Сб, 18.11.2017, 10:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 16 з 27«1214151617182627»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Програмуємо в Скретчі
ProgrammingTeacher Дата: Вт, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги)

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: Махновець_Ігор - Пн, 20.04.2009, 09:07
gromko Дата: Сб, 26.03.2011, 08:32 | Повідомлення № 226
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (swetikccc)
Розвиток творчості з елементами програмування.

Це по-перше
Quote (swetikccc)
Scratch позіціонують як середовище для початкового навчання програмування

Це по-друге

Саме так у Мітча Рєзніка і Ко.

e_petrova Дата: Чт, 07.04.2011, 19:15 | Повідомлення № 227
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Разбиралась на днях с компонентом Списки в Scratch 1.4. Подготовила карту с заданиями для учеников. Вот по этой ссылке на сайте нашего лицея карточку можно открыть (Практическая работа 6.)

Может кому-то пригодится. Сама пока не нашла заданий и решений по спискам.

Додано (07.04.2011, 19:15)
---------------------------------------------
Для облегчения изучения Scratch я решила записать серию скринкастов для своих учеников. Они могут использовать эти видеоуроки вместо руководства пользователя. Даю ссылочку для желающих посмотреть эти видеоуроки.

Постепенно уроки буду дописывать. :)

mouse Дата: Чт, 07.04.2011, 19:34 | Повідомлення № 228
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
e_petrova, ми з Вами не тільки колеги, але й ще і живемо в одному місті :) Гарний у Вас навчальний заклад :) А у вас Скретч як викладається в контексті дисципліни чи?
e_petrova Дата: Чт, 07.04.2011, 21:10 | Повідомлення № 229
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
mouse,
Quote
живемо в одному місті

это просто замечательно! :)

Quote
Гарний у Вас навчальний заклад
Да, это точно. :$ Я за время работы в нем сама столько всего нового освоила. Люблю свой лицей!

Quote
А у вас Скретч як викладається в контексті дисципліни чи?
За счет вариативной части. За основу беру программу курса программирования для факультатива. Среду программирования выбирала сама. Уже года четыре работаем в Scratch. Есть мечта собрать робота и программировать его. :$
mouse Дата: Пт, 08.04.2011, 17:25 | Повідомлення № 230
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Могу пожелать только удачи :)
gromko Дата: Сб, 09.04.2011, 19:04 | Повідомлення № 231
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Матеріали по Скретчу від Єлєни Венделін (Естонія): http://www.tud.ttu.ee/materia....gkursus (матеріали російською).
Цікавим є планування курсу(практика):
Начальный курс программирования IDK1011
1 Понятие алгоритма, знакомство с системой Scratch - http://www.tud.ttu.ee/materia....1_v.htm
2 Программирование в Scratch: переменные, выражения, события - http://www.tud.ttu.ee/materia....2_v.htm
3 Программирование в Scratch: массивы (списки) - http://www.tud.ttu.ee/materia....3_v.htm
4 VB, простые программы
5 Алгоритмы и программы с разветвлением (расшифровка личного кода)
6 Таймер и циклы
7 Таймер и циклы (продолжение практикума 6)
8 Таймер и циклы (продолжение). Область применения переменных
9 Таймер и циклы. Область применения переменных (продолжение).
10 Программы с одномерными массивами.Студенты и оценки
11 Программы с одномерными массивами.Студенты и оценки (см. практ. 10)
12 Текстовые файлы. Объект ListBox.
13 Программы с одномерными массивами. Лотерея
15 Защита домашних работ (при необходимости)
16 Защита домашних работ (при необходимости)
До речі, це все вивчається в інституті !

Взагалі Скретч в Естонії дуже популярний - керівництво по Скретчу (рос.) - http://elrond.tud.ttu.ee/~vilip/Scratch/Vene_Juhend/Scr_juhend.html

Додано (09.04.2011, 18:32)
---------------------------------------------
Введение в Скретч (10 уроков, рус.) - http://younglinux.info/sites/default/files/scratch_lessons.pdf

Додано (09.04.2011, 19:04)
---------------------------------------------
Уроки Скретча (Лариса Полякова) - http://www.uroki-scratch.narod.ru/ - найкращий курс та веб-посібник

Ktara Дата: Сб, 09.04.2011, 20:27 | Повідомлення № 232
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (gromko)
Уроки Скретча (Лариса Полякова) - http://www.uroki-scratch.narod.ru/ - найкращий курс та веб-посібник

У меня показывает пустую страницу
Ktara Дата: Сб, 09.04.2011, 20:27 | Повідомлення № 233
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Видать точнее будет так http://www.uroki-scratch.narod.ru/p1aa1.html
gromko Дата: Пн, 11.04.2011, 17:36 | Повідомлення № 234
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (Ktara)
Видать точнее будет так http://www.uroki-scratch.narod.ru/p1aa1.html

Да, спасибо

Scratch Programming - http://www.jhigh.co.uk/ITIntro....me.html
CSC 221: Computer Programming I Spring 2010 - http://dave-reed.com/csc221.S10/
[Level 1] Programming: Scratch - http://nzacditt.org.nz/resource/level-1-programming-scratch
GaETC 2010: BYOL Sessions on Scratch and Robotics - http://www.nebomusic.net/computerhelp.html
Scratch Guide - http://www.scratchguide.com/scratch....mmunity
Scratch Exercises - http://niscomputers7.wordpress.com/tag/scratch/

dvaert Дата: Ср, 27.04.2011, 15:40 | Повідомлення № 235
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Помогите, пожалуйста!!!! Актуальность Скретч????
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 27.04.2011, 16:16 | Повідомлення № 236
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
А що у нас за проблема з актуальністю? Все ж очевидно.
У світовому масштабі - цілком актуальна і потрібна річ. На рівні української освіти актуальність, незважаючи на схвальні відгуки, наразі, близька до 0 :'(
Є перспективні напрацювання для варіативної частини, але ж це не для всіх...
Будемо сподіватись, що новий стандарт освіти щось змінить.

Приєднавшись до ентузіастів Скретчу, просуваючи його доступними засобами (наприклад, у позакласній роботі) зможете вплинути й на процес в цілому.

GarryPotter Дата: Ср, 27.04.2011, 21:18 | Повідомлення № 237
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Щодо актуальності Скретчу - дозволю собі цитувати Громка Г.Ю.:

"Завдання Скретчу, як нової мови програмування — змінити традиційне відношення до процесу програмування, перевівши його до розряду інструментів зрозумілих та доступних кожному, подібних до тих, якими є навичка письма чи множення. Скретч бере все краще від можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та систем створення програм для того щоб зробити процес програмування привабливішим і доступнішим для всіх тих, хто хоче навчитися програмуванню.
...

Так чому ж Скретч?
- Скретч робить складне зрозумілим, програмування з ним стає доступним кожному;
- Скретч не вимагає якогось визначеного "стартового" рівня знань та навичок учнів;
- Скретч розроблявся не як засіб "перемелювання чисел", а як засіб керування навчальним середовищем та об'єктами у ньому;
- Скретч надає можливість колективної роботи над проектом;
- Скретч дозволяє реалізувати більшість шкільних алгоритмів;
- Скретч є представником нової інформаційної технології та культури.
- Скретч допоможе вам опановувати навички ХХІ сторіччя, які будуть необхідні для для успішної самореалізації та майбутнього успіху:
- творче мислення;
- ясне спілкування;
- системний аналіз;
- використання технологій;
- ефективна взаємодія;
- проектування;
- постійне навчання.
....
Звичайно, більшість з вас не стануть професійними програмістами, так само як більшість не стане професійними письменниками чи вченими, але вивчення програмування є вигідним для кожного: це дозволить вам виразити себе більш повно і творчо, допоможе виробити логічне мислення, зрозуміти роботу нових технологій, з якими ви зустрінетесь у повсякденному житті."

Quote
На рівні української освіти актуальність, незважаючи на схвальні відгуки, наразі, близька до 0

А що для української освіти є актуальним? (окрім зарплати) - спочатку щось будуємо-будуємо (ту ж саму 12-річну профільну школу), 5 років розробляли програми, 9 років впроваджували, потім відмінили в один день. Тепер будемо впроваджувати інформатику з 2 класу - діти вже читати і писати розучились, а ми їм хай комп’ютерами пограються !
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 27.04.2011, 22:22 | Повідомлення № 238
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Можливо, із введенням нового стандарту освіти, Скретч займе достойне місце в українській школі.
e_petrova Дата: Чт, 28.04.2011, 06:49 | Повідомлення № 239
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Пилипчук_О_П,
Quote
із введенням нового стандарту освіти

Скретч и существующий стандарт для академического уровня вполне поддерживает. Практически все темы раздела "Алгоритмизация и программирование" инвариантной части можно дать в этой среде. Понятно, что самим преподавателям нужно переступить через порог стереотипа, что программирование только Паскаль, Си, ... Тем более, что опыт в этих средах уже наработан, учебники, задачники - тоже. А тут, в Скретче, столько всего "непонятного", нестандартного.

:p Потратьте немного времени, посидите, поразбирайтесь. Адаптируйте привычные задачки для Скретча. И порог неприятия будет пройден.

Лично для меня важны только некоторые из результатов:

1. часть детей серьезно заинтересовалась программированием
2. ни у кого из детей не возникло отрицательного отношения к среде Скретч и к самому уроку
3. дети самостоятельно придумывают свои проекты
4. с удовольствием программируют даже гуманитарии
5. у среды легко меняется язык интерфейса, что помогает сразу легко адаптироваться в среде любому ребенку. Например, у нас учатся дети, которые пришли из школ с разными языками преподавания: кому-то легче с украинским интерфейсом, кому-то с русским, кому-то с английским. Я уже не говорю о том факте, что к вам может прийти учиться ребенок из дальнего зарубежья.
6. домашние задания выполняются с удовольствием.

Пилипчук_О_П Дата: Чт, 28.04.2011, 16:10 | Повідомлення № 240
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (e_petrova)
И порог неприятия будет пройден.

Власне у мене порогу немає <_<
Вперше побачив Скретч на одному з наших обласних семінарів, зацікавився. Зараз одна учениця зробила роботу на конкурс.

А от обмежувати шкільні уявлення про програмування Скретчем, не добре. Тому й сподіваюсь, що за новими стандартами "планка" інваріантної інформатики сповзе донизу, трохи зміняться пріоритети від кнопконатискання до логічного мислення і настане "світле майбутнє".

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Програмуємо в Скретчі (Все про програмування в Скретчі)
Сторінка 16 з 27«1214151617182627»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.