Пн, 16.09.2019, 09:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Практикум з інформатики
Практикум з інформатики
mouse Дата: Пн, 19.11.2007, 22:10 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Чи варто проводити практикум з інформатики? Якщо так, то яким йому бути?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

amprig Дата: Пн, 10.03.2008, 19:53 | Повідомлення № 46
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні! В минулому році мій 5 клас працював за бажанням у комп. класі.
1) им очень бЫстро надоедает!
2) если что не понятно -начинают нервничать, стучать по клавишам! им тяжело ещё.
Вполне достаточно - правельное овладение клавиатурой, навычки работы с рабочим столом и окнами, хорошие упражнения -калькулятор - блокнот. Мне понравились задачи на вычисления (учебник Макаровой - Россия). Неплохо работали со Сходинками, и Паинт -разукрашивали, поворачивали, копировали, ... -привыкают к работе. В 6 классе не было возможности продолжить эксперимент, но надо было бы диаграммы, продолжить тексты.
У нас как придумают! 6 класс - математика - вдруг стандартный вид числа (п.36), правила не требуйте, а сами вводят понятия степени. Можно отбить охоту у детей! Сижу на уроках музыки - в качестве устрашения! Ну не хотят они конспектировать про контаты и оратории, каждый урок новый композитор.
Главное правельно продумать, что давать и как! Вся программа должна быть уравновешена!
filnick Дата: Пн, 10.03.2008, 20:15 | Повідомлення № 47
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (amprig)
Главное правельно продумать, что давать и как! Вся программа должна быть уравновешена!

В саму точку! Реформування системи освіти відбувається в більшості зовсім не продумано. З 5 по 9 клас намагаються учням впихнути інформацію, яка за обємом дорівнює програмі колишньої середньої освіти. В 10-12 класах вводять профілізацію, щоб "глибше" опанувати певний напрям. Прочитайте завдання з предметів для зовнішнього оцінювання - в них включені питання, які перевіряють енциклопедичну інформацію, замість розуміння дітьми отриманих знань.
Про відповідність програм віковим особливостям учнів, міжпредметним звязкам мова взагалі не йде.
В підручнику фізики для 7 класу вводиться поняття СИНУСА кута (!?) за рік до початку знайомства з тригонометрією в 8 класі на математиці, дисперсія світла вивчається в 7 класі (замість 11-го). Подивіться на програми з історії, біології, літератури. Кількість наукових термінів з кожного предмета зросла в середньому у три рази в порівнянні з минулими програмами. Виходить ми планово готуємо неуків, замість надання учням освіти.
anton_k Дата: Ср, 12.03.2008, 21:43 | Повідомлення № 48
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (WWW)
Після закінчення вузу в мене малувато або як кажуть примітивні знання про Excel, оскільки там зовсім на ці теми не звертали значної уваги, галопом проскочили дану тему і все, тепер займаюсь самоосвітою, наздоганяю втрачене.
На уроках давав по цій темі нескладні завдання, а зараз хочу більш детальніше вникнути, шукаю по інтернету різні матеріали і вчусь сам і дітей

Непогані книжки у газети «Інформатика»:
«Конспекти уроків з Excel» упоряд.Н.Вовковінська;
«Еконoмічні задачі в Excel» упоряд.Н.Вовковінська;
Н.Вовковінська «Практикум з Excel»
адреса видавництва informatika@1veresnya.com.ua

W-w-W Дата: Сб, 03.05.2008, 02:13 | Повідомлення № 49





я підбираю практичні роботи декількох рівнів і роблю так званий практикум, що дає змогу учням поглибити знання з певних тем, на які можливо було витрачено мало часу на пояснення. Правда, проблеми в мене є з темами, що повязані з програмуванням, тут треба надолужувати втрачене в інституті, оскільки дані теми майже не викладались
filnick Дата: Сб, 03.05.2008, 21:56 | Повідомлення № 50
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (WWW)
я підбираю практичні роботи декількох рівнів і роблю так званий практикум,

Можна детальніше. Одна тема практичної роботи, але з різнорівневими завданнями?
W-w-W Дата: Нд, 04.05.2008, 22:55 | Повідомлення № 51





Quote (filnick)
Можна детальніше. Одна тема практичної роботи, але з різнорівневими завданнями?

тема по суті одна, наприклад редагування тексту, але завдання даю різні, оскільки треба враховувати індивідуальні особливості та посильність, ну а також цікавість. Хто краще розбирається, я даю одні завдання, там треба трішки потрудитись, а іншим неважкі завдання
fizikas Дата: Сб, 23.08.2008, 21:00 | Повідомлення № 52
Тут живе...
Повідомлень: 133
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
В силу своєї роботи за сумісництвом довелось зіткнутись з задачами оптимізації виробництва на практиці. Спробував показувати щось подібне учням в Екселі і вийшло. "Шматочок" того, що показую можу за Вашим бажанням переслати на е-мейл. Як прикріпити файл прямо на форумі не розібрався.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 23.08.2008, 21:24 | Повідомлення № 53
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3709
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
fizikas, звичайно присилайте на informatics@ukr.net . А також якщо маєте розробки відкритих уроків, плани-конспекти, практичні і т.д. Буду радий будь-яким корисним матеріалам. Із-задоволенням переведу вас в групу VIP-користувачі.
Quote (fizikas)
"Шматочок"

Можна і повністю. :)
fizikas Дата: Нд, 24.08.2008, 19:22 | Повідомлення № 54
Тут живе...
Повідомлень: 133
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
Можна і повністю. :)

Толково описав лише "шматочок" :) Його і вислав. Щоб зробити гарно потрібен час, а його не завжди вистачає. Якщо хочете - в NetOpSchool покажу чи в чомусь аналогічному, якщо зможемо звязатись.
Escuela Дата: Ср, 27.08.2008, 19:26 | Повідомлення № 55
Часто заходить...
Повідомлень: 72
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Шановні колеги!
Для бажаючих!
Прохання перевірити закачку маленького дистрибутива Delphi 10 Lite, який не потребує .NET
Cкачати

Об'єм 75 Мб.

P.S. Після моєї закачки він мав об'єм 54 Мб - розпакувався, інсталювався і працює досить добре.
Зрозуміло, що професійні бібліотеки у ньому є врізані.
Який же його справжній об'єм? :Q

VV Дата: Сб, 30.08.2008, 11:03 | Повідомлення № 56
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Скажіть в цьому навч році ми обов'язково оцінюємо практичні роботи? наприклад, Учня не було на уроці? В якому документі це зазначено?
dpi Дата: Нд, 31.08.2008, 15:48 | Повідомлення № 57
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
В прошлом было тоже.
demomix Дата: Вт, 30.12.2008, 14:11 | Повідомлення № 58
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Доброго дня ! панове! Хотів запитати чи є в когось інформація про застосування наочності на уроках інформатики!
filnick Дата: Вт, 30.12.2008, 14:46 | Повідомлення № 59
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (demomix)
чи є в когось інформація про застосування наочності на уроках інформатики!

Перегляньте цю гілку
alpex Дата: Чт, 22.01.2009, 15:00 | Повідомлення № 60
Часто заходить...
Повідомлень: 71
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Перечитав я весь форум.... Люди добрі, я вам заздрю. У вас нормальний контингент, з яким можна сайти створювати, практикуми проводити...

У мене - провінційне місткчко. Профліцей, крім якого в місті ще три навчальні заклади (технікуми). До нас ідуть:
а) діти з неблагополучних сімей
б) діти, які не змогли потрапити у заклади-конкуренти
в) діти, яких насилу випхали з 9 класу загальноосвітні школи.

В результаті, в кожній групі 2-3 учні НЕ ВМІЮТЬ ЧИТАТИ ЗОВСІМ (повірте, це не перебільшення, і це колишній 9-класник), більша половина - прийшла до нас із середнім балом трохи більше четвірки (по 12-бальній системі). Згадую анекдотичний (сміх крізь сльози) випадок, коли я кажу учню: відкрий "мій компьютер", а він кліпає на мене синіми очима. Ледве не вивів мене з рівноваги - думав, такий собі Вовочка. На наступний день до мене підійшов майстер і говорить: "Ти з ним полегше, він читати не вміє". Так чія це проблема: моя? (показуй якість знань хоча б 25-30%), дітей? (не навчились), школи? (не навчили). Звісно, є хороші учні, але вони губляться на фоні сірої маси.

Звісно, пробуємо щось робити... Звісно, учень на уроці у мене чогось навчиться... А потім приходить додому в шевченківську хату, де пьяний вітчим, така само мати, четверо менших голодних братів-сестер, які живуть на його стипендію - де там уже компьютери вивчати... І не сильно дивуєшся, що на наступний урок він усе забув.

Повторюю, такихї дітей у нас - добрих дві треті.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.) » Практикум з інформатики
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.