 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Методичні основи викладання предмету інформатики
| |
W-w-W |
Дата: Чт, 21.02.2008, 14:23 | Повідомлення № 1 |
| Прошу викласти висловлювання як ви шановні колеги проводите урок інформатики, чи звертаєте значну увагу на ті моменти, що є в план-конспектах? Чи цікавитесь методикою викладання предмету інформатика? Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
Shrek |
Дата: Пт, 20.03.2009, 11:48 | Повідомлення № 61 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Плани - то для завуча та інших непроханих гостей. Головне, щоб дітям цікаво було. Буде цікаво - матеріал засвоюється значно краще, навіть складний.
|
|
| |
mouse |
Дата: Пт, 20.03.2009, 18:56 | Повідомлення № 62 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Моя думка. Як правильно провести урок - це так, щоб отримати супер результати, діти займають на всеукраїнській олімпіади місця, вчитель приймаю участь в заключному етапі вчитель року.... Але це я журтую. Просто у цій гілці (прочитайте тему) ведеться мова про "недостачу" компів у класі, це не зовсім методика Пропоную звернутися до методики і почати розбір цього питання з "Методики навчання інформатики" - автор Н.Морзе.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Пт, 06.08.2010, 18:30 | Повідомлення № 63 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Советую прочитать: “Автоматизированный” урок против “обычного”. Разбор полетов. http://videouroki.net/view_post.php?id=73
|
|
| |
PanPete |
Дата: Сб, 07.08.2010, 02:44 | Повідомлення № 64 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Шестопалов) Советую прочитать: “Автоматизированный” урок против “обычного”. Прочитав і задався питанням - а навіщо тоді організовувати комп.класи в школах ? Адже представлена технологія прекрасно в'яжеться з дистанційкою. Результат - мільйони зекономлених гривень, заміна кількох тисяч шкільних учителів кількома сотнями"дистанційників" в центрах дистанційної освіти і т.д. А якщо серйозно, то: 1) тести (в всякому разі доморощені) не можуть повноцінно замінити живого спілкування при визначенні рівня засвоєння знань учнем; 2) розглядати відеоурок для самоопрацювання учнями як універсальний повноцінний засіб подання нового навчального матеріалу не варто. Результативність такого навчання сумнівна, адже обов'язково дадуть про себе знати індивідуальні природні здатності дитини, такі як оптимальний темп сприймання інформації, здатність концентрувати увагу на об'єктах, виділених в динамічні картинці , вісутність механізму невідкладного уточнення інформації, яка сприйнялась невірно, тощо. 3) Якщо й не брати до уваги перших двох пунктів, то залишається не менш болюче: більшість працює в умовах, далеких від омріяних і небхідних для описаної технології "1 учень - 1 ПК", а рішення цієї поблеми не видно, хоча б тому що навіть якщо й є змога доукомплектувати кабінет, щоб він мав 15 - 16 робочих місць, то де розмістити подібний кабінет в старенкій школі? Згідно довимог по площі кабінету, підходить хіба що актовий зал. Розкатувати губу на побудову нового приміщення, чи кап. ремонт існуючого?
Відредаговано: PanPete - Сб, 07.08.2010, 02:48 |
|
| |
swetikccc |
Дата: Сб, 07.08.2010, 06:47 | Повідомлення № 65 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| PanPete цілком з Вами погоджуюсь. Дуже важко записати якісний відеоурок, а головне через рік його потрібно перезаписувати(застарів ) Наприклад я працюю по цій методиці майже весь час, тільки відеоурок заміняю живою трансляцією і спілкуванням з учнями. Цікаво , чи використовує хтось можливості NetOpSchool чи NSS в плануванні уроку? Як тестові системи?
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Сб, 07.08.2010, 08:02 | Повідомлення № 66 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Шановні колеги! Є проблема: у 9 і 10 класах на інформатику відведено 45 хв. на тиждень. Які засоби і методику в існуючих умовах застосувати, щоб можливо ефективніше провести урок? На традиційні "бла-бла-бла" навчального часу не вистачить. Тоді що? Або змиритись, або щось таки придумати.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Сб, 07.08.2010, 09:58 | Повідомлення № 67 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (swetikccc) Цікаво , чи використовує хтось можливості NetOpSchool чи NSS в плануванні уроку? Використовую iTALC. Як тестючу систему з цього року планую використовувати Moodle. Quote (Шестопалов) Які засоби і методику в існуючих умовах застосувати, щоб можливо ефективніше провести урок? Саме використання можливостей NetOpSchool, iTALC, і їм подібних дозволить інтенсифікувати урок. І не варто ототожнювати відеоурок (запис) з проведенням "живого" уроку з використанням технічних засобів. В останньому випадку зберігається основне - можливість гнучкого керування ходом уроку. Приклад плану уроку з використанням iTALC я вже приводив на цьому форумі. Десь тут висить архів уроку Наталії Глюз, який вона підготувала беручи участь в конкурсі Вчитель року 2009, переведений мною на "технічні рейки". Лінь шукати, тому пропоную ліве ПОСИЛАННЯ на цей матеріал
Відредаговано: PanPete - Сб, 07.08.2010, 12:14 |
|
| |
swetikccc |
Дата: Нд, 08.08.2010, 06:59 | Повідомлення № 68 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (PanPete) Використовую iTALC. Нажаль в ній таких можливостей незакладено. Тоді буду сам розбиратися, можливо корина річ
|
|
| |
PanPete |
Дата: Нд, 08.08.2010, 12:47 | Повідомлення № 69 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (swetikccc) Нажаль в ній таких можливостей незакладено. Тоді буду сам розбиратися, можливо корина річ Функція "планування уроку" в iTALC відсутня.
|
|
| |
Allina |
Дата: Сб, 25.12.2010, 21:07 | Повідомлення № 70 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
| Методика викладання інформатики, особисто для мене надзвичайно актуальне питання. Я за освітою вчитель хімії, п'ять років тому мені вручили ключі від НКК, як єдиному вчителю в школі, що вміє ввімкнути-вимкнути комп'ютер і надрукувати документ нескладного форматування. Для професіоналів напевно не зрозуміть скільки безсонних ночей і виплаканих сліз коштували Access, Pascal і т. п. Зараз із програмами і навіть адмініструванням проблем немає, а от з методикою... Як донести до дітей те що знаєш сам дуже важко. Якщо на цьому форумі є ще такі "фахівці", як я відгукніться мені морально полегшає. Додано (25.12.2010, 21:07) --------------------------------------------- Quote (filnick) Також цікаве питання про роботу районних методобєднань вчителів інформатики. У нашому районі на Дніпропетровщині - це одне з найбільш організованих РМО і з точку зору керівництва відділом освіти найбільш професійне. Друзі, відгукніться крім Пирятинського району Полтавської області іще десь ведуться окремо "Журнали реєстрації проведених уроків", де потрібно записувати кожен урок з кожного предмета крім інформатики який проводять учителі. Чесно кажучи я не розумію навіщо це робиться.
Відредаговано: Allina - Сб, 25.12.2010, 21:08 |
|
| |
filnick |
Дата: Нд, 26.12.2010, 12:43 | Повідомлення № 71 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Allina) Чесно кажучи я не розумію навіщо це робиться Чесно кажучи, я не розумію - до чого тут моя цитата?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |