 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Практикум з інформатики
|
mouse |
Дата: Пн, 19.11.2007, 22:10 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Чи варто проводити практикум з інформатики? Якщо так, то яким йому бути? Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| | |
amprig |
Дата: Пн, 10.03.2008, 19:53 | Повідомлення № 46 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| Шановні! В минулому році мій 5 клас працював за бажанням у комп. класі. 1) им очень бЫстро надоедает! 2) если что не понятно -начинают нервничать, стучать по клавишам! им тяжело ещё. Вполне достаточно - правельное овладение клавиатурой, навычки работы с рабочим столом и окнами, хорошие упражнения -калькулятор - блокнот. Мне понравились задачи на вычисления (учебник Макаровой - Россия). Неплохо работали со Сходинками, и Паинт -разукрашивали, поворачивали, копировали, ... -привыкают к работе. В 6 классе не было возможности продолжить эксперимент, но надо было бы диаграммы, продолжить тексты. У нас как придумают! 6 класс - математика - вдруг стандартный вид числа (п.36), правила не требуйте, а сами вводят понятия степени. Можно отбить охоту у детей! Сижу на уроках музыки - в качестве устрашения! Ну не хотят они конспектировать про контаты и оратории, каждый урок новый композитор. Главное правельно продумать, что давать и как! Вся программа должна быть уравновешена!
|
|
| | |
filnick |
Дата: Пн, 10.03.2008, 20:15 | Повідомлення № 47 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (amprig) Главное правельно продумать, что давать и как! Вся программа должна быть уравновешена! В саму точку! Реформування системи освіти відбувається в більшості зовсім не продумано. З 5 по 9 клас намагаються учням впихнути інформацію, яка за обємом дорівнює програмі колишньої середньої освіти. В 10-12 класах вводять профілізацію, щоб "глибше" опанувати певний напрям. Прочитайте завдання з предметів для зовнішнього оцінювання - в них включені питання, які перевіряють енциклопедичну інформацію, замість розуміння дітьми отриманих знань. Про відповідність програм віковим особливостям учнів, міжпредметним звязкам мова взагалі не йде. В підручнику фізики для 7 класу вводиться поняття СИНУСА кута (!?) за рік до початку знайомства з тригонометрією в 8 класі на математиці, дисперсія світла вивчається в 7 класі (замість 11-го). Подивіться на програми з історії, біології, літератури. Кількість наукових термінів з кожного предмета зросла в середньому у три рази в порівнянні з минулими програмами. Виходить ми планово готуємо неуків, замість надання учням освіти.
|
|
| | |
anton_k |
Дата: Ср, 12.03.2008, 21:43 | Повідомлення № 48 |
Часто заходить...
Повідомлень: 77
| Quote (WWW) Після закінчення вузу в мене малувато або як кажуть примітивні знання про Excel, оскільки там зовсім на ці теми не звертали значної уваги, галопом проскочили дану тему і все, тепер займаюсь самоосвітою, наздоганяю втрачене. На уроках давав по цій темі нескладні завдання, а зараз хочу більш детальніше вникнути, шукаю по інтернету різні матеріали і вчусь сам і дітей Непогані книжки у газети «Інформатика»: «Конспекти уроків з Excel» упоряд.Н.Вовковінська; «Еконoмічні задачі в Excel» упоряд.Н.Вовковінська; Н.Вовковінська «Практикум з Excel» адреса видавництва informatika@1veresnya.com.ua
|
|
| | |
W-w-W |
Дата: Сб, 03.05.2008, 02:13 | Повідомлення № 49 |
| я підбираю практичні роботи декількох рівнів і роблю так званий практикум, що дає змогу учням поглибити знання з певних тем, на які можливо було витрачено мало часу на пояснення. Правда, проблеми в мене є з темами, що повязані з програмуванням, тут треба надолужувати втрачене в інституті, оскільки дані теми майже не викладались
|
|
| | |
filnick |
Дата: Сб, 03.05.2008, 21:56 | Повідомлення № 50 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (WWW) я підбираю практичні роботи декількох рівнів і роблю так званий практикум, Можна детальніше. Одна тема практичної роботи, але з різнорівневими завданнями?
|
|
| | |
W-w-W |
Дата: Нд, 04.05.2008, 22:55 | Повідомлення № 51 |
| Quote (filnick) Можна детальніше. Одна тема практичної роботи, але з різнорівневими завданнями? тема по суті одна, наприклад редагування тексту, але завдання даю різні, оскільки треба враховувати індивідуальні особливості та посильність, ну а також цікавість. Хто краще розбирається, я даю одні завдання, там треба трішки потрудитись, а іншим неважкі завдання
|
|
| | |
fizikas |
Дата: Сб, 23.08.2008, 21:00 | Повідомлення № 52 |
Тут живе...
Повідомлень: 133
| В силу своєї роботи за сумісництвом довелось зіткнутись з задачами оптимізації виробництва на практиці. Спробував показувати щось подібне учням в Екселі і вийшло. "Шматочок" того, що показую можу за Вашим бажанням переслати на е-мейл. Як прикріпити файл прямо на форумі не розібрався.
|
|
| | |
kom_adm |
Дата: Сб, 23.08.2008, 21:24 | Повідомлення № 53 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3760
| fizikas, звичайно присилайте на informatics@ukr.net . А також якщо маєте розробки відкритих уроків, плани-конспекти, практичні і т.д. Буду радий будь-яким корисним матеріалам. Із-задоволенням переведу вас в групу VIP-користувачі. Quote (fizikas) "Шматочок" Можна і повністю.
|
|
| | |
fizikas |
Дата: Нд, 24.08.2008, 19:22 | Повідомлення № 54 |
Тут живе...
Повідомлень: 133
| Quote (Ковальчук_Олександр) Можна і повністю. :) Толково описав лише "шматочок" Його і вислав. Щоб зробити гарно потрібен час, а його не завжди вистачає. Якщо хочете - в NetOpSchool покажу чи в чомусь аналогічному, якщо зможемо звязатись.
|
|
| | |
Escuela |
Дата: Ср, 27.08.2008, 19:26 | Повідомлення № 55 |
Часто заходить...
Повідомлень: 72
| Шановні колеги! Для бажаючих! Прохання перевірити закачку маленького дистрибутива Delphi 10 Lite, який не потребує .NET Cкачати Об'єм 75 Мб. P.S. Після моєї закачки він мав об'єм 54 Мб - розпакувався, інсталювався і працює досить добре. Зрозуміло, що професійні бібліотеки у ньому є врізані. Який же його справжній об'єм?
|
|
| | |
VV |
Дата: Сб, 30.08.2008, 11:03 | Повідомлення № 56 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| Скажіть в цьому навч році ми обов'язково оцінюємо практичні роботи? наприклад, Учня не було на уроці? В якому документі це зазначено?
|
|
| | |
dpi |
Дата: Нд, 31.08.2008, 15:48 | Повідомлення № 57 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| В прошлом было тоже.
|
|
| | |
demomix |
Дата: Вт, 30.12.2008, 14:11 | Повідомлення № 58 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Доброго дня ! панове! Хотів запитати чи є в когось інформація про застосування наочності на уроках інформатики!
|
|
| | |
filnick |
Дата: Вт, 30.12.2008, 14:46 | Повідомлення № 59 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (demomix) чи є в когось інформація про застосування наочності на уроках інформатики! Перегляньте цю гілку
|
|
| | |
alpex |
Дата: Чт, 22.01.2009, 15:00 | Повідомлення № 60 |
Часто заходить...
Повідомлень: 71
| Перечитав я весь форум.... Люди добрі, я вам заздрю. У вас нормальний контингент, з яким можна сайти створювати, практикуми проводити... У мене - провінційне місткчко. Профліцей, крім якого в місті ще три навчальні заклади (технікуми). До нас ідуть: а) діти з неблагополучних сімей б) діти, які не змогли потрапити у заклади-конкуренти в) діти, яких насилу випхали з 9 класу загальноосвітні школи. В результаті, в кожній групі 2-3 учні НЕ ВМІЮТЬ ЧИТАТИ ЗОВСІМ (повірте, це не перебільшення, і це колишній 9-класник), більша половина - прийшла до нас із середнім балом трохи більше четвірки (по 12-бальній системі). Згадую анекдотичний (сміх крізь сльози) випадок, коли я кажу учню: відкрий "мій компьютер", а він кліпає на мене синіми очима. Ледве не вивів мене з рівноваги - думав, такий собі Вовочка. На наступний день до мене підійшов майстер і говорить: "Ти з ним полегше, він читати не вміє". Так чія це проблема: моя? (показуй якість знань хоча б 25-30%), дітей? (не навчились), школи? (не навчили). Звісно, є хороші учні, але вони губляться на фоні сірої маси. Звісно, пробуємо щось робити... Звісно, учень на уроці у мене чогось навчиться... А потім приходить додому в шевченківську хату, де пьяний вітчим, така само мати, четверо менших голодних братів-сестер, які живуть на його стипендію - де там уже компьютери вивчати... І не сильно дивуєшся, що на наступний урок він усе забув. Повторюю, такихї дітей у нас - добрих дві треті.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |