Нд, 27.05.2018, 02:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Забезпечення шкіл якісними підручниками (Чому в школи "гонять" макулатуру і як припинити це?)
Забезпечення шкіл якісними підручниками
Вчитель-з-Києва Дата: Пн, 24.12.2007, 12:06 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Газета "Дзеркало тижня" № 36 (665) 29 вересня — 5 жовтня 2007 опублікувала статтю "Бізнес на підручниках: прибуток 500%!" автор: Тетяна ГАЛКОВСЬКА
Ось її фрагмент:
Розв’язати проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, могла б передача бюджетних коштів безпосередньо в школи: тоді б кожен учитель міг би закуповувати саме ті підручники, які найбільше відповідають його методиці й програмі навчання. Природно, виникає питання інформованості вчителів. Тому нині активно обговорюється варіант створення спеціального відкритого сайта, на якому можна буде виставити всі рукописи підручників (зрозуміло, захищені від скачування). Тоді будь-який зареєстрований шкільний учитель, методист, директор школи зможе протягом року вивчити підручник, висловити свою думку авторові, вказати на помилки й неточності, внести свої пропозиції щодо поліпшення якості створюваного підручника. Ознайомившись у такий спосіб із майбутніми новинками, школи зможуть уже цілком усвідомлено вибрати навчальну літературу для своїх учнів.
Це, крім того, дозволить не тільки оптимізувати систему поставок підручників, але й позбутися корупції й протекціонізму, з якими так активно намагається боротися міністр освіти й науки. А також відповісти на всі болючі запитання, зокрема, куди йдуть надруковані, але так і не використані, підручники й хто має відповісти за викинуті на вітер державні гроші?

Цікаво знати вашу думку, шановні колеги!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.05.2013, 23:47 | Повідомлення № 391
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Цитата (volevikt)
Шкода, що я в Вас помилилася...
Мушу визнати, що не відповідаю ідеалізованому образу вчителя, який формується у більшості в дитинстві. :(
А невдала (хоча з цілком нейтральним і правильним змістом) репліка когось із форумчан - справді не дуже хороший критерій відбору підручників. От якби всі підручники побачити, почитати...

Додано (03.05.2013, 22:43)
---------------------------------------------

Цитата (swetikccc)
Подобаеться фраза з російської Вікіпедії
Правильна фраза. Цілком зрозуміло, що графічний редактор слід вивчати на уроках малювання, так само все інше прикладне ПЗ - на відповідних предметах (не на інформатиці). Але ж оголошено технологічний підхід! :( Маємо те, що маємо...

Додано (03.05.2013, 22:47)
---------------------------------------------

Цитата (swetikccc)
Магнітна стрічка носій даних чи повідомлень?
Носій даних. Поняттям "інформація" та "повідомлення" не слід давати визначення, так само, як у геометрії не дають визначення понять "точка", "пряма" тощо. Всі розуміють, що таке "інформація" та "повідомлення", доки хтось не почне давати визначення.
swetikccc Дата: Сб, 04.05.2013, 00:01 | Повідомлення № 392
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4073
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Як Вам такі тверження з підручника

Ім’я файлу складається з назви і розширення,
які розділяються крапкою.

Назва  файлу  може  мати  скільки  завгодно  символів.

.bmp – файли документів Paint.

Додано (03.05.2013, 23:01)
---------------------------------------------
Цитата (Пилипчук_О_П)
Правильна фраза. Цілком зрозуміло, що графічний редактор слід вивчати на уроках малювання, так само все інше прикладне ПЗ - на відповідних предметах (не на інформатиці). Але ж оголошено технологічний підхід! :( Маємо те, що маємо...
Пане Пилипчук, а хто ж агітує за вивчення 3D графіки за декілька годин.
Це інакше як шкідництвом не назвеш.
Це просто ввести дітей в ступор.))


Відредаговано: swetikccc - Сб, 04.05.2013, 00:02
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.05.2013, 01:52 | Повідомлення № 393
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Цитата (swetikccc)
Пане Пилипчук, а хто ж агітує за вивчення 3D графіки за декілька годин.
Якщо триматися користувацько-технологічного підходу - потрібно вчити растрову-векторну-тривимірну графіку. Інакше виходить так, ніби шофер вивчає лише окремі групи дорожніх знаків. Всі треба знати. Хоча... У США були спроби залишити у шкільній програмі лише 2 стани речовини: твердий і рідкий. Причина проста і "логічна": "требование ввести в физическую программу сведения про пар – это… расизм, поскольку препятствует принятию в университет чёрных, ибо «ни один негр никогда не поймёт, что такое этот водяной пар, не имеющий ни цвета, ни запаха, ни вкуса»". Якщо Ви подібні міркування підтримуєте, то треба гнати тривимірну графіку в три шиї...

Якщо ж робити інформатику "справжньою", то графіку слід забрати всю.

Цитата (swetikccc)
Ім’я файлу складається з назви і розширення, які розділяються крапкою.
У Вас файли називаються якось інакше (йдеться, звичайно, про Windows)? На мою думку в даному контексті слово "ім'я" взагалі недоречне, але наразі воно активно використовується. У цитованому поясненні чітко розмежовано назви частин і цілого. Щойно помітив, що воно збігається з варіантом, наведеним у російській Вікіпедії: "Имя файла состоит из двух частей, разделенных точкой: Название (до точки, часто также называют именем); Расширение (необязательная часть)".

Цитата (swetikccc)
Назва  файлу  може  мати  скільки  завгодно  символів.
Це, звичайно, перебір. Точніше - невиправдане спрощення. :( Дякую за підказку. Виправимо.

Цитата (swetikccc)
.bmp – файли документів Paint.
Основний формат при зберіганні з Paint - саме bmp. Так само, як doc для Word, xls для Excel. Більше того, у Вікіпедії читаємо: "BMP (Bitmap) — bitmap-формат операційної системи Windows". А в системі Windows іншого графічного редактора, крім Paint, немає. Звичайно, відкривати й редагувати bmp-файли можна й іншими програмами. Це стосується й форматів doc, xls та інших.
Між іншим, гілка http://informatic.org.ua/forum/36-238-1 - жива. Ласкаво просимо!


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 04.05.2013, 01:53
swetikccc Дата: Сб, 04.05.2013, 10:13 | Повідомлення № 394
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4073
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Пилипчук_О_П)
Якщо Ви подібні міркування підтримуєте, то треба гнати тривимірну графіку в три шиї...
В три шиї потрібно гнати тих хто хоче ази3D   графіки втиснути в декілька годин.
Головне для Всіх 
Робіть курс годин на 30, для інформаційного профілю(художнього, якщо є такий), то це інша річ.

А так у Вас пиво без горілки, гроші на вітер  ;)

Цитата (Пилипчук_О_П)
"Имя файла состоит из двух частей, разделенных точкой: Название (до точки, часто также называют именем); Расширение (необязательная часть)"
У Вас відсутня ось ця фраза
Расширение (необязательная часть)

Додано (04.05.2013, 09:13)
---------------------------------------------

Цитата (swetikccc)
Предметом изучения науки информатика являются именно данные: методы их создания, хранения, обработки и передачи[1]. А сама информация, зафиксированная в данных, её содержательный смысл интересны пользователям информационных систем, являющимся специалистами различных наук и областей деятельности: медика интересует медицинская информация, геолога — геологическая, предпринимателя — коммерческая и т. п. (в том числе специалиста по информатике интересует информация по вопросам работы с данными).
ще раз прочитайте уважно
тут популярно, що є підмножиною чого
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.05.2013, 10:44 | Повідомлення № 395
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Цитата (swetikccc)
В три шиї потрібно гнати тих хто хоче ази3D   графіки втиснути в декілька годин.
Разом з тими, хто втискує в декілька годин ази векторної і растрової графіки! 

Цитата (swetikccc)
ще раз прочитайте уважно тут популярно, що є підмножиною чого
Я зразу прочитав уважно. Фраза чітко показує, чому наш предмет "Інформатика" повинен називатись якось по іншому.
Lyud-mila Дата: Пт, 10.05.2013, 12:42 | Повідомлення № 396
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Дуже вдячна автору, який поділився  цим посиланням 1 розділу підручника для 5 класу

Тримайте зміст і перший розділ 
http://yadi.sk/d/uZeu5x9z4XLsA 
 
Завантажила, переглянула. Прохання якщо можна отримати інші розділи!

Додано (10.05.2013, 11:42)
---------------------------------------------
А хто знає коли нові підручники для вивчення інформатики у 5 класі  з'являться в продажі. Чи не буде так, що навчальний рік почався, а підручників ще немає?

gry Дата: Пт, 10.05.2013, 22:29 | Повідомлення № 397
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1094
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Цитата (Пилипчук_О_П)
Якщо ж робити інформатику "справжньою", то
І знову ми намагаємося... У 7-11 класі ПК має бути інструментом для роботи, навчання ,пошуку інформації,  а не об’єктом вивчення. Програма "розтягнута" на 4-6 років нічого не вирішить. Дітям "нудно" вивчати той самий  Раіnt, прогтягом 6-8 уроків. Дитина опановує "Те що їй треба" протягом  10-15 хв. Не випускаємо ми із школи програмістів, ІТ-спеціалістів....
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.05.2013, 04:17 | Повідомлення № 398
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Цитата (gry)
У 7-11 класі ПК має бути інструментом для роботи, навчання ,пошуку інформації,  а не об’єктом вивчення.
Тобто, вивчати що завгодно, тільки не комп'ютер? Цікава точка зору.
gry Дата: Сб, 11.05.2013, 08:40 | Повідомлення № 399
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1094
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Цитата (Пилипчук_О_П)
Тобто, вивчати що завгодно, тільки не комп'ютер?
Телевізор дивимося, мобільним користуємось, а кого цікавить , що там під корпусом ?


Відредаговано: gry - Сб, 11.05.2013, 09:34
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.05.2013, 13:06 | Повідомлення № 400
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Принципи роботи цих пристроїв розглядаються на уроках фізики. А цікавить справді не всіх :) Між іншим, програми з фізики так само відстають від життя: кінескоп розглядався досить детально, а плазмовий та рідкокристалічний монітори - ще ні. Росте покоління, яке просто не розуміє, як все це можливо.
Вчитель-з-Києва Дата: Нд, 08.09.2013, 18:57 | Повідомлення № 401
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Див. дві статті:
"Учні та вчителі є заручниками ігор із виданням підручників, - експерти" http://osvita.ua/school/news/35969/
"Наші учні варті якісніших підручників" http://osvita.ua/school/school_today/35968/

Додано (08.09.2013, 17:56)
---------------------------------------------
Газета "Дзеркало тижня" передрукувала статтю "Наші учні заслуговують на якісніші підручники" 
http://gazeta.dt.ua/EDUCATI....-_.html

Додано (08.09.2013, 17:57)
---------------------------------------------
Газета "Дзеркало тижня" передрукувала статтю "Наші учні заслуговують на якісніші підручники" 
http://gazeta.dt.ua/EDUCATI....-_.html

Newbie Дата: Нд, 08.09.2013, 22:33 | Повідомлення № 402
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
хм, мало того, що існує ціла процедура отримання грифів, окремі процедури держзамовлення і найрізноманітніші ігри, з цим пов'язані. так є ще й перелік літератури, який видає мон щороку, і щороку в ньому лотерейно міняються посібники... от зараз бачу випали посібники курсів за вибором, практикум і робочий зошит для 10 класу (з того, що я використовую, і помітила, може ще щось). ладно, 5 клас випав, бо програми нові. а 10 чим не вгодив, тим більше підручник, який, як я пригадую, конкурс виграв...? і ладно, коли з часу отримання грифу пройшло 5 років, а новіші? інформаційний працівник, Excel чи бази даних... в профільному класі що робити? конспекти диктувати (з тих же ж посібників - матеріали ж хороші), але в класі того посібника використати не можна?? і вже ж не йде мова про забезпечення цими посібниками - учні самі купують, і все-одно ніззя... чи, може, традиційно чекати уточненого переліку літератури?
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 09.09.2013, 02:15 | Повідомлення № 403
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4137
Нагороди: 38
Рейтинг: 362
Згадайте практику минулого року: через декілька місяців після першого дзвоника публікується додатковий перелік літератури. Ну не вдається за один раз зібрати докупи назви всіх посібників, що отримали гриф! Хоч плач...
Вчитель-з-Києва Дата: Пн, 09.09.2013, 08:52 | Повідомлення № 404
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Практика цивілізованих країн і освіт вимагає і контролює ЗНАННЯ УЧНІВ ВІДПОВІДНО ДО ДЕРЖАВНИХ ПРОГРАМ, а навчати можеш засобами за вибором вчителя і школи. У нас же практика така, що перевіряють не якість зведеного будинку, а щоб не дай Боже не користувалися "чужим" інструментом. Чи не тут собака зарита? Вже багато років не можу відгадати, чому вчитель не має права використовувати підручники і посібники, які є кращими за рекомендовані? А може "ларчик просто відкривається" - чиновники МОН із своїми авторами-видавцями ділять державні гроші, а зміст і якість підручників - другорядна справа. Аби тільки вони мали більший об’єм і вартість! З таким поясненням стає зрозумілим існування конкурсів, грифів і переліків дозволеної навчальної літератури.

Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Пн, 09.09.2013, 08:58
mouse Дата: Пн, 09.09.2013, 15:02 | Повідомлення № 405
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Можливо і так. А в наших реаліях то, мабуть, так.
Але хто ж заважає вчителеві використовувати альтернативні підручники? Хай хоч свої наробки бере? А хто ж його перевіряє чи той підручник він взяв чи ні? 
Головне, щоб був результат. Я маю багато прикладів, коли з штатним підручником ніяких результатів нема. І не тому що він не такий, цей підручник.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Забезпечення шкіл якісними підручниками (Чому в школи "гонять" макулатуру і як припинити це?)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.