Чт, 27.06.2019, 00:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування) (Висталяємо завдання та розв'язки)
Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування)
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 20.11.2007, 20:07 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Шановні учасники форуму! Скоро районна олімпіада по інформатиці. Допоможіть мені та іншим вчителям інформатикам, які погано розуміються на задачах олімпіадного рівня, підвищити свої знання в області програмування.

Увага! При публікуванні розв’язку обов’язково, окрім самої паскаль-програми писати математичну модель задачі і роз’яснювати ваш розв’язок максимально зрозуміло. Бо із самого тексту програм, не завжди все зрозуміло для пересічного інформатика.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!![/admin]
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 02.12.2018, 21:13 | Повідомлення № 406
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Відбулась районна олімпіада з інформатики по Вінницькій області.
Шановні форумчани, ви можете оцінити рівень складності завдань, диференційованість і т.д.
На мою думку, планка складності цього року на порядок вища за попередній. Прошу оцінити більш досвідчених в області програмування колег.
P.S. Ні авторських, ні учнівських варіантів розв’язку не маю.
P.P.S. ІМХО, такі задачі потрібно давати на 3-й етап, буде в самий раз...
https://netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=1944
mul44 Дата: Нд, 02.12.2018, 22:03 | Повідомлення № 407
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1117
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Цитата Ковальчук_Олександр ()
https://netoi.org.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=1944
https://picua.org/image/aFh60w --?
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 02.12.2018, 22:08 | Повідомлення № 408
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Цитата mul44 ()
https://picua.org/image/aFh60w --?
Усунення несправностей під час перегляду PDF-файлів в Інтернеті
Bandalak Дата: Пн, 03.12.2018, 11:34 | Повідомлення № 409
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Відбулась районна олімпіада з інформатики по Вінницькій області.

Всі задачі хоч і не дуже прості, але робляться в лоб, без знання спеціальних методів програмування. А на 3 етапі без знань останніх далеко не заїдеш! Так що все-таки це не є задачі рівня 3-го етапу.
1. Мені не подобається, що немає одної дуже легкої задачі, котру б зробили всі хто знає мову програмування.
2. Не знаю, чи добре це чи не добре, що задачі розділили по віку. У нас не ділять і ніколи не ділили.
3. Всі задачі середнього рівня. Включивши в голові логіку та знаючи мову - можна зробити. Але деякі зробити не просто.
4. Дуже добре, що є можливість після олімпіади протестувати свої розв'язки. Це велика перевага для роботи над помилками та гарна можливість потренуватися для таких як ми.

Тепер по задачах:


Висновок. Я би не сказав, що підбір задач дуже поганий. Єдине побажання, це треба було поставити в кожному класі по 1 дуже простенькій задачі типу обчислити прощу круга по відомому радіусу для заохочення і відсутності нулів у підсумковому протоколі.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 03.12.2018, 11:57 | Повідомлення № 410
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Не має диференційованості завдань, ось це дійсно є головним мінусом.
В нас в районі було 5 учнів присутні із 40 шкіл! І думаю, що з цих 5-ти у 2-3 будуть абсолютні нулі. Мотивація до подальшої роботи пропадає повністю. Зрозуміло, що треба краще готуватись і т.д., але б чому б не дати 1 задачу на кшталт такої:


Цитата Bandalak ()
4. Дуже добре, що є можливість після олімпіади протестувати свої розв'язки. Це велика перевага для роботи над помилками та гарна можливість потренуватися для таких як ми.

Під час олімпіади учні не мали змоги перевіряти свої програми.
Прикріплення: 2243595.jpg(78.5 Kb)
Bandalak Дата: Пн, 03.12.2018, 12:46 | Повідомлення № 411
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Під час олімпіади учні не мали змоги перевіряти свої програми.

Це як? Дивно чому їм не надали таку можливість при готовій онлайн перевірялці?
І журі було б легше!
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 03.12.2018, 13:20 | Повідомлення № 412
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Цитата Bandalak ()
Це як? Дивно чому їм не надали таку можливість при готовій онлайн перевірялці?
Не знаю, чому важко надати таку можливість районам. Якби минулого року була така можливість, то мій учень 9 класу гарантовано заняв би перше місце, тому що всі алгоритми були написані правильно, проблема була в командах read (readln). Про той прикрий випадок я писав близько року тому Цього року так само. Учні роблять у Free Pascal чи іншому середовищі, відповідно до мови яку вивчали, зберігають розв’язки у папці і на цьому до побачення.
Bandalak Дата: Пн, 03.12.2018, 13:48 | Повідомлення № 413
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
А далі що? Члени журі вручну перевіряють, чи запускають на перевірялці? Хіба журі не бачать, що там не помилка, а штучний стоп за допомогою read (readln)?

У нас вже років 5 учні отримують умови, перевіряють та здають готові роботи самостійно на сервері, точно так як на 3 етапі!
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 03.12.2018, 14:18 | Повідомлення № 414
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Цитата Bandalak ()
А далі що? Члени журі вручну перевіряють, чи запускають на перевірялці? Хіба журі не бачать, що там не помилка, а штучний стоп за допомогою read (readln)?

Журі перевіряють на "перевірялці", на другий чи третій день появляється така можливість. Журі в нашому районі все бачуть, але строго дотримуються рекомендацій з області. Тобто якщо перевірялка видала 0, значить 0. І не важливо, правильний там алгоритм чи не правильний, є помилки в контрольних  тестах, технічних умовах, чи не має. Для них програма тестуюча - це цар і Бог в одному образі. Крапка. В минулому році переконався, що щось комусь доводити - це лише втрата нервів і зусиль. Мав дуже хорошо учня, але в цьому році він втратив ентузіазм і охоту повністю, готуватись не захотів. Я то відправив його на олімпіаду, але "насильно мил не будеш".
swetikccc Дата: Вт, 04.12.2018, 07:38 | Повідомлення № 415
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4158
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата Bandalak ()
10-11 (1) Chess2018
Переводимо літерні координати у цифри.
Перевіряємо всі клітинки які може бити кінь, чи вони вільні і не випадають за поле. Знаходимо їх кількість.
Рахуємо кількість клітинок по горизонталі та вертикалі, які б'є Ферзь. Якщо впирається у коня - то рахуємо до коня не включно. Не забуваємо не враховувати двічі клітинки, котрі б'є кінь. Виходить досить багато перевірок умов.
Дійсно цикл в циклі.
Перед внутрішнім прапорець з 0
В плюсах навіть умови не об'єднував(якщо важко), а просто плюсував.
Якщо ісиинність після перевірокперевірок то до лічильника +1.
Умова коня abs((x1-x2)*(y1-y2))=2
Але це просто, якщо не враховувати що кінь стоїть на шляху ферзя.
argun Дата: Сб, 08.12.2018, 17:50 | Повідомлення № 416
Прописаний назавжди
Повідомлень: 496
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Сьогодні відбулась міська олімпіада з програмування. Невже не можна нормально формулювати завдання, то котят їдять, то покланяються іноземцям.  нормальною мовою неможливо?
Прикріплення: __.docx(115.4 Kb)
Bandalak Дата: Сб, 08.12.2018, 20:49 | Повідомлення № 417
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Не розумію, чому задачі з програмування не формулюють чітко математично? Для чого ті казкові герої і всяка водичка? Адже програміст повинен вміти розробляти алгоритми, а не вгадувати що саме мав на увазі автор задачі!!!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 08.12.2018, 22:18 | Повідомлення № 418
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4305
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата Bandalak ()
Адже програміст повинен вміти розробляти алгоритми, а не вгадувати що саме мав на увазі автор задачі!!!

Перед розробкою алгоритму програміст має формалізувати реальну ситуацію (розробити математичну модель).
argun Дата: Нд, 09.12.2018, 14:36 | Повідомлення № 419
Прописаний назавжди
Повідомлень: 496
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Цитата Пилипчук_О_П ()
Перед розробкою алгоритму програміст має формалізувати реальну ситуацію (розробити математичну модель).
Але учень школи ще не програміст. Маса випадків, коли після олімпіади учням нормальною мовою даси це саме завдання - вони його вирішують.
skif Дата: Пн, 10.12.2018, 21:27 | Повідомлення № 420
Прописаний назавжди
Повідомлень: 444
Нагороди: 3
Рейтинг: 64
Цитата argun ()
Але учень школи ще не програміст. Маса випадків, коли після олімпіади учням нормальною мовою даси це саме завдання - вони його вирішують.
на то вона й оліміпіада...
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Всеукраїнська олімпіада з інформатики (програмування) (Висталяємо завдання та розв'язки)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.