Ср, 20.01.2021, 06:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учительська олімпіада!!! (Давайте проведемо віртолімпіаду між вчителями інформатики...)
Учительська олімпіада!!!
Sasyk Дата: Чт, 15.11.2007, 16:22 | Повідомлення № 1
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Пропоную скинути по одній цікавій задачі для віртуальної учительської олімпіади!!!
Ці задачі скинути до кінця цього місяця...
На розвязання задач дається 1 місяць.
1-го січня опублікувати на форумі розвязки задач вчителями: користувач - задача 1, розвязок... задача n, розвязок. і т д.
А потім разом визначатимемо переможця...
Автор завдання повинен розвязок задачі відправити адміністратору, який в кінці конкурсу всі розвязки опублікує для перевірки...
Як вам така ідея???

Чув цікаву задачу
Є 9 монет. Одна з них бракована, але вигляд має такий як усі. Відомо, що при її виготовленні в середині утворився повітряний отвір і важить вона менше за всі інші. Написати програму, яка б за 2 зважування визначала дану монету.
Розпочав роботу раніше оголошеного терміну дистанційний курс навчання з розв'язування олімпадних задач для вчителів - учасників ( http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=815 ) олімпіади. Теми курсу - свого роду "підказки" для розв'язку задач олімпіади з паралельними узагальненнями та доповненнями, що дозволить не лише розібратися з конкретною задачою, а й навчитися вирішувати цілий клас подібних задач. Сподіваюсь, це спровокує більш активну участь учителів в олімпіаді (всього 44 зареєстрованих, і то не всі є учителями :'( ). Для роботи з курсом:
1. Зареєструйтесь на http://disted.edu.vn.ua, зайдіть як зареєстрований учаксник
2. В меню КЛАСИ оберіть розділ ПОЗАКЛАСНА РОБОТА. ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ. Далі - МЕТОДИКА РІШЕННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З ІНФОРМАТИКИ (курс для учителів).
Питання найкраще задавати на форумі олімпіади http://forum.olymp.vinnica.ua.
Можливі он-лайн консультації та відеотрансляції лекцій в реальному часі...були б бажаючі.
Прошу адміністрацію форума розіслати це повідомлення всім, як приватне. Зареєстровані учасники отримають його поштою.
Успіхів у навчанні!


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
KulAlex Дата: Вт, 19.02.2008, 11:36 | Повідомлення № 46
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Varkan)
sqrt(x*x+y*y)<=r

Pascal дуже погано працює з дійсними числами краще так x*x+y+y<=r*r.

Але це всеодно не спасає по часу 7-8с.

Varkan Дата: Вт, 19.02.2008, 11:54 | Повідомлення № 47
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (KulAlex)
Але це всеодно не спасає по часу 7-8с.

я не пропонував використовувати паскаль і таке інше, я казав що потрібно рахувати не всі точки в колі а тільки точки в його четвертині, а потім множити на 4. це зменшує кількість операцій в чотири рази.

Quote (KulAlex)
Pascal дуже погано працює з дійсними числами краще так x*x+y+y<=r*r.

можна і так, не заперечую.

dpi Дата: Вт, 19.02.2008, 15:28 | Повідомлення № 48
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (KulAlex)
1. Якщо точка лежить на колі, то вона задовільняє умові задачі, а у Вас це незроблено.

Quote (KulAlex)
що потрапляють у коло радіуса R

Прочитал как: попадают в круг, а не на окружность.

Quote (KulAlex)
2. А спробуйте вказати r=20000, скільки це займе часу для Вашої задачі (я спробував, замучився чекати).

Совершенно справедливое замечание, этот способ не подойдет.
_________
dpi
KulAlex Дата: Сб, 23.02.2008, 06:03 | Повідомлення № 49
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (dpi)
Прочитал как: попадают в круг, а не на окружность

Межа кола це теж коло

Добавлено (23.02.2008, 06:03)
---------------------------------------------
Якщо пригадати матеріал алгебри 11 клас "Площа криволінійної трапеції" і те що коло є симетричним, то отримаємо такий розв'язок задачі про коло.

var r, i, k:longint;
begin
readln( r );
k:=1;
for i:= 0 to r-1 do
k:=k + 4*trunc(sqrt(r*r - i*i));
writeln(k);
end.

Відредаговано: KulAlex - Сб, 23.02.2008, 06:05
Varkan Дата: Вт, 11.03.2008, 09:30 | Повідомлення № 50
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Varkan)
коло - фігура симетрична відносно осей і відносно початку координат, так шо можна просто підрахувати точки в одному з секторів який утворює чверть і помножити на чотири, це скоротить термін виконання у чотири рази.

Quote (KulAlex)
Якщо пригадати матеріал алгебри 11 клас "Площа криволінійної трапеції" і те що коло є симетричним, то отримаємо такий розв'язок задачі про коло.

а різниця в чому???

KulAlex Дата: Чт, 13.03.2008, 06:53 | Повідомлення № 51
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Зараз буду флудити.

Quote (Varkan)
Цитата (Varkan )
коло - фігура симетрична відносно осей і відносно початку координат, так шо можна просто підрахувати точки в одному з секторів який утворює чверть і помножити на чотири, це скоротить термін виконання у чотири рази.
Цитата (KulAlex )
Якщо пригадати матеріал алгебри 11 клас "Площа криволінійної трапеції" і те що коло є симетричним, то отримаємо такий розв'язок задачі про коло.

а різниця в чому???

А різниця в "Якщо пригадати матеріал алгебри 11 клас "Площа криволінійної трапеції"

dpi Дата: Пт, 04.04.2008, 09:00 | Повідомлення № 52
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Кто желает, интересная программа для олимиадников. Легкая только на первый взгляд и полезная для детей.
Краткий перевод:
Целое число n необходимо делить на 2, если оно четное n=n/2 и n=n*3+1, если нечетное. Выполнять эти действия пока не получим единицу (1). Например: выполняя это с числом 22 получим ряд:22 11 34 17 52 26 13 40 20 10 5 16 8 4 2 1. Количество чисел - это длина ряда (включая и 1). 1 поучается для в любом случае, это верно по крайней мере для чисел до 1000000. Для числа 22 длина этого ряда 16. Задача: дан интервал чисел например 1-10, найти максимальную длину ряда для среди чисел этого интервала.
Входной файл: пары чисел интервалов
Выходной: в каждой строке три числа. Первые два - интервал, третье - максимальная длина среди всех чисел этого интервала.

Полный текст:
The 3n + 1 problem
Consider the following algorithm to generate a sequence of numbers. Start with an integer n. If n is even, divide by 2. If n is odd, multiply by 3 and add 1. Repeat this process with the new value of n, terminating when n = 1. For example, the following sequence of numbers will be generated for n = 22:
22 11 34 17 52 26 13 40 20 10 5 16 8 4 2 1
It is conjectured (but not yet proven) that this algorithm will terminate at n = 1 for every integer n. Still, the conjecture holds for all integers up to at least 1, 000, 000.
For an input n, the cycle-length of n is the number of numbers generated up to and including the 1. In the example above, the cycle length of 22 is 16. Given any two numbers i and j, you are to determine the maximum cycle length over all numbers between i and j, including both endpoints.
Input
The input will consist of a series of pairs of integers i and j, one pair of integers per line. All integers will be less than 1,000,000 and greater than 0.
Output
For each pair of input integers i and j, output i, j in the same order in which they appeared in the input and then the maximum cycle length for integers between and including i and j. These three numbers should be separated by one space, with all three numbers on one line and with one line of output for each line of input.
Sample Input
1 10
100 200
201 210
900 1000
Sample Output
1 10 20
100 200 125
201 210 89
900 1000 174

Додано (04.04.2008, 09:00)
---------------------------------------------
Входной файл целые числа от 0 до 1 000 000

KulAlex Дата: Пт, 04.04.2008, 10:02 | Повідомлення № 53
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
var t,t1:text;
k,m,i,a,b:longint;
x:real;
begin
Assign(t,'input.txt');
Reset(t);
Assign(t1,'output.txt');
Rewrite(t1);
while not eof(t) do
begin
readln(t,a,b);
m:=0;
for i:=a to b do
begin
x:=i;
k:=1;
while x<>1 do
begin
if x/2=trunc(x/2) then x:=trunc(x/2) else x:=x*3+1;
inc(k)
end;
if k>m then m:=k
end;
writeln(t1,a,' ',b,' ',m)
end;
Close(t1);
Close(t)
end.

Є питання відносно умови

Quote (dpi)
Входной файл целые числа от 0 до 1 000 000
, 0 не проходить буде зациклення.
dpi Дата: Сб, 05.04.2008, 08:51 | Повідомлення № 54
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Да. Не правильно перевел:
"Все числа в парах до 1000000 и больше 0"
pasichov Дата: Пт, 29.05.2009, 10:13 | Повідомлення № 55
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Свого часу була непогана ідея, але вмерла (і чому це, подумайте).
Повертаюся до пропозиції, наповнивши їх конкретикою.
1. Організовуємо дистанційний курс по розв'язуванню задач для учителів інформатики. Паралельно цьому курсу проводимо олімпіаду для учителів в кілька турів. Платформа для проведення є, досвід та знання...знайдуться теж.
ПРАКТИЧНО ВИГЛЯДАТИМЕ ТАК
1. Робимо спеціальий розділ на www.olymp.vinnica.ua
2. Реєстрація - лише для учителів, щоб діти - фанати не заважали і не зловтішалися нашими успіхами-неуспіхами (технічно можливо)
3. Проводимо олімпіаду (кілька довготермінових турів з наступним аналізом завдань)
4. Нагадую - це на тлі дистанційного курсу навчання для учителів.

alex Дата: Пт, 29.05.2009, 11:26 | Повідомлення № 56
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Краткий перевод:
Целое число n необходимо делить на 2, если оно четное n=n/2 и n=n*3+1, если нечетное. Выполнять эти действия пока не получим единицу (1). Например: выполняя это с числом 22 получим ряд:22 11 34 17 52 26 13 40 20 10 5 16 8 4 2 1. Количество чисел - это длина ряда (включая и 1). 1 поучается для в любом случае, это верно по крайней мере для чисел до 1000000. Для числа 22 длина этого ряда 16. Задача: дан интервал чисел например 1-10, найти максимальную длину ряда для среди чисел этого интервала.

Ця задача із збірника задач Абрамова №565.
До цього часу невідомо, чи завершується процес для будь - якого n>1
Виходячи з цього твердження, на мою думку розв'язком є послідовне виконання запропонованих операцій.
Але потрібно контролювати перспективу скінченності самого процесу. Якщо 1 поучается для в любом случае, это верно по крайней мере для чисел до 1000000, то зрозуміло , що перевіряти питання скінченності процесу не потрібно
pasichov Дата: Пт, 29.05.2009, 12:19 | Повідомлення № 57
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (alex)
Ця задача із збірника задач Абрамова №565.

Це вірно.
Quote (alex)
До цього часу невідомо, чи завершується процес для будь - якого n>1

і це вірно
Quote (alex)
Виходячи з цього твердження, на мою думку розв'язком є послідовне виконання запропонованих операцій.

а ось це не зовсім. Виконуємо послідовно, але зберігаємо отримані результати для кожного з чисел. Якщо в якомусь проміжному кроці маємо число, що вже "звучало", користуємся результатом. Дуже оптимізує. (щось подібне колись було в нас на NetOI)
Хоча, шановний Алех, цю задачу востаннє обговорювали тут 05.04.08, тобто більше року назад. Не модно...


Відредаговано: pasichov - Пт, 29.05.2009, 12:20
mouse Дата: Сб, 30.05.2009, 14:13 | Повідомлення № 58
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (pasichov)
ПРАКТИЧНО ВИГЛЯДАТИМЕ ТАК
1. Робимо спеціальий розділ на www.olymp.vinnica.ua

Я згоден, ще кілька тижнів тому. Чекаю на реєстрацію. Це буде просто супер. В мене вже є кілька учнів 5-6 класів з нестандартним мисленням. Гадаю, що при правильній методиці - можуть бути в області у свій час призерами.
:?

pasichov Дата: Сб, 30.05.2009, 15:41 | Повідомлення № 59
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (mouse)
Я згоден, ще кілька тижнів тому. Чекаю на реєстрацію. Це буде просто супер. В мене вже є кілька учнів 5-6 класів з нестандартним мисленням. Гадаю, що при правильній методиці - можуть бути в області у свій час призерами.

Приступаємо до конкретних дій.
Виноситься на обговорення концепція прведення.
1. Час проведення, кількість турів (пропоную 2 тури, перший - чевень-серпень (враховуючи відпустки, тур може бути довготривалим, задачі достатньо прості, в кінці розбір, самоперевірка в он-лайн), другий - вересень (задачі складніші, часу меньше). В кінці - суперфінал в реальному часі для перших 10 (20,30...) години на 4.
Преможці отримують грамоти від організаторів та відзнаку від адміністрації форуму ( наприклад, спеціальне звання (статус) Є ідея і з призами.
2. Розділ проведення олімпіади закритий, пароль доступу публікується на форумі (розсилається бажаючим через форум?). на форумі ведеться спеціальна тема обговорення проблем олімпіади, паралельно діє форум оліміади http://forum.olymp.vinnica.ua
Творчу сторону забезпечить команда, що проводить NetOI та ті форумчани, що виявлять на те бажання.
Прошу висловитися на форумі щодо концепції. Обговорення триватиме тиждень, після цього реєстрація.


Відредаговано: pasichov - Сб, 30.05.2009, 19:21
alex Дата: Нд, 31.05.2009, 01:04 | Повідомлення № 60
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (pasichov)
Прошу висловитися на форумі щодо концепції. Обговорення триватиме тиждень, після цього реєстрація.

Підтримую. готовий прийняти посильну участь.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.11 Змагання, конкурси, олімпіади » Учительська олімпіада!!! (Давайте проведемо віртолімпіаду між вчителями інформатики...)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2021.