 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Питання, проблеми, вирішення.
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Tu, 01.11.2016, 16:43 | Повідомлення № 76 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата Ktara (  ) Робочий зошит має бути для запису того. що потрібно учню (чи йому нічого не потрібно?) Цитата Шестопалов (  ) Робочий зошит призначений для документованого оцінювання знань та навичок учнів з інформатики. На початку дискусії слід уточнювати термінологію. У наведених двох цитатах словами "робочий зошит" названо різні сутності, тому дискусія не буде результативною. Для декого з вчителів є проблемою відсутність документу з оцінкою, оскільки знаходяться завзяті перевіряючі, які хочуть бачити паперовий звіт, наприклад, про практичну роботу. Ми ж розуміємо, що витрачати час уроку на "рукописання" - не раціонально. Тому тут зошит з друкованою основою може бути корисним. Звичайно, у передмові описано максимальний варіант його використання, а в кожен вчитель сам вирішує, як працюватимуть його учні з зошитом.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Tu, 01.11.2016, 16:48 | Повідомлення № 77 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата Шестопалов (  ) В Зошит на відміну від Журналу ставится аргументирована оцінка: за виконання кожної дії залежно від якості виконання вчитель записує в Зошиті 1-2 бали, за невиконане - 0 балів, з яких збирається підсумкова оцінка. Як це приблизно виглядає можна побачити тут: http://teachlab.ucoz.ua/publ/17-1-0-51
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Tu, 01.11.2016, 17:01 | Повідомлення № 78 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) "Намалюйте три кнопки керування вікном." Ну і Ну В Австрії, дочка знайомих пішла в перший клас. Так он вони в захваті від пізнань її з англійської. Бо там не пишуть в зошитах. "Англійська мова це мова міжнаціонального спілкування" і не малюють кнопочок.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Tu, 01.11.2016, 21:46 | Повідомлення № 79 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| Цитата swetikccc (  ) "Намалюйте три кнопки керування вікном." А клавиатуру случайно не надо перерисовать? Я помню. давали раньше такое задание. И овно программы тоже зарисовывали Вот никогда не могла понять сего действия. А если окно изменится, или кнопка сменит свое расположение - то все? Кранты?
|
|
| |
Ktara |
Дата: Tu, 01.11.2016, 21:50 | Повідомлення № 80 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| Цитата Шестопалов (  ) Де говориться про "документувати РОБОТУ?". Мова йде про "Документоване ОЦІНЮВАННЯ". В Зошит на відміну від Журналу ставится аргументирована оцінка: за виконання кожної дії залежно від якості виконання вчитель записує в Зошиті 1-2 бали, за невиконане - 0 балів, з яких збирається підсумкова оцінка. Прийде в школу "мама в шубі", подниме скандал за 5 балів своєму чаду, а вся аргументация об’ективності оцінки документально зафіксирована у Зошиті. Ко мне за моих 20 лет работы уже столько пришло, и я со всеми поговорила аргументировано и меня поняли И не надо мне доказывать тетрадками. Моя коллега как-то пыталась так сделать, так получили внеплановую проверку, потому что дети на уроке информатики должны работать за компьютером, а не в тетрадках писать и рисовать (уже точно не помню. но почти дословно)
Не спорю, что быть может тетради и помогают. но не тогда когда в них надо записывать ход практической работы (что за чем нажимал и что получилось)
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Tu, 01.11.2016, 22:37 | Повідомлення № 81 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата swetikccc (  ) "Намалюйте три кнопки керування вікном." За посиланням - зошит для тих, хто починає вивчати інформатику... Здавалось, що початківцям щось таке підійде. Зараз це, звичайно, 2 клас. У початкових класах не викладаю. Проте, неодноразово помічаю, як учні в середній ланці (навіть у 8 класі) на репліку "Згорни вікно" реагують закриванням вікна. Може, якби в свій час намалювали, підписали і випробували, то не робили б так?
Відредаговано: Пилипчук_О_П - Tu, 01.11.2016, 22:38 |
|
| |
Ktara |
Дата: Tu, 01.11.2016, 22:52 | Повідомлення № 82 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) За посиланням - зошит для тих, хто починає вивчати інформатику... Здавалось, що початківцям щось таке підійде. Зараз це, звичайно, 2 клас. У початкових класах не викладаю. Проте, неодноразово помічаю, як учні в середній ланці (навіть у 8 класі) на репліку "Згорни вікно" реагують закриванням вікна. Може, якби в свій час намалювали, підписали і випробували, то не робили б так? Сосневаюсь Даже если нарисуют, подпишут. но даже и не подумают потом перечитать и понять. то все равно закроют А вот если несколько раз сделают - то точно будет знать разницу между закрыть и свернуть
|
|
| |
bgd |
Дата: Tu, 01.11.2016, 23:21 | Повідомлення № 83 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 530
| Цитата Ktara (  ) Сосневаюсь  Даже если нарисуют, подпишут. но даже и не подумают потом перечитать и понять. то все равно закроют  А вот если несколько раз сделают - то точно будет знать разницу между закрыть и свернуть Підтримую. Краще декілька раз спробувати самому понатискати кнопки. А робота з зошитом нагадує більше безмашинний варіант роботи, тобто коли немає ПК. В мене деякі студенти із сільської місцевості у 9-му класі так працювали, конспектували уроки на інформатиці бо в школі небуло навіть одного ПК.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: We, 02.11.2016, 07:52 | Повідомлення № 84 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Удобная позиция - хаять другими сделанное, самим же не предложив ни буквы. Не нравится наше - предложите своё. Или подключайтесь к работе над базовым учебным средством, пригодным для всех. Легко быть "свекрухой", что ни сделает "невестка" - всё не так! Мы предложили средство из собственного внушительного учительского опыта и стажа для всеобщего БЕСПЛАТНОГО пользования, Нравится - берите, не нравится - предложите своё. Если что не так, доброжелательно подскажите, что добавить. Опишите свою методику и применяемые средства. А на ваших позициях и английскую королеву можно шлюхой обозвать.
Відредаговано: Шестопалов - We, 02.11.2016, 09:35 |
|
| |
bgd |
Дата: We, 02.11.2016, 11:24 | Повідомлення № 85 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 530
| Цитата Шестопалов (  ) Удобная позиция - хаять другими сделанное, самим же не предложив ни буквы. Не нравится наше - предложите своё. Или подключайтесь к работе над базовым учебным средством, пригодным для всех. Я не мав на увазі, що зошит зовсім не потрібний, я із зошітів деякі завдання беру і переробляю під практичну чи лабораторну роботи. Там є цікаві завдання. Просто намагаюся, щоб діти кожне заняття сиділи за пк після опрацювання теоретичної частини.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: We, 02.11.2016, 11:41 | Повідомлення № 86 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Цитата bgd (  ) Просто намагаюся, щоб діти кожне заняття сиділи за пк після опрацювання теоретичної частини. Вже краще! А тепер цитата із передмови до Зошита: "Виконуючи вправу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за виконання трьох практичних завдань. ... Знання теорії при виконанні вправ оцінюються за допомогою контрольно-діагностичної системи Test-W2, налаштованої на 6-бальну шкалу." Отже "Сидять учні за ПК", сидять! Але не довше санітарного часу! І головне: за урок ВСІ УЧНІ ОДЕРЖУЮТЬ ОЦІНКУ. Не подобається наша методика, приведіть іншу методику, яка така ж результативна і найбільш ефективна для 45 хвилин уроку.
Відредаговано: Шестопалов - We, 02.11.2016, 11:50 |
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: We, 02.11.2016, 11:52 | Повідомлення № 87 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата Шестопалов (  ) Приведіть іншу методику, яка така ж результативна Я думаю, що у більшості вчителів методика однакова: учні виконують якісь завдання, відповідають на питання, отримують бали. Основні питання, очевидно виникають щодо змісту завдань, а тут справді є де розігнатись. З появою матеріалів Аспекту у вільному доступі не слід дивуватись, що багато хто використовує їх як "напівфабрикат"
|
|
| |
bgd |
Дата: We, 02.11.2016, 11:53 | Повідомлення № 88 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 530
| Цитата Шестопалов (  ) Сидять учні за комп’ютером, сидять! Але не довше санітарного часу!І головне: ВСІ УЧНІ ОДЕРЖУЮТЬ ОЦІНКУ В мене інакша ситуація, бо працюю в коледжі, в нас пари а не уроки (80 хв.), нажаль чесно кажучи не завжди дотримуюся санітарних вимог. Хоча в більшості випадках намагаюся їх дотриматися. Та і в останні роки пари із лекційно-практично-лабораторних керівництво перевело майже всі наші предмети на чисто лабораторні і практичні роботи, створивши цим багато незручностей, хоча і навчальних годин побільшало, бо практичні і лабораторні є поділ групи навпіл.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: We, 02.11.2016, 12:00 | Повідомлення № 89 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1712
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) З появою матеріалів Аспекту у вільному доступі не слід дивуватись, що багато хто використовує їх як "напівфабрикат" Або використовують як повноцінний "фабрикат" в містах і селах України!
Відредаговано: Шестопалов - We, 02.11.2016, 15:00 |
|
| |
swetikccc |
Дата: We, 02.11.2016, 16:21 | Повідомлення № 90 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Мені не потрібні задокументовані "знання" учнів. Мені потрібні знання у них в голові, а головне вміння їх застосовувати в будь-якій ситуації. В мене розумні учні, бо ми з ними ведемо бесіду, ставимио питання, шукаємо на них відповіді. І Ваш совковий підхід. ОЦІНКА там, ОЦІНКА сям.... Ну це просто зло і галочка.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |