Чт, 21.09.2017, 13:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 8«12678
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Питання, проблеми, вирішення.
swetikccc Дата: Пн, 05.12.2016, 12:05 | Повідомлення № 106
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3858
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
ЦитатаBandalak ()
Вважаю, що ООП для школи - це занадто круто! Краще б зосередилися на консольному програмуванні. А візуальне програмування розглядати на рівні ознайомлення без заглиблення в ООП.Але вже є як є, так і мусимо подавати
Маємо те що маємо. C# навіть в консолі потрібно  зразу трохи згадати ООП.
fox11 Дата: Пн, 05.12.2016, 17:16 | Повідомлення № 107
Тут живе...
Повідомлень: 163
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Какая мотивация изучать Шарп? СИ и проще и практичнее.

Відредаговано: fox11 - Пн, 05.12.2016, 17:16
mul44 Дата: Пн, 05.12.2016, 18:13 | Повідомлення № 108
Наполегливий учасник
Повідомлень: 915
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
http://stolyarov.info/books/programming_intro/vol1

вот тут неплохая книга для самообразования, и начинает человек с паскаля, а продолжит в С, и лишь потом к С++ перейдет, нет повода не доверять ему
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 05.12.2016, 18:21 | Повідомлення № 109
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3774
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитатаswetikccc ()
Створювати клас не будемо, можливо в 9 по програмі буде.

Не буде. Там масиви у візуальному середовищі.
Цитатаswetikccc ()
Ви що навіть поняття об'єкта на будете давати з його методами, властивостями, подіям?

Це дано:
- в 5 класі: "Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів" у темі "Основи роботи з комп’ютером";
- в 6 класі: "Об’єкти та події" у темі "Алгоритми та їх виконавці";
- у 8 класі: "Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування".

Цитатаswetikccc ()
1 Яка дезінформація?

Як на мене, ООП починається зі створення класу. Якщо ж ми даємо учням готові об'єкти (наприклад, елементи керування), то учні займаються не ООП. Навіть якщо тема у програмі називається "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування". Клас форми при цьому, звичайно, створюється, але ж це робить комп'ютер і учні не звертають особливої уваги на структуру опису, успадкування, інкапсуляцію тощо. На першому плані - події та їх обробка, тобто подійноорієнтоване програмування.
swetikccc Дата: Пн, 05.12.2016, 18:21 | Повідомлення № 110
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3858
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитатаmul44 ()
вот тут неплохая книга для самообразования, и начинает человек с паскаля, а продолжит в С, и лишь потом к С++ перейдет, нет повода не доверять ему
Дійсно найкраще з Паскаля а потім С++ в межах Си, а потім уже С++,
Я уже перевірив це з дітьми, правда до С++ не добралися, а от С++ в межах Си чудово йшло, але програма є програма от і вибрав Шарп все ж простіше С++.
skif Дата: Пн, 05.12.2016, 23:15 | Повідомлення № 111
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
я особисто вивчав тільки pascal, delphi-lazarus, трохи vba. Зі світом C знайомився в університеті 4-5 років тому на кількох лабах)))
бачу, більшість за візуальне програмування. Підбір дітей треба хороший, а у мене 8 клас - 50 на 50. Як тільки "зліземо" з форм і кнопочок, частина класу так там і залишиться.
Згідний з Bandalak, цілком було б достатньо консолі, ОПП на факультативах, гуртках. Ну, але також будемо вивчати Lazarus - підручник є і приклад колег)


Відредаговано: skif - Пн, 05.12.2016, 23:18
Bandalak Дата: Пн, 05.12.2016, 23:22 | Повідомлення № 112
Лідер форуму
Повідомлень: 5383
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитатаskif ()
8 клас - 50 на 50.

У мене 3х40. Де 40 не знають табличку множення, а 3 - призери олімпіад.
swetikccc Дата: Пн, 05.12.2016, 23:25 | Повідомлення № 113
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3858
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Більшість за консоль, але буде виконувати програму де візуальне.
swetikccc Дата: Пн, 05.12.2016, 23:29 | Повідомлення № 114
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3858
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитатаskif ()
ОПП на факультативах, гуртках
В школі непотрібне, навіть на гуртках.
Bandalak Дата: Пн, 05.12.2016, 23:44 | Повідомлення № 115
Лідер форуму
Повідомлень: 5383
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Підтримую!
skif Дата: Пн, 06.03.2017, 18:30 | Повідомлення № 116
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
я сьогодні у ступорі. Проект 6.2.1 (https://drive.google.com/drive/folders/0B4UFnhD6Y5P8Y1V5aXZ5UWpYOFk) з розділу 6.
де запрограмовано зміну написів на формі після запуску (події onCreat не має);
як тут обчислюється значення змінної s (після зміни формули яка є в обробнику клік, обчислення все рівно іде по іншій формулі)?


Відредаговано: skif - Пн, 06.03.2017, 18:33
volodschool2 Дата: Пн, 06.03.2017, 19:49 | Повідомлення № 117
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1357
Нагороди: 12
Рейтинг: 263
Цитата skif ()
як тут обчислюється значення змінної s
t := s/v1+v2;
t := s/(v1+v2);
skif Дата: Вт, 07.03.2017, 02:12 | Повідомлення № 118
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
Цитата volodschool2 ()
t := s/(v1+v2);
формули ми то знаємо. У лазарусі хоч поставте s:=0 - в edit4 все рівно виводить не зрозуміло що.
Те що я вводжу в редакторі коду, чомусь не замінює код в pas файлі, а виконує початковий код. Те саме з описом (lfm) - у властивостях пишу одне, але при запуску програми властивості залишаються початкові з файлу.
поясніть хтось ситуацію


Відредаговано: skif - Вт, 07.03.2017, 02:42
volodschool2 Дата: Вт, 07.03.2017, 11:07 | Повідомлення № 119
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1357
Нагороди: 12
Рейтинг: 263
Цитата skif ()
Те що я вводжу в редакторі коду, чомусь не замінює код в pas файлі, а виконує початковий код. Те саме з описом (lfm) - у властивостях пишу одне, але при запуску програми властивості залишаються початкові з файлу.
Спробував папку з проектом перенести в інше місце і там він вже не відкривається, не може знайти unit1.pas. В файлі lps треба змінити посилання на файл 6.2.2\unit1.pas . Треба написати просто 'unit1.pas', бо використовувався код зовсім іншого проекту.


Відредаговано: volodschool2 - Вт, 07.03.2017, 12:05
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Сторінка 8 з 8«12678
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.