 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Програмуємо в Скретчі
| |
ProgrammingTeacher |
Дата: Вт, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги) Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 09:07 |
|
| |
volodschool2 |
Дата: Чт, 09.11.2017, 22:29 | Повідомлення № 391 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1611
|  Для Hour of Code фахівці Google розробили покрокову відео-інструкцію по створенню анімованого Google-дудла в Scratch https://csfirst.withgoogle.com/en/hoc2017?mkt
Відредаговано: volodschool2 - Чт, 09.11.2017, 22:32 |
|
| |
gromko |
Дата: Пн, 23.04.2018, 08:44 | Повідомлення № 392 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Нова версія Scratch з'явиться в серпні!
Кожен день ми здивовані і захоплені неймовірною різноманітністю ігор, історій та анімацій, які діти створюють та діляться з сайті Скретчу . Цього серпня буде запущено нове покоління Scratch, назване Scratch 3.0.
- середовище розроблено на основі HTML5, працює на будь-якому присторої, де є веб-браузер;
- в основі лежить Google Blockly
- гнучка система розширень та власних команд-блоків

Попередній перегляд нового редактора Scratch 3.0
Оскільки команда Scratch Team готується до запуску Scratch 3.0, то вона пропонує вам короткий огляд того, що вам потрібно знати про Scratch 3.0.
1. Scratch 3.0 матиме більше способів створювати різні проекти та поділитись ними - Створюйте, обмінюйтеся та реміксуйте проекти на планшетах, смартфонах (звичайно ж, крім ноутбуків та настільних комп'ютерів)
- Вибирайте із десятків нових персонажів, фонових зображень та звуків
- Нові редактори графіки та звуків полегшують ремікс і маніпулювання персонажами, музикою та звуками
- За допомогою нової системи розширення діти можуть програмувати фізичні
пристрої (наприклад, micro-bit) та веб-служби (наприклад, GoogleTranslate)
 Розширення Google Translate - одне з багатьох нових розширень, що будуть у Scratch 3.0 2. Scratch 3.0 отримає нову підтримку для початку роботи з ним

Change Size - одна з багатьох нових відеороликів для створення з нуля 3. Scratch 3.0 все ще є тим Scratch, який ви знаєте і любите - Всі існуючі проекти та облікові записи будуть продовжувати працювати у Scratch 3.0
- Всі існуючі блоки програмування будуть доступні (і додані деякі нові!)
- Scratch 3.0 буде перекладено та доступно багатьма різними мовами
- Автономні версії Scratch 1.4 та Scratch 2.0 будуть доступні
- Scratch буде і надалі безкоштовним для всіх!
Щоб дізнатись більше про те, що відбувається в Scratch 3.0, перегляньте Scratch 3.0 FAQ Слідкуйте за нами на Twitter і Facebook для оновлень, майбутніх веб-семінарів та новин про Scratch.
Scratch (3.0) on!
Відредаговано: gromko - Пн, 23.04.2018, 08:50 |
|
| |
gromko |
Дата: Чт, 26.04.2018, 19:20 | Повідомлення № 393 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Дякуємо Олександру Пилипчуку за допомогу у перекладі Скретчу 3.0!
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Чт, 26.04.2018, 21:06 | Повідомлення № 394 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата gromko (  ) у перекладі Скретчу 3.0! Там з'явились нові блоки. Треба переглянути, щоб зразу підібрати коректний і зручний переклад. Наприклад, для керування звуком: англійське "pan left/right" розтяглося в "панорама вліво/вправо". Слів скорочувати не хочеться, а виглядає трохи задовгим.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Чт, 26.04.2018, 22:11 | Повідомлення № 395 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| "Панорама" - це "баланс".
|
|
| |
gromko |
Дата: Чт, 26.04.2018, 22:38 | Повідомлення № 396 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Там з'явились нові блоки. Треба переглянути, щоб зразу підібрати коректний і зручний переклад. Тут: https://llk.github.io/scratch-gui/
Цитата Пилипчук_О_П (  ) Наприклад, для керування звуком: англійське "pan left/right" розтяглося в "панорама вліво/вправо". Просто "панорама" - http://wikisound.org/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0
Обіцяють в травні-червні переклад "дати попробувати"
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 27.04.2018, 07:14 | Повідомлення № 397 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата Bandalak (  ) "Панорама" - це "баланс". Точно! Виправляю.
P.S. Вже бачу gromko виправив на "панорама". Не хочу влаштовувати "війну правок", але на вітчизняній звуковій техніці здебільшого справді писали "баланс".
Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 27.04.2018, 07:17 |
|
| |
gromko |
Дата: Пт, 27.04.2018, 08:48 | Повідомлення № 398 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Вже бачу gromko виправив на "панорама". Не хочу влаштовувати "війну правок", але на вітчизняній звуковій техніці здебільшого справді писали "баланс". "Панорама" - pan, panning, "баланс" - balance. У першому випадку - це звуковий ефект зі змішуванням каналів, у другому - окреме регулювання гучності каналів. Читати - https://protasov.by/blog/?p=302
|
|
| |
gromko |
Дата: Сб, 30.06.2018, 06:07 | Повідомлення № 399 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| У Скретчі 3.0 змінні отримуватимуть значення (в українській версії) через подібну конструкцію, думаю, що це краще, ніж "задати значення А як 5": значення А:=5 значення В:=3 значення С:=А+В
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Сб, 30.06.2018, 14:09 | Повідомлення № 400 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| На сторінці https://llk.github.io/scratch-gui/develop/ можна випробувати український переклад Scratch. Про недоліки повідомляйте тут - виправимо.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Сб, 30.06.2018, 14:21 | Повідомлення № 401 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Вже бачу, що в головному вікні в списку категорій треба "Керувати" замінити на "Керування".
|
|
| |
TYP |
Дата: Нд, 01.07.2018, 08:11 | Повідомлення № 402 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Оператор присвоєння := тільки у Pascal. Чи не викличе це незадоволення Сішників?
|
|
| |
fox11 |
Дата: Нд, 01.07.2018, 08:41 | Повідомлення № 403 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 404
| У меня в С++ приходят через КуМир, так что не вызовет.
|
|
| |
TYP |
Дата: Нд, 01.07.2018, 09:23 | Повідомлення № 404 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Ще хотів би звернути увагу на переклад блоку "Repeat Until" У версії 1.4 - це було як "Доки...", а у 2.0 - "Доки не" Стосовно цього трішки написав тексту на сторінці 18. Хотів би почути Ваші відгуки стосовно правильності перекладу.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Нд, 01.07.2018, 11:40 | Повідомлення № 405 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата TYP (  ) Стосовно цього трішки написав тексту на сторінці 18. Гарний матеріал.
Цитата TYP (  ) Ще хотів би звернути увагу на переклад блоку "Repeat Until" У версії 1.4 - це було як "Доки...", а у 2.0 - "Доки не" Справді у свій час було зроблено виправлення. Зараз команда звучить логічніше: "повторити поки не доторкається...", тобто, якщо доторкнувся - припинити повторення. Саме так вона й виконується.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |