Ср, 21.11.2018, 18:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика. 7 клас. (Обговорення методичних аспектів викладання інформ. в 7 класі)
Інформатика. 7 клас.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 08.03.2017, 16:21 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3685
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
[admin]Шановні форумчани!
В даній темі пропоную спілкуватись про викладання інформатики в 7 класі.
Короткий зміст розділів:
1. Електронна пошта.
2. Розгалужені та циклічні алгоритми.
3. Табличний процесор.
4. Проектна робота.[/admin]
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 16:21 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 34
Шановне панство. Яку функцію і як використати в Excel  для знаходження: Обчисліть середній бал спортсмена, виключивши найвищу і найнижчу оцінки суддів.
Інформатика-7 Ривкінд, ст.125 Завд.6


Відредаговано: grebenchukov - Пн, 06.03.2017, 22:08
swetikccc Дата: Ср, 08.03.2017, 16:21 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4125
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Тільки свій діапазон
=TRIMMEAN(B3:B13;2/COUNT(B3:B13))
УРЕЗСРЕДНЕЕ() російською
Відкидаємо процент екстремумів
4/COUNT(B3:B13) так по 2 відкинемо


Відредаговано: swetikccc - Вт, 07.03.2017, 00:01
gromko Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 4
Лінуксоїд
Повідомлень: 3190
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Тільки свій діапазон
=TRIMMEAN(B3:B13;2/COUNT(B3:B13))
УРЕЗСРЕДНЕЕ() російською
Відкидаємо процент екстремумів
4/COUNT(B3:B13) так по 2 відкинемо

І як дитина у 7 класі це осягне? Навіть вчителі такого не можуть збагнути.
fox11 Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 5
Прописаний назавжди
Повідомлень: 300
Нагороди: 3
Рейтинг: 61
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Функции не сложные, а сама формула (задача), может и не для 7 класса. Проверю на следующем уроке.
Скорее всего сделаю так
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/9
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4249
Нагороди: 38
Рейтинг: 381
Цитата fox11 ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/9

Так буде недобре, бо з'являється "магічне" число. Якщо вже використано 3 функції, то чому не використати четверту?
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)

А ще краще - дати діапазону назву (наприклад, ДАНІ):
=(SUM(ДАНІ)-MIN(ДАНІ)-MAX(ДАНІ))/(COUNT(ДАНІ)-2)
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 7
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 34
у 7 класі мова про функції СЕРЕДНЄ, СУМА, МІНІМУМ, МАКСИМУМ. І все.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3685
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Не думаю, що якщо в підручнику мова йде про вищезгадані функції, то вчитель на уроці повинен обмежуватись виключно ними. Я, наприклад, при вивченні даної теми, даю завдання серед певного діапазону клітинок, в які введені числа, знайти скільки разів повторюється певне число (функція СЧЕТЕСЛИ).
А варіант, що запропонував пан swetikccc, складним не здається:
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4249
Нагороди: 38
Рейтинг: 381
Цитата grebenchukov ()
у 7 класі мова про функції СЕРЕДНЄ, СУМА, МІНІМУМ, МАКСИМУМ. І все.

Тоді цілком логічно обмежитись задачами саме на ці функції.
Задача
Цитата grebenchukov ()
Обчисліть середній бал спортсмена, виключивши найвищу і найнижчу оцінки суддів.

очевидно виходить за межі цих функцій.
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 16:26 | Повідомлення № 10
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 34
Задачу яку я написав взяв з підручника Ривкінд 7, ст.125, завдання 6
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 17:46 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4249
Нагороди: 38
Рейтинг: 381
Цитата grebenchukov ()
Задачу яку я написав взяв з підручника Ривкінд 7, ст.125, завдання 6

Помилки в підручниках трапляються. Звичайно, в даному випадку це може бути й не помилкою, а, наприклад, задачею підвищеної складності, яка передбачає елементи дослідження (з подачі вчителя учень знаходить опис функції COUNT і т.п.).
swetikccc Дата: Ср, 08.03.2017, 18:57 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4125
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Запропонуйте дітям рішити задачу без компа, обговорвть з ними це рішення, а потім покажіть як перекласти це на мову компа.
І задача покажеться надзвичайно легкою. І функції дітки запам'ятають і зрозуміють.
А головне розкажіть чому при оцінюванні виключається максимальна і мінімальна оцінка.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 08.03.2017, 19:16
skif Дата: Вт, 13.11.2018, 15:59 | Повідомлення № 13
Прописаний назавжди
Повідомлень: 429
Нагороди: 3
Рейтинг: 54
Колеги, по чому викладаєте інформатику у 7 класі - тема "Алгоритми та програми". Матеріал підручника 2015 року вже застарів. Дякую
fox11 Дата: Вт, 13.11.2018, 17:50 | Повідомлення № 14
Прописаний назавжди
Повідомлень: 300
Нагороди: 3
Рейтинг: 61
КуМир

Відредаговано: fox11 - Вт, 13.11.2018, 17:51
Bandalak Дата: Вт, 13.11.2018, 23:30 | Повідомлення № 15
Лідер форуму
Повідомлень: 6024
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
PascalABC
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика. 7 клас. (Обговорення методичних аспектів викладання інформ. в 7 класі)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.