Нд, 18.08.2019, 13:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 30 з 30
  • «
  • 1
  • 2
  • 28
  • 29
  • 30
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 09:07
gry Дата: Сб, 13.04.2019, 18:07 | Повідомлення № 436
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1133
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата Безбородько ()
в 9-11 класах матимете " системних програмістів, хакерів, спеціалістів з кібербезпеки"

Не матимемо. До 8 класу учням так "набридає" наша з вами інформатика, Скретч той же самий, що їм вже однаково, яка мова, які програми... (хіба-що один із 1000 донесе до закінчення школи  зацікавленість  програмуванням, ІТ). Їхня логіка - " ... для чого це все мені потрібно, якщо лежачи на дивані , я за годину-дві повністю освою як користуватись смартфоном, планшетом і т.д.  , а програми хай пишуть ті -  хто за це гроші отримує...". Так, от той один із 1000 і писатиме для них програми. А ми з вами тільки даремно час витрачаємо намагаючись навчити всіх... Коли вводилось програмування в програму інформатики  , пам'ятаєте як ляпали в долоні ,  а тепер, виходить, нецікавий, нудний, непотрібний БІЛЬШОСТІ предмет. Напрошується крамольна думка - програмування тільки за бажанням , факультативно, курси за вибором, позашкільна освіта - для тих хто дійсно цього бажає, кому це цікаво !  І зразу ж "ловлю чобіт "в мою сторону,  мовляв, вчитель не зацікавив, не вмотивовував. А як вмотивувати наших учнів в сучасному суспільстві ? Може у вас не так ? Поділіться досвідом.
mul44 Дата: Сб, 13.04.2019, 19:30 | Повідомлення № 437
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1118
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Ну так після 5 класу нема сенсу вчити грамоті, не всі будуть письменниками, або працівниками сфери "де треба писати грамотно". Та й інші предмети взагалі тоді зайві.
fox11 Дата: Сб, 13.04.2019, 20:34 | Повідомлення № 438
Прописаний назавжди
Повідомлень: 334
Нагороди: 4
Рейтинг: 81
Цитата gry ()
!  І зразу ж "ловлю чобіт "

Во всем согласен, разве что один из 100, а не из 1000.
gry Дата: Сб, 13.04.2019, 20:53 | Повідомлення № 439
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1133
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата mul44 ()
Ну так після 5 класу нема сенсу вчити грамоті, не всі будуть письменниками, або працівниками сфери "де треба писати грамотно".


Плутаєте  "мух з котлетами". Сучасна людина в сучасному соціумі ЗОБОВ'ЯЗАНА бути грамотною та інформаційно-компетентною . Інформаційна компетентність, не мені Вам розповідати,не тільки вміння програмувати, а і т.д. і т.п.  А задля того щоб бути письменником (програмістом) необхідно ще й талант якийсь мати. (10%+90% - відома Вам формула). 
Цитата fox11 ()
Во всем согласен, разве что один из 100, а не из 1000.


Мабуть так.  Якщо перекласти це на більш наглядну модель то це  -  з 3-х "паралельних"  по 30 учнів тільки один, якому це цікаво, якийсь дійсно захоплений програмуванням і, наголошую, вивчає його не тільки в школі (або самостійно, або гурток якийсь, спецклас,  той же репетитор). За оті 1-2 години на тиждень програмування не вивчиш, як би не хотів.  Одну задачу за урок не встигають -  не те-що програму скласти,  а навіть набрати та запустити  готову з підручника. А ще ж і  алгоритм пояснити треба.
За комп'ютером сотні годин потрібно пропрацювати, щоб чогось досягти..

Все . Замовкаю. Це ж гілка про Скретч....


Відредаговано: gry - Сб, 13.04.2019, 21:20
Yura_Shrol Дата: Вт, 16.04.2019, 09:47 | Повідомлення № 440
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 652
Нагороди: 7
Рейтинг: 98
Повністю згідний з попереднім постом. Те, що зараз вивчається під виглядом "алгоритмів і програм" то є марна трата часу. В більшості учнів відсутнє алгоритмічне мислення, яке можна порівнювати з талантом. В них майже не розвинене логічне мислення. Вони дуже погано знають математику. Однією з причин є недолугі програми з усіх предметів, відповідно до яких вивчається галопом "много да дурного" і нема практично часу на закріплення. Не виняток і інформатика. Перед очима календарне планування 5 клас. Один урок "Алгоритми з повторенням. Цикли з умовою", другий - "Цикли, що виконуються фіксовану кількість разів", третій - "Розв'язування задач з повторенням" і все. Три уроки і побігли вперед. Часу на уроці вистачає лише на те, щоб пояснити матеріал  і розв'язати  1-2 простеньких вправи. Невідпрацьовані навички "вивітряться" через декілька днів. Нормально щось вивчити можуть лише ті, які самостійно схочуть над цим попрацювати. Як показує практика таких учнів практично нема. Якщо хтось надіється на реформи НУШ - забудьте. Порівняйте програму за математики 1 клас НУШ і попередню, неНУШ. В об'ємі того, що мають вивчити учні за 1 клас вони нічим не відрізняються. З урахуванням концепції НУШ результати на виході з 1-4 класів будуть ще гірші, ніж є.
З.І. Моя особиста думка. Навчати програмуванню потрібно лише тих, хто до цього має хист і не під час основних уроків, а як спецкурси, гуртки, факультативи.
З.І.2 Тапочки надсилайте "Новою поштою" :)


Відредаговано: Yura_Shrol - Вт, 16.04.2019, 09:53
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 16.04.2019, 14:18 | Повідомлення № 441
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4308
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата Yura_Shrol ()
Навчати програмуванню потрібно лише тих, хто до цього має хист і не під час основних уроків, а як спецкурси, гуртки, факультативи.


Якщо вже так, то слово "програмуванню" треба замінити на "кожному з предметів". Погоджуєтесь?


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Вт, 16.04.2019, 14:18
fox11 Дата: Вт, 16.04.2019, 18:27 | Повідомлення № 442
Прописаний назавжди
Повідомлень: 334
Нагороди: 4
Рейтинг: 81
Цитата Пилипчук_О_П ()
Якщо вже так, то слово "програмуванню" треба замінити на "кожному з предметів". Погоджуєтесь?

Не на другие предметы, а на другие темы предметов, например в математике интегралы.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 16.04.2019, 20:11 | Повідомлення № 443
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4308
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата fox11 ()
Не на другие предметы, а на другие темы предметов,

Тобто пригальмувати ще в школі того, хто має талант до математики? Не треба нічого обмежувати. Треба "переламати" ставлення до оцінки. Має стати нормою ситуація, коли учень має 12 з математики, 6 з географії і 2 з історії. Це якраз і буде на кінець школи сигнал, "до чого лежить душа".
gry Дата: Вт, 16.04.2019, 20:41 | Повідомлення № 444
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1133
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата Пилипчук_О_П ()
Має стати нормою ситуація, коли учень має 12 з математики, 6 з географії і 2 з історії

100 % погоджуюсь і обома руками за. Але той , що матиме 2 з історії все-рівно буде змушений на неї ходити,  нічого не робити та заважати тим, хто з цієї ж історії хоче 12. Знову ж приходимо до -  "предмет за вибором (бажанням)", хоча б у старших класах, але в умовах нашої (моєї)  сільської школи на 220 учнів (одна "паралель" 10-11 клас")  - це не реально. Утопія.
Yura_Shrol Дата: Вт, 16.04.2019, 20:43 | Повідомлення № 445
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 652
Нагороди: 7
Рейтинг: 98
Цитата Пилипчук_О_П ()
Погоджуєтесь?

Так, але, щоб зорієнтувати дітей, зорієнтуватися вчителям, батькам в 5, може ще в 6 класах вивчати всі основні предмети. А дальше по можливостям, бажанню. Хтось більше часу вивчає математику, хтось історію чи художню культуру. А зараз ми вчимо всіх і всьому однаково, в основному, орієнтуємось на середніх учнів гальмуючи кращих і нічого не даючи гіршим. В теперішніх реаліях, з теперішнім відношенням учнів та їх батьків до навчання це, мабуть, неможливо.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 17.04.2019, 07:13 | Повідомлення № 446
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4308
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата gry ()
Але той , що матиме 2 з історії все-рівно буде змушений на неї ходити

Правильно. Інакше де він заробить 2. Ґрунтовно вивчати не хоче, але хай послухає для загального розвитку. А "фанат-гуманітарій", який сидить поруч, вивчить на 12. Кожному слід забезпечити доступ до основ наук.
Yura_Shrol Дата: Ср, 17.04.2019, 10:13 | Повідомлення № 447
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 652
Нагороди: 7
Рейтинг: 98
Цитата Пилипчук_О_П ()
Кожному слід забезпечити доступ до основ наук.

Берем до прикладу фізику. Двієчнику достатньо буде ознайомитися з основними законами природи. Для цього буде достатньо 1 уроку в тиждень протягом 2 років. По теперішньому це 7-8 класи. Тому, хто хоче знати фізику, кому вона згодиться у житті цього мало. Йому треба ще вивчити кінематику, динаміку, МКТ, термодинаміку, квантову фізику... Для цього треба більше часу. Якщо їх вчити разом однаково, що буде робити двієчник. Він же і слова ті розуміти не буде. Може краще йому в той час повчити щось інше, що йому більше потрібне буде в житті? Різьбу по дереву, вишивання хрестиком, швидкий набір тексту, правознавсто, економіку тощо.
fox11 Дата: Ср, 17.04.2019, 17:45 | Повідомлення № 448
Прописаний назавжди
Повідомлень: 334
Нагороди: 4
Рейтинг: 81
Много таких, которым ничего не надо.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
  • Сторінка 30 з 30
  • «
  • 1
  • 2
  • 28
  • 29
  • 30
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.