 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Програмуємо в Скретчі
|
ProgrammingTeacher |
Дата: Вт, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги) Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 09:07 |
|
| | |
Sopot |
Дата: Ср, 18.03.2009, 21:05 | Повідомлення № 16 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
| Quote (dpi) Используйте Исполнители Полякова. Все описание большого размера, смотрите начало. Прикріплення: Alg_and_ispjln.rar(103Kb) Благодарю, уже скачал - это же мини-Си!!! (наверное стоит попробовать в седьмом классе)
|
|
| | |
gry |
Дата: Чт, 19.03.2009, 00:41 | Повідомлення № 17 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1157
| Випробував Ск.. на заняттях факультативу з програмування (8 клас) - 5 занять. Результат - діти зрозуміли, що створення власних програм не тільки рутинний, але й цікавий процес. Звичайно, Скретч не замінить "серйозних" мов програмування, але як стартова мова, для дітей середнього шкільного віку (9-13 років) цілком підійде. До речі, є програмка, яка Скретч-проекти перетворює в .exe файли - ChirpCompiler. Скачати можна на сторінці Української спільноти Скретчу на Вікі Освіті.
|
|
| | |
dpi |
Дата: Чт, 19.03.2009, 05:49 | Повідомлення № 18 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (Sopot) это же мини-Си!!! На разных ветках я именно это и хотел всем объяснить. С Исполнителей переходить на С++ в 7 классе одно удовольствие. Но 5-6 класс у меня изучают именно Исполнителей, а Скретч факультативно, так же как и Билдер.
|
|
| | |
NatVovk |
Дата: Чт, 19.03.2009, 11:30 | Повідомлення № 19 |
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
| Quote (gry) Звичайно, Скретч не замінить "серйозних" мов програмування, але як стартова мова, для дітей середнього шкільного віку (9-13 років) цілком підійде Доброго дня, шановні інформатики! Нарешті, стали обговорювати Скретчю А я хотіла зробити сюрприз. Справа у тому, що влітку наша газета виходить товстими номерами, у такому форматі зручно давати робочі зошити та мініпосібники, а оскільки матеріалів у нас не просто багато, а ДУЖЕ багато, то плануємо все на рік на перед. Так от у травні того року я спланувала мініпосібник по скретч для тих, хто жодного разу не працював з цією системою. Він вийде у рамках газети у липні 2009. Зараз ми вже працюємо над вересневими номерами. А як на мою думку, то немає особливої різниці на якому середовищі навчати програмуванню. головне — РОЗВИВАТИ ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ, а для цього може й кулінарна книга використовуватися. Все залежить від майстерності вчителя, від його бажання навчати.
|
|
| | |
gry |
Дата: Чт, 19.03.2009, 17:13 | Повідомлення № 20 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1157
| Quote (NatVovk) що влітку наша газета Яка газета, якщо не секрет?
|
|
| | |
dpi |
Дата: Чт, 19.03.2009, 18:45 | Повідомлення № 21 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (NatVovk) а для цього може й кулінарна книга використовуватися. Все залежить від майстерності вчителя, від його бажання навчати. К кулинарным книгам мы привыкли, других просто и нет. Только вот грамотных учителей 1 из 10-ти, а это маловато. И их не воспитаешь плохими учебниками. А хорошие, пока, только обещают.
|
|
| | |
NatVovk |
Дата: Пт, 20.03.2009, 18:02 | Повідомлення № 22 |
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
| Quote (gry) Яка газета, якщо не секрет? Доброго дня, шановні інформатики! Наша газета називається ІНФОРМАТИКА видавництва Шкільний світ. Виходить вже 10 рік. 48 разів на рік обсягом 96 сторінок кожного місяця. З такою інтенсивністю жодний інший журнал не працює. Матеріал вибираємо ретельно, Фахово редагують науковці, яких я знаю вже не одне десятиріччя. Quote (dpi) К кулинарным книгам мы привыкли, других просто и нет. Только вот грамотных учителей 1 из 10-ти, а это маловато. И их не воспитаешь плохими учебниками. А хорошие, пока, только обещают. А хорошие книжки по програмированию у нас есть. Посібник ПРОГРАМУЄМО ПРАВИЛЬНО (у 2 частинах). Він у нас на складе ще є. Написали практикующие програмисты -- Андрей Ставровский (ныне преподает в Киевском университете им.Шевченко) и Ирина Скляр (ныне работает учителем информатики), она подготовила много олимпиадников-международников. До речі, вона є співавтором анонсованої на липень публікації по Скретчу, так що я за 10 років бачила дуже багато різних матеріалів (лише 30% попадають у газету, інші не відповідають вимогам за кількістю фахових помилок), так що я знаю скільки хороших вчителів є в Україні, а скільки є таких, які увішані різними подяками та дипломами, але навчати не вміють, й НЕ розуміють сутності інформатики взагалі. До речі, найкращі вчителі інформатики у переважній більшості — це вчорашні програмісти.
|
|
| | |
dpi |
Дата: Пт, 20.03.2009, 21:04 | Повідомлення № 23 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (NatVovk) Посібник ПРОГРАМУЄМО ПРАВИЛЬНО Попробую угадать: скорее всего привязан к Паскалю и вряд ли затрагивает серьезные темы. Quote (NatVovk) До речі, найкращі вчителі інформатики у переважній більшості — це вчорашні програмісти. Согласен. 
|
|
| | |
НІКОЛЯ |
Дата: Пт, 20.03.2009, 21:54 | Повідомлення № 24 |
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
| Quote (NatVovk) але навчати не вміють, й НЕ розуміють сутності інформатики взагалі. Ну тут я з вами погодитись не можу . Це теж залежить від моральних якостей особистості, чи можете ви дохідчиво донести потрібний матеріал до дітей . Та ще багато факторів які в кожного учителя індивідуальні. А що до сутності інформатики хотілося б знати що ви розумієте під цим поняттям . Quote (NatVovk) найкращі вчителі інформатики у переважній більшості — це вчорашні програмісти. Скоріш навпаки найкращі програмісти - це і є вчителі інформатики . Тут ви здорво помиляєтесь . Тому що в той час як любий вуз випускає спеціаліста одного певного напрямку . Вчитилеві доводиця працювати, самовдосконалюючись, практично у всіх напрямках одночасно ,охоплюючи дуже великий спектр .
Відредаговано: НІКОЛЯ - Пт, 20.03.2009, 22:08 |
|
| | |
NatVovk |
Дата: Сб, 21.03.2009, 09:00 | Повідомлення № 25 |
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
| Quote (dpi) Попробую угадать: скорее всего привязан к Паскалю и вряд ли затрагивает серьезные темы. Доброго дня, шановні! Те, що там розглядається на прикладі Паскаля, Ви вгадали (хоча автори раніше програмували в асемблерах, а нині пишуть на С), а про рівень книжки не вгадали. подаю короткий зміст: ПРОГРАМУЄМО ПРАВИЛЬНО Частина 1. Основні поняття алгоритмізації (про програми, дані, інформаційні моделі, алгоритми, мови програмування, етапи створення програм) Представлення чисел (про позиційні системи числення, перетворення з однієї системи в іншу, арифметичні операції в різних системах числення) Програмування лінійних алгоритмів на Паскалі (про типи цілих чисел, булівські типи, перелічувані, типи символів, дійсні типи, про змінні величини, вирази, сумісність типів, побітові операції з цілими) Розгалуження, вибір, складені оператори Циклічні алгоритми (цикли з параметром, з передумовою, післяумовою, поняття структурного програмування) Допоміжні алгоритми, підпрограми (про підпрограми, процедури, функції, глибину рекурсії) Частина 2 Масиви і файли (про утворення та обробку 1- та 2-вимірн. масивів, роботу з файлами: зв’язування, відкриття, запис) Сортування (про поняття складності алгоритму, сортування вибором, вставками, обмінне, швидке, злиттям, пірамідальне) Рядки та множини (введення, виведення, основні операції) Арифметика багатоцифрових чисел (подання, введення, виведення, порівняння, основні операції) До речі є ще 3 частина - Дингамичне програмування, але вона не влізла за обсягом у книжки, тому її давали тільки в нашій газеті. Quote (НІКОЛЯ) Ну тут я з вами погодитись не можу . Це теж залежить від моральних якостей особистості, чи можете ви дохідчиво донести потрібний матеріал до дітей . Та ще багато факторів які в кожного учителя індивідуальні. А що до сутності інформатики хотілося б знати що ви розумієте під цим поняттям . Цитата (NatVovk ) найкращі вчителі інформатики у переважній більшості — це вчорашні програмісти. Скоріш навпаки найкращі програмісти - це і є вчителі інформатики . Тут ви здорво помиляєтесь . Тому що в той час як любий вуз випускає спеціаліста одного певного напрямку . Вчитилеві доводиця працювати, самовдосконалюючись, практично у всіх напрямках одночасно ,охоплюючи дуже великий спектр . Коли я пишу про програмістів, то маю на увазі програмістів з базовою математичною та технічною освітою, які мають досвід практичного програмування реальних програмних продуктів, які втілені у життя (а отут якраз й відбувається постійне самонавчання й вдосканалення, тут і CAD-системи опануєш, й виробництво друкованих плат, й навіть упаковку та транспортування. І вже з закритими очима знаєш куди йде передавання даних бітами, а куди байтами). А якщо зважати на те, що навіть за 10 років завдання на розробку можуть не повторятися, то кожна програма завжди починається з чистого аркуша. Точніше, кожна нова задача розпочинається з вичення ТЗ, дослідження світових досягнень, авторських, патентів. Тому я дуже поважаю хороших вчителів інформатики, адже їм також постійно доводиться навчатися. Для того, щоб їм допомогти, якраз й було створено нашу газету ІНФОРМАТИКА видавництва Шкільний світ. Думаю, що багатьом вона допомагає, але ми самі обираємо матеріали за принципом корисності для практикуючого вчителя, а тому не зважаємо ні на які регалії тих, хто іноді намагається надрукуватися «для галочки». А Ви самі розумієте, що перед атестаціями таких охочих завжди багато. Просто достали вже. Тому іноді буваю не зовсім лагідна.
|
|
| | |
gry |
Дата: Сб, 21.03.2009, 09:23 | Повідомлення № 26 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1157
| Quote (NatVovk) До речі, найкращі вчителі інформатики у переважній більшості — це вчорашні програмісти. Quote (НІКОЛЯ) Та ще багато факторів які в кожного учителя індивідуальні. Шановні. Ми ж Скретч обговорюємо, а не хто є хто.
|
|
| | |
NatVovk |
Дата: Сб, 21.03.2009, 09:31 | Повідомлення № 27 |
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
| Quote (gry) Шановні. Ми ж Скретч обговорюємо, а не хто є хто. Слушне зауваження. Про Скретч. Мені ця програма дуже сподобалася. Ми про неї в газеті ІНФОРМАТИКА видавництва Шкільний світ друкуємо методичну розробку у липневому товстому номері. Чекатиму ваших відгуків та побажань. Нажаль, за умовами контракту я не маю права викладати ел. вигляд, але попрошу авторів зробити хоча б оглядову версію для форуму. Але зараз у них кінець року.
|
|
| | |
dpi |
Дата: Сб, 21.03.2009, 10:10 | Повідомлення № 28 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (NatVovk) а про рівень книжки не вгадали. Может и не угадал, но хотелось бы такой уровень, да еще и на С++.
Прикріплення: 11.rar(215.9 Kb)
|
|
| | |
NatVovk |
Дата: Сб, 21.03.2009, 10:37 | Повідомлення № 29 |
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
| Quote (dpi) Может и не угадал, но хотелось бы такой уровень, да еще и на С++. Прикріплення: 11.rar(216Kb) Еще не вечер. Будет и С++. Пересмотрела Ваш материал. Хорошая разработка для студентов, пока оцениваю по списку литературы.
|
|
| | |
gry |
Дата: Сб, 21.03.2009, 18:37 | Повідомлення № 30 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1157
| Виникло питання. Як представити Скретч-програму на папері (лістінг)? (Крім малюнка звичайно).
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |