Ср, 07.12.2016, 16:20
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 5 з 8«12345678»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Питання, проблеми, вирішення.
gry Дата: Нд, 30.10.2016, 07:45 | Повідомлення № 61
Наполегливий учасник
Повідомлень: 850
Нагороди: 2
Рейтинг: 47
Цитата skif ()
При чому третіх з 5-го класу що рік то більше.
Аналогічно. "Убивають" у 2-4. Це свідчить про те, що інформатика у початковій школі взагалі не потрібна.
LVV Дата: Нд, 30.10.2016, 09:01 | Повідомлення № 62
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата skif ()
мої також працювали у розетці та хотлайн, закінчували вдома, бо компи слабі і не встигали. Деякі учні поставились серйозно - проаналізували задачу, інші зібрали на відчіпного, деяким байдужа практична і інформатика в цілому. При чому третіх з 5-го класу що рік то більше.
У мене з 70 8-класників оцінку 12 з цієї роботи не отримав ніхо, і дві 11-цятки, решта - від 6 до 9 балів.
Так мабуть і повинно бути.
Потрібно їм це у 8-му класі, чи не потрібно, залежить від того, чи будуть вони в старших класах вивчати архітектуру ПК, чи ні.  Якщо не будуть, то потрібно зараз, адже повинні діти мати уявлення, що там всередині системного блоку, ну хоча б по картинках і характеристиках. Я на уроці використовую не електронні тренажери а реальні "залізяки". Назбирав  мотлоху, аби підходило одне до одного (блок живлення, материнка, процесор, радіатор з кулером, вінчестер, оптичний привід, ОЗП, тощо) і пропоную дітям зібрати комп'ютер своїми руками. Знайшлось багато зацікавлених це робити.  

infor-matika Дата: Нд, 30.10.2016, 12:40 | Повідомлення № 63
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Всім доброго дня. Підкажіть, де в нормативних документах можна знайти, що має бути ОБОВ'ЯЗКОВО у учня робочий зошит з інформатики. І чи  є обов'язкове проведення контрольних робіт. Дякую.
Ktara Дата: Нд, 30.10.2016, 17:42 | Повідомлення № 64
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата infor-matika ()
Всім доброго дня. Підкажіть, де в нормативних документах можна знайти, що має бути ОБОВ'ЯЗКОВО у учня робочий зошит з інформатики. І чи  є обов'язкове проведення контрольних робіт. Дякую
Контрольні роботи з інформатики не передбачено
Друкований зошит - за письмовою згодою всіх батьків. тому що це - не обов'язковий елемент.
Робочий зошит має бути для запису того. що потрібно учню (чи йому нічого не потрібно?)
оцінка за зошит з інформатики не ставиться. за перевірку - не сплачується
bgd Дата: Нд, 30.10.2016, 22:50 | Повідомлення № 65
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 475
Нагороди: 4
Рейтинг: 50
Цитата Пилипчук_О_П ()
А що, теги на кшталт <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" /> не діють?

Діють, вже виправив. Просто руки не доходили. Я ж писав вище, що программа не моя. Дякую всім.

Додано (30.10.2016, 22:50)
---------------------------------------------

Цитата LVV ()
Я на уроці використовую не електронні тренажери а реальні "залізяки". Назбирав мотлоху, аби підходило одне до одного (блок живлення, материнка, процесор, радіатор з кулером, вінчестер, оптичний привід, ОЗП, тощо) і пропоную дітям зібрати комп'ютер своїми руками. Знайшлось багато зацікавлених це робити.

Дуже цікавий підхід і на скільки учнів він розрахований. Тобто якщо в класі 15-20 учнів то доречно мати хоча б 7-10 таких наборів. Але якщо він один то сенсу в ньому не бачу.
skif Дата: Пн, 31.10.2016, 00:45 | Повідомлення № 66
Прописаний назавжди
Повідомлень: 262
Нагороди: 2
Рейтинг: 21
Цитата bgd ()
доречно мати хоча б 7-10 таких наборів.
якщо щось ще й увагу відволіче, то таких наборів з часом може залишитись 3-4  ;)
LVV Дата: Пн, 31.10.2016, 02:54 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата bgd ()
Дуже цікавий підхід і на скільки учнів він розрахований.
Набір нажаль один. Розрахований не на практичну роботу з ним кожного учня, а на те, щоб усі побачили що воно таке і як збирається компыютер.  А бажаючі (під час виконання практичної роботи з комплектації ПК) можуть спробувати попрацювати (не на оцінку, а просто з інтересу) з реальними комплектуючими.
З появою такого набору значно поменшала кількість тих, хто замість материнської плати "купував" в Розетці кулер. :)

Хоча 7-10 подібних наборів було б куди краще. Тоді практичну роботу з "купівлі" комплектуючих можна було б замінити на практичну роботу зі збирання комп'ютера.

Замінити практичну роботу з підручника на роботу з Вашим тренажером теж можна. Підручник - не догма, а керівництво до дії творчого вчителя. :) ))
LVV Дата: Пн, 31.10.2016, 06:48 | Повідомлення № 68
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Сейчас работаем над учебником 9-го класса. 
Министерская программа в области программирования - полный дурдом. 
Кто из министерских чиновников и за чьей учительской подсказкой выдумывал такие программы?
Большинство программ (математика, физика, труды  прочее) имеют своих авторов, а у нас, как всегда - безымянные.
Вот и кричу в пустоту, вместо того, чтобы высказать конкретным авторам программ конкретные претензии.

Куда делось процедурное программирование?
Кого учитель представит на предметную олимпиаду по информатике, если шесть лет (со 2-го по 7-й класс) изучал с детьми Скретч, а в 8--м классе побаловался в среде с визуальным созданием интерфейса.
Как научить ребёнка доселе неизвестной ему обработке массивов, работая в объектно-ориентированной среде?
Вместо трёх-четырёх строк консольного приложения согласно программе чиновничьих "умников" нужно обьяснять гектары никому не нужного кода.
Шестопалов Дата: Пн, 31.10.2016, 08:02 | Повідомлення № 69
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цитата Ktara ()
Робочий зошит має бути для запису того. що потрібно учню (чи йому нічого не потрібно?)
Робочий зошит призначений для документованого оцінювання знань та навичок учнів з інформатики.  Робочий зошит має вправи і практичні роботи, розра­хо­ваних на індивідуальне виконання під час уроку.
Вправи призначені для закріп­лення теоретичного матеріалу та відпрацювання відпо­відних практичних навичок поточного уроку.
Практичні роботи призначені для фор­мування і закріплення теоретичних знань та практичних навичок, здобутих протя­гом кількох уроків або під час вивчення розділу.


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 31.10.2016, 08:04
bgd Дата: Пн, 31.10.2016, 08:51 | Повідомлення № 70
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 475
Нагороди: 4
Рейтинг: 50
Цитата LVV ()
Сейчас работаем над учебником 9-го класса. Министерская программа в области программирования - полный дурдом. 
Кто из министерских чиновников и за чьей учительской подсказкой выдумывал такие программы?

Повністю згоден. Більшість програм нікудишні.
І саме смішно що на наступний 2017-2018н.р. вони знову будуть змінюватися, адеже 1-ки підуть навчатися за 12-ою школою.
І так постійно, в нас якісь зміни.... Ось і вся освіта ... ;) ^_^
Ktara Дата: Пн, 31.10.2016, 15:51 | Повідомлення № 71
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата Шестопалов ()
Робочий зошит призначений для документованого оцінювання знань та навичок учнів з інформатики.  Робочий зошит має вправи і практичні роботи, розра­хо­ваних на індивідуальне виконання під час уроку.
І де про це написано, що я маю документувати роботу учня в РОБОЧОМУ зошиті? 
за всі роки. що працюю, ніхто не вимагав документування роботи учня в зошиті :) А проходила не одну перевірку Міністерства :)
Якщо я помиляюся. і люди. які перевіряли. теж не володіють нормативними актами України. дайте мені посилання на цей документ
З радістю і цікавістю почитаю (можливо я дійсно щось пропустила)
swetikccc Дата: Пн, 31.10.2016, 15:59 | Повідомлення № 72
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 247
Цитата Ktara ()
І де про це написано, що я маю документувати роботу учня в РОБОЧОМУ зошиті?
 Та ви що пані Ктаро, уже вийшов наказ документувати вивчені вірші, відповідними звуковими записами. B)
Ktara Дата: Пн, 31.10.2016, 17:04 | Повідомлення № 73
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3559
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Цитата swetikccc ()
Та ви що пані Ктаро, уже вийшов наказ документувати вивчені вірші, відповідними звуковими записами.
Кстати, неплохая идея :)
nolk-v Дата: Вт, 01.11.2016, 15:51 | Повідомлення № 74
Прописаний назавжди
Повідомлень: 252
Нагороди: 2
Рейтинг: 26
Цитата Ktara ()
вивчені вірші, відповідними звуковими записами
а проведені вчителем уроки відеофрагментами...
Шестопалов Дата: Вт, 01.11.2016, 16:12 | Повідомлення № 75
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
документувати роботу учня в РОБОЧОМУ зошиті?

Де говориться про "документувати РОБОТУ?". Мова йде про "Документоване ОЦІНЮВАННЯ". В Зошит на відміну від Журналу ставится аргументирована оцінка: за виконання кожної дії залежно від якості виконання вчитель записує в Зошиті 1-2 бали, за невиконане - 0 балів, з яких збирається підсумкова оцінка. Прийде в школу "мама в шубі", подниме скандал за 5 балів своєму чаду, а вся аргументация об’ективності оцінки документально зафіксирована у Зошиті.


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 01.11.2016, 16:38
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Питання, проблеми, вирішення. (Обговорення різних проблемних питань в курсі інформатики 5-9)
Сторінка 5 з 8«12345678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.