Вт, 21.11.2017, 19:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 7«1234567»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Викладання інформатики в 11 класі по новій програмі (Все що є для 11 класу, матеріали та поради)
Викладання інформатики в 11 класі по новій програмі
Bandalak Дата: Сб, 10.09.2011, 00:21 | Повідомлення № 46
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Microsoft Visual Studio 2008
http://download.microsoft.com/downloa....736.iso

Вільно поширювальне ПЗ
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 10.09.2011, 01:15 | Повідомлення № 47
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Тоді вже заодно і 2010: http://www.microsoft.com/visuals....ess-iso
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.09.2011, 01:38 | Повідомлення № 48
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Bandalak)
Ось я натиснув ALT+F11 в офісі-2003. Бачу середовище VBA. А куди вводити коди не зрозуміло.

Частково відповідь дана у повідомленні 44. Я лише доповню. Якщо ви програмуєте без візуальних елементів, то клацаєте ThisDocument і відкриється вікно для коду. Пишіть процедури для кожної задачі. Можете виконати команди Insert -> Procedure або Insert->Module і знову пишіть процедури. Результати командою debug.print отримуватимете у вікні Immediate.
Для візуального програмування треба вставити форму командами Insert->Userform, наповнити її елементами керування і закодувати, що треба.

Quote (Пилипчук_О_П)
Англійське слово "basic" ("основний, базовий") також пишеться і читається з "і". Тому ні за транскрипцією, ні за транслітерацією не виходить українською "бейсИк".

Назва мови дійсно походить від слова basic, яке стало загальною назвою і згідно правила "дев'ятки" українською мовою пишеться як бейсик, а бейсік - це російськомовне звучання. ТЕ, що BASIC- це абревіатура певних англійських слів, це лише красива легенда, яка з'явилася дещо пізніше, але вона прижилася. Згодом, Майкрософт, яка, як тут було правильно сказано реанімувала у 80-х роках Бейсик, заявила, що вона просить не пов'язувати відому абревіатуру з назвою мови (бо це вже не є мова для початківців) і тепер у назвах нових середовищ пишуть кругом не BASIC, а Basic. Відомий вислів Дейкастри щодо мови Бейсик після 80-х років став неактуальним, але ним прикрились у 90-х в Україні, щоб зняти з навчального процесу у школі Бейсик і ввести Паскаль, що вже не варто було робити. У результаті ми втратили не тільки Паскаль, але весь розділ ОАП у стандарті. Тепер інформатику в школі можна згортати, оскільки зміст навчання часто-густо дуже сумнівний.
Quote (Пилипчук_О_П)
Не подобається мені ідея викладати програмування в середовищі офісного пакету... Учні навіть не отримають уявлення, що для "справжнього" програмування є спеціалізовані інструмен

МЕтою навчання має бути алгоритмізація, а програмування - це лише якийсь спосіб реалізації алгоритму. Для учня, якго ми не готуємо як майбутнього програміста, не обов'язково потрібні спеціалізовані інструменти. А про їх існування завжди можна повідомити, більше того зацікавлених учнів можна пересадити на них.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 10.09.2011, 03:14 | Повідомлення № 49
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Ну якщо є можливість скачати візуальне середовище, то все-таки краще його скачати. Мені подобається Visual Studio, з його гіганськими можливостями, а вбудований в офіс редактор виглядає "малосолідним", але впринципі достатнім для виконання програми.
Quote (Пилипчук_О_П)
Тоді вже заодно і 2010: http://www.microsoft.com/visuals....ess-iso

Це дуже добре, але я особисто, коли є можливість скачати з російськомовним інтерфейсом, вибираю саме такий: http://download.microsoft.com/downloa....RUS.iso
Quote (vinohodov)
На обласній олімпіаді в Днупропетровській області, бейсік заборонили вже років як 10.

На мій погляд це не аргумент, щоб не вивчати visual basic в школі. Олімпіадників ми готуємо не на уроці інформатики, а десь із класу 8 на факультативах або з власної ініціативи на неоплачуваних заняттях. Там ми вибираємо Pascal + середовище, наприклад, Free Pascal (хоч я не зовсім розумію, чому він створений в стилі DOS-івських програм). І проходимо Паскаль по повній від початків до досить складних речей, типу динамічного програмування, графів тощо. Та чи маємо ми робити це зараз в школі для широкого загалу, порушуючи (невиконуючи) вимоги міністерської програми? Однозначно, ні. Давайте розділимо олімпіаду і уроки інформатики і будемо орієнтуватись при проведенні уроків не на рекомендації міжнародного жюрі з олімпіади з інформатики, а на зміст програми. А він чітко визначає, що в 11 класі вивчається візуальне програмування = конструювання графічного інтерфейсу + процедурне програмування. Ну не можемо ми побудувати інтерфейс і потім повернутись до Паскалю. Нехай Паскаль, наскільки він би хорошим не був, залишається для олімпіади і олімпіадників.
Quote (GarryPotter)
а) Використання "візуального програмування" в старшій школі не є доцільним, оскільки дизайн інтерфейсу відволікає від основного - вивчення програмування і розвитку операційного мислення.

Ви подивіться тільки, яка мотивація в учнів стане, коли вони виконають Практична робота №1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління.
А потім, через кілька уроків зроблять цей проект "живим" Практична робота №2. Введення й виведення даних, робота зі змінними.
Наприклад, це може бути простий калькулятор, який додаватиме, відніматиме, ділитиме, множитиме числа. Під час першої практичної учні побудують інтерфейс, розмістять на формі елементи управління та "відформатують", змінюючи їх властивості. На другій, коли вивчуть величини, оператор присвоєння і вказівки введення-виведення - напишуть коди обробників. І калькулятор "оживе". Можна буде ще запропонувати учням створити кнопки для добування кореня квадратного з числа або піднесення до степеня. Я думаю, що інтерес при виконанні таких практичних зросте врази.
На розробку графічного інтерфейсу тратиться зовсім не багато часу, тим більше, що цей час закладено в програмі. На мою думку, не відволікає, а вносить ясність, розвиває творість. Учні розуміють, що для того, щоб кнопочка запрацювала, її потрібно запрограмувати.
Quote (GarryPotter)
ґ) Ентузіастам пораджу все таки більше уваги приділяти середовищам, які використовуються на олімпіадах.

Без сумніву так, але не на уроках інформатики... Якщо посилати на олімпіаду кращого учня з уроку, результу не буде.
Quote (GarryPotter)
г) Так програма "крива та горбата", але виконувати її треба.

100%. Я, наприклад, вивчення розділу ОАП почав з етапів розв’язування задач на комп’ютері. Далі - моделювання, побудова інформаційної моделі. Мені така логіка викладу здається більш правильною.
Quote (GarryPotter)
в) Дебати Visual Studio (Basic) чи Delphi погоди не роблять, якщо не вглиблюватись то суттєвої різниці тут немає.

І тут згоден, як і погоджуюсь з тезою "Кожен викладає те, що краще знає".
Особисто я однаково погано (поки що) знаю Delphi і VB, але обрав VB, тому що в мене є чудова книга Ярослава Глинського, автор пропонуєскачати перші два параграфи для ознайомлення.
Книга містить численні вправи і цікаві завдання, максимально доступно викладений матеріал. І поскільки я практично впевнений, що значний відсоток учителів ще взагалі не знайомі з візуальним програмуванням, то я вважаю, замовити книгу, скачати візуал студіо по посиланнях вище і сісти розібратись - обов’язок кожного, в кого не все гладко з цим нелегким розділом.
Quote (SLKuty)
На всіх обласних олімпіадах заборонили Бейсік - і правильно
Delphi від 8 класу оглядово і на гуртку і в 11 класі серйозно
в мене нарешті попалися учні, які вміють слухати і думати.
дойдемо напевно до ігрових програм і до вірусів

Як вже говорилося вище - принципової різниці для шкільного курсу не має. Синтаксис відрізняється, базові структури - у всіх мовах однакові.
swetikccc Дата: Сб, 10.09.2011, 09:06 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Шановні пани Ковальчук_Олександр, Глинський__Ярослав, невже ви думаєте що тут немає ще людей які працювали ще з тим Бейсіком?
І який прорив був коли почали Паскаль.
І зрівнювати VB з Паскалем просто неетично, зрівнюйте з Делфі.
(тут видалено рядок за порушення етики)
Додано (10.09.2011, 09:06)
---------------------------------------------
Щоб поставити всі крапки Експрес безкоштовний починаючи з 2005 версії
alex Дата: Сб, 10.09.2011, 09:38 | Повідомлення № 51
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
Та чи маємо ми робити це зараз в школі для широкого загалу, порушуючи (невиконуючи) вимоги міністерської програми?

Quote (swetikccc)
будемо орієнтуватись при проведенні уроків не на рекомендації міжнародного жюрі з олімпіади з інформатики, а на зміст програми.


Які чудові і доречні рекомендації. У нас в міністерстві програми розробляють
висококомпетентні з великим досвідом роботи в школі фахівці. А світові тенденції
визначають дилетанти, які нічого не розуміють в вимогах сьогодення.

Зрозуміло, навчання кнопкодавству біль доцільне і доречне ніж
навчання логіці. І щоб не говорити про ці проблеми так відверто зміщуються акценти на питання
вибору середовища. Якщо нема алгоритму розвязання задачі то використання будь - якого середовища
не допоможе в розвязання задачі.
PS. П. Ковальчуку, як великому прихильнику безумовного виконнання міністерської програми( хоча і в програмі дозволяється
робити зміни) рекомендую прочитати ст. 27 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Третій абзац.
"Найкращою базовою платформою для вивчення змістовної лінії ОАП, на думку авторів, є мова Паскаль. Це обумовлено тим,
що саме ця мова програмування створювалась для опанування базовою алгоритмічною культурою і є найоптимальнішою
та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації."
swetikccc Дата: Сб, 10.09.2011, 10:14 | Повідомлення № 52
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (swetikccc)
(тут видалено рядок за порушення етики)

Напишу без порушеня.))
Скоро буде курс на VB в технічні вузи.)))
vinohodov Дата: Сб, 10.09.2011, 10:38 | Повідомлення № 53
Прописаний назавжди
Повідомлень: 327
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
І тут видно велику волосату руку МАйкрософта, яка все більше і більше поглинає нашу освіту, приманюючі чиновників, авторів підручників, самих вчителів усілякими основами ІКТ, бейсіками, digital literacy, партнерством в навчанні і тп. Нескінченними підписуваннями меморандумів з урядом. А ціль одна потім викачати з бюджету країни величезні гроші за своє по. Так і хочеться сказати: А чому ми такі бідні? Тому що дурні! А чому дурні? Тому що бідні!
Прошу мої слова не сприймати як образу, нікого образити не хочу. А за державу обідно :(
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.09.2011, 11:53 | Повідомлення № 54
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
невже ви думаєте що тут немає ще людей які працювали ще з тим Бейсіком? І який прорив був коли почали Паскаль.

Усе правильно. У 80-х на початку 90-х багато вчителів працювали зі старими версіями Бейсика: BasicA,GWBasic тощо на машинах класу Корвет та інших. Коли на початку 90-х стали надходити ПК з MS DOS, на них відразу почали ставити Turbo Pascal і всі побачили і відчули суттєвий прорив. Але мало хто зі вчителів і чиновників знав, що в комплекті MS DOS уже є інтерпретатор QBasic у єдиному файлі qbasic.exe, а його розширення компілятор Quick Basic практично нічим не поступався щодо навчальних цілей Turbo Pascalю.
Quote (alex)
на думку авторів, ... мова Паскаль ... є найоптимальнішою та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації."

Так було у 80-х роках і на початку 90-х. Тепер це твердження хибне.
serbor Дата: Сб, 10.09.2011, 11:57 | Повідомлення № 55
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Пилипчук_О_П)
Не подобається мені ідея викладати програмування в середовищі офісного пакету... Учні навіть не отримають уявлення, що для "справжнього" програмування є спеціалізовані інструменти.

Я тоже чувствую, что это какой-то обман детей, но в VBA преподавать как-то проще. Меня уроки в VBA меньше напрягают, да и мотивация для ученика выглядит как-то убедительнее. Ну а программисты выращиваются конечно не в VBA.
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.09.2011, 13:01 | Повідомлення № 56
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (serbor)
в VBA преподавать как-то проще. Меня уроки в VBA меньше напрягают, да и мотивация для ученика выглядит как-то убедительнее. Ну а программисты выращиваются конечно не в VBA.

Цілком правильна позиція. Оскільки алгоритмізація первинна, а програмування - вторинне, то VBA цілком прийнятне для масового навчання ОАП.
swetikccc Дата: Сб, 10.09.2011, 13:09 | Повідомлення № 57
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Глинський__Ярослав)
Цілком правильна позиція. Оскільки алгоритмізація первинна, а програмування - вторинне, то VBA цілком прийнятне для масового навчання ОАП.

О і, істинні слова, тільки цілком принятна, а найкраще Паскаль.)))
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 10.09.2011, 13:10 | Повідомлення № 58
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (swetikccc)
І зрівнювати VB з Паскалем просто неетично, зрівнюйте з Делфі.

Я і не зрівнюю. Повторюсь, Паскаль в даний момент рекомендований на олімпіаді, і я з цим погоджуюсь. Але в школі його викладання в 11 класі за новою програмою мені здається не правильним, бо в програмі візуальне програмування. Тут або Делфі або ВБ або VC... Якщо хтось висловить аргументи, що я не правий, із-задоволенням вислухаю.
Quote (alex)
Які чудові і доречні рекомендації. У нас в міністерстві програми розробляють
висококомпетентні з великим досвідом роботи в школі фахівці. А світові тенденції
визначають дилетанти, які нічого не розуміють в вимогах сьогодення.

Я такого не говорив. Просто Паскаль підходить для обдарованих краще, тому що мій навіть невеликий досвід роботи в школі говорить, що як би не старатися і не шукати нові підходи, мотивація при вивченні Паскалю багатьом учням не зрозуміла. І взагалі, я вважаю мову Паскаль досить складною для школи (широкого загалу). Її потрібно вивчати в ВУЗах відповідного профілю.
Quote (alex)
Зрозуміло, навчання кнопкодавству біль доцільне і доречне ніж
навчання логіці.

Повертаємося до популярної програми розв’язку квадратного рівняння. Логіка присутня в будь-якому випадку, тому що раніше ідуть етапи побудова мат. моделі і складання алгоритму, а в же потім - написання програмного коду. Розгалуження присутні як в Паскалі, так і в VB (Delphi). А констуювання інтерфейсу тільки сприяє розвитку творчого мислення і робить програму сучасною, видно зв’язок з життям. Якщо Ви думаєте, що візуальне програмування в школі зводитиметься до проектування інтерфейсу, то помиляєтесь.
Quote (alex)
рекомендую прочитати ст. 27 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Третій абзац.
"Найкращою базовою платформою для вивчення змістовної лінії ОАП, на думку авторів, є мова Паскаль.

Із-задоволенням прочитаю, якщо Ви дасте посилання.
Quote (vinohodov)
А ціль одна потім викачати з бюджету країни величезні гроші за своє по.

Ну в даному випадку ми говоримо про безкоштовність середовища.
swetikccc Дата: Сб, 10.09.2011, 14:41 | Повідомлення № 59
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
[
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я і не зрівнюю. Повторюсь, Паскаль в даний момент рекомендований на олімпіаді

Так іДелфі в олімпіаді.)
І консоль там майже той паскаль.)
Кому охота вчити дві мови то вчіть.)
Тільки мета Ваша незрозуміла?
Вивчіть одну, але пристойно.))
А потім і інша для Вас непроблема.

Мій старший констатував був факт, що викладачі теоретики по програмуванню це просто жах, а от коли людина дійсно приймала участь в реальних проектах, то тільки тоді вона чомусь навчить.

Додано (10.09.2011, 14:41)
---------------------------------------------
Можливо Для VB пригодиться
http://msdn.microsoft.com/ru-ru/beginner/ee344863.aspx
І з сусідньої теми продублюю
Название: Основы программирования на примере Visual Basic .Net.
Автор: ? :)
Год: 2005
Страниц: 216
Формат: iso(rar)
Размер: 5800 KB
ISBN: 5-94774-309-4
Качество: 5
Учебное пособие позволит сделать первые шаги в программировании с использованием новейших систем объектно-ориентированного программирования Visual Basic.Net 2003 и Visual Basic 2005 Express Edition. В комплект входит CD-ROM, содержащий компьютерный практикум по программированию.

Для учителей и учащихся.
http://natafolder.ifolder.ru/5715612
PDF
http://depositfiles.com/ru/files/3hlw9s8c6
ОСНОВЫ ПРОГРАММИРОВАНИЯ НА ПРИМЕРЕ VISUAL BASIC.NET. МЕТОДИЧЕСКОЕ ПОСОБИЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
http://www.ict.edu.ru/lib/index.php?id_res=5186


Відредаговано: swetikccc - Сб, 10.09.2011, 14:54
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 10.09.2011, 18:03 | Повідомлення № 60
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (Глинський__Ярослав)
Відомий вислів Дейкастри щодо мови Бейсик після 80-х років став неактуальним, але ним прикрились у 90-х в Україні, щоб зняти з навчального процесу у школі Бейсик і ввести Паскаль, що вже не варто було робити.


В моєму випадку перехід був виправданим. Я тоді працював на Корветах. Бейсік там був традиційний, неструктурований, а середовище для Паскалю - чудове, як для таких комп'ютерів. Але це, звичайно, історія...

Quote (Ковальчук_Олександр)
Це дуже добре, але я особисто, коли є можливість скачати з російськомовним інтерфейсом, вибираю саме такий

Я думав, що вказав посилання саме на нього. Промахнувся...

Quote (Ковальчук_Олександр)
проходимо Паскаль по повній від початків до досить складних речей, типу динамічного програмування, графів тощо.

Тут змішані поняття: динамічне програмування і графи - це не Паскаль. Це методи, які актуальні для майже всіх мов програмування.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Я, наприклад, вивчення розділу ОАП почав з етапів розв’язування задач на комп’ютері. Далі - моделювання, побудова інформаційної моделі.

Неодноразово бачив посібники, в яких слова "модель", "моделювання" зустрічаються тільки десь у 2-му параграфі. При подальшому викладі ці поняття чомусь не використовувались... Хтось стикався з іншою картиною?

Quote (vinohodov)
І тут видно велику волосату руку МАйкрософта,

Люди успішно роблять свій бізнес. Засуджувати їх за це - смішно.

Quote (serbor)
но в VBA преподавать как-то проще.

Не пробував... Чомусь думаю, що не простіше, а майже однаково. В обох випадках учень "раптом" потрапляє у нове, незнайоме середовище. Звучать нові терміни і т.д.

Quote (swetikccc)
викладачі теоретики по програмуванню це просто жах, а от коли людина дійсно приймала участь в реальних проектах, то тільки тоді вона чомусь навчить.

100%
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Викладання інформатики в 11 класі по новій програмі (Все що є для 11 класу, матеріали та поради)
Сторінка 4 з 7«1234567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.