Пт, 20.09.2019, 08:09
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Методичні основи викладання предмету інформатики (Як правильно провести урок?)
Методичні основи викладання предмету інформатики
W-w-W Дата: Чт, 21.02.2008, 14:23 | Повідомлення № 1





Прошу викласти висловлювання як ви шановні колеги проводите урок інформатики, чи звертаєте значну увагу на ті моменти, що є в план-конспектах? Чи цікавитесь методикою викладання предмету інформатика?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Anatoli Дата: Чт, 24.04.2008, 13:32 | Повідомлення № 31
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Quote (filnick)
Решта теж працює. Просто клас ділиться на групи. Якщо у групі комп'ютерів менше, ніж дітей, тоді садіть по двоє.

Не годиться. По двоє садовити не можна за Санітарними правилами. До того ж, №2 через 5 хв вивчатиме свій мобільний тфн, а не текстовий редактор. Ще ідеї?
filnick Дата: Чт, 24.04.2008, 20:46 | Повідомлення № 32
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anatoli)
Ще ідеї?

Для серйозної ідеї потрібне чітке формулювання умови - скільки комп'ютерів, скільки дітей? Як варіант - турбуйте адміністрацію, щоб заповнили кабінет потрібною кількістю ПК (врахуйте санітарні правила, щоб розмір кабінету відповідав кількості компів)
Anatoli Дата: Чт, 24.04.2008, 22:57 | Повідомлення № 33
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Ситуація найстандартніша. Чомусь я впевнений, що ніхто нічого вдіяти з "надлишком" учнів не може. Вони приходять, вчитель вдає, що вони зайняті, а двоє за одним комп'ютером - це як за столом з однією виделкою. От вам і гучні "МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ". Спростуйте хто-небудь прикладом із своєї практики. Приготувався і слухаю.
Newbie Дата: Чт, 24.04.2008, 22:59 | Повідомлення № 34
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
до речі, закордонні колеги не вважали це проблемою, коли я про це згадувала. вони називають це "групова і командна робота" - зовсім не зайві навички для сучасної людини smile
filnick Дата: Пт, 25.04.2008, 16:43 | Повідомлення № 35
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anatoli)
Чомусь я впевнений, що ніхто нічого вдіяти з "надлишком" учнів не може

Я вживав би термін "недостача комп'ютерів", а не надлишок учнів. А організувати роботу досить просто, виходячи з елементарних міркувань. Санітарні норми дають можливість працювати учневі за ПК 20 хв, а урок триває 45. Щонайменше по двоє дітей за урок за одним комп'ютером зможуть попрацювати. Для тих, хто без "виделки" запропонуйте інший вид роботи. Було б бажання.
Anatoli Дата: Пт, 25.04.2008, 20:18 | Повідомлення № 36
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Quote (filnick)
Для тих, хто без "виделки" запропонуйте інший вид роботи.

Десять комп'ютерів - це межа для одного приміщення, а дітей завжди трохи більше - і це нормально. Мене якраз цікавить змістовна сторона "іншого виду роботи". Всі ж, мабуть, дають "інший вид роботи". Який?
W-w-W Дата: Ср, 30.04.2008, 01:03 | Повідомлення № 37





Quote (Anatoli)
Десять комп'ютерів - це межа для одного приміщення, а дітей завжди трохи більше - і це нормально. Мене якраз цікавить змістовна сторона "іншого виду роботи". Всі ж, мабуть, дають "інший вид роботи". Який?

в мене 6 учнівських пк, 12 робочих місць ( по 2 учн.), а учнів приходить 18, ситуація аналогічна з вашою.
Вчителю треба увагу роздвоювати і на роботу учнів за пк і за тими, що без пк, по перше це трата часу вчителя, неефективність уроку, ясна справа, не звини вчителя.
я решті непрцюючим даю певні завдання теоретичного характеру на роздум, обгрунтування, або записати по темі визначення, оскільки переважна їх кількість в моїй школі -це невстигаючі учні. про поділ класу мрію, його не збираються знову ділити
serg Дата: Чт, 22.05.2008, 13:52 | Повідомлення № 38
Я тут недавно...
Повідомлень: 43
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Я в своїй роботі широко застосовую програму NetOp School. Дуже хороша прога - демонстрація робочого столу вчителя або учня всім іншим, блокування учнівських компів, віддалене керування учнівськими компами, чат, створення тестів і робота з ними, блокування певних додатків на учнівських машинах, заборона відвідувати певні сайти, зняття задач на учнівських компах, надсилання та отримання файлів, запис роботи на учнівських компах з подальшою демонстрацією, запуск програм на учнівських компах та багато іншого.

Згідний з вами Руслан Йосиповичю Хороша програма.

GаrDArik Дата: Пт, 23.05.2008, 00:17 | Повідомлення № 39
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
В мене в кабінеті 13+1 комп. А дітей... Як вам сказати... є такі класи (наприклад , мій, 11й), де всього 10 учнів. Так вони ше і вибирають - за яким хто буде сидіти)))
Про блокування компів - в мнене стоїть система NetClass яка блокує компи - дуже гарна штука! тільки починається шум -одразу "Увага" на екранах - і все ОК. І для демонстрації дуже зручна.
Quote (serg)
Я в своїй роботі широко застосовую програму NetOp School. Дуже хороша прога - демонстрація робочого столу вчителя або учня всім іншим, блокування учнівських компів, віддалене керування учнівськими компами, чат, створення тестів і робота з ними, блокування певних додатків на учнівських машинах, заборона відвідувати певні сайти, зняття задач на учнівських компах

Якщо можна, допоможіть розібратись в НетОп Скул - 1. Як заблокувати сайт, програму? 2. Яка у вас версія? В мене 8. Якщо 9та - як її ставити?(((
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 24.05.2008, 08:24 | Повідомлення № 40
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3710
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (GаrDArik)
НетОп Скул - 1. Як заблокувати сайт, програму? 2. Яка у вас версія? В мене 8. Якщо 9та - як її ставити?(((

Ви маєте на увазі NetSupport School? В мене також стоїть 8.1
Вже не раз говорилось, що програма просто чудова, з єдиним недоліком - портить драйвери відеокарти. Але миритись можна, тому я її вже більше 2-х років використовую. На слід. рік спобую перейти на новішу.
Quote (GаrDArik)
Якщо 9та - як її ставити?(((

Ще не розбирався. Є якісь ліки, але говорять, що вони не ефективні.
Anatoli Дата: Вт, 09.09.2008, 23:05 | Повідомлення № 41
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Останнім часом на форумі додалося людей. Повторю запитання, може є ідеї. Ви займаєтеся текстовим редактором, 10 учнів роблять пов'язану з ним роботу на комп'ютері (на це ще й чимало часу відводиться). Всього у групі 18 (16, 15, 14) учнів і учениць. Запитання: що роблять решта 8? Сидять поруч - погана відповідь. Єдине ¿розумне?, що можна робити без комп'ютера, але пов'язане з темою, хіба що придумувати на папері макроси? А як прийде черга - перенести на комп'ютер. Може, в кого є досвід? І посібник, як краще навчати макросам?
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 09.09.2008, 23:57 | Повідомлення № 42
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3710
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Anatoli)
І посібник, як краще навчати макросам?

Макроси на папері? Це ж треба знати Visual Basic. Зрештою, в програмі створення макросів не має.
Щойно писав в сусідній темі, що двоє за комп’ютером - це не просто проблема, це - жах. І якщо держава до цих пір не розв’язала її, то що нас чекає в майбутньому? Це жах, один жах.
Anatoli, що вам можна порадити? Хіба що, коли одні виконують практичну на комп’ютері, інші - щось роблять в зошиті. Або розв’язують кросворди, ребуси по темі, або конспектують цікавий матеріал (говорили, що конспекти - не припустима річ), або дивляться, як сусід по парті робить і тоді вже повторюють з успіхом, у них уже навички будуть :) .

А якщо серйозно, то треба почитати методику, може про таке десь написано.

dpi Дата: Чт, 11.09.2008, 12:33 | Повідомлення № 43
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Задание на двоих (учат и подтягивают друг друга)
Защищают работу каждый в отдельности и оценки могут быть разные.
Najna Дата: Пн, 22.09.2008, 18:28 | Повідомлення № 44
Я тут недавно...
Повідомлень: 20
Нагороди: 0
Рейтинг: -1
Anatoli

Все очень просто. Если есть контакт с детьми, они сами выразят желание сесть самостоятельно или с кем-то, т.к. хотят подтянуться. А лодырей видно сразу, им хоть самостоятельно, хоть в группе задание давай - все норовят в телефоне игрушку включить. К ним - особый ключик.
У меня сейчас ситуация покруче ваших. Классы делят информатика -физкультура. Уже 3 недели у преподавателя физкультуры болеет ребенок и я веду естественно по полному классу!!!! По два урока!!!
Чего никому не желаю))))

Додано (22.09.2008, 18:28)
---------------------------------------------
WWW

Quote
Чи цікавитесь методикою викладання предмету інформатика?

Я очень интересуюсь методикой преподавания информатики. И считаю, что инструктивные письма МО по поводу системы модульно рейтингового оценивания очень даже влияет на методику поурочного преподавания предмета.
Поэтому, думаю, что мой вопрос был удален зря. Потому, что при переходе на указанную систему оценивания, методика преподавания изменится кардинально. Я была на уроках учителя, который использовал эту систему и знаю, что это так.

Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 22.09.2008, 19:47 | Повідомлення № 45
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3710
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Najna)
Я очень интересуюсь методикой преподавания информатики. И считаю, что инструктивные письма МО по поводу системы модульно рейтингового оценивания очень даже влияет на методику поурочного преподавания предмета. Поэтому, думаю, что мой вопрос был удален зря.

Najna, ваше питання не видалялось. Воно переміщено в нову тему Методика оцінювання в 2008/2009 н.р.

Quote (Najna)
Все очень просто.

Quote (Najna)
я веду естественно по полному классу!!!! По два урока!!! Чего никому не желаю))))

То ж чи просто
Я цього року викладаю інформатику в 4-му класі і вони сидять по 2-є. Дуже важко, потрібно наперед спланувати кожну хвилину уроку, тоді позитивний результат буде. Важко завантажити учнів, щоб кожен з них виконував однаковий обсяг роботи і відповідно, здобував навички.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Методичні основи викладання предмету інформатики (Як правильно провести урок?)
  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.