Ср, 07.12.2016, 16:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Навчальні програми з інформатики для 5-7 класів
Навчальні програми з інформатики для 5-7 класів
swetikccc Дата: Чт, 28.03.2013, 21:49 | Повідомлення № 31
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 247
Чудова гра знайди 10 відмінностей ;)

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класіПідготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютеромОб’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктівРобочий стіл. Меню, їх призначення. Види меню.Поняття про програму. Запуск програми на виконанняВікно програми, основні об‘єкти вікна. Завершення роботи з програмоюОперації над вікнамиПоняття про файл і каталог (папку), їх імена. Перегляд списків імен файлів і папок
Практична робота 1. Робота з вікнами та їх об’єктамиПрактична робота 2. Робота з клавіатурним тренажером

Техніка безпеки під час роботи на ком­п’ютері. Правила поведінки в ком­п’ю­терному класі. Допомога при ура­женні електричним струмом. Санітарні норми роботи на комп’ютері. Комплекс вправ для очей. Базовий склад комп’ю­тера. Підготовка комп'ютера до роботи. Основні дії мишею. Завантаження про­г­­рами і завершення роботи з нею. За­вер­­шення роботи з комп’ютером. 
Алфавітно-цифрові клавіші. Клавіа­тур­ний тренажер. Поняття про «слі­пий» метод друку. 
Основні поняття операційної сис­теми. Файли. Файлова система. Папки. Імена зовнішніх запам’ято­вую­чих пристроїв. Шлях до файлу (адреса). 
Робочий стіл. Основні об’єк­ти робо­чого стола. Значки. Ярлики. 
Вікно папки. Кноп­ки керування вік­ном. Контекстне меню. Створення пап­ки. Створення ярлика.  [color=#666666][/color]
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 28.03.2013, 22:52 | Повідомлення № 32
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Цитата (swetikccc)
Чудова гра знайди 10 відмінностей


"Народна" програма. "Техніка безпеки під час роботи на ком­п’ютері." - на 1-му(!) уроці. Безпечна робота на комп’ютерах з першого уроку!
Програма МОН.  "Правила поведінки і безпеки життєдіяльності..." - на 7-му(?) уроці. Перші шість уроків без комп’ютерів "бла-бла-бла" про одну теорію "Інформація - повідомлення - інформаційні процеси". Якраз для дітей 5-го класу.
Как говорят в Одессе - две большие разницы!!!


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Чт, 28.03.2013, 23:02
swetikccc Дата: Чт, 28.03.2013, 23:38 | Повідомлення № 33
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 247
Цитата (Вчитель-з-Києва)
Перші шість уроків без комп’ютерів "бла-бла-бла" про одну теорію
На них вчать
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять), виведення даних (монітор, принтер), їх призначенняВиди сучасних персональних комп’ютерів (ста­ціонарні, портативні, планшети, комунікатори)

Так що відмінність тільки в тому де знаходиться техніка безпеки, в якому місці. ;) ;)

Подивіться в якому класі в Росії вчать елементарні поняття про інформацію
Ох і плакати в них чудові.

Информатика и ИКТ. Учебник для 5 класса.  Босова Л.Л.лава 1. Информация вокруг нас 7
А чому не так?
http://files.lbz.ru/pdf/cC0675-6.pdf
А то там і там одне кнопкодавство


Відредаговано: swetikccc - Чт, 28.03.2013, 23:39
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 18.06.2013, 10:26 | Повідомлення № 34
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Цитата (swetikccc)
А то там і там одне кнопкодавство

Кнопкодавство - "наше все", доки інформатика належить до технологічних дисциплін. Трохи згладити користувацьку парадигму у загальноосвітній школі допомогло б уведення варіативності, як це зроблено у "народній" програмі. Але їй поки що не дають грифу.

Цитата (swetikccc)
Чудова гра знайди 10 відмінностей

Порівнювати споріднені розділи з різних програм - нудна "гра". Само собою, що буде багато спільного. Програми слід порівнювати на більш високому рівні.

Додано (18.06.2013, 10:26)
---------------------------------------------
У Хмельницькій області пройшло два семінари з питань викладання інформатики у 5 класі:

http://info.hoippo.km.ua/main/291-semnar-vchitelv-nformatiki.html
http://info.hoippo.km.ua/main....ku.html

Серед опублікованих матеріалів - Методичний лист про вивчення інформатики у 2013-2014 навчальному році у школах Хмельницької області

ALEKS Дата: Ср, 11.02.2015, 13:02 | Повідомлення № 35
Прописаний назавжди
Повідомлень: 220
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/45790/
Про розвантаження навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Чергові зміни  програм. Коли і чим все це закінчиться? Чомусь нове не означає краще....
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 11.02.2015, 15:52 | Повідомлення № 36
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Є ідеї щодо покращення - включайтесь процес. Наприклад, коли тут на форумі обговорювалась "народна" програма для 5-9 класів, були дискусії щодо кожного розділу, висловлювались багато вчителів і демонстрували різні точки зору, от і програма вийшла непоганою. Тоді "офіційні кола" перед нею "гримнули дверима". Може зараз настав час "народної" програми?
Bandalak Дата: Вт, 03.03.2015, 19:50 | Повідомлення № 37
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4598
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Відкритий урок у 5-му класі
Paint

Розробив:
Томаш Олег Миколайович
вчитель Інформатики
Шишковецької ЗОШ
Сокирянського району
Чернівецької області
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 03.09.2015, 00:55 | Повідомлення № 38
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Останнім часом у програмах з різних предметів, зокрема й з інформатики, наполегливо просувають метод проектів. Доходить до того, що для цього виділяють окремий розділ, за який виставляються оцінки і т.п. На мою думку це суперечить загальновідомій декларації того, що "вибір форм та методів викладання є винятково прерогативою вчителя й не можуть регламентуватися ні адміністрацією навчального закладу, ні органами управління освітою".

А ви як вважаєте?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Навчальні програми з інформатики для 5-7 класів
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.