Вт, 12.12.2017, 18:08
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 20 з 27«1218192021222627»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 09:07
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 25.11.2014, 12:35 | Повідомлення № 286
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Безпосередньо в акції участі не брав, але пропоную цей ресурс учням, як на уроках, так і для роботи у вільний час.
Newbie Дата: Вт, 25.11.2014, 14:39 | Повідомлення № 287
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата vinohodov ()
Поділіться будь-ласка своїм досвідом проведення години Коду. Як краще провести, які нюанси, цікавить початкова школа.
на жаль, англомовні ролики для початкової школи неактуальні, хоча зі старшими дивимось. тому з малюками балакали про програмістів, про уявлення дітей про цю професію, хтось точно скаже, що тато/брат/дядя/тьотя програміст, ну і загальне таке.

потім 2 рівні проходимо разом, з використанням проектора, активними коментарями, і роблячи всі можливі помилки (повертаю не в ту сторону, замало блоків, забагато блоків). потім самостійна робота в індивідуальному темпі (ярлик на робочому столі у кожного - поки введуть адресу в браузері то купа часу пройде, з тих же міркувань малюки не реєструються. хоча цього року пропонують якісь картинки в якості паролів, але не пробувала ще).

з досвіду минулого року: 2 клас не готовий до складніших конструкцій, ніж лінійні. 5 клас справляється значно краще. 8 "математичний" клас показує кращий результат, ніж 10 "філологічний". часу мали всі по уроку.
якщо хтось хоче прокоментувати цю статистику, побачивши якісь інші закономірності - мені буде дуже цікаво: http://www.myalbum.com.ua/Album=TTW4HHAT

на літньому таборі пробували Пурха, зі збірною 1-4 класів :) - пішло абсолютно всім на абсолютне ура. знову ж - я показала справжню гру  FlappyBird (я в ній програю моментально), і свою фінальну гру (попередньо створену на останньому рівні) - для того, щоб показати, що я можу змінити правила так, щоб не програвати :) потім 1-2 рівень демонструвала особливості складання команд, бо для більшості це було нове. і далі, десь хвилин 30 вони кожен собі збирали гру і бавились у неї. активно при цьому ділились ідеями, типу "а нехай не знімається бал за падіння вниз, а додається!" чи "а я отримую бал за кожен змах крилами!" ну і такого плану.

цього року будемо малювати сніжинки з принцесами :) для тих, хто матиме Годину коду вдруге

поки писала, прийшло на facebook: https://biggggidea.com/opportunities/1608/


Відредаговано: Newbie - Вт, 25.11.2014, 14:49
Bandalak Дата: Вт, 30.12.2014, 19:13 | Повідомлення № 288
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Scratch 2.0(4.29) Offline Editor (2014) Multi/Ukr

Версія: v 2.0(4.29)
Захист: нема

Операційна система: Windows 8.1, 8, 7, Vista and XP
Офіційний сайт: www.scratch.mit.edu/about/

Опис:
Scratch – (проект Lifelong Kindergarten Group з MIT Media Lab) програма призначена для навчання дітей від 8 років
основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні
проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та
розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з
скриптами, графічним та звуковим редакторами. Також Scratch дає можливість використовувати вбудовані логічні конструкції.

Передбачено два режими - З маленькою сценою та Режим турбо
Навчання основам програмування у ігровій формі
Розробка різних анімаційних проектів
Велика кількість інструментів

Мова: В меню знайти піктограму Глобус > вибрати > Українська.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 30.12.2014, 22:40 | Повідомлення № 289
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата Bandalak ()
Версія: v 2.0(4.29)

У назві файлу чомусь 4.27.

А тут лежить версія 4.30: http://scratch.mit.edu/scratch2download/


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Вт, 30.12.2014, 22:44
volodschool2 Дата: Ср, 31.12.2014, 00:15 | Повідомлення № 290
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1386
Нагороди: 12
Рейтинг: 287
Цитата Bandalak ()
Мова: В меню знайти піктограму Глобус > вибрати > Українська
Чому "воно" не запам’ятовує раніше обрану мову інтерфейсу?
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 31.12.2014, 01:39 | Повідомлення № 291
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Напевно особливість реалізації. Щоб було зручніше вибирати мову, можна вручну вилучити зайві локалізації. Для цього:

1) відкрийте теку C:\Program Files (x86)\Scratch 2\locale (або подібну, якщо встановлювали не на стандартний шлях);
2) з файлу lang_list.txt вилучіть рядки, що стосуються зайвих локалізацій (включно з English);
3) (не обов'язково) вилучіть файли з розширенням po, що стосуються зайвих локалізацій.
gromko Дата: Пт, 09.01.2015, 14:48 | Повідомлення № 292
Лінуксоїд
Повідомлень: 2703
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Компілятор для перетворення скретч-проектів у виконуваний ехе-файл https://app.box.com/s/cqitt6f10ill2gjus518
Відео роботи - http://youtu.be/I53xpJhgwtw
Сторінка проекту  - http://scratch.mit.edu/projects/35417838/
Сторінка обговорення - http://scratch.mit.edu/discuss/topic/27690/?page=1

Компіляція працює в режимі командного рядка Windows, NET Framework  повинен бути встановлений
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 22.04.2015, 23:46 | Повідомлення № 293
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Спробував написати у Скретчі програму для сортування масиву. Вдалось:

Прикріплення: 4693641.png(46Kb)
gry Дата: Пт, 24.04.2015, 10:32 | Повідомлення № 294
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1061
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата Пилипчук_О_П ()
Вдалось:
Скільки часу ? Для цікавості...
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 24.04.2015, 10:56 | Повідомлення № 295
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Швидко. Це ж класична "бульбашка". Звичайно, набирати з клавіатури для мене було б швидше. Зауважу, що в Скретчі немає масивів, зате є списки.
Програма читається навіть без коментарів. У 2-й версії Скретчу є можливість створювати власні процедури, отже можна було зробити процедуру для обміну двох елементів списку, щоб програма краще читалась. Але це вже інша "пісня". :)

Мінус: незручно публікувати текст програми.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 24.04.2015, 10:56
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 24.04.2015, 11:13 | Повідомлення № 296
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Зробив невеличке дослідження (завдяки http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Scratch_File_Format_%282.0%29 ). Файл 2-ї версії Scratch з розширенням sb2 являє собою звичайний zip-архів. У ньому є текстовий файл project.json, в якому описано проект. Знайшов у ньому свій скрипт у такому вигляді:
                    
Код
[["whenGreenFlag"],
                         ["doUntil", ["=", ["lineCountOfList:", "mas"], "0"], [["deleteLine:ofList:", 1, "mas"]]],
                         ["doAsk", "Скільки елементів?"],
                         ["setVar:to:", "кількість", ["answer"]],
                         ["doRepeat", ["readVariable", "кількість"], [["doAsk", "введи число"], ["append:toList:", ["answer"], "mas"]]],
                         ["setVar:to:", "к", "2"],
                         ["doRepeat",
                             ["-", ["readVariable", "кількість"], 1],
                             [["setVar:to:", "a", ["readVariable", "к"]],
                    ["doUntil",
                    ["=", ["readVariable", "a"], "1"],
                    [["doIfElse",
                    [">",
                    ["getLine:ofList:", ["-", ["readVariable", "a"], 1], "mas"],
                    ["getLine:ofList:", ["readVariable", "a"], "mas"]],
                    [["setVar:to:", "р", ["getLine:ofList:", ["readVariable", "a"], "mas"]],
                    ["setLine:ofList:to:",
                    ["readVariable", "a"],
                    "mas",
                    ["getLine:ofList:", ["-", ["readVariable", "a"], 1], "mas"]],
                    ["setLine:ofList:to:", ["-", ["readVariable", "a"], 1], "mas", ["readVariable", "р"]],
                    ["changeVar:by:", "a", -1]],
                    [["setVar:to:", "a", "1"]]]]],
                    ["changeVar:by:", "к", 1]]]]]],


Тут вже не дуже складно написати конвертер, наприклад, на Паскаль :)
gry Дата: Пт, 24.04.2015, 11:59 | Повідомлення № 297
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1061
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата Пилипчук_О_П ()
Мінус: незручно публікувати текст програми.
Ясно. А текст програми

https://blockly-games.appspot.com/
https://blockly-demo.appspot.com/static/demos/code/index.html   /мова - верхній правий кут /

СКРЕТЧ ___ ЧУДОВА РІЧ !!!! 
Додано (24.04.2015, 12:59)
---------------------------------------------
Останнє посилання - пише "аж бігом"


Відредаговано: gry - Пт, 24.04.2015, 12:03
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 24.04.2015, 12:30 | Повідомлення № 298
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата gry ()
https://blockly-demo.appspot.com/static/demos/code/index.html /мова - верхній правий кут /
На сторінці за посиланням не бачу в секції Списки команд для додання нових елементів до списку. Отже насправді там реалізовано масиви. А в Скретчі саме списки.
gromko Дата: Вт, 04.08.2015, 06:59 | Повідомлення № 299
Лінуксоїд
Повідомлень: 2703
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Скретч вже має усі можливості для створення "серйозних" навчальних програм - готові проекти можна перетворити у ролики флеш-анімації (SWF) та виконувані файли (ЕХЕ)
Як це здійснити?
1. Розробляємо програму як проект у Скретчі, готовий проект зберігаємо на жорсткому диску власного комп’ютера. Розробку можна проводити як в онлайновій версії, так і у встановленому на ПК Скретчі 2.0
2. Перетворюємо проект у флеш-ролик (знань ActionScript  не потрібно) - переходимо на сайт Online Converter, виставляємо параметри обираємо потрібний файл проекту і отримуємо флеш-ролик з розширенням swf, який можна запускати в браузері або розміщувати на власному сайті. Для конвертації і перегляду у браузері повинна бути ввімкнена підтримка флешу! Конвертер можна скачати і використовувати без мережі - завантажити конвертер
3. Щоб перетворити файл SWF в EXE потрібна безкоштовна програма Adobe Projector. Скачуємо її для Windows чи Linux, встановлюємо через меню Файл обираємо потрібний SWF-файл, потім Створити Проектор і отримуємо ЕХЕ-файл
TYP Дата: Ср, 02.09.2015, 19:27 | Повідомлення № 300
Прописаний назавжди
Повідомлень: 387
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
В минулому році для атестації робив збірничок завдань (власних) у Scratch. Кому цікаво качайте
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Сторінка 20 з 27«1218192021222627»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.