Пт, 23.02.2018, 08:23
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 43«1211121314154243»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Забезпечення шкіл якісними підручниками (Чому в школи "гонять" макулатуру і як припинити це?)
Забезпечення шкіл якісними підручниками
Вчитель-з-Києва Дата: Пн, 24.12.2007, 11:06 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Газета "Дзеркало тижня" № 36 (665) 29 вересня — 5 жовтня 2007 опублікувала статтю "Бізнес на підручниках: прибуток 500%!" автор: Тетяна ГАЛКОВСЬКА
Ось її фрагмент:
Розв’язати проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, могла б передача бюджетних коштів безпосередньо в школи: тоді б кожен учитель міг би закуповувати саме ті підручники, які найбільше відповідають його методиці й програмі навчання. Природно, виникає питання інформованості вчителів. Тому нині активно обговорюється варіант створення спеціального відкритого сайта, на якому можна буде виставити всі рукописи підручників (зрозуміло, захищені від скачування). Тоді будь-який зареєстрований шкільний учитель, методист, директор школи зможе протягом року вивчити підручник, висловити свою думку авторові, вказати на помилки й неточності, внести свої пропозиції щодо поліпшення якості створюваного підручника. Ознайомившись у такий спосіб із майбутніми новинками, школи зможуть уже цілком усвідомлено вибрати навчальну літературу для своїх учнів.
Це, крім того, дозволить не тільки оптимізувати систему поставок підручників, але й позбутися корупції й протекціонізму, з якими так активно намагається боротися міністр освіти й науки. А також відповісти на всі болючі запитання, зокрема, куди йдуть надруковані, але так і не використані, підручники й хто має відповісти за викинуті на вітер державні гроші?

Цікаво знати вашу думку, шановні колеги!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шестопалов Дата: Нд, 12.12.2010, 11:50 | Повідомлення № 181
Видавець посібників
Повідомлень: 1450
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
– У світі існують альтернативні різні моделі, як країна чи окремі регіони фінансують видавництво чи друк підручників. Наприклад, британська модель, коли кожна школа має свій окремий бюджет і з нього купує свої підручники. Або, наприклад, іспанська модель, коли все купується за рахунок батьків. Російська – за рахунок місцевих бюджетів. Тепер вони перейшли до цієї системи. Українська – за рахунок державного бюджету. Існують змішані системи.
Пане Полянський, на Вашу думку, яка модель для України була б найкращою?
"...треба все-таки робити цей крок – відмова від намагання тотально забезпечити всіх, хто цього і не потребує. Далі видавництва на комерційних засадах робили б додрук цих підручників, і місцеві органи влади мали б їх придбати для тих, хто не спроможний, певні соціальні категорії, їх придбати. Треба організовувати ринок – він зніме багато що. "
Зам. міністра МОН України Павло Полянський
див. http://www.radiosvoboda.org/content/article/2243999.html


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 12.12.2010, 11:57
PanPete Дата: Нд, 12.12.2010, 16:45 | Повідомлення № 182
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
"...треба все-таки робити цей крок – відмова від намагання тотально забезпечити всіх, хто цього і не потребує. Далі видавництва на комерційних засадах робили б додрук цих підручників, і місцеві органи влади мали б їх придбати для тих, хто не спроможний, певні соціальні категорії, їх придбати. Треба організовувати ринок – він зніме багато що.
Зам. міністра МОН України Павло Полянський "

Мабуть пан Полянський не вникав в проблеми місцевих бюджетів багатьох населених пунктів України, (особливо це стосується сіл), де рівень доходів населення значно відрізняється від середнього. Який це буде ринок? Місцевий бюджет таких населених пунктів є дотаційним, а "неспроможною" потягнути тягар купівлі комплекту підручників є більшість населення, отже бюджетні кошти, виділені на купівлю підручників просто потечуть по іншому руслу, та чи буде це русло чистим? Як не крути - без розвитку економіки регіонів, тобто підняття платиспроможності населеня, толку не буде. Плюс тільки один - високі державні мужі в випадку нестачі підручників зможуть робити наганяй місцевим чиновникам (буде стрілочник)


Відредаговано: PanPete - Нд, 12.12.2010, 16:47
russo Дата: Вт, 14.12.2010, 07:50 | Повідомлення № 183
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 1
Рейтинг: 35
В пятницу получил 1(!) учебник информатики для 1 класса. Естественно, Ривкинд.
НІКОЛЯ Дата: Вт, 14.12.2010, 08:16 | Повідомлення № 184
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Вчора теж отримали Ривкінда, Лисенко 10 клас Рівень стандарт 200 штук. Перегляну відпишусь про плюси та мінуси. ;)
Один з мінусів вже є правда не з вини авторів це якість паперу, схожий на, перепрошую, туалетний як по товщині декілька мікрон так і по кольору - кольор мокрий асфальт B) Видно Генеза вирішила зекономити. ;)
swetikccc Дата: Вт, 14.12.2010, 10:49 | Повідомлення № 185
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4023
Нагороди: 30
Рейтинг: 386
Quote (НІКОЛЯ)
Вчора теж отримали Ривкінда, Лисенко 10 клас Рівень стандарт 200 штук. Перегляну відпишусь про плюси та мінуси. Один з мінусів вже є правда не з вини авторів це якість паперу, схожий на, перепрошую, туалетний як по товщині декілька мікрон так і по кольору - кольор мокрий асфальт Видно Генеза вирішила зекономити.

Я можу зразу відписатися, якщо при такому викладі і такому оформленні можливо щось освоїти.......
Не даром пан Пасіхов зрівнював такі книги з мануалами, але ця ще крутіша, просто наповнена якимись фактами і все.
Ця подача, це оформлення, це просто ’ряб’ в очах і все.
W-w-W Дата: Вт, 14.12.2010, 12:15 | Повідомлення № 186





В нас нема жодного підручника на 10 кл, ось так і живем, незабаром новий рік, а вже кому треба відчитались, що всі школи забезпечені, чудово виходить!

Взагалі предмет інформатика дуже динамічний і я чесно не розумію як можна так часто міняти програми, а під них підручники, витрати на дук величезні, зараз відсутня послідовність вивчення матеріалу по роках та класах, таке враження, що кому захотілось або що знає то й пише в підручниках

swetikccc Дата: Вт, 14.12.2010, 13:52 | Повідомлення № 187
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4023
Нагороди: 30
Рейтинг: 386
Quote (Махновець_Ігор)
В нас нема жодного підручника на 10 кл, ось так і живем, незабаром новий рік, а вже кому треба відчитались, що всі школи забезпечені, чудово виходить!

У нас на 60 учнів прийшло 14 книг.
Але що з них взяти, я пролистав два розділи зв’язаних з публікаціями і мультимедіа, висновок один, книги повинні писати спеціалісти які працюють в цих програмах.
Щоб наприклад, розуміти той же паблішер, потрібно ознайомитися з іншими видавничими системами, а потім уже його описати
vinohodov Дата: Вт, 14.12.2010, 14:01 | Повідомлення № 188
Прописаний назавжди
Повідомлень: 330
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
В нас також підручниками і не пахне :(
Bandalak Дата: Вт, 14.12.2010, 14:53 | Повідомлення № 189
Лідер форуму
Повідомлень: 5640
Нагороди: 41
Рейтинг: 265
Quote (Махновець_Ігор)
В нас нема жодного підручника на 10 кл, ось так і живем, незабаром новий рік, а вже кому треба відчитались, що всі школи забезпечені, чудово виходить!

У нас мало того, що підручників нема, ще й під загрозою звільнення заборонили купляти у інших видавництвах!!!
Раніше купував у Шестопалова.

Quote (swetikccc)
книги повинні писати спеціалісти які працюють в цих програмах

100%
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 16.12.2010, 10:33 | Повідомлення № 190
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
В Україні назріває корупційний скандал у сфері книговидавництва
http://ua.korrespondent.net/ukraine....vnictva

Додано (16.12.2010, 10:33)
---------------------------------------------

Quote (vinohodov)
В нас також підручниками і не пахне

Quote (Bandalak)
У нас мало того, що підручників нема, ще й під загрозою звільнення заборонили купляти у інших видавництвах!!!

Скажіть, якби Вашій школі держава перед початком навчального року дала б певну суму коштів на придбання підручників, це б вирішило проблему своєчасного забезпечення учнів якісними і дешевими підручниками?
swetikccc Дата: Чт, 16.12.2010, 11:34 | Повідомлення № 191
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4023
Нагороди: 30
Рейтинг: 386
Quote (Вчитель-з-Києва)
Скажіть, якби Вашій школі держава перед початком навчального року дала б певну суму коштів на придбання підручників, це б вирішило проблему своєчасного забезпечення учнів якісними і дешевими підручниками?

Своєчасно, можливо, а от якісними під сумнівом.
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 16.12.2010, 11:58 | Повідомлення № 192
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Які проблеми? Якщо товар неякісний - не беріть! Ринок є ринок, хто пропонує неякісний товар, той банкротує. Ринкові відносини, коли покупець має у своїх руках гроші, дає можливість йому придбати найкращий і найдешевший товар. Якщо ж купив щось невдало - сам винен! Ринок працює автоматично без нагляду армії корисливих чиновників (принаймні їх суттєво менше).
volevikt Дата: Пт, 17.12.2010, 10:05 | Повідомлення № 193
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1840
Нагороди: 24
Рейтинг: 225
Наш район ще не бачив жодного підручника з інформатики.
Та й наскільки я зрозуміла, підручники з інформатики для академічного рівню на школи йти не будуть.
Так що в кращому випадку отримаємо після Нового року підручники для рівню Стандарт.
Хоча якщо вони будуть такої якості, що їх читати неможливо, то краще бути взагалі без підручників. Нам не звикати.
W-w-W Дата: Пт, 17.12.2010, 10:54 | Повідомлення № 194





Quote (Bandalak)
У нас мало того, що підручників нема, ще й під загрозою звільнення заборонили купляти у інших видавництвах!!!

Цікаво, а хто ж це таке придумав? хоча знаю, у вас там талантів вистачає

Quote (Вчитель-з-Києва)
Ринкові відносини, коли покупець має у своїх руках гроші, дає можливість йому придбати найкращий і найдешевший товар. Якщо ж купив щось невдало - сам винен!

згоден повністю, нам треба ще йти і йти до хорошого рівня, але в наших це не виходить поки.
Якщо за такого швидкого темпу змін програм та норм, купувати дорогі підручники, то вони мені не потрібні зовсім. я раніше брав підручники в аспекті, для мене це не дорого та зручно, якість нормальна, думаю з певною періодичністю знову звертатимусь до них.
ну а ці підручники, що були по держзамовленю, що з ними? вони вже не потрібні більше, на наступний рік нові програми, нові зміни. Тому ще вчасно зупинився і не купляв нічого по держзамовленню.

Це називається: "Ось так ми жили бідно, а потім нас обікрали"

Шестопалов Дата: Ср, 22.12.2010, 11:47 | Повідомлення № 195
Видавець посібників
Повідомлень: 1450
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
Школи знову без підручників
Із року у рік школи розпочинають навчальний рік без нових підручників за рахунок державного замовлення і залишаються без них до осінніх, зимових, а то і весняних канікул. В той же час за кілька місяців до початку навчального року у продаж поступають якісні і дешеві підручники комерційних видань, от тільки купувати їх доводиться за власні гроші. Здавалось, передай держава кошти держзамовлення у школи і проблема своєчасного забезпечення шкіл підручниками буде вирішена. Але хто ж віддасть ласий шматок?
Солодкий пиріг держзамовлення заставляє основну увагу звертати не на якість шкільних підручників, а на милість «відповідальних» чиновників МОН України. Величезна конкуренція на книжковому ринку розвиває надзвичайну зацікавленість авторів і видавництв в отриманні держзамовлень, за одержання яких «зграї товаришів» безсоромно б’ються між собою біля державного корита.
Підручникотворення є прибутковою галуззю і її монополізація приносить значні кошти групам та особам, які мають доступ до державної власності або до управління нею. Виробництво і розповсюдження навчальної літератури через систему державного замовлення стало предметом змагань видавництв, внаслідок чого замість відкритої конкуренції ідей, авторів та програм утворилося змагання зв’язків, знайомств і політичних впливів.
Спроби налагодити своєчасне забезпечення шкіл підручниками не вдавалось ні одному керівництву МОН за всі роки самостійності України. Навпаки, стан справ у навчальному книговиданні лише погіршується і його не вдається покращити нагромадженням нових правил і служб. І так буде до того часу, поки далекі від школи чиновники будуть вирішувати, які підручники «потрібні» учням і школам.
Згідно розпоряджень МОН школи мають право використовувати лише ті підручники, навчальні посібники та засоби навчання, які мають гриф Міністерства освіти і науки. Але часто-густо наявність грифу ще не є ознакою науково-методичної і літературної якості навчального матеріалу, відповідності його державній програмі і адаптованості до відповідної вікової групи. Система грифування, що діє в Україні, не убезпечила нові підручники від застарілої інформації і помилок наукового характеру, складної, не відповідної віку, лексики та термінології.
Апробація підручників здійснюється безсистемно, і досить часто її результати мало впливають на подальшу долю видання. Система експертної оцінки серйозно потерпає від суб’єктивізму і конфлікту інтересів: бажаний експертний висновок (і відповідний гриф на видання) можна здобути бюрократичним тиском, по знайомству або просто за гроші. Діюча система конкурсного відбору підручників без механізму попередніх випробувань, без врахування думки вчителів, учнів та їх батьків, робить принципово неможливим створення якісних підручників.
Головною причиною такої ситуації є державна монополія на організацію, фінансування друку і постачання шкільних підручників. При централізованому розподілі державних коштів якість змісту підручників і їх відповідність державним програмам стають другорядними. В МОН України ринкові відносини заблоковані і тому маємо те, що маємо: за державні гроші в школи йшла і буде йти переважно макулатура.
Для якісного навчання учнів вчителі й батьки за власні гроші купують посібники тих авторів і видавництв, які на власний фінансовий ризик випускають кращі і дешевші навчальні видання. Але і цю можливість перекриває МОН, наказуючи у навчальному процесі використовувати тільки «свої» підручники, спонукаючи «методистів» різного рангу перевіряти вчителів і школи, щоб не використовували «чужі» підручники. Є області, де при повній відсутності державних підручників з вчителів беруть розписки про невикористання комерційних видань під страхом негайного звільнення.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 22.12.2010, 11:51
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.1 Книги і періодика з інформатики » Забезпечення шкіл якісними підручниками (Чому в школи "гонять" макулатуру і як припинити це?)
Сторінка 13 з 43«1211121314154243»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.