Нд, 24.06.2018, 13:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика. 7 клас. (Обговорення методичних аспектів викладання інформ. в 7 класі)
Інформатика. 7 клас.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 08.03.2017, 17:21 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
[admin]Шановні форумчани!
В даній темі пропоную спілкуватись про викладання інформатики в 7 класі.
Короткий зміст розділів:
1. Електронна пошта.
2. Розгалужені та циклічні алгоритми.
3. Табличний процесор.
4. Проектна робота.[/admin]
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 17:21 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 263
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Шановне панство. Яку функцію і як використати в Excel  для знаходження: Обчисліть середній бал спортсмена, виключивши найвищу і найнижчу оцінки суддів.
Інформатика-7 Ривкінд, ст.125 Завд.6


Відредаговано: grebenchukov - Пн, 06.03.2017, 23:08
swetikccc Дата: Ср, 08.03.2017, 17:21 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4098
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Тільки свій діапазон
=TRIMMEAN(B3:B13;2/COUNT(B3:B13))
УРЕЗСРЕДНЕЕ() російською
Відкидаємо процент екстремумів
4/COUNT(B3:B13) так по 2 відкинемо


Відредаговано: swetikccc - Вт, 07.03.2017, 01:01
gromko Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 4
Лінуксоїд
Повідомлень: 3149
Нагороди: 31
Рейтинг: 379
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Тільки свій діапазон
=TRIMMEAN(B3:B13;2/COUNT(B3:B13))
УРЕЗСРЕДНЕЕ() російською
Відкидаємо процент екстремумів
4/COUNT(B3:B13) так по 2 відкинемо

І як дитина у 7 класі це осягне? Навіть вчителі такого не можуть збагнути.
fox11 Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 5
Прописаний назавжди
Повідомлень: 273
Нагороди: 3
Рейтинг: 56
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Функции не сложные, а сама формула (задача), может и не для 7 класса. Проверю на следующем уроке.
Скорее всего сделаю так
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/9
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4163
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата fox11 ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/9

Так буде недобре, бо з'являється "магічне" число. Якщо вже використано 3 функції, то чому не використати четверту?
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)

А ще краще - дати діапазону назву (наприклад, ДАНІ):
=(SUM(ДАНІ)-MIN(ДАНІ)-MAX(ДАНІ))/(COUNT(ДАНІ)-2)
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 7
Прописаний назавжди
Повідомлень: 263
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
у 7 класі мова про функції СЕРЕДНЄ, СУМА, МІНІМУМ, МАКСИМУМ. І все.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Не думаю, що якщо в підручнику мова йде про вищезгадані функції, то вчитель на уроці повинен обмежуватись виключно ними. Я, наприклад, при вивченні даної теми, даю завдання серед певного діапазону клітинок, в які введені числа, знайти скільки разів повторюється певне число (функція СЧЕТЕСЛИ).
А варіант, що запропонував пан swetikccc, складним не здається:
Цитата swetikccc ()
=(SUM(B3:B13)-MIN(B3:B13)-MAX(B3:B13))/(COUNT(B3:B13)-2)
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 17:22 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4163
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата grebenchukov ()
у 7 класі мова про функції СЕРЕДНЄ, СУМА, МІНІМУМ, МАКСИМУМ. І все.

Тоді цілком логічно обмежитись задачами саме на ці функції.
Задача
Цитата grebenchukov ()
Обчисліть середній бал спортсмена, виключивши найвищу і найнижчу оцінки суддів.

очевидно виходить за межі цих функцій.
grebenchukov Дата: Ср, 08.03.2017, 17:26 | Повідомлення № 10
Прописаний назавжди
Повідомлень: 263
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Задачу яку я написав взяв з підручника Ривкінд 7, ст.125, завдання 6
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 18:46 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4163
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата grebenchukov ()
Задачу яку я написав взяв з підручника Ривкінд 7, ст.125, завдання 6

Помилки в підручниках трапляються. Звичайно, в даному випадку це може бути й не помилкою, а, наприклад, задачею підвищеної складності, яка передбачає елементи дослідження (з подачі вчителя учень знаходить опис функції COUNT і т.п.).
swetikccc Дата: Ср, 08.03.2017, 19:57 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4098
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Запропонуйте дітям рішити задачу без компа, обговорвть з ними це рішення, а потім покажіть як перекласти це на мову компа.
І задача покажеться надзвичайно легкою. І функції дітки запам'ятають і зрозуміють.
А головне розкажіть чому при оцінюванні виключається максимальна і мінімальна оцінка.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 08.03.2017, 20:16
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Інформатика. 7 клас. (Обговорення методичних аспектів викладання інформ. в 7 класі)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.