Чт, 21.09.2017, 17:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 25«126789102425»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 21:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 10:07
Sopot Дата: Чт, 09.04.2009, 23:04 | Повідомлення № 106
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Для прикладу обчислення коренів квадратного рівняння, результат - на екрані з написами х1 х2

#===========================
#=== Обчислення коренів квадратного рівняння
#===========================


#============
#=== Розділ змінних
#============

змінні:
a
b
c
d
x1
x2

#============
#=== Тіло скрипта
#============
скрипт:

надати a значення 5
надати b значення 3
надати c значення 6

надати d значення (b*b)-(4*(a*c))

якщо d<0 [
сказати "Немає дійсних коренів
зупинити скрипт ]
інакше [
надати x1 значення ((0-b)-корінь(d))/(2*a)
надати x2 значення ((0-b)+корінь(d))/(2*a) ]

Sopot Дата: Пт, 10.04.2009, 14:05 | Повідомлення № 107
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Досить таки цікава ситуація зі Скретчем - півроку назад про його знали лише одиниці, а тепер він у всіх на устах - навіть представники видання "Інформатика" (NatVovk) наголошують, що саме Скретч повинен стати основою пропедевтичного курсу для 5-6 класів. Хотілдося б побачити розробки уроків зі Скретчем (у кого вони є)
shef100 Дата: Сб, 11.04.2009, 00:45 | Повідомлення № 108
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Завантажив цю програмку. НА перший погляд прикольна. Буду пробувати для :? учнів 4 класу, а потім 7.
Sopot Дата: Сб, 11.04.2009, 23:21 | Повідомлення № 109
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Пропоную вносити пропозиції щодо поліпшення Scratch

Мої ;
- можливість створювати власні процедури та функції;
- можливість вводити значення змінних з клавіатури через віконце монітора змінної.

ScratchProvider обіцяє, що наші пропозиції будуть передані до Lifelong Kindergarten (MTI)

shef100 Дата: Нд, 12.04.2009, 19:32 | Повідомлення № 110
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Вчора показав свому сину (7 клас). Сьогодні проснувся, а він вже створив перший свій проект. Раніше почав вчити з ним Паскаль. Але все було "з-під палки"!! А тут я був вражений: розгалуження зрозумів сам (на природньому інтуїтивному рівні). Відкриває готові проекти і аналізує. Для мене в дитині це саме основне [color=purple]ЦІКАВІСТЬ ПЕРЕРОСТАЄ В МОТИВОВАНІСТЬ[color=gray] За свою "розумову роботу" дитина отримує"зарплату" - готові проекти. :*
gry Дата: Нд, 12.04.2009, 19:48 | Повідомлення № 111
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1016
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Колеги. Киньте посилання, де можна скачати Java (щоб скретч-проекти відкривались з Expl.....)
gromko Дата: Нд, 12.04.2009, 22:53 | Повідомлення № 112
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (gry)
Колеги. Киньте посилання, де можна скачати Java (щоб скретч-проекти відкривались з Expl.....)

Без питань - http://java.com/ru/ . Далі переходите до завантажування. Проект відкриється після завантаження ScratchApplet (власне плеєр проектів)
ScratchProvider Дата: Пн, 13.04.2009, 19:36 | Повідомлення № 113
Новий користувач
Повідомлень: 19
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
SCRATCH 1.4 - нова версія, нові можливості для творчості
Приймайте участь у тестуванні
gry Дата: Пн, 13.04.2009, 22:31 | Повідомлення № 114
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1016
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Quote (gromko)
Без питань

Дякую!!! Качнув. Працює. Єдне, ще маленьке питання - чому, якщо я скачую (переглядаю) проекти на сайті Scr... їх розмір мінімальний - не більше 100-120 К, створені мною простіші, з меншою кількістю об’єктів займають - 1,5 - 2 М. (використовую набагато менше образів і скриптів). Архівація, практично нічого не змінює. Дякую за відповідь.
ScratchProvider Дата: Пн, 13.04.2009, 23:32 | Повідомлення № 115
Новий користувач
Повідомлень: 19
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (gry)
Дякую!!! Качнув. Працює. Єдне, ще маленьке питання - чому, якщо я скачую (переглядаю) проекти на сайті Scr... їх розмір мінімальний - не більше 100-120 К, створені мною простіші, з меншою кількістю об’єктів займають - 1,5 - 2 М. (використовую набагато менше образів і скриптів). Архівація, практично нічого не змінює. Дякую за відповідь.

Не зрозуміло - проект 35 спрайтів, 70 скриптів у мене займає 342 кБайта. Дуже "серйозні" проекти (багато фото, звуків та спрайтів - до 1 Мегабайта.
Простий проект (спрайт - рудий кут, 2 образи, 1 звук - няв)
Скрипт:
якщо натиснуто зелений прапор
завжди [
переміститись на 10 кроків
якщо на межі, відбити ]
Збережено (без автора і коментарів), без стиснення - 48 кБ, із стисненням (додатково - стиснути) - 16 кБ

GarryPotter Дата: Вт, 14.04.2009, 17:12 | Повідомлення № 116
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Quote (ScratchProvider)
SCRATCH 1.4 - нова версія, нові можливості для творчості

І як його скачати?

gromko Дата: Вт, 14.04.2009, 20:45 | Повідомлення № 117
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
До 15 травня - вже ніяк. Саме тоді вийде офіційний реліз (по слухам - дуже багато нововведень)
NatVovk Дата: Ср, 15.04.2009, 01:32 | Повідомлення № 118
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Вчора повернулися з Одеси. В одній приватній фірмі навчали менеджерів середньої ланки оптимізації електронного документообігу. Серед майже 30 осіб (віком 25-30 років, тобто таких, які вивчали інформатику і у школі, і у ВУЗі) не знайшлося жодного хто знав, що файли зберігаються у ЗОВНІШНІЙ пам’яті комп’ютера, та й самого визначення файла ніхто не дав, не було жодного, хто уявляв що таке шаблон документа, що файли бувають різного типу. Серед слухачів були й випускники пед.ВУЗів.
Отже, шановні вчителі й викладачі, можна звісно сперечатися про доцільність використання у навчальному процесі певних мов програмування, з’ясовувати н’юанси використання певних веб-технологій, АЛЕ ЦЕ ВСЕ ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВИ ДАСТЕ УЧНЯМ АЗИ ОСНОВ ІНФОРМАТИКИ. Всього іншого вони тоді й самі навчаться.
ScratchProvider Дата: Ср, 15.04.2009, 09:53 | Повідомлення № 119
Новий користувач
Повідомлень: 19
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (NatVovk)
файли зберігаються у ЗОВНІШНІЙ пам’яті комп’ютера,

Тільки-но обдзвонив знайомих студентів (не інформатики) - "а хіба жорсткий диск зовнішня пам'ять?"

Quote (NatVovk)
та й самого визначення файла ніхто не дав

Теж саме - є розуміння, що це, але без конкретного визначення

Quote (NatVovk)
не було жодного, хто уявляв що таке шаблон документа, що файли бувають різного типу.

99% користувачів не користуються шаблонами взагалі (так само як у більшості майже ніхто не використовує можливості обчислення за формаулами табличних процесорів)

Quote (NatVovk)
АЛЕ ЦЕ ВСЕ ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВИ ДАСТЕ УЧНЯМ АЗИ ОСНОВ ІНФОРМАТИКИ. Всього іншого вони тоді й самі навчаться.

А хто стверджує інше (що без основ ... )? Будь-яка програма з інформатики передбачає знайомство саме з основами, а потім вже вивчення всього іншого (програмування у тому числі).

Питання у цій гілці форуму зовсім у іншому - НЕ РОСТИТИ БЕЗДУМНИХ "КНОПКОДАВІВ", а дати можливість учням (вже з 5-6 класів) для самозростання, для подальшої реалізації себе. Основне ж завдання основ інформатики (у цьому я підтримую Ривкінда) - навчити дітей думати. Якщо ж дитина буде придатком до "Windows+Word", то це вже патологія, цю дитину ми скалічили. Звичайно і у W+W теж можна знайти простір для творчості, але це н той масштаб і не ті можливості. Головне ж гасло Скретчу - "дайте дитині можливість творити" (ніхто і не говорить про програмування - воно є опосередкованим підґрунтям цієї творчості). Разом тим Скретч це не тільки програмування, а й потужний поштовх до математики - п'ятикласники-гуртківці мимохідь познайомились з десятковими дробами за декілька тижнів до вивчення цієї теми в курсі математики (використавши аналогію лінійки), від'ємними числами (за рік до шостого), системою координат - тим більше. що їм ці знання РЕАЛЬНО ПОТРІБНІ для створення проектів (хоча заняття планувалися так, щоб уникнути цих тем, але учні самі віднайшли і - 125, і 0.5).

Quote (NatVovk)
Всього іншого вони тоді й самі навчаться.

Не всі і не завжди. Потрібен мотив - як важко довести учням 11 класу, що їм необхідне програмування (при тій кількості годин)
gromko Дата: Ср, 15.04.2009, 12:29 | Повідомлення № 120
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Що нове у Скретчі 1.4?

Зміни:
- з'явились кнопки перемикання режиму перегляду Сцени (звичайний, зменшений, режим презентації);
- зникли кнопки меню (Новий, Відкрити ...)
- спрайти вже не мають підписів (Об'єкт1, скриптів 2)
- коментарі можна прикріплювати до блоку, до якого він відноситься
- нові блоки.

Вже вийшло 5 бета-версій (може й більше) - у кожного тестера версія різниться (особливо у блоках). Чекаємо 15 травня.
Щодня до участі у Всесвітньому дню Скретча приєднуються декілька учасників (школ, дитячі устанви та організації, ВУЗи).
Географія слідуюча:
- США, Канада, Великобританія, Греція, Німеччина, Данія, Словені, Румунія, Індія, Австралія, Японія, Китай, Корея, Колумбія та інші країни. Є і Україна, і Росія.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Сторінка 8 з 25«126789102425»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.