Нд, 19.08.2018, 14:05
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 21:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 10:07
volodschool2 Дата: Чт, 09.11.2017, 23:29 | Повідомлення № 391
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1484
Нагороди: 14
Рейтинг: 344

Для Hour of Code фахівці Google розробили покрокову відео-інструкцію по створенню анімованого Google-дудла в Scratch https://csfirst.withgoogle.com/en/hoc2017?mkt


Відредаговано: volodschool2 - Чт, 09.11.2017, 23:32
gromko Дата: Пн, 23.04.2018, 09:44 | Повідомлення № 392
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Нова версія Scratch з'явиться в серпні!

Кожен день ми здивовані і захоплені неймовірною різноманітністю ігор, історій та анімацій, які діти створюють та діляться з сайті Скретчу . Цього серпня буде запущено нове покоління Scratch, назване Scratch 3.0.

  • середовище розроблено на основі HTML5, працює на будь-якому присторої, де є веб-браузер;
  • в основі лежить Google Blockly
  • гнучка система розширень та власних команд-блоків




Попередній перегляд нового редактора Scratch 3.0

Оскільки команда Scratch Team готується до запуску Scratch 3.0, то вона пропонує вам короткий огляд того, що вам потрібно знати про Scratch 3.0.

1. Scratch 3.0 матиме більше способів створювати різні проекти та поділитись ними 
  • Створюйте, обмінюйтеся та реміксуйте проекти на планшетах, смартфонах (звичайно ж, крім ноутбуків та настільних комп'ютерів)
  • Вибирайте із десятків нових персонажів, фонових зображень та звуків
  • Нові редактори графіки та звуків полегшують ремікс і маніпулювання персонажами, музикою та звуками
  • За допомогою нової системи розширення діти можуть програмувати фізичні
    пристрої (наприклад, micro-bit) та веб-служби (наприклад, GoogleTranslate)


Розширення Google Translate - одне з багатьох нових розширень, що будуть у Scratch 3.0
2. Scratch 3.0 отримає нову підтримку для початку роботи з ним 



Change Size - одна з багатьох нових відеороликів для створення з нуля
3. Scratch 3.0 все ще є тим Scratch, який ви знаєте і любите 
  • Всі існуючі проекти та облікові записи будуть продовжувати працювати у Scratch 3.0
  • Всі існуючі блоки програмування будуть доступні (і додані деякі нові!)
  • Scratch 3.0 буде перекладено та доступно багатьма різними мовами
  • Автономні версії Scratch 1.4 та Scratch 2.0 будуть доступні
  • Scratch буде і надалі безкоштовним для всіх!


Щоб дізнатись більше про те, що відбувається в Scratch 3.0, перегляньте Scratch 3.0 FAQ
Слідкуйте за нами на Twitter і Facebook для оновлень, майбутніх веб-семінарів та новин про Scratch.

Scratch (3.0) on!


Відредаговано: gromko - Пн, 23.04.2018, 09:50
gromko Дата: Чт, 26.04.2018, 20:20 | Повідомлення № 393
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Дякуємо Олександру Пилипчуку за допомогу у перекладі Скретчу 3.0!
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 26.04.2018, 22:06 | Повідомлення № 394
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4204
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Цитата gromko ()
у перекладі Скретчу 3.0!

Там з'явились нові блоки. Треба переглянути, щоб зразу підібрати коректний і зручний переклад. Наприклад, для керування звуком: англійське "pan left/right" розтяглося в "панорама вліво/вправо". Слів скорочувати не хочеться, а виглядає трохи задовгим.
Bandalak Дата: Чт, 26.04.2018, 23:11 | Повідомлення № 395
Лідер форуму
Повідомлень: 5922
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
"Панорама" - це "баланс".
gromko Дата: Чт, 26.04.2018, 23:38 | Повідомлення № 396
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата Пилипчук_О_П ()
Там з'явились нові блоки. Треба переглянути, щоб зразу підібрати коректний і зручний переклад.

Тут: https://llk.github.io/scratch-gui/

Цитата Пилипчук_О_П ()
Наприклад, для керування звуком: англійське "pan left/right" розтяглося в "панорама вліво/вправо".

Просто "панорама" - http://wikisound.org/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0

Обіцяють в травні-червні переклад "дати попробувати"
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 27.04.2018, 08:14 | Повідомлення № 397
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4204
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Цитата Bandalak ()
"Панорама" - це "баланс".

Точно! :) Виправляю.

P.S. Вже бачу gromko виправив на "панорама". Не хочу влаштовувати "війну правок", але на вітчизняній звуковій техніці здебільшого справді писали "баланс".


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 27.04.2018, 08:17
gromko Дата: Пт, 27.04.2018, 09:48 | Повідомлення № 398
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата Пилипчук_О_П ()
Вже бачу gromko виправив на "панорама". Не хочу влаштовувати "війну правок", але на вітчизняній звуковій техніці здебільшого справді писали "баланс".
"Панорама" - pan, panning, "баланс" -  balance. У першому випадку - це звуковий ефект зі змішуванням каналів, у другому - окреме регулювання гучності каналів.
Читати - https://protasov.by/blog/?p=302
gromko Дата: Сб, 30.06.2018, 07:07 | Повідомлення № 399
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
У Скретчі 3.0 змінні отримуватимуть значення (в українській версії) через подібну конструкцію, думаю, що це краще, ніж "задати значення А як 5":
значення А:=5
значення В:=3
значення С:=А+В

Прикріплення: 7302902.png(13.3 Kb)
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 30.06.2018, 15:09 | Повідомлення № 400
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4204
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
На сторінці https://llk.github.io/scratch-gui/develop/ можна випробувати український переклад Scratch. Про недоліки повідомляйте тут - виправимо.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 30.06.2018, 15:21 | Повідомлення № 401
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4204
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Вже бачу, що в головному вікні в списку категорій треба "Керувати" замінити на "Керування".
TYP Дата: Нд, 01.07.2018, 09:11 | Повідомлення № 402
Прописаний назавжди
Повідомлень: 444
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Оператор присвоєння := тільки у Pascal. Чи не викличе це незадоволення Сішників?
fox11 Дата: Нд, 01.07.2018, 09:41 | Повідомлення № 403
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 61
У меня в С++ приходят через КуМир, так что не вызовет.
TYP Дата: Нд, 01.07.2018, 10:23 | Повідомлення № 404
Прописаний назавжди
Повідомлень: 444
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Ще хотів би звернути увагу на переклад блоку "Repeat Until" У версії 1.4 - це було як "Доки...", а у 2.0 - "Доки не"
Стосовно цього трішки написав тексту на сторінці 18.
Хотів би почути Ваші відгуки стосовно правильності перекладу.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 01.07.2018, 12:40 | Повідомлення № 405
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4204
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Цитата TYP ()
Стосовно цього трішки написав тексту на сторінці 18.

Гарний матеріал.
Цитата TYP ()
Ще хотів би звернути увагу на переклад блоку "Repeat Until" У версії 1.4 - це було як "Доки...", а у 2.0 - "Доки не"

Справді у свій час було зроблено виправлення. Зараз команда звучить логічніше: "повторити поки не доторкається...", тобто, якщо доторкнувся - припинити повторення. Саме так вона й виконується.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.