Ср, 18.10.2017, 15:58
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 3123»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Викладання інформатики (Де знайти теоретичний матеріал для викладання інформатики?)
Викладання інформатики
OleX@ Дата: Вт, 29.04.2008, 22:39 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні, у мене проблема. Я вчитель-початківець і у мене виникає лише одне питання: "Де взяти теоретичний матеріал для викладання уроків інформатики"? Можливо хтось знає джерело (особливо мене цікавить 7-ий клас). Прохання скинути інфу на olexa85@mail.ru Буду дуже вдячним!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 02:13
ihor_hontar Дата: Вт, 29.04.2008, 23:03 | Повідомлення № 2
Досвідчений вчитель
Рейтинг: 13
Quote (OleX@)
Я вчитель-початківець і у мене виникає лише одне питання: "Де взяти теоретичний матеріал для викладання уроків інформатики"? Можливо хтось знає джерело (особливо мене цікавить 7-ий клас).

Христос Воскрес! Шановний Олексій Олександрович! Перш за все, Вітаємо Вас на нашому педагогічному форумі.
А теоретичний матеріал для 7-го класу (12-и річної школи) Ви можете прочитати у підручниках для 7-го класу авторів Є. А. Шестопалова, або Я. М. Глинського, або О. Ю. Гаєвський, та інших. А ще краще пошастайте по розділах нашогго форуму, тут не таке знайдете.
Шестопалов Дата: Ср, 30.04.2008, 09:06 | Повідомлення № 3
Видавець посібників
Нагороди: 11
Рейтинг: 172