 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Інтерактивні методи навчання
|
| | |
Tanechka84 |
Дата: Сб, 03.05.2008, 13:36 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 6
| Шановні колеги, будьласка прийміть участь в обговоренні цієї теми! :) Додано (03.05.2008, 13:36) --------------------------------------------- Найчастіше, я проводжу заняття в формі дидактичної гри, і це приносить дуже добрі результати. Але постійно "гратися", треба вигадувати нові й нові ігри. Можливо Ви захочите допомогти з ідеями... Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 01:02 |
|
| |
NataliyG |
Дата: Пт, 09.05.2008, 11:57 | Повідомлення № 2 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Як на мене на уроці інформатики всі використовують тільки інтерактивні методи. Наприклад робота в парах, якщо компютерів не достатньо. Робота в групах. Я наприклад використовую навчаючи-вчусь. Дуже корисно. Адже є матеріал який треба показати на компютері як це зробити. А коли показати тільки декільком учням кожен з яких пояснить цей же матеріал іншим декільком. Або інший варіант "ажурна пилка". Декілька груп кожна з яких вивчає іншу проблему. Потім групи міняються місцями і кожен з групи розказує шо вони вивчали.
|
|
| |
filnick |
Дата: Пт, 09.05.2008, 15:18 | Повідомлення № 3 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Матеріал з інтерактивними методами для бажаючих виклав на приват: Завантажити! (76 Кб)
Відредаговано: filnick - Пт, 09.05.2008, 15:27 |
|
| |
W-w-W |
Дата: Вт, 03.06.2008, 10:02 | Повідомлення № 4 |
| проводити заняття в формі дидактичної гри не у всіх класах доцільно, оскільки треба враховувати індивідуальні особливості учнів, вік. сам по собі предмет інформатика досить універсальний, саме більше на цьому предметі використовують вчителі інтерактивні методи, оскільки предмет щодня удосконалюється і розвивається нога в ногу з науково-технічним прогресом і тут зупинятись і користуватись традиційними методами недоцільно
|
|
| |
al-kov |
Дата: Ср, 20.08.2008, 15:26 | Повідомлення № 5 |
Тут живе...
Повідомлень: 100
| Ось енциклопедія інтерактивного навчання http://informatics.at.ua/forum/11-38-10177-16-1219234385 (для групи "VIP-користувачі") Читайте та використовуйте на уроках !
Відредаговано: al-kov - Ср, 20.08.2008, 15:48 |
|
| |
net19832006 |
Дата: Нд, 05.07.2009, 18:58 | Повідомлення № 6 |
Новий користувач
Повідомлень: 8
| А мені найбільше подобається використовувати на уроках метод - проектів. І дітям цікаво, і роботи великі за обсягом та корисні - можна далі використовувати на уроках. Ну і звичайнож досить ефектні інтерактивні методи. Погоджуюсь з NataliyG- на уроці інформатики всі використовують тільки інтерактивні методи.
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Чт, 27.08.2009, 23:55 | Повідомлення № 7 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Шановні колеги! Методи інтерактивного навчання (а не "інтерактивні методи", метод (як і дошка!) не може бути інтерактивним!) - дуже сильна і, разом з тим, небезпечна штука. Можливі застосування методів інтерактивного навчання інформатики не слід поширювати геть на все! Наприклад, техніка "складанка експертна" ("ажурна пилка", як назву дослівно переклали з англійської) буде ефективною для швидкого ознайомлення з навчальним матеріалом, який допускає дроблення на приблизно однакові як за обсягом, так і змістовим навантаженням, частини; техніка "мікрофон" - для узагальнення і систематизації знань; тощо. От тільки не знаю, куди притулити "капелюшки Бонго"... У чому я вбачаю небезпеку? Іноді, заграючись, ведучий (та й я, було таке!) втрачає контроль за ситуацією. А далі - знаємо, що відбуватиметься.
|
|
| |
pasichov |
Дата: Пт, 28.08.2009, 08:02 | Повідомлення № 8 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Вчитель) Іноді, заграючись, ведучий (та й я, було таке!) втрачає контроль за ситуацією. А далі - знаємо, що відбуватиметься Вчитель, я з вами повність погоджуюся! Зараз відбувається певна "фетишизація" методів інтерактивного навчання, під цей фетиш потрапляє те, що по суті не є інтерактивним навчанням, а скоріше "веселим проведенням часу" на уроці. Я за багато років учительства пережив "масові психози" на тлі великої кількості "методів", які то забороняли, то насильно запроваджували... І після всього точно знаю, що найкращим "методом" навчання є ОСОБИСТІСТЬ УЧИТЕЛЯ, ЙОГО ФАКТИЧНІ ЗНАННЯ, СТАВЛЕННЯ ДО УЧНІВ ТА ДО ТІЄЇ СПРАВИ, ЯКУ ВІН РОБИТЬ. А далі знайдеться розумний баланс "методів"
Відредаговано: pasichov - Пт, 28.08.2009, 19:15 |
|
| |
salal |
Дата: Пт, 28.08.2009, 08:22 | Повідомлення № 9 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Що таке метод інтерактивного навчання? Саме слово "інтерактивність" означає: "Для объектов это состояние постоянно быть во взаимосвязи с другими объектами и сущностями, это зависимость от различных состояний других объектов и сущностей". (Взято з вікіпедії). Тому, практично будь-який метод навчання можна вважати інтерактивним. Навіть лекцію. При умові, що той, хто знаходиться на лекції, її слухає та має можливість задавати питання лектору не в кінці лекції, а в процесі. Дехто з вчителів недолюбляє, коли при викладанні нового матеріалу учні перебивають його та задають поточні питання за змістом. Рекомендує питання записувати та задавати після того, як вчитель закінчить. Такий вчитель не розуміє, що учень, який його перебиває, уже знаходиться у стані інтерактивного режиму навчання, а він його виводить із цього стану. Основна задача методів інтерактивного навчання - пробуджувати інтерес учнів до отримання нових знань. Але ті, з якими мені доводилося знайомитися на курсах підвищення кваліфікації, на тренингах тощо, не спододобалися, бо потребують багато часу для засвоювання невеликих об'ємів знань. Тому для обдарованих учнів, які мають природний інтерес до навчання, вони дуже неефективні. Такі учні відчувають марнотратство навчального часу і у них зникає інтерес до предмету. Я сам був у стані учня на декількох таких уроках і сам це відчував на собі. Тому віддаю перевагу традиційним методам, а "іграшки" - це в позаурочний час.
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Пт, 28.08.2009, 10:01 | Повідомлення № 10 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (salal) Що таке метод інтерактивного навчання Поняття "інтерактивність", інтерактивна режисура виникло, наскільки я знаю, для назви певного типу постановки спектаклів, зокрема - радіоп"єс (ВВС у 50-х роках) Так що це не нове... А тренінгові методики це використовують. Якщо цікаво, прочитайте http://vlapinsky.at.ua/metodika/trening.mht , там ми зробили авторизовану компіляцію зі своїми коментарями. Використовуйте, але не забувайте про копірайт!
Відредаговано: Вчитель - Пт, 28.08.2009, 10:05 |
|
| |
filnick |
Дата: Сб, 29.08.2009, 09:00 | Повідомлення № 11 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (pasichov) Зараз відбувається певна "фетишизація" методів інтерактивного навчання, під цей фетиш потрапляє те, що по суті не є інтерактивним навчанням, а скоріше "веселим проведенням часу" на уроці. Повністю погоджуюсь. Мені здається, що абсолютну більшість всіх реформувань в освіті наші чиновники від освіти успішно перетворюють в "фетиш". Це стосувалося оптимізації, диференціації, індивідуалізації, інформатизації, профілізації та ін.
|
|
| |
pasichov |
Дата: Сб, 29.08.2009, 23:41 | Повідомлення № 12 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (filnick) Це стосувалося оптимізації, диференціації, індивідуалізації, інформатизації, профілізації та ін Так. Хоча по суті то все це добре, але здорова ідея, доведена до абсурду, перетворюється в абсурд
|
|
| |
mouse |
Дата: Ср, 02.09.2009, 15:49 | Повідомлення № 13 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (pasichov) Так. Хоча по суті то все це добре, але здорова ідея, доведена до абсурду, перетворюється в абсурд Повністю погоджуюсь. Але мені здається у нас все так. Завезли китайські пуховички - всі у пуховичках. Згадали про методи ІН - всі обов*язково їх втілюють. Модно проводити уроки з вик-ням ПК - спробуй відкрите заняття провести без нього! Тощо.... Знаю ще таку ідею: "Кожну геніальну ідею можна довести до абсурда!" (почув від викладача методики фізики)
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Нд, 25.10.2009, 07:08 | Повідомлення № 14 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (Tanechka84) Але постійно "гратися", треба вигадувати нові й нові ігри. Можливо Ви захочите допомогти з ідеями А Ви читали на http://vlapinsky.at.ua/metodika/trening.mht там щось є, напевне. А взагалі - є книжки про всякі форми інтерактивного навчання - це пишуть багато... Шукати інтерактивність треба там, де можливі "он лайн" виконання... Я колись (так давно, що тоді ще не знали про "інтерактивні методи"), практично на кожному уроці, наприкінці етапу подання навчального матеріалу, робив бліц опитування, яке "бліц оцінював" (сучасна назва техніки - "мікрофон"), але той "мікрофон" передавався "по колу" з п"яти осіб таким чином, щоб кожен з цих учнів сказав принаймні тричі. Тоді й накопичуваність оцінок була, й оцінки не за одне слово... Як "бліц фіксувати" (а фіксувати треба ВСЕ!) - це теж певна техніка, її нас вчили свого часу, хто хотів - запам"ятав... Я своїм студентам її показую теж, але хто її застосовує, не знаю... Пишіть, бо таке враження, що гілка форуму вмирає... Додано (25.10.2009, 07:08) --------------------------------------------- Quote (net19832006) А мені найбільше подобається використовувати на уроках метод - проектів. Цікаво, як Ви його мирите з класно-урочною організаційною формою? Розкажіть! Якщо бажаєте - отримаєте матеріал...
Відредаговано: Вчитель - Нд, 25.10.2009, 07:09 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |