Вт, 26.03.2019, 22:33
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування) (Висталяємо завдання та розв'язки)
Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування)
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 20.11.2007, 20:07 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3703
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Шановні учасники форуму! Скоро районна олімпіада по інформатиці. Допоможіть мені та іншим вчителям інформатикам, які погано розуміються на задачах олімпіадного рівня, підвищити свої знання в області програмування.

Увага! При публікуванні розв’язку обов’язково, окрім самої паскаль-програми писати математичну модель задачі і роз’яснювати ваш розв’язок максимально зрозуміло. Бо із самого тексту програм, не завжди все зрозуміло для пересічного інформатика.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!![/admin]
Bandalak Дата: Вт, 11.12.2018, 08:56 | Повідомлення № 421
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Формалізувати слабозв'язаний розпливчастий текст про якогось Петю П'яточкіна, котрий душить котенят на м'ясо, буває дуже важко, часто неможливо.
Краще потратити час на більш складнішу задачу, але з чіткою умовою.
mul44 Дата: Вт, 11.12.2018, 11:44 | Повідомлення № 422
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1114
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
ответ чистого программиста, на вопрос понадобилось ли тебе программирование на олимпиадах потом в реальной работе?
>>
>>задачи вроде этих на реальной работе будут не более чем частным случаем ) - это вот те задачи последние...
например есть "Реализовать обработку макросов для времени" и там идёт перечисление что должно подставляться
чтобы заменять это в строке
пример - подставить день с локализацией текущей системы
но такая задача требует изучения документации MSDN, на смекалку не положиться одну, если олимпиада
ещё одна задача - "реализовать вывод текста с поддержкой вставки картинок"
но это очень сжатое название, там куда всё сложнее
т.к. текст рисуется с эффектами всякими, в 3D и т.д.


Відредаговано: mul44 - Вт, 11.12.2018, 11:45
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 11.12.2018, 15:07 | Повідомлення № 423
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4297
Нагороди: 38
Рейтинг: 401
Цитата Bandalak ()
Формалізувати слабозв'язаний розпливчастий текст ... буває дуже важко, часто неможливо.

Якщо неможливо, то це некоректна задача.
volodschool2 Дата: Вт, 11.12.2018, 15:25 | Повідомлення № 424
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1521
Нагороди: 15
Рейтинг: 364
Цитата mul44 ()
вопрос понадобилось ли тебе программирование на олимпиадах потом в реальной работе?
Треба було питання сформулювати інакше. Запитайте, чи згодилось йому уміння логічно мислити, якому він навчився під час підготовки до олімпіад.
Bandalak Дата: Пт, 25.01.2019, 20:21 | Повідомлення № 425
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Цього року на третьому етапі будуть задачі нового типу на створення протоколу взаємодії.
Ось приклад задачі з тренувального туру (Задача С).
http://olymp.uzhnu.edu.ua/statements/statement_171_awsedx.pdf

Не можу розібратися. Те що там динамічний масив я зрозумів. Але що писати у процедурі init - це загадка. Підкажіть...
swetikccc Дата: Пт, 25.01.2019, 20:53 | Повідомлення № 426
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4154
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Я так зрозумів перші два рядочки зчитати і в память загнати
Bandalak Дата: Пт, 25.01.2019, 21:48 | Повідомлення № 427
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Та ні, всі рядочки зчитуються в модулі основної програми.
Прикріплення: _C.docx(23.7 Kb)
Bandalak Дата: Сб, 26.01.2019, 11:27 | Повідомлення № 428
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Нарешті розібралися. Має бути так:
Код
int ro;
vector <int> mas(ro);
void upd(int p, int v){
    mas[p-1] = v;
}

int ask(int p){

    return mas[p-1];
}

void init(int n, vector<int> v){
ro = n;
mas = v;
}


Не розумію для чого ці псевдомодульні задачі?
fox11 Дата: Пн, 28.01.2019, 19:01 | Повідомлення № 429
Прописаний назавжди
Повідомлень: 321
Нагороди: 4
Рейтинг: 81
А не чего, что в условии функция с параметрами массива, а вы работаете с векторами. У нас года три назад был разговор о запрете библиотек STL.

Відредаговано: fox11 - Пн, 28.01.2019, 19:02
Bandalak Дата: Вт, 29.01.2019, 15:13 | Повідомлення № 430
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
У нас про це не казали. І на сайті-перевірялці задача пройшла.
Zelenskiy Дата: Вт, 29.01.2019, 15:44 | Повідомлення № 431
Часто заходить...
Повідомлень: 41
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Цитата Bandalak ()
Та ні, всі рядочки зчитуються в модулі основної програми.Прикріплення: _C.docx(23.7 Kb)


Це якийсь треш... У когось вишло третю задачу зробити на паскалі? Якщо так, то поділіться кодом

Вийшло

Код
var aa:array of longint;
procedure upd(p, v: longint);
begin
    aa[p-1]:=v;
end;
function ask(p: longint): longint;
begin
   
    ask := aa[p-1];
end;

procedure init(n: longint; var  g: array of longint);
var i:longint;
begin
   setlength(aa, n);
    for i:=0 to high(g) do begin
      aa[i]:=g;
   end;     
end;[/i]


Відредаговано: Zelenskiy - Вт, 29.01.2019, 15:54
Bandalak Дата: Вт, 29.01.2019, 16:32 | Повідомлення № 432
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
У мене на Паскалі не вийшло.
Тому що потрібно опис змінних для основної програми описувати перед процедурами, а тіло основної програми після.
У запропонованих ними файлах початок порожній, а опис в третьому файлі.
Не став розбиратися, зробили на С++.
Bandalak Дата: Нд, 03.02.2019, 11:02 | Повідомлення № 433
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Відбулася обласна (ІІІ етап) олімпіада у Чернівецькій області.
Було 5 задач, з них останні дві не зробив ніхто.
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2.02.2019 року
Алгоритм розв’язку завдань ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2.02.2019 року

Скоріш за все, цього року я в останнє займаюся олімпіадами.
1. Останнім часом не щастить, вже втретє підряд немає призерів. Цього року у мене був найсильніший учень за всі роки моєї роботи, але він жодного разу 9,10 і 11 клас не попав у призери. Постійно не вистачало декілька балів. Ще раніше мої учні були набагато слабшими, але призові місця мали. Тепер у нього руки опустилися і він засумнівався у тому що він хоче (зможе) стати програмістом.
2. Серед менших дітей потенційних програмістів у мене вже немає. Задачі щороку все складніші і складніші, а рівень учнів все нижчий і нижчий.
3. Набридло все. Повне розчарування!
volodschool2 Дата: Нд, 03.02.2019, 16:03 | Повідомлення № 434
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1521
Нагороди: 15
Рейтинг: 364
Розбір задач
Bandalak Дата: Нд, 03.02.2019, 17:16 | Повідомлення № 435
Лідер форуму
Повідомлень: 6162
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Офіційний сайт цьогорічної олімпіади з усіма прибамбасами

Цікаво, чому деякі області відмовилися від другого туру? У другому турі задачі значно легші і зрозуміліші!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування) (Висталяємо завдання та розв'язки)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.