Пт, 15.12.2017, 08:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики (Що ви про них знаєте, як використовуєте???)
Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики
Pentiume Дата: Ср, 30.04.2008, 13:53 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 175
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Зараз читаю книгу "Революція в навчанні", автора я вам пізніше напишу. Найбільше здивувало той факт, що один румунський професор за допомогою інноваційних методів зміг добитися за 180 годин (18 днів) занять з англійської мови таких результатів, як інші за 526 год (52дні ). групи були однакові (розумовий розвиток, кількісний склад, вік і т.д.)

Як можна пристосувати ці інтерактивні та інноваційні методи у викладанні інформатики??? Розкажіть про творчі здобутки в цій галузі.
А може якось придумаймо як за це час приготувати олімпійського чемпіона з програмування чи основ інформатики. Буде дуже цікаво почути Ваші думки.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Newbie Дата: Ср, 30.04.2008, 14:49 | Повідомлення № 2
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Pentiume)
Зараз читаю книгу "Революція в навчанні"

а Ви її читаєте в електронному чи паперовому варіанті? бо я щось не можу її знайти, вже давно шукаю. Інет навіть англійського варіанту не пропонує...
W-w-W Дата: Чт, 01.05.2008, 10:19 | Повідомлення № 3





Quote (Pentiume)
Як можна пристосувати ці інтерактивні та інноваційні методи у викладанні інформатики??? Розкажіть про творчі здобутки в цій галузі.
А може якось придумаймо як за це час приготувати олімпійського чемпіона з програмування чи основ інформатики. Буде дуже цікаво почути Ваші думки.

Все залежить від керівництва держави, МОН. Якщо держава тільки виконує все на папері, то про які інтерактивні та інноваційні методи може йти мова. Що цікаво вчителі інформатики це і є перші новатори, оскільки вони завжди вносять в урок новизну, але цього недостатньо для прогресивного розвитку предмету інформатики, треба щоб і керівництво держави спрямовувало свою увагу на розвиток освіти і науки, а в нас залишились мірки з Радянського Союзу, на паперах норма, ШКОДА, що в нас така ситуація
Pentiume Дата: Сб, 03.05.2008, 08:48 | Повідомлення № 4
Тут живе...
Повідомлень: 175
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Pentiume)
Зараз читаю книгу "Революція в навчанні", автора я вам пізніше напишу

Гордон Драйден, Джаннетт Вос "Революція в навчанні",
Quote (Newbie)
а Ви її читаєте в електронному чи паперовому варіанті?
-Читаю в паперовому варіанті - 542с.

Quote (Newbie)
бо я щось не можу її знайти, вже давно шукаю. Інет навіть англійського варіанту не пропонує...

Спробуйте замовити: видавництво "літопис " м. Львів
тел/факс (0322)721571 Email: kms@litech.lviv.ua WEb: www.litopys.lviv.ua
Newbie Дата: Ср, 14.05.2008, 23:04 | Повідомлення № 5
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
придбала, читаю. цікаві дуже речі. стиль написання щоправда трохи "пропагандистський", і переклад часом кульгає, але почитати цікаво. не думаю що наша школа дорослА до таких ідей, хоча я спостерігала за їх реалізацією в Швеції. там програми ліберальної освіти для всіх, протягом усього життя дуже активно впроваджені.
що можна сказати - це зовсім інша система, яка спрямована на вивчення двох речей: як вчитися і як мислити. а вже конкретні предмети і фактаж - справа другорядна. тут важливо не надто захопитись, бо деякі шведські вчителі із заздрістю говорили про наші здобутки в галузі шкільної математики і інших точних наук. зате ми з захопленням спостерігали за вільністю висловлення своєї думки і бажанням (!!!) вчитись, які стимулюються їхньою освітою. думаю майбутнє за поєднанням цих методик
Шестопалов Дата: Сб, 28.03.2009, 13:13 | Повідомлення № 6
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Яке Ваше відношення до застосування в навчальному процесі робочих зошитів, які зараз стали "в моді"?
JKMZ Дата: Сб, 28.03.2009, 14:27 | Повідомлення № 7
Часто заходить...
Повідомлень: 85
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Яке Ваше відношення до застосування в навчальному процесі робочих зошитів, які зараз стали "в моді"?
положительное, однако в нашей сельской школе очень проблематично всем купить - кто может, кто нет, кто не хочет. купила себе. представьте себе, класс из 6 человек - из них 2 учаться, 2 не ходят в школу вообще, а 2 мальчика считают себя сильно взрослыми для школы и не знают, зачем она им нужна ( в душе я их поддерживаю, ИМ она не нужна). а вообще, дело хорошее. на следующий год буду над этим работать.
swetikccc Дата: Сб, 28.03.2009, 18:32 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3979
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (JKMZ)
Яке Ваше відношення до застосування в навчальному процесі робочих зошитів, які зараз стали "в моді"?

Скоро одні галочки будуть ставити , як дань "моді"
W-w-W Дата: Сб, 28.03.2009, 18:39 | Повідомлення № 9





Quote (Шестопалов)
Яке Ваше відношення до застосування в навчальному процесі робочих зошитів, які зараз стали "в моді"?

Якщо вони відповідають всім вимогам, затверджені МОН і недорогі, то це корисна річ, але уви це не в нашій країні!
PanPete Дата: Сб, 28.03.2009, 21:04 | Повідомлення № 10
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Махновець_Ігор)
Якщо вони відповідають всім вимогам, затверджені МОН і недорогі, то це корисна річ, але уви це не в нашій країні!

Використовую самостійно розроблені робочі зошити (практикую зошити не "загальний", а по окремих темах. В умовах відсутності в бібліотеці необхідної літератури це чи єдий спосіб дати можливість дітям працювати не лише в класі, а й дома. Відносно затвердження МОН - зошит роробляється як додаток для забезечення виконання календарного плану (ми ж їх складаємо індивідуально, на основі затвердженої програми), крім того наглядність та домашнє завдання ми ж не затверджуємо в МОН!
W-w-W Дата: Сб, 28.03.2009, 21:45 | Повідомлення № 11





Quote (PanPete)
Використовую самостійно розроблені робочі зошити

Є думка на слідуючий рік робити аналогічно, бо в сільській школі не розженешся
Вчитель Дата: Нд, 25.10.2009, 07:45 | Повідомлення № 12
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Є така книжка "128 лучших игр и упражнений для любого тренинга. Как зарядить, оживить, настроить и сплотить группу / Михаил Кипнис. - М.: АСТ; СПб. Прайм-ЕВРОЗНАК. 2009" - гратися Вам, не перегратися ... Гордон Драйден, Джаннетт Вос "Революція в навчанні" - майже те ж саме, але з натяком на "науку". Це, власне, моя думка, нічого нового, якщо прочитати ще й Д.Карнегі та Дон Тапскотт (Электронно-цифровое общество: Плюсы и минусы эпохи сетевого интеллекта, англ.:Тне Digital Economy: Promise and Peril in the Age of Networked Intelligence; М.: "Рефл-бук" 1999.).
Нічого АБСОЛЮТНО нового для навчання мабуть немає, бо з часів Соломонових психофізіологія людини практично не змінилась. То ж порівняйте "метод опорного конспекту" Шаталова і робочий зошит. До речі, як "робочий зошит" потрапив у цю гілку, де йдеться про "Інтерактивні та інноваційні технології на уроках інформатики"? Принагідно прохання до модераторів виправити граматичні помилки >:)
у назві гілки. Може то як інновація?

Додано (25.10.2009, 07:45)
---------------------------------------------

Quote (Шестопалов)
Яке Ваше відношення до застосування в навчальному процесі робочих зошитів, які зараз стали "в моді"?

Якщо вони схожі на Шаталовський опорний конспект - ПОЗИТИВНЕ ТАК, якщо на примітивні опитувальники - РІЗКО НІ. Робочий зошит - справа дуже індивідуальна і навіть інтимна. Я особисто брав участь у створенні таких для трудового навчання, але для інформатики як це зробити - НЕ ЗНАЮ, бо тут дуже непросто. Не всі теми можна покласти на папір, але намагатись треба.


Відредаговано: Вчитель - Нд, 25.10.2009, 07:48
Шестопалов Дата: Нд, 25.10.2009, 08:23 | Повідомлення № 13
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Вчитель)
Робочий зошит - справа дуже індивідуальна і навіть інтимна.

До нового навчального року у видавництві "Аспект" вийшов «Інформатика. 9 клас. Перший рік. Робочий зошит», Михальчук І.І., Пилипчук О.П., 2009, - 52 с.. 6 грн.
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl
Має успіх, розходиться десятками і навіть сотнями примірників по школах України. У ньому закладені методи ДОКУМЕНТОВАНОЇ перевірки знань та навичок, що забирають у вчителя не більше 20 сек. для кожного учня: теорія (до 6 балів) - тільки комп’ютерне тестування (тести можна безкоштовно скачати з http://teachlab.ucoz.ua/load/ ); практика - виконання 6 дій (по одному балу). Мінімальне або відсутне записування у зошит. Списування з підручника або у сусіда не має сенсу, тому під час виконання роботи дозволяється користуватися будь-яким джерелом інформації. Зошит точно відповідає програмі, рекомендованій МОН України, і тому може використовуватися з будь-яким існуючим в школі підручником. Критики поки що не було, але хотілося б її почути для вдосконалення наступних видань.
Хто використовує цей "Зошит", прошу дати відгуки про роботу з ним.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 25.10.2009, 08:40
GаrDArik Дата: Ср, 11.11.2009, 02:02 | Повідомлення № 14
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
як один з варантів - іноді замість розповіді нової теми пропоную учням знайти на уроці в інеті цю тему і записати в зошит... Якшо тема не дуже складна - наприклад, Вікна Віндоус і т.ін.)
ReVlaR Дата: Ср, 11.11.2009, 09:57 | Повідомлення № 15
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Дозвольте викласти свої міркування щодо теми. У нашому ліцеї навчаються учні 10-11 класів. Тобто приходять нові для нас учні із різним рівнем підготовки. Деякі компютер "не бачили". Починаємо курс програмування на PHP. На учительському компютері встановлений ВЕБ-сервер і відкритий доступ до папки із документами для сайта. Учні створюють простий текстовий файл із розширенням .php, а у ньому пишуть текст програми. Мова PHP дає можливість написати першу програму дуже просто. Ніяких описів перемінних. Ніяких перетворень. <?php $a=5; $b=10; $c=$a*$b; echo $с; ?>
Учні пишуть маленькі програми і виводять їх на ВЕБ-сторінку.
Такий початок вивчення програмування нікого ще не відлякав. Вперше маю 15 учнів, що посилено вивчають програмування. (Раніше на початку було 15 учнів, а потім багато не витримують і залишається 2-3 учня. Пробував різні методи почати вивчення програмування. Починав із Excel, були перші уроки із Delphi, Pascal. Але таких результатів, як із PHP ще не мав) У цьому навчальному році за 2 місяці навчання кожен із 15 моїх учнів написали програму керування базою даних. (Це при тому, що 2 місяці назад програмування не знали взагалі).
Коли освоять вивчення простеньких програм на PHP, почнемо вивчати С++. Ці мови дуже схожі, тому проблем не повинно бути.
Рекомендую і ВАМ. Потрібна допомога - звертайтесь.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Інтерективні та інноваційні технології на уроках інформатики (Що ви про них знаєте, як використовуєте???)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.