Th, 30.06.2022, 15:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Forum moderator: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика 5 клас (За яким підручником(посібником) вивчаєте цей курс?)
Інформатика 5 клас
Ковшун Дата: Su, 23.09.2007, 17:39 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
У нашій Любецькій загальноосвітній школі вивчення інформатики у 5 класі проводиться
за посібником Г.В.Пахомової "Інформатика. Вступ до програмування мовою ЛОГО. 5 клас".
Програмне забезпечення для підтримки цього курсу "ЛогоМиры2".

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - We, 04.06.2008, 01:39
NataliyG Дата: Su, 12.09.2010, 16:18 | Повідомлення № 61
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (swetikccc)
Порада, руки повинні бути тільки на вісу, не допускати щоб хоть частково зпиралися на парту.

Я взагалі цього не допіскаю. Бо використовую американську методику. Тобто в мене столи де клавіатура совається на уроках вивчення сліпого методу вона засунута, таким чином учні взагалі не бачать клавіатури і не можуть покласти руки на парти.
Але я повторюю питання який клас вивчає самостіно в дома сліпий метод набору? І хто займається додатково з тими які не мають в дома компютерів?
swetikccc Дата: Su, 12.09.2010, 17:55 | Повідомлення № 62
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (NataliyG)
Але я повторюю питання який клас вивчає самостіно в дома сліпий метод набору? І хто займається додатково з тими які не мають в дома компютерів?

1, 10 клас
2, Лаборант(просто присутній)
Методика друку розкажується напочатку і в ключові моменти, а так соло і вперед.
NataliyG Дата: Mo, 13.09.2010, 15:46 | Повідомлення № 63
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (swetikccc)
Методика друку розкажується напочатку і в ключові моменти, а так соло і вперед.

В який час вони працюють з програмою соло. (ті в кого нема компютера кожного дня). Вони не замучують лаборанта. А лаборант не має роботи наприклад друкувати?
І невже вони не бавляться замість соло?
swetikccc Дата: Mo, 13.09.2010, 16:56 | Повідомлення № 64
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (NataliyG)
В який час вони працюють з програмою соло. (ті в кого нема компютера кожного дня). Вони не замучують лаборанта. А лаборант не має роботи наприклад друкувати? І невже вони не бавляться замість соло?

Це ж уже 10 клас, процентів 80 мають компи, у половини інет.
Головна задача лаборанта бути присутнім.

А для 5 я б установив дитячу з іграшками, непам’ятаю назву, але якщо потрібно то пошукаю, правда це не так просто.
Можливо в когось є програма каталогізації дисків? Щоб прочитала перші два рівні і занесла в базу :)

Вчитель Дата: Su, 12.05.2013, 23:56 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
І ще одна нитка (гілка) форуму вмерла... Але ж це дуже погано, бо тематика невмируща - навчіть мене, старого пенька, не дивитись на клаву!
Головне - за методикою "заховай руки" (ставив над клавою коробки з-під чоботів з вирізаною  стінкою) - навчив мабуть сотню людей, а сам - не можу навчитися!!!

Додано (12.05.2013, 23:56)
---------------------------------------------
А гілка стане актуальною ще й тому, що не всі учителі захочуть працювати за підручниками, які централізовано й безальтернативно впроваджуватимуться у 5-у класі з 13-14 н.р. - а інших НЕ БУДЕ, бо НІЗЗЯ!

Відредаговано: Вчитель - Su, 12.05.2013, 23:50
Пилипчук_О_П Дата: Su, 12.05.2013, 23:57 | Повідомлення № 66
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Ця гілка занепала цілком закономірно: у 2008, коли вона розпочиналась, йшлося не про ті 5 класи, які актуальні зараз (за новим стандартом освіти і т.п.).
volevikt Дата: Mo, 13.05.2013, 20:27 | Повідомлення № 67
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Цитата (Вчитель)
А гілка стане актуальною ще й тому, що не всі учителі захочуть працювати за підручниками, які централізовано й безальтернативно впроваджуватимуться у 5-у класі з 13-14 н.р. - а інших НЕ БУДЕ, бо НІЗЗЯ!
Цікаво, як саме форум може змінити ситуацію з підручниками?
Що саме Ви мали на увазі?
Жозефіна Дата: Mo, 13.05.2013, 22:08 | Повідомлення № 68
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цього року гілка буде дуже актуальною.
volevikt Дата: Mo, 13.05.2013, 22:21 | Повідомлення № 69
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Хочеться в це вірити)))
Поки що чекаю на підручники. Навіть спитали, яких авторів підручники для 2 та 5 класу я хочу. )))
Будемо сподіватися на активне обговорення тем курсу інформатики 5 класу за новою програмою.
Вчитель-з-Києва Дата: Tu, 14.05.2013, 08:48 | Повідомлення № 70
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Цитата (volevikt)
Поки що чекаю на підручники.

Викликає сумнів, чи можна з неякісних ниток (нової програми) зв’язати якісні шкарпетки (підручники), до того ж однакових для всіх без винятку покрою, фасону, дизайну, розміру форми тощо. «Курчат по осені рахують» – побачимо, які підручники прийдуть до шкіл у новому навчальному році.
volevikt Дата: Tu, 14.05.2013, 10:30 | Повідомлення № 71
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Які б підручники в школу не надійшли, головне завдання вчителя - доступно пояснити матеріал учням. 
Не було, нема і не буде ідеального підручника, який би влаштовував усіх.
Якщо більшість учасників форуму вважає, що ця гілка дійсно буде корисною та актуальною, пропоную більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі, а не на критиці підручників (бо ці розмови вже нічого не змінять, слід працювати з тим, що матимемо).
Вчитель-з-Києва Дата: Tu, 14.05.2013, 12:00 | Повідомлення № 72
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Цитата (volevikt)
більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі


Які обставини потрібно врахувати при створенні методики викладання інформатики у 5-му класі:

1).  Пояснити і оцінити знання та навички за урок неможливо класичною методикою;

2).  При одному уроці на тиждень учні забувають, що було на попередньому;

3).  Учні (і вчителі!) читають підручник лише у крайньому випадку;

4).  Користування підручником на всіх етапах уроку зробити доступним і «вигідним»;

5).  Ввести "вигідне" попереднє ознайомлення вдома з новим матеріалом;

6).  Пояснювати лише ключові моменти, до іншого відправляти у підручник;

7). Ввести на кожному уроці оцінювання знань та навичок поточного уроку;

8). Вивчення нового матеріалу та оцінювання його засвоювання робити на ОДНОМУ уроці;

Що не так? Що ще?

Пропоную виявити і описати всі особливості уроку інформатики у 5-му класі, потім легше буде сформувати найбільш ефективну методику.


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Tu, 14.05.2013, 16:37
Ktara Дата: Tu, 14.05.2013, 12:55 | Повідомлення № 73
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
Нагороди: 38
Рейтинг: 391
Цитата (volevikt)
Які б підручники в школу не надійшли, головне завдання вчителя - доступно пояснити матеріал учням.  Не було, нема і не буде ідеального підручника, який би влаштовував усіх.
Якщо більшість учасників форуму вважає, що ця гілка дійсно буде корисною та актуальною, пропоную більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі, а не на критиці підручників (бо ці розмови вже нічого не змінять, слід працювати з тим, що матимемо).
Лена, абсолютно с тобой согласна. Поэтому в этой ветке ведем разговор только про методику в 5-м классе, ну или я открою новую тему а эту отправлю в архив. Но все сообщения, касательно того, какие у нас плохие учебники предлагаю прекратить. Я вообще уже много лет работаю без учебников - привыкла :)
swetikccc Дата: Tu, 14.05.2013, 13:35 | Повідомлення № 74
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Вчитель-з-Києва)
5).  Ввести "вигідне" попереднє ознайомлення вдома з новим матеріалом;
і
Цитата (Вчитель-з-Києва)
8). Мабуть краще відмовитись від «задано додому», а все робити на уроці;
Як поєднати, якщо одне суперечить іншому ;)
Цитата (Вчитель-з-Києва)
2).  При одному уроці на тиждень учні забувають, що було на попередньому;
Ви опираєтеся тупо на старі методи
Робіть уроки дослідження і якщо ти вже щось зробив сам, то навряд забудеш

Додано (14.05.2013, 13:35)
---------------------------------------------
Головне(моє бачення), привчити дітей до діалогу з Учителем.
І як недивно, перша тема при вірному підході, буде сприяти.
Живий діалог найкращий метод, заставити дітей мислити.
Постановка , правильна постановка питань ось що дозаолить дітям прихзодити до правильних висновків.

NataliyG Дата: Tu, 21.05.2013, 10:46 | Повідомлення № 75
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (Ktara)
Я вообще уже много лет работаю без учебников - привыкла :)
Зважаючи на швидкий і неперервний темп розвитку інформаційних технологій думаю підручник (паперовий) з інформатики гроші на вітер.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика 5 клас (За яким підручником(посібником) вивчаєте цей курс?)
Search:


© Форум інформатиків України, 2007-2022.