток в колону довжини N в усіх можливих варіантах – від усіх дівчаток до усіх хлопчиків. І хлопчики і дівчата могли при цьому опинитися на будь-якому місці в колоні. Учитель з усіх цих варіантів порахував кількість таких, в яких К хлопчиків не стоїть підряд. Напишіть програму, що може зробити те ж саме.
Технічні умови. Програма Column2 читає з клавіатури 2 числа N і K (1<=K<=N<=30), що розділені пропуском. Програма виводить на екран кількість знайдених варіантів розміщення учнів в колоні за заданих в задачі умов.
Приклад
Введення
3 2
Виведення
5

alex Дата: Чт, 17.03.2011, 10:27 | Повідомлення № 53
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Ця задача пропонувалась на районній олімпіаді з інформатики в Вінницькій області. Отримати повний архів розвязків та тестів можна на сайті
OLymp.vinnica.ua
skif Дата: Ср, 14.11.2012, 23:01 | Повідомлення № 54
Тут живе...
Повідомлень: 135
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
Задача 2008 року. Чи хтось на сьогоднішній день знає алгоритм її вирішення? Зустрічав її кілька разів на рос. форумах програмістів (хтось з України її виставляв), але на жаль всюди розводять руками.
Спочатку думав, перебирати всі випадки, але їх дуже багато... потім, можливо, розкладати ті "каністри" на прості множники і якось з ними маніпулювати. Але як воно насправді?

Задача 3. ACM для ГСМ (50 балів)
Зіпсувався якось на одній заправці лічильник бензину. Добре, що хоч відсікач там був (це щоб наповнювати ємність повністю, але не переливати).
Під‘їхав на цю заправку програміст-АСМер. А йому кажуть: «Так і так, заправка несправна, їдь собі на іншу заправку». Тут зауважив АСМер на стійці заправки три пусті каністри. Задумався АСМер, а що якщо першу каністру налити доверху, а потім з неї в другу вилити, а потім з третьої... Може і вдасться відміряти потрібну кількість бензину?
І, як звичайно, задумався він не над частковим випадком задачі, а над загальним формулюванням: скільки різних об‘ємів бензину він зможе відміряти цими каністрами?
Правда, треба враховувати, що на заправці бензин розливати не можна (екологія!). І за вимогою власника заправки переливати бензин можна лише з однієї каністри в іншу, а в бак бензин можна переливати (із всіх каністр або лише з деяких) лише після закінчення всіх переливань бензину в каністри і між ними.
Вхідні дані: В кожному з трьох рядків записане ціле число від 0 до 255 – ємність каністри в літрах.
Вихідні дані: Результатом є єдине число – кількість різних варіантів відповіді на запитання: скільки літрів можна відміряти з допомогою наявних каністр?
Приклад вхідних даних:
0
3
4
Приклад вихідних даних:
6
Підказка: Немає сенсу відміряти 0 літрів, тому це значення враховувати не треба.
Інші варіанти вхідних/вихідних даних

250
255
0 - 6

67
45
100 - 212

200
125
210 - 105

180
125
80 - 77

Додано (14.11.2012, 22:01)
---------------------------------------------
Колеги, прошу допомоги у складанні алгоритму для вирішення наступної задачі

Задача D
Стартовий склад

І хто б міг подумати що у Львові коли-небудь проходитиме Євро 2012.
Але не все так просто. Перед одним з матчів наша команда звичайно ж хвилювалася і настроїтися на такий відповідальний матч було не так то просто. Хвилювалися всі, починаючи від воротаря і закінчуючи масажистом команди. А тренер нервово переглядав свої стратегічні плани на гру. Він до останньої миті не міг визначитися зі стартовим складом команди. В нашій збірній є N футболістів і для кожного з них відомо який внесок він принесе в команду, якщо гратиме на кожній з 11 позицій. Тренер хоче розставити гравців так, щоб сумарний внесок був максимальним.
Допоможіть тренеру визначити яким ж буде цей внесок.

Вхідні дані:
Перший рядок містить ціле число N. В наступних N рядках дано по 11 чисел aij – внесок i-ого гравця, якщо він гратиме на позиції j.

Вихідні дані:
В першому рядку виведіть єдине число – максимальний сумарний внесок кожного з гравців.

Обмеження:
11 ≤ N ≤ 100,
1 ≤ aij ≤ 10000.

Приклад вводу:
11
41 67 34 0 69 24 78 58 62 64 5
45 81 27 61 91 95 42 27 36 91 4
2 53 92 82 21 16 18 95 47 26 71
38 69 12 67 99 35 94 3 11 22 33
73 64 41 11 53 68 47 44 62 57 37
59 23 41 29 78 16 35 90 42 88 6
40 42 64 48 46 5 90 29 70 50 6
1 93 48 29 23 84 54 56 40 66 76
31 8 44 39 26 23 37 38 18 82 29
41 33 15 39 58 4 30 77 6 73 86
21 45 24 72 70 29 77 73 97 12 86

Приклад виводу:
939

Відредаговано: skif - Пн, 31.10.2011, 21:22
argun Дата: Нд, 23.12.2012, 19:16 | Повідомлення № 55
Прописаний назавжди
Повідомлень: 458
Нагороди: 1
Рейтинг: 28
Сьогодні відбулась міська олімпіада з програмування.
Може комусь будуть цікаві задачі.
Прикріплення: 9749574.rar(21Kb)
pasichov Дата: Пн, 24.12.2012, 19:47 | Повідомлення № 56
Наполегливий учасник
Повідомлень: 953
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Відбулась наостанок сезону районна/міська олімпіада з інформатики в Вінницькій області. Проходила з використанням автоматизовагої он-лайн системи. Адреса сторінки http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=1235 . Там можна автоматично перевірити задачі олімпіади та завантажити повний архів (тексти, роз'вязки журі, роботи всі учасників м. Вінниці, тести, результати)
KulAlex Дата: Чт, 04.04.2013, 22:37 | Повідомлення № 57
Знаток програмування
Повідомлень: 320
Нагороди: 6
Рейтинг: 15
Допоможіть!!!
Сьогодні отримав реальну задачу, і завис. Є куб із стороною 1м., є кульки в діаметрі 10см. Питання: яку найбільшу кількість кульок можна розмістити в цьому кубі.

І зразу наступна задача. Є басейн радіусом R, H висоти і є кульки R1 радіусом. Питання: яку найбільшу кількість кульок можна розмістити в цьому басейні.


Відредаговано: KulAlex - Пт, 05.04.2013, 07:09
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 05.04.2013, 00:44 | Повідомлення № 58
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2232
Нагороди: 8
Рейтинг: 98
Поки що є така інформація: http://www.ega-math.narod.ru/Nquant/Spheres.htm

Насторожує цитата:
"Гранецентрированная кубическая упаковка шаров, которую можно часто увидеть на прилавках фруктовых магазинов или в пирамидах пушечных ядер на военных мемориалах, считается плотнейшей упаковкой шаров в трёхмерном пространстве. Однако, несмотря на многие годы усилий, доказать, что её плотность максимальна, до сих пор не удалось."
Bandalak Дата: Пт, 05.04.2013, 07:37 | Повідомлення № 59
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3377
Нагороди: 20
Рейтинг: 163
Потрібен нормальний он-лайн сервер для самостійного навчання програмуванню.
Вимоги такі:
1. Наявність великої кількості різних по складності задач, від елементарних початкового рівня - до задач рівня державних олімпіад.
2. Можливість тестування онлайн. Бажано бачити тести по яких тестується, і бажано мати можливість тестувати по своїх тестах.
3. Ведення якоїсь таблиці успішності кожного учасника, щоб можна було порівняти свої сили з іншими, бачити хто яку задачу зробив і де помилився.
4. Можливість обговорити на форумі методи і засоби розв'язування тієї чи іншої задачі.
5. Наявність теоретичного матеріалу, бажано з прив'язкою до певного класу задач.

Щось подібне я колись знаходив, але в ті часи було не до того, а тепер знайти не можу.
Маю одну ученицю 10-ти класницю, котра хоче займатися програмуванням серйозно, все що я знав - вже вклав у неї, далі нехай самостійно розвивається. Ще є пару дітей з 7-го класу, котрі лиш мають починати цим займатися.
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 05.04.2013, 09:22 | Повідомлення № 60
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 11
Рейтинг: 171
http://www.olymp.vinnica.ua/ використовуєте?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Олімпіадні задачі. (розв’язування олімпіадних задач.)
Сторінка 4 з 7«1234567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2014. Хостинг від uCoz