Сб, 21.04.2018, 10:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 21:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 10:07
TYP Дата: Нд, 27.08.2017, 18:15 | Повідомлення № 361
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Питання чи завдання для знавців Scratch. Хотілося б побачити Ваші варіанти ось такої задачі. 

Кіт рухається стрілками "вгору" і "вправо", а далі засскакує на мотузку і гойдається з подальшою можливістю з неї зіскочити, чи перестрибнути на іншу
gromko Дата: Пн, 28.08.2017, 14:49 | Повідомлення № 362
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Цитата TYP ()
Питання чи завдання для знавців Scratch. Хотілося б побачити Ваші варіанти ось такої задачі.
 

Проект на сайті Скретчу: https://scratch.mit.edu/projects/172366010/#player

Основна ідея - є невидима точка, яка рухається вперед-назад, у напрямку на неї повертається канат.
Кіт рухається завжди "вперед", клавішами "праворуч/ліворуч" змінюється лише напрям.
Клавішею "вгору" кота "підкидає" змінюючи координату Х
Якщо канат доторкається кота, то змінна стану набуває 1, і оповіщується, що кіт зачепився за канат.
Якщо кіт зачеплений за канат, то він рухається за точкою-датчиком, доки не натиснута будь-яка клавіша.
Всього 45 рядків коду, якщо потрібно ще один "канат" - дублюється точка-датчик і канат(їх початкові координати слід змінити), необхідно ще одна змінна стану, щоб кіт "розрізнив" до якого каната він причеплений.
TYP Дата: Пн, 28.08.2017, 19:08 | Повідомлення № 363
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Згоден, у мене теж проект з "невидимою" точкою тільки я трішки "перемудрив" з траекторією, але вийшло мабуть правильніше, але знову ж таки не для 6-7
https://scratch.mit.edu/projects/172327439/
offside Дата: Пн, 28.08.2017, 19:24 | Повідомлення № 364
Тут живе...
Повідомлень: 134
Нагороди: 1
Рейтинг: 9
Це точно не для 6-7. В мене таке не зроблять.
ТУР, а у вас кіт не відчеплюється :)
TYP Дата: Пн, 28.08.2017, 19:47 | Повідомлення № 365
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Не доробив....  B) Відчепити то вже таке... Цікаво було реалізувати траєкторію. А ще, щоб гойдалки рухались тоді коли кіт іде вліво чи вправо..
Зараз ел. журналом займаюсь, усе вхопити не встигаю, а ще в цьому році у мене немає 5-7 класів. А в голові стільки ідей у Scratch.


Відредаговано: TYP - Пн, 28.08.2017, 19:49
gromko Дата: Пн, 28.08.2017, 21:34 | Повідомлення № 366
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Цитата TYP ()
Згоден, у мене теж проект з "невидимою" точкою тільки я трішки "перемудрив" з траекторією, але вийшло мабуть правильніше, але знову ж таки не для 6-7
У Вас, звичайно, правильніше - точка рухається по дузі, але оскільки зміна координати у незначна, то вона може рухатись просто по горизонталі вперед-назад без суттєвого погіршення результату.

П.С. Переглянув Ваші проекти - сподобались, у деяких дуже цікаві ідеї
TYP Дата: Пн, 28.08.2017, 22:17 | Повідомлення № 367
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Цитата gromko ()
оскільки зміна координати у незначна
Тут в голову прийшла ідея. Спростити скрип можна, якщо змінювати Y то опускаючи до середини то підіймаючи. Це дасть схожий результат без ДУГИ.

Цитата gromko ()
Переглянув Ваші проекти - сподобались
Дякую.


Відредаговано: TYP - Пн, 28.08.2017, 22:19
gromko Дата: Вт, 10.10.2017, 21:42 | Повідомлення № 368
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Програма для перевірки усного рахунку (по зразку Міксіке): https://scratch.mit.edu/projects/178780245/#fullscreen
Прикріплення: 1099832.jpg(57.1 Kb)
TYP Дата: Пт, 20.10.2017, 01:22 | Повідомлення № 369
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Мабуть почну вивчення табличних величин у 9-му класі з ось цієї реалізації Змійки
Не простий, але наглядний приклад показати застосування таблиць для збереження даних.  :)

А ще дуже цікавим є ось цей проект. Але як він зроблений.... ????? Десь я математику і Scratch явно не довчив.

І на додачу скролінг за допомогою одного спрайту. Є чому вчитися.

Вчимося далі...


Відредаговано: TYP - Пт, 20.10.2017, 01:35
gromko Дата: Пт, 20.10.2017, 08:04 | Повідомлення № 370
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Цитата TYP ()
Мабуть почну вивчення табличних величин у 9-му класі з ось цієї реалізації Змійки
Не простий, але наглядний приклад показати застосування таблиць для збереження даних.

У мене є в Скретчі, і значно простіше

Цитата TYP ()
А ще дуже цікавим є ось цей проект. Але як він зроблений.... ????? Десь я математику і Scratch явно не довчив.

Супер, дякую!

Цитата TYP ()
І на додачу скролінг за допомогою одного спрайту.

Класно!

Цитата TYP ()
Є чому вчитися. Вчимося далі...

Дякую!
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 20.10.2017, 09:12 | Повідомлення № 371
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4102
Нагороди: 38
Рейтинг: 357
Цитата TYP ()
Мабуть почну вивчення табличних величин у 9-му класі з ось цієї реалізації Змійки

Змійка "проситься" не в масив, а в список. Структури дещо подібні, але все ж різні. З іншого боку, при передбаченому програмою "візуальному" варіанті ми часто стикаємося зі списками: в компонентах ListBox, Memo тощо. Оптимальним було б дати обидві структури, але ж потрібно більше часу. Та й у програмі списки не згадуються.
gromko Дата: Пт, 20.10.2017, 10:11 | Повідомлення № 372
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Цитата TYP ()
реалізації Змійки
Ось ця, з "глюком" - https://scratch.mit.edu/projects/181101753/

Цитата Пилипчук_О_П ()
Змійка "проситься" не в масив, а в список.
З масивом простіше

Цитата Пилипчук_О_П ()
Структури дещо подібні, але все ж різні.
У масиві при ініціалізації пам’ять відводиться відразу на усі елементи, які відразу і ініціалізуються, стаючи доступними, а у списку кількість елементів на початку невідома, тож пам’ять відводиться при ініціалізації кожного наступного елемента, тобто щоб отримати "масив" необхідно спочатку список заповнити необхідною кількістю нульових або порожніх елементів.
Головна відмінність - елемент можна ДОДАТИ до списку, збільшивши його довжину, або вилучити зі списку, зменшивши його довжину.
swetikccc Дата: Пт, 20.10.2017, 10:28 | Повідомлення № 373
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4054
Нагороди: 30
Рейтинг: 386
http://snap.berkeley.edu/Досить цікава комбінація, потрібно буде розібратися

Відредаговано: swetikccc - Пт, 20.10.2017, 10:35
gromko Дата: Пт, 20.10.2017, 10:50 | Повідомлення № 374
Лінуксоїд
Повідомлень: 3073
Нагороди: 31
Рейтинг: 362
Цитата swetikccc ()
http://snap.berkeley.edu/Досить цікава комбінація, потрібно буде розібратися
Снеп був форком Скретчу на Javascript і HTML5, його наробки будуть використано в Скретчі 3 який теж буде HTML5
Oxana_cher Дата: Пт, 20.10.2017, 11:50 | Повідомлення № 375
Місцева кадра
Повідомлень: 392
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Ни у кого нет случайно готовой программы в Скретч на тему "Правила дорожнього руху для велосипедистів".
Хочу показать детям из старшей группы садика на "Тиждень інформатики". Как раз перед этим в садике читали инструкции о движении на велосипеде по городу.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.