 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Практикум з інформатики
|
mouse |
Дата: Пн, 19.11.2007, 22:10 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Чи варто проводити практикум з інформатики? Якщо так, то яким йому бути? Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| | |
SLKuty |
Дата: Сб, 15.12.2007, 00:54 | Повідомлення № 2 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Що значить практикум? Я роздаю картки з задачами і майже готовими програмами. В програмах є помилки (щоб думали головами). В кінці ще одне творче завдання(для самих мудрих) Учні працюють. Хто не справляється сам кличе мене. Кожен мій підхід (-1) бал. Це додатковий стимул може воно і практикум.
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Нд, 16.12.2007, 09:35 | Повідомлення № 3 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (SLKuty) Що значить практикум? Я вважаю, що ПРАКТИКУМ, це набір практичних робіт з даного розділу. І ці практичні роботи учні обов’язково повинні виконати!
|
|
| | |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Нд, 16.12.2007, 10:54 | Повідомлення № 4 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
| Quote (SLKuty) Я роздаю картки з задачами і майже готовими програмами. В програмах є помилки (щоб думали головами). В кінці ще одне творче завдання(для самих мудрих) Учні працюють. Хто не справляється сам кличе мене. Кожен мій підхід (-1) бал. Це додатковий стимул може воно і практикум. Методично, може, правильно, але організаційно - НІ! Я використовую ДРУКОВАНИЙ практикум "Практичні і тематичні роботи і проекти" (Сальнікова І.І., Шестопалов Є.А., 2007, "Аспект"), який має по 2 варіанти кожної роботи у 12 дій (скільки дій зробив - таку оцінку одержав), а також проекти. І все це у строгій відповідності до календарного плану і рекомендованої МОНУ програми. Не потрібно нічого придумувати - все є! На початку уроку не картки роздаю, а по "Практикуму" на кожне робоче місце (не виключено, що такий посібник є в учня і він вдома зробив цю роботу - тоді він робить проект із нього ж). Учні мають що робити і на уроці, і вдома. А вчителю намає необхідності робити на власланий страх і ризик "саморобки". Він вільний, щоб допомогти окремим учням (-1 бал) і прийняти роботи.
|
|
| | |
SLKuty |
Дата: Нд, 16.12.2007, 13:39 | Повідомлення № 5 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| ТА я образно так сказав. Насправді я нічого не вигадую все є готове і нічого не роздаю все світиться на екранах через мережу. Учні тільки переключають в панелі задач. Саморобки роблю рідко і то на основі іншої роботи, щоб не відходити від плану. В основному даю 12 запитань(завдань) скільки зробив учень - така оцінка.
|
|
| | |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Нд, 16.12.2007, 14:02 | Повідомлення № 6 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
| Quote (SLKuty) Саморобки роблю рідко і то на основі іншої роботи, щоб не відходити від плану. В основному даю 12 запитань(завдань) скільки зробив учень - така оцінка. "Верной дорогой идёте, товарищ!" Єдине запитання: з чим учні приходять і з чим уходять з уроку інформатики? Яке їхне "озброєння" для роботи на уроці і ВДОМА? Або інакше: чи може учень прийти на урок з флешкою. на якій виконана на домашньому комп’ютері поточна практична робота з тим, щоб її захістити і далі працювати. наприклад. над проектом з біології? Або ще інакше: чи мають учні на руках ДРУКОВАНІ ТИПОГРАФСЬКИМ способом обов’язкові до виконання практичні і тематичні роботи, щоб організувати свою індивідуальну роботу (див. вище)?
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Пн, 17.12.2007, 08:43 | Повідомлення № 7 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Вчитель-з-Києва) ...Або інакше: чи може учень прийти на урок з флешкою. на якій виконана на домашньому комп’ютері поточна практична робота з тим, щоб її захістити і далі працювати. наприклад. над проектом з біології? Або ще інакше: чи мають учні на руках ДРУКОВАНІ ТИПОГРАФСЬКИМ способом обов’язкові до виконання практичні і тематичні роботи, щоб організувати свою індивідуальну роботу (див. вище)? Думаю, якщо учень вдома виконав практичну роботу і приніс її на флешці, то такий учень просто МОЛОДЕЦЬ! І хай на уроці він працює над створенням проекту! У мене всі учні без вийнятку мають друковані посібники. Це дає змогу найкраще організувати роботу кожного учня на уроці.
|
|
| | |
SLKuty |
Дата: Пн, 17.12.2007, 10:13 | Повідомлення № 8 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Ті рідкісні учні,які мають компютер вдома звичайно беруть завдання додому наперед і приносять на флешках, дисках, телефонах. До таких учнів - вимоги вищі це моя надія і опора. Є ще такі, що мають комп, але мовчать і тихо грають на ньому ігри і свистали на інформатику.
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Пн, 17.12.2007, 15:17 | Повідомлення № 9 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (SLKuty) ...Є ще такі, що мають комп, але мовчать і тихо грають на ньому ігри і свистали на інформатику. Є і такі. Хай свищуть. Досвищуться. в таких випадках кажу: Є державна програма, її виконувати треба! А вдома, будь ласка майте комп’ютер і робіть з ним що заманеться...(хочете в ігри грайте, хочете, працюйте), то ваша особиста справа. Але мої учні і домашні завдання вдома на комп’ютері виконують.
|
|
| | |
W-w-W |
Дата: Ср, 23.01.2008, 10:35 | Повідомлення № 10 |
| я практикуми проводжу після вивчення теорії і невеликих практичних робіт. його доцільність полягає в тому, що учні краще засвоюють матеріал, вибираю по темі певній завдання різного рівня, роздруковую і роздаю для роботи
|
|
| | |
ihor_hontar |
Дата: Пн, 28.01.2008, 21:06 | Повідомлення № 11 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Quote (SLKuty) Що значить практикум? Я вважаю, практикум це повне закріплення певного розділу. Типу заліку. Оскільки Програма з інформатики в 10-11 класах так ущільнена, що офіційно годин не вистарчає. В нас в школі практикуми по предметах (зокрема з інформатики) в 6-8 (3 год.)і 10 (4 год) класах під час літньої практики з 1 по 14 червня.
|
|
| | |
ViktoriaK |
Дата: Пт, 22.02.2008, 15:21 | Повідомлення № 12 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| Працюю в Запорізькому обласному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою "Захисник". Як краще організувати практичну роботу на комп'ютері, враховуючи обмежену кількість наявних комп'ютерів (1 комп'ютер на трьох учнів) та той момент, що наші вихованці знаходяться протягом тижня в ліцеї і не мають можливості працювати за ПК вдома?
|
|
| | |
Bandalak |
Дата: Пт, 22.02.2008, 16:09 | Повідомлення № 13 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6327
| Quote (ViktoriaK) (1 комп'ютер на трьох учнів) Якщо у класі є ще й додаткові парти, то можна розбити учнів на 3 підгрупи. Одна з них працює за комп'ютером. Друга - теоретично (усно, чи на дошці). Третя, експерти - контролюють перших та других. Групи потрібно міняти місцями з уроку на урок. Якщо добре продумати планування, то так можна провести любий урок за типом! Quote (ihor_hontar) Що значить практикум? Міністерська програма і так перенасичена практичними роботами через урок, два і знову. Навіщо ще якись додотковий практикум? Хіба що у Ліцеях, де 6 год. на тиждень. Це інша справа!
|
|
| | |
amprig |
Дата: Вт, 26.02.2008, 20:29 | Повідомлення № 14 |
Часто заходить...
Повідомлень: 52
| Выполняя практическую работу чаще всего в тетради ничего не пишем, создаём документ, программу, компьютерных детей вообще трудно заставить что-то писать. Как потом фиксировать оценки. Не будут ли притензии у проверяющих.
|
|
| | |
filnick |
Дата: Вт, 26.02.2008, 21:27 | Повідомлення № 15 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| В навчальних програмах шкільних предметів термін ПРАКТИКУМ офіційно зустрічається лише на уроках фізики в 9-11 класах. Учні класу, розділені на певну кількість груп, в кінці року проводять лабораторні роботи за весь курс відповідного класу. Кожну роботу оформлюють і захищають. Розділ теми так і називається ФІЗИЧНИЙ ПРАКТИКУМ. У інших предметах хімії, біології, географії, в т.ч. інформатиці є практичні роботи, що згідно програми проводяться на протязі всього року.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |