 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Програмуємо в Скретчі
| |
ProgrammingTeacher |
Дата: Tu, 17.03.2009, 20:03 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Нещодавно на Форумі учителів інформатики зустрів інформацію про Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті). Скачав, встановив, спробував з учнями п'ятого та шостого класів. Перше враження - супер. Учні без проблем створюють власні програми, та ще й анімацією та звуком. Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. Тут жодних проблем - учні складають програми, як кубики Лего. Як на мене є дві проблеми з використанням Скретчу - відсутність затвердженої програми та підручника (хоча я бачив певні наробки на сайті). Може хтось використовува Скретч - давайте обговоримо його переваги і недоліки (а то я бачив лише переваги) Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Mo, 20.04.2009, 09:07 |
|
| |
Olga_2008 |
Дата: Tu, 17.03.2009, 20:16 | Повідомлення № 2 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
| Quote (ProgrammingTeacher) Скретч та Українську спільноту Скретчу (на ВікіОсвіті) а можна посилання? хочеться і самій подивитись та проаналізувати))
|
|
| |
GarryPotter |
Дата: Tu, 17.03.2009, 20:19 | Повідомлення № 3 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
| Про Скретч. Скретч - візуальне динамічне інтерпретованае середовище програмування. Найбільше схоже на Лого, але програму в Скретчі не пишуть, а складають (з кубиків команд). Пробували й ми (використовуємо і на цей час). Для 4 класу (для більшості дітей) - рано, слід знати систему координат, від'ємні числа, десяткові дроби. В 5-ому класі - можна (особливо в другому семестрі). Як на початки програмування - найкраще середовище, але з часом в класі 7-8 слід міняти на більш серйозніше (Сі чи Джава)
|
|
| |
Sopot |
Дата: Tu, 17.03.2009, 20:31 | Повідомлення № 4 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
| Quote (Olga_2008) а можна посилання? хочеться і самій подивитись та проаналізувати)) Цікаво, навіть тут інтересуються Скретчем! Якщо маєте бажання - Вам посилання Скачати Скретч Вам буде запропоновано реєстрацію - можете сміливо відмовитись від неї і перейти до скачування Скретчу (виберіть не зіп-архів) Про Скретч на Вікі (українською) Та сама спільнота Скретчу Особливо цікаві останні два посилання - викачайте посібник"Програмування з Рудим Котом" Команди Скретча описані тут
|
|
| |
DarkWolf |
Дата: Tu, 17.03.2009, 20:35 | Повідомлення № 5 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| Мені це дуже схоже на Лого, але прикольніше
|
|
| |
Olga_2008 |
Дата: Tu, 17.03.2009, 21:11 | Повідомлення № 6 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
| Quote (Sopot) Якщо маєте бажання - Вам посилання Дякую! перше враження чудове, головне--можна налаштувати на українську мову, і персонажі цікаві. у порівнянні з Черепашкою, яку нам давали в університеті (кілька годин, і то ледь розібралась)-- небо і земля. Тепер штудіюватиму Скретч "на досуге"
Відредаговано: Olga_2008 - Tu, 17.03.2009, 21:11 |
|
| |
Karl |
Дата: Tu, 17.03.2009, 23:25 | Повідомлення № 7 |
АнтиЛінукс
Повідомлень: 59
| А що вже цей Скретчь будуть вивчати в школі? Треба вчити Паскаль і Сі
|
|
| |
Extensa |
Дата: Tu, 17.03.2009, 23:33 | Повідомлення № 8 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| Quote (Karl) А що вже цей Скретчь будуть вивчати в школі? Треба вчити Паскаль і Сі Я не против изучения Си и Паскаля, но, думаю, начинать обучение информатике надо с более простого, Скретч и ЛогоМиры - отличный вводный курс для изучения начал программированию. Хочу внедрить Скретч в процесс обучения и в нашей школе, нонадо программму и учебник. А так - деткам очень нравится, все очень просто и доступно.
|
|
| |
Penicillin |
Дата: Tu, 17.03.2009, 23:43 | Повідомлення № 9 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| На этом форуме меня было обозвали "рекламным агентом Скретча", ан нет, оказывается кому-то Скретч тоже интересен. Почему Скретч? - Скретч делает сложное понятным, программирование с ним становится доступным каждому; - Скретч не предполагает какого-то определенного "стартового" уровня знаний та навычек учеников; - Скретч разрабатывался не как средство "перемалывания чисел", а как средство управления учебной средой и обьектов в ней; - Скретч допускает коллективную работу над проектом; - Скретч позволяет реализовать большинство школьных алгоритмов; - Скретч есть представителем новой информационной технологии.
|
|
| |
AAN |
Дата: We, 18.03.2009, 11:24 | Повідомлення № 10 |
Тут підглядає ...
Повідомлень: 166
| Может кого-нибудь заинтересует написать статью о Скретче? С удовольствием её опубликую. Очень заинтересовалась этой программкой, тем более на фоне того, что очень мало литературы по обучению в 5-6 классах. И приятно, что можно настроить украинский и русский варианты (кому как удобно).
|
|
| |
ScratchProvider |
Дата: We, 18.03.2009, 12:02 | Повідомлення № 11 |
Новий користувач
Повідомлень: 19
| Quote (AAN) Может кого-нибудь заинтересует написать статью о Скретче? С удовольствием её опубликую. Очень заинтересовалась этой программкой, тем более на фоне того, что очень мало литературы по обучению в 5-6 классах. И приятно, что можно настроить украинский и русский варианты (кому как удобно). Пишите, рассмотрим все Ваши предложения и пожелания. Некоторые матеиалы уже выложены на страницах Скретча та Украинского сообщества Скретча на ВикиОсвите (ссылки см. выше).
|
|
| |
Sopot |
Дата: We, 18.03.2009, 18:41 | Повідомлення № 12 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
| Трохи про свій досвід використання Скретчу. Оскільки мені приходиться працювати з учнями початкової та середньої ланки, то безумовно мене цікавить питання вивчення основ програмування з цими учнями. Свого часу ми теж "пробували" Бейсик, і ми те ж мали проблеми подібні до тих, які описані в заголовку цієї вітки. Далі ми перейшли на ЛогоМиры - сподобалось, хоча навчальних матеріалів на той час по Лого можна було знайти тільки російською. Плюс російськомовний інтерфейс - може це й смішно, але у нас більшість дітей практично не можуть користуватися російською. Потім були інші проблеми і ми благополучно перейшли на "Курс користувача", де про програмування ні слова. Потім ми віднайшли Скретч (ще в версії 1.2, з англомовним інтерфейсом). Спробували на гуртку - сподобалось. Потім з'явилась версія 1.3 с українським інтерфейсом (і ще з 39 іншими мовами). Це вже було просто чудово. За посібник використовували керівництво Євгенія Патаркіна, на основі якого розробили практичні роботи для п'ятикласників. Тепер у мене вже сумніви - може ми викладаємо інформатику неправильно, дуже багато часу виділяючи на вивчення офісних додатків? Як на мене програмування в 5 класі є не стільки програмуванням, а скоріше засобом розвитку логіки учнів та здатності їх мислити. Мабуть слід "витрусити пилюку" з недоречно забутих виконавців алгоритмів (як я жалкую за виконавцем Колобок, що був колись у нас на "Корветах")
|
|
| |
Varkan |
Дата: We, 18.03.2009, 19:02 | Повідомлення № 13 |
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
| Quote (ProgrammingTeacher) Свого часу ми пробували Бейсик - були проблеми з синтаксисом, замість SCREEN мали SCRIN, не PRINT, а PRIN і т.п. а вам не кажеться шо ця точність яка використовується у мовах програмування привчає учнів до елементарної уважності та дисципліні. І на мою думку чим більше ми піднесемо матеріалу на "тарілочці з голубим краєчком" тим більше будуть деградувати учні.
|
|
| |
Sopot |
Дата: We, 18.03.2009, 19:43 | Повідомлення № 14 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
| Quote (Varkan) а вам не кажеться шо ця точність яка використовується у мовах програмування привчає учнів до елементарної уважності та дисципліні. І на мою думку чим більше ми піднесемо матеріалу на "тарілочці з голубим краєчком" тим більше будуть деградувати учні. Оскільки я на форумі, то дозволю собі відповісти на цей пост. Так як ми практично всі маємо педагогічну освіту, то давайте пригадаємо психологію, але не тільки Виготського і Ельконіна, а Піаже. Свого часу він детально описав періодизацію розумового розвитку дитини - до 10-12 років в дитини дуже слабо розвинуті навички абстрактного мислення (саме тому до 7 класу маємо математику, а далі алгебру, геометрі, фізику). Свого часу Пейперт займався цією проблемою і в результаті появилось Лого (проти якого ніхто не виступає). Алан Кей (який створив практично все в комп'ютерній індустрії (у команді з іншими) - мишку, ноутбук, графічний інтерфейс, і т.п.) пропагує мову програмування Сквік (віртуальну машину Сквіка використовує Скретч), він же (Кей) говорить, що найпоширенішою помилкою у вивченні програмування в школі є бездумне перенесення форм і засобів, розроблених для дорослих людей, в дитячий світ. Діти, пише він, це людська особина, яка корінним чином відрізняється від дорослого - своїм світосприйманням, способом мислення і т.п. Саме тому Мітчел Рєзнік і його група створили Скретч. Скретч в їх інтерпретації не стільки середовище програмування у тому сенсі, який його розуміє більшість дорослих, а середовище для творчості, можливості самореалізації. Концепція Скретча - довести, що програмуваня, це не тільки просто, а й цікаво. Ніхто не говорить, що Скретч учні будуть використовувати у дорослому житті - ми говоримо про формування підвалин алгоритмічного стилю мислення (А.Єршов).
|
|
| |
dpi |
Дата: We, 18.03.2009, 20:36 | Повідомлення № 15 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (Sopot) Мабуть слід "витрусити пилюку" з недоречно забутих виконавців алгоритмів (як я жалкую за виконавцем Колобок, що був колись у нас на "Корветах") Используйте Исполнители Полякова. Все описание большого размера, смотрите начало.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |