 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Інформатика 5 клас
| |
Ковшун |
Дата: Su, 23.09.2007, 17:39 | Повідомлення № 1 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| У нашій Любецькій загальноосвітній школі вивчення інформатики у 5 класі проводиться за посібником Г.В.Пахомової "Інформатика. Вступ до програмування мовою ЛОГО. 5 клас". Програмне забезпечення для підтримки цього курсу "ЛогоМиры2". Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - We, 04.06.2008, 01:39 |
|
| |
NataliyG |
Дата: Su, 12.09.2010, 16:18 | Повідомлення № 61 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (swetikccc) Порада, руки повинні бути тільки на вісу, не допускати щоб хоть частково зпиралися на парту. Я взагалі цього не допіскаю. Бо використовую американську методику. Тобто в мене столи де клавіатура совається на уроках вивчення сліпого методу вона засунута, таким чином учні взагалі не бачать клавіатури і не можуть покласти руки на парти. Але я повторюю питання який клас вивчає самостіно в дома сліпий метод набору? І хто займається додатково з тими які не мають в дома компютерів?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Su, 12.09.2010, 17:55 | Повідомлення № 62 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (NataliyG) Але я повторюю питання який клас вивчає самостіно в дома сліпий метод набору? І хто займається додатково з тими які не мають в дома компютерів? 1, 10 клас 2, Лаборант(просто присутній) Методика друку розкажується напочатку і в ключові моменти, а так соло і вперед.
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Mo, 13.09.2010, 15:46 | Повідомлення № 63 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (swetikccc) Методика друку розкажується напочатку і в ключові моменти, а так соло і вперед. В який час вони працюють з програмою соло. (ті в кого нема компютера кожного дня). Вони не замучують лаборанта. А лаборант не має роботи наприклад друкувати? І невже вони не бавляться замість соло?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Mo, 13.09.2010, 16:56 | Повідомлення № 64 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (NataliyG) В який час вони працюють з програмою соло. (ті в кого нема компютера кожного дня). Вони не замучують лаборанта. А лаборант не має роботи наприклад друкувати? І невже вони не бавляться замість соло? Це ж уже 10 клас, процентів 80 мають компи, у половини інет. Головна задача лаборанта бути присутнім. А для 5 я б установив дитячу з іграшками, непам’ятаю назву, але якщо потрібно то пошукаю, правда це не так просто. Можливо в когось є програма каталогізації дисків? Щоб прочитала перші два рівні і занесла в базу 
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Su, 12.05.2013, 23:56 | Повідомлення № 65 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| І ще одна нитка (гілка) форуму вмерла... Але ж це дуже погано, бо тематика невмируща - навчіть мене, старого пенька, не дивитись на клаву! Головне - за методикою "заховай руки" (ставив над клавою коробки з-під чоботів з вирізаною стінкою) - навчив мабуть сотню людей, а сам - не можу навчитися!!!Додано (12.05.2013, 23:56) --------------------------------------------- А гілка стане актуальною ще й тому, що не всі учителі захочуть працювати за підручниками, які централізовано й безальтернативно впроваджуватимуться у 5-у класі з 13-14 н.р. - а інших НЕ БУДЕ, бо НІЗЗЯ!
Відредаговано: Вчитель - Su, 12.05.2013, 23:50 |
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Su, 12.05.2013, 23:57 | Повідомлення № 66 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Ця гілка занепала цілком закономірно: у 2008, коли вона розпочиналась, йшлося не про ті 5 класи, які актуальні зараз (за новим стандартом освіти і т.п.).
|
|
| |
volevikt |
Дата: Mo, 13.05.2013, 20:27 | Повідомлення № 67 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Цитата (Вчитель) А гілка стане актуальною ще й тому, що не всі учителі захочуть працювати за підручниками, які централізовано й безальтернативно впроваджуватимуться у 5-у класі з 13-14 н.р. - а інших НЕ БУДЕ, бо НІЗЗЯ! Цікаво, як саме форум може змінити ситуацію з підручниками? Що саме Ви мали на увазі?
|
|
| |
Жозефіна |
Дата: Mo, 13.05.2013, 22:08 | Повідомлення № 68 |
Часто заходить...
Повідомлень: 90
| Цього року гілка буде дуже актуальною.
|
|
| |
volevikt |
Дата: Mo, 13.05.2013, 22:21 | Повідомлення № 69 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Хочеться в це вірити))) Поки що чекаю на підручники. Навіть спитали, яких авторів підручники для 2 та 5 класу я хочу. ))) Будемо сподіватися на активне обговорення тем курсу інформатики 5 класу за новою програмою.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Tu, 14.05.2013, 08:48 | Повідомлення № 70 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Цитата (volevikt) Поки що чекаю на підручники. Викликає сумнів, чи можна з неякісних ниток (нової програми) зв’язати якісні шкарпетки (підручники), до того ж однакових для всіх без винятку покрою, фасону, дизайну, розміру форми тощо. «Курчат по осені рахують» – побачимо, які підручники прийдуть до шкіл у новому навчальному році.
|
|
| |
volevikt |
Дата: Tu, 14.05.2013, 10:30 | Повідомлення № 71 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Які б підручники в школу не надійшли, головне завдання вчителя - доступно пояснити матеріал учням. Не було, нема і не буде ідеального підручника, який би влаштовував усіх. Якщо більшість учасників форуму вважає, що ця гілка дійсно буде корисною та актуальною, пропоную більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі, а не на критиці підручників (бо ці розмови вже нічого не змінять, слід працювати з тим, що матимемо).
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Tu, 14.05.2013, 12:00 | Повідомлення № 72 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Цитата (volevikt) більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі
Які обставини потрібно врахувати при створенні методики викладання інформатики у 5-му класі:
1). Пояснити і оцінити знання та навички за урок неможливо класичною методикою;
2). При одному уроці на тиждень учні забувають, що було на попередньому;
3). Учні (і вчителі!) читають підручник лише у крайньому випадку;
4). Користування підручником на всіх етапах уроку зробити доступним і «вигідним»;
5). Ввести "вигідне" попереднє ознайомлення вдома з новим матеріалом;
6). Пояснювати лише ключові моменти, до іншого відправляти у підручник;
7). Ввести на кожному уроці оцінювання знань та навичок поточного уроку;
8). Вивчення нового матеріалу та оцінювання його засвоювання робити на ОДНОМУ уроці;
Що не так? Що ще?
Пропоную виявити і описати всі особливості уроку інформатики у 5-му класі, потім легше буде сформувати найбільш ефективну методику.
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Tu, 14.05.2013, 16:37 |
|
| |
Ktara |
Дата: Tu, 14.05.2013, 12:55 | Повідомлення № 73 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| Цитата (volevikt) Які б підручники в школу не надійшли, головне завдання вчителя - доступно пояснити матеріал учням. Не було, нема і не буде ідеального підручника, який би влаштовував усіх. Якщо більшість учасників форуму вважає, що ця гілка дійсно буде корисною та актуальною, пропоную більше зупинятися на методиці викладання інформатики у 5 класі, а не на критиці підручників (бо ці розмови вже нічого не змінять, слід працювати з тим, що матимемо). Лена, абсолютно с тобой согласна. Поэтому в этой ветке ведем разговор только про методику в 5-м классе, ну или я открою новую тему а эту отправлю в архив. Но все сообщения, касательно того, какие у нас плохие учебники предлагаю прекратить. Я вообще уже много лет работаю без учебников - привыкла :)
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Tu, 14.05.2013, 13:35 | Повідомлення № 74 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата (Вчитель-з-Києва) 5). Ввести "вигідне" попереднє ознайомлення вдома з новим матеріалом; іЦитата (Вчитель-з-Києва) 8). Мабуть краще відмовитись від «задано додому», а все робити на уроці; Як поєднати, якщо одне суперечить іншому Цитата (Вчитель-з-Києва) 2). При одному уроці на тиждень учні забувають, що було на попередньому; Ви опираєтеся тупо на старі методи Робіть уроки дослідження і якщо ти вже щось зробив сам, то навряд забудешДодано (14.05.2013, 13:35) --------------------------------------------- Головне(моє бачення), привчити дітей до діалогу з Учителем. І як недивно, перша тема при вірному підході, буде сприяти. Живий діалог найкращий метод, заставити дітей мислити. Постановка , правильна постановка питань ось що дозаолить дітям прихзодити до правильних висновків.
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Tu, 21.05.2013, 10:46 | Повідомлення № 75 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Цитата (Ktara) Я вообще уже много лет работаю без учебников - привыкла :) Зважаючи на швидкий і неперервний темп розвитку інформаційних технологій думаю підручник (паперовий) з інформатики гроші на вітер.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |