Вт, 21.11.2017, 12:16
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики (Що ви про них знаєте, як використовуєте???)
Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики
Pentiume Дата: Ср, 30.04.2008, 13:53 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Зараз читаю книгу "Революція в навчанні", автора я вам пізніше напишу. Найбільше здивувало той факт, що один румунський професор за допомогою інноваційних методів зміг добитися за 180 годин (18 днів) занять з англійської мови таких результатів, як інші за 526 год (52дні ). групи були однакові (розумовий розвиток, кількісний склад, вік і т.д.)

Як можна пристосувати ці інтерактивні та інноваційні методи у викладанні інформатики??? Розкажіть про творчі здобутки в цій галузі.
А може якось придумаймо як за це час приготувати олімпійського чемпіона з програмування чи основ інформатики. Буде дуже цікаво почути Ваші думки.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

NataliyG Дата: Ср, 11.11.2009, 10:06 | Повідомлення № 16
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Pentiume)
Зараз читаю книгу "Революція в навчанні",

А я ще не так давно читала книгу "Мислити критично" щось не знаю автора бо передала почитати колем. Взагалі книга трохи розрахована на істориків і філологів, але і для інформатикиів можна взяти цікаві ідеї. Там є приклади уроків. Одну із ідей я використала при підготовці до уроку на конкурс "Вчитель року". В книжці теж є думка що лекція то є один з найнеефективніших методів у навчанні. А ще є така думка: при вивченні будь якої науки є не настільки важливо дати конкретні знання як навчити чи розвинути наприклад мислення, логіку, память. Або дати такі важливі для наших дітей вміння як вміння вчитися самому. Бо саму інформатику, теорію чи практику чи програмування вони вивчать якщо вміє вчитися і буде в дитини така потреба. Хоча давати знання це теж важливо. Але інколи при традиційних формах навчання ми просто знімаємо з себе відповідальність. Пояснюємо 35 хвилин біля дошки як впорядкувати масив по зростанні, а більшість учнів загубилися вже при введенні масиву. Потім на контрольні можна дати впорядкувати масив по спаданню і учні перепишуть нашу задачу і змінять знак а ми з чистою совістю поставимо їм 10. Це просто приклад як роботи не варто.
Можливо варто просто пояснювати впорядкування масиву не всім учням а якісь частині і то не докінця, а просто підкинути ідею. Всі інші в це час можуть продовжувати виконувати прості задачі на масиви."Учень це не посудина яку потрібно наповнити, а факел який потрібно запалити" хтось сказав дуже розумний а я забула хто...
pasichov Дата: Ср, 11.11.2009, 16:20 | Повідомлення № 17
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (ReVlaR)
Починаємо курс програмування на PHP. На учительському компютері встановлений ВЕБ-сервер і відкритий доступ до папки із документами для сайта. Учні створюють простий текстовий файл із розширенням .php, а у ньому пишуть текст програми. Мова PHP дає можливість написати першу програму дуже просто. Ніяких описів перемінних. Ніяких перетворень. <?php $a=5; $b=10; $c=$a*$b; echo $с; ?>
Учні пишуть маленькі програми і виводять їх на ВЕБ-сторінку.
Такий початок вивчення програмування нікого ще не відлякав.

Дуже слушний і грамотний підхід. Діємо подібним чином, але для першого знайомства з програмуванням використовуєємо мову pithon з її графчною бібліотекою Turtle. (див http://disted.edu.vn.ua ->8 клас -> Інформатика.Поглиблене вивчення) Але тільки на рівні основних понять (величина, ТИП (!), слідування, цикл, розгалуження...) а ось далі є одне АЛЕ...
Щоб вивчити об'єктно-орієнтоване програмування слід добре розумітися в структурному, а краще Pascal це ніде не реалізовано (сторгі вимоги до типізації даних ІМХО архіважливі). Тому "базові алгоритми" вивчаємо спираючись на цю мову, а вже потім C/C++ та php (опціонально, друга мова для різних учнів різна) На жаль, більшість не може освоїти ООП свідомо.... А користуватися готовими бібліотеками і показувати, який він крутий програміст вони і так швидко навчаться, якщо буде потрібно....

Додано (11.11.2009, 16:20)
---------------------------------------------
Кілька думок щодо ІННОВАЦІЙНИХ та ІНТЕРАКТИВНИХ методів. Мене завжди цікавило - чому ці поняття йдуть через логічну операцію and - тобто "в одному флаконі"? Тут ІМХО спільного лише фонетична співзвучність та часова актуалізація - раптом і те і те у нас стало модно одночасно.... Та так модно, що різницю між цими поняттями загубили, та й зміст теж (ІМХО, звичайно).

ReVlaR Дата: Ср, 11.11.2009, 21:21 | Повідомлення № 18
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
а ось далі є одне АЛЕ...
Щоб вивчити об'єктно-орієнтоване програмування слід добре розумітися в структурному, а краще Pascal це ніде не реалізовано

Я дав приклад розвязку простої задачі.
Quote
<?php $a=5; $b=10; $c=$a*$b; echo $с; ?>

Тут і нагадування немає про ООП. Але ООП PHP також підтримує.
Ktara Дата: Сб, 06.02.2010, 15:14 | Повідомлення № 19
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (NataliyG)
"Учень це не посудина яку потрібно наповнити, а факел який потрібно запалити" хтось сказав дуже розумний а я забула хто...

Це казав Паскаль
тільки необхідно трохи змінити одне слово
Учень — це не посудина, яку потрібно заповнити, а факел, який потрібно запалити.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики (Що ви про них знаєте, як використовуєте???)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.