 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Питання, проблеми, вирішення.
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 05.12.2016, 11:05 | Повідомлення № 106 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| ЦитатаBandalak (  ) Вважаю, що ООП для школи - це занадто круто! Краще б зосередилися на консольному програмуванні. А візуальне програмування розглядати на рівні ознайомлення без заглиблення в ООП.Але вже є як є, так і мусимо подавати Маємо те що маємо. C# навіть в консолі потрібно зразу трохи згадати ООП.
|
|
| |
fox11 |
Дата: Пн, 05.12.2016, 16:16 | Повідомлення № 107 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 404
| Какая мотивация изучать Шарп? СИ и проще и практичнее.
Відредаговано: fox11 - Пн, 05.12.2016, 16:16 |
|
| |
mul44 |
Дата: Пн, 05.12.2016, 17:13 | Повідомлення № 108 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| http://stolyarov.info/books/programming_intro/vol1
вот тут неплохая книга для самообразования, и начинает человек с паскаля, а продолжит в С, и лишь потом к С++ перейдет, нет повода не доверять ему
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пн, 05.12.2016, 17:21 | Повідомлення № 109 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитатаswetikccc (  ) Створювати клас не будемо, можливо в 9 по програмі буде. Не буде. Там масиви у візуальному середовищі.
Цитатаswetikccc (  ) Ви що навіть поняття об'єкта на будете давати з його методами, властивостями, подіям? Це дано: - в 5 класі: "Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів" у темі "Основи роботи з комп’ютером"; - в 6 класі: "Об’єкти та події" у темі "Алгоритми та їх виконавці"; - у 8 класі: "Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування".
Цитатаswetikccc (  ) 1 Яка дезінформація? Як на мене, ООП починається зі створення класу. Якщо ж ми даємо учням готові об'єкти (наприклад, елементи керування), то учні займаються не ООП. Навіть якщо тема у програмі називається "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування". Клас форми при цьому, звичайно, створюється, але ж це робить комп'ютер і учні не звертають особливої уваги на структуру опису, успадкування, інкапсуляцію тощо. На першому плані - події та їх обробка, тобто подійноорієнтоване програмування.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 05.12.2016, 17:21 | Повідомлення № 110 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитатаmul44 (  ) вот тут неплохая книга для самообразования, и начинает человек с паскаля, а продолжит в С, и лишь потом к С++ перейдет, нет повода не доверять ему Дійсно найкраще з Паскаля а потім С++ в межах Си, а потім уже С++, Я уже перевірив це з дітьми, правда до С++ не добралися, а от С++ в межах Си чудово йшло, але програма є програма от і вибрав Шарп все ж простіше С++.
|
|
| |
skif |
Дата: Пн, 05.12.2016, 22:15 | Повідомлення № 111 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| я особисто вивчав тільки pascal, delphi-lazarus, трохи vba. Зі світом C знайомився в університеті 4-5 років тому на кількох лабах))) бачу, більшість за візуальне програмування. Підбір дітей треба хороший, а у мене 8 клас - 50 на 50. Як тільки "зліземо" з форм і кнопочок, частина класу так там і залишиться. Згідний з Bandalak, цілком було б достатньо консолі, ОПП на факультативах, гуртках. Ну, але також будемо вивчати Lazarus - підручник є і приклад колег)
Відредаговано: skif - Пн, 05.12.2016, 22:18 |
|
| |
Bandalak |
Дата: Пн, 05.12.2016, 22:22 | Повідомлення № 112 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Цитатаskif (  ) 8 клас - 50 на 50. У мене 3х40. Де 40 не знають табличку множення, а 3 - призери олімпіад.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 05.12.2016, 22:25 | Повідомлення № 113 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Більшість за консоль, але буде виконувати програму де візуальне.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 05.12.2016, 22:29 | Повідомлення № 114 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитатаskif (  ) ОПП на факультативах, гуртках В школі непотрібне, навіть на гуртках.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Пн, 05.12.2016, 22:44 | Повідомлення № 115 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Підтримую!
|
|
| |
skif |
Дата: Пн, 06.03.2017, 17:30 | Повідомлення № 116 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| я сьогодні у ступорі. Проект 6.2.1 (https://drive.google.com/drive/folders/0B4UFnhD6Y5P8Y1V5aXZ5UWpYOFk) з розділу 6. де запрограмовано зміну написів на формі після запуску (події onCreat не має); як тут обчислюється значення змінної s (після зміни формули яка є в обробнику клік, обчислення все рівно іде по іншій формулі)?
Відредаговано: skif - Пн, 06.03.2017, 17:33 |
|
| |
volodschool2 |
Дата: Пн, 06.03.2017, 18:49 | Повідомлення № 117 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1613
| Цитата skif (  ) як тут обчислюється значення змінної s t := s/v1+v2; t := s/(v1+v2);
|
|
| |
skif |
Дата: Вт, 07.03.2017, 01:12 | Повідомлення № 118 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| Цитата volodschool2 (  ) t := s/(v1+v2); формули ми то знаємо. У лазарусі хоч поставте s:=0 - в edit4 все рівно виводить не зрозуміло що. Те що я вводжу в редакторі коду, чомусь не замінює код в pas файлі, а виконує початковий код. Те саме з описом (lfm) - у властивостях пишу одне, але при запуску програми властивості залишаються початкові з файлу. поясніть хтось ситуацію
Відредаговано: skif - Вт, 07.03.2017, 01:42 |
|
| |
volodschool2 |
Дата: Вт, 07.03.2017, 10:07 | Повідомлення № 119 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1613
| Цитата skif (  ) Те що я вводжу в редакторі коду, чомусь не замінює код в pas файлі, а виконує початковий код. Те саме з описом (lfm) - у властивостях пишу одне, але при запуску програми властивості залишаються початкові з файлу. Спробував папку з проектом перенести в інше місце і там він вже не відкривається, не може знайти unit1.pas. В файлі lps треба змінити посилання на файл 6.2.2\unit1.pas . Треба написати просто 'unit1.pas', бо використовувався код зовсім іншого проекту.
Відредаговано: volodschool2 - Вт, 07.03.2017, 11:05 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |