Ср, 07.12.2016, 16:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 6 з 8«1245678»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Питання, проблеми, вирішення.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 01.11.2016, 16:43 | Повідомлення № 76
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Цитата Ktara ()
Робочий зошит має бути для запису того. що потрібно учню (чи йому нічого не потрібно?)
 
Цитата Шестопалов ()
Робочий зошит призначений для документованого оцінювання знань та навичок учнів з інформатики.
На початку дискусії слід уточнювати термінологію. У наведених двох цитатах словами "робочий зошит" названо різні сутності, тому дискусія не буде результативною.
Для декого з вчителів є проблемою відсутність документу з оцінкою, оскільки знаходяться завзяті перевіряючі, які хочуть бачити паперовий звіт, наприклад, про практичну роботу. Ми ж розуміємо, що витрачати час уроку на "рукописання" - не раціонально. Тому тут зошит з друкованою основою може бути корисним. Звичайно, у передмові описано максимальний варіант його використання, а в кожен вчитель сам вирішує, як працюватимуть його учні з зошитом.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 01.11.2016, 16:48 | Повідомлення № 77
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Цитата Шестопалов ()
В Зошит на відміну від Журналу ставится аргументирована оцінка: за виконання кожної дії залежно від якості виконання вчитель записує в Зошиті 1-2 бали, за невиконане - 0 балів, з яких збирається підсумкова оцінка.
Як це приблизно виглядає можна побачити тут: http://teachlab.ucoz.ua/publ/17-1-0-51
swetikccc Дата: Вт, 01.11.2016, 17:01 | Повідомлення № 78
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 247
Цитата Пилипчук_О_П ()
Як це приблизно виглядає можна побачити тут: http://teachlab.ucoz.ua/publ/17-1-0-51
"Намалюйте три кнопки керування вікном."
Ну і Ну
В Австрії, дочка знайомих пішла в перший клас.
Так он вони в захваті від пізнань 
її  з англійської.
Бо там не пишуть в зошитах.
"Англійська мова це мова міжнаціонального спілкування" і не малюють кнопочок.
Ktara Дата: Вт, 01.11.2016, 21:46 | Повідомлення № 79
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата swetikccc ()
"Намалюйте три кнопки керування вікном."
А клавиатуру случайно не надо перерисовать? Я помню. давали раньше такое задание. И овно программы тоже зарисовывали :)
Вот никогда не могла понять сего действия. А если окно изменится, или кнопка сменит свое расположение - то все? Кранты?
Ktara Дата: Вт, 01.11.2016, 21:50 | Повідомлення № 80
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата Шестопалов ()
Де говориться про "документувати РОБОТУ?". Мова йде про "Документоване ОЦІНЮВАННЯ". В Зошит на відміну від Журналу ставится аргументирована оцінка: за виконання кожної дії залежно від якості виконання вчитель записує в Зошиті 1-2 бали, за невиконане - 0 балів, з яких збирається підсумкова оцінка. Прийде в школу "мама в шубі", подниме скандал за 5 балів своєму чаду, а вся аргументация об’ективності оцінки документально зафіксирована у Зошиті.
Ко мне за моих 20 лет работы уже столько пришло, и я со всеми поговорила аргументировано и меня поняли :) И не надо мне доказывать тетрадками. Моя коллега как-то пыталась так сделать, так получили внеплановую проверку, потому что дети на уроке информатики должны работать за компьютером, а не в тетрадках писать и рисовать :) (уже точно не помню. но почти дословно)

Не спорю, что быть может тетради  и помогают. но не тогда когда в них надо записывать ход практической работы (что за чем нажимал и что получилось)
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 01.11.2016, 22:37 | Повідомлення № 81
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Цитата swetikccc ()
"Намалюйте три кнопки керування вікном."
:) За посиланням - зошит для тих, хто починає вивчати інформатику... Здавалось, що початківцям щось таке підійде. Зараз це, звичайно, 2 клас. У початкових класах не викладаю. Проте, неодноразово помічаю, як учні в середній ланці (навіть у 8 класі) на репліку "Згорни вікно" реагують закриванням вікна. Може, якби в свій час намалювали, підписали і випробували, то не робили б так?


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Вт, 01.11.2016, 22:38
Ktara Дата: Вт, 01.11.2016, 22:52 | Повідомлення № 82
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата Пилипчук_О_П ()
За посиланням - зошит для тих, хто починає вивчати інформатику... Здавалось, що початківцям щось таке підійде. Зараз це, звичайно, 2 клас. У початкових класах не викладаю. Проте, неодноразово помічаю, як учні в середній ланці (навіть у 8 класі) на репліку "Згорни вікно" реагують закриванням вікна. Може, якби в свій час намалювали, підписали і випробували, то не робили б так?
Сосневаюсь :) Даже если нарисуют, подпишут. но даже и не подумают потом перечитать и понять. то все равно закроют :) А вот если несколько раз сделают - то точно будет знать разницу между закрыть и свернуть
bgd Дата: Вт, 01.11.2016, 23:21 | Повідомлення № 83
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 475
Нагороди: 4
Рейтинг: 50
Цитата Ktara ()
Сосневаюсь :) Даже если нарисуют, подпишут. но даже и не подумают потом перечитать и понять. то все равно закроют :) А вот если несколько раз сделают - то точно будет знать разницу между закрыть и свернуть

Підтримую. Краще декілька раз спробувати самому понатискати кнопки. А робота з зошитом нагадує більше безмашинний варіант роботи, тобто коли немає ПК.
В мене деякі студенти із сільської місцевості у 9-му класі так працювали, конспектували уроки на інформатиці бо в школі небуло навіть одного ПК.
Шестопалов Дата: Ср, 02.11.2016, 07:52 | Повідомлення № 84
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Удобная позиция - хаять другими сделанное, самим же не предложив ни буквы. Не нравится наше - предложите своё. Или подключайтесь к работе над базовым учебным средством, пригодным для всех. Легко быть "свекрухой", что ни сделает "невестка" - всё не так! Мы предложили средство из собственного внушительного учительского опыта и стажа для всеобщего БЕСПЛАТНОГО пользования, Нравится - берите, не нравится - предложите своё. Если что не так, доброжелательно подскажите, что добавить. Опишите свою методику и применяемые средства. А на ваших позициях и английскую королеву можно шлюхой обозвать.

Відредаговано: Шестопалов - Ср, 02.11.2016, 09:35
bgd Дата: Ср, 02.11.2016, 11:24 | Повідомлення № 85
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 475
Нагороди: 4
Рейтинг: 50
Цитата Шестопалов ()
Удобная позиция - хаять другими сделанное, самим же не предложив ни буквы. Не нравится наше - предложите своё. Или подключайтесь к работе над базовым учебным средством, пригодным для всех.

Я не мав на увазі, що зошит зовсім не потрібний, я із зошітів деякі завдання беру і переробляю під практичну чи лабораторну роботи. Там є цікаві завдання. Просто намагаюся, щоб діти кожне заняття сиділи за пк після опрацювання теоретичної частини.
Шестопалов Дата: Ср, 02.11.2016, 11:41 | Повідомлення № 86
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цитата bgd ()
Просто намагаюся, щоб діти кожне заняття сиділи за пк після опрацювання теоретичної частини.
Вже краще! А тепер цитата із передмови до Зошита: "Виконуючи вправу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за вико­нання трьох практичних завдань. ... Знання теорії при виконанні вправ оцінюються за допомогою конт­рольно-діагнос­тичної сис­­теми Test-W2, налаштованої на 6-бальну шкалу." Отже "Сидять учні за ПК", сидять! Але не довше санітарного часу!
І головне: за урок ВСІ УЧНІ ОДЕРЖУЮТЬ ОЦІНКУ. Не подобається наша методика, приведіть іншу методику, яка така ж результативна і найбільш ефективна для 45 хвилин уроку.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 02.11.2016, 11:50
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 02.11.2016, 11:52 | Повідомлення № 87
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3065
Нагороди: 18
Рейтинг: 167
Цитата Шестопалов ()
Приведіть іншу методику, яка така ж результативна

Я думаю, що у більшості вчителів методика однакова: учні виконують якісь завдання, відповідають на питання, отримують бали. Основні питання, очевидно виникають щодо змісту завдань, а тут справді є де розігнатись. З появою матеріалів Аспекту у вільному доступі не слід дивуватись, що багато хто використовує їх як "напівфабрикат" :)
bgd Дата: Ср, 02.11.2016, 11:53 | Повідомлення № 88
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 475
Нагороди: 4
Рейтинг: 50
Цитата Шестопалов ()
Сидять учні за комп’ютером, сидять! Але не довше санітарного часу!І головне: ВСІ УЧНІ ОДЕРЖУЮТЬ ОЦІНКУ

В мене інакша ситуація, бо працюю в коледжі, в нас пари а не уроки (80 хв.), нажаль чесно кажучи не завжди дотримуюся санітарних вимог. Хоча в більшості випадках намагаюся їх дотриматися. Та і в останні роки пари із лекційно-практично-лабораторних керівництво перевело майже всі наші предмети на чисто лабораторні і практичні роботи, створивши цим багато незручностей, хоча і навчальних годин побільшало, бо практичні і лабораторні є поділ групи навпіл.
Шестопалов Дата: Ср, 02.11.2016, 12:00 | Повідомлення № 89
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цитата Пилипчук_О_П ()
З появою матеріалів Аспекту у вільному доступі не слід дивуватись, що багато хто використовує їх як "напівфабрикат"
Або використовують як повноцінний "фабрикат" в містах і селах України!


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 02.11.2016, 15:00
swetikccc Дата: Ср, 02.11.2016, 16:21 | Повідомлення № 90
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 247
Мені не потрібні задокументовані "знання" учнів.
Мені потрібні знання у них в голові, а головне вміння їх застосовувати в будь-якій ситуації.
В мене розумні учні, бо ми з ними ведемо бесіду, ставимио питання, шукаємо на них відповіді.
І Ваш совковий підхід.
ОЦІНКА там, ОЦІНКА сям....
Ну це просто зло і галочка.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Сторінка 6 з 8«1245678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.