Вт, 06.12.2016, 02:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Поділ курсу інформатики (Розділення інформатики на ОАП і ІКТ)
Поділ курсу інформатики
Чи хотіли б Ви, щоб інформатика була розділена на два предмети: ІКТ і ОАП?
1.Хотів би[ 9 ][75.00%]
2.Не хотів би[ 2 ][16.67%]
3.Мені байдуже[ 1 ][8.33%]
Усього відповідей: 12
LVV Дата: Сб, 18.07.2015, 14:32 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Здається, про поділ інформатики на ІКТ і ОАП  вже десь тут йшлося.
Та багато вчителів вважають такий поділ недоцільним бо:
1) Учні вивчають і так забагато предметів, щоб додавати ще один
2) Розділення предмету по одній годині замість двох годин на об'єднаний - це ще гірше.
3) ВНЗ не готують окремо вчителів ІКТ та ОАП, тому може статись так, що викладати ОАП буде нікому.
і багато іншої аргументації.

В цьому опитуванні не йдеться про можливість чи неможливість такого розділення, а лише про власне бажання і думку вчителя інформатики.

Дякую.

P.S.
Під ІКТ розумію технологічну складову (курс користувача, редагувальні програми тощо)
Під ОАП розумію науково-математичну складову (ОАП, розрахунки в Excel, СУБД тощо)


Відредаговано: LVV - Сб, 18.07.2015, 14:41
Oxana_cher Дата: Сб, 18.07.2015, 21:06 | Повідомлення № 2
Місцева кадра
Повідомлень: 324
Нагороди: 2
Рейтинг: 27
До ОАП программирование тоже должно входить, как главная составляющая.
swetikccc Дата: Сб, 18.07.2015, 22:10 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Мені байдуже.
Чому?
За ті нещасні декілька годин навчити основам програмування..... Ну просто смішно.
Вийшла програма для інформаційного профілю, яка трохи прив'язана до реальності і вчить трохи програмувати, от і використовуємо її.
Я проти вчити програмувати всіх, якщо математика не навчила мислити, то і програмування не навчить.
Досить вважати себе програмістами , спершу давайте освоймо програму Іщенка, а потім будемо говорити про головні складові ОАП.
Bandalak Дата: Нд, 19.07.2015, 08:32 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4588
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Хоча-би до такого рівня, як на початку 2000-х вчили по підручнику Караванової (бажано вдвічі більше годин, чим тоді) необхідно вчити всіх. Адже алгебру і геометрію вчать усі, але вона більшості дається не легше ніж програмування.
А на рахунок Іщерякова - це звичайно добре, але дуже дуже мало кому вдається вибити ІТ-профіль, особливо в сільських школах.
FutureTeacher Дата: Нд, 19.07.2015, 08:43 | Повідомлення № 5
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата swetikccc ()
давайте освоємо програму Іщенка
Іщерякова, коли ласка

Цитата swetikccc ()
За ті нещасні декілька годин навчити основам програмування..... Ну просто смішно.
"Ази програмування" повинен знати кожен - ніхто ж не виступає проти вивчення тригонометрії і алгебри в школі

Цитата swetikccc ()
Вийшла програма для інформаційного профілю, яка трохи прив'язана до реальності і вчить трохи програмувати, от і використовуємо її.
  Програма є "каркасом" на який вчитель "нанизує" необхідні знання та навички, тобто все залежить не скільки від програми, а скільки від фахової компетентності вчителя

Цитата swetikccc ()
якщо математика не навчила мислити, то і програмування не навчить.
Вчить мислити не тільки математика, вчить мислити саме життя, школі, вчителю у цьому процесі відводиться значне місце. Для розвитку операційного мислення (не алгоритмічного, як часто ми говоримо) використовується не тільки математика, а скоріше всього логіка

Цитата swetikccc ()
Досить вважати себе програмістами , спершу давайте освоємо програму Іщерякова, а потім будемо говорити про горловні складові ОАП.
На жаль, для 90% вчителів інформатики ця програма заскладна  :'( , адже вони є тими, кого готують українські виші - заробітчанами з мінімумом базових знань з предмету, психології та педагогіки
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 19.07.2015, 11:02 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3061
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата LVV ()
2) Розділення предмету по одній годині замість двох годин на об'єднаний - це ще гірше.
Предмет можна "розрізати" не "вздовж", а "поперек", тобто виділити на програмування певний період, наприклад, 7-8 класи (так, як колись вивчалось креслення).
FutureTeacher Дата: Нд, 19.07.2015, 12:26 | Повідомлення № 7
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Вважаю, що проблема у тому, що більшість вчителів всіляко намагаються уникнути вивчення програмування, замінивши його відтворенням готових програм у Visual Basic
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 19.07.2015, 21:31 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3061
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата FutureTeacher ()
замінивши його відтворенням готових програм у Visual Basic
Ну, це хоч щось... А в більшості?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Поділ курсу інформатики (Розділення інформатики на ОАП і ІКТ)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.