Пт, 19.04.2019, 14:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Підручники для середньої ланки
Підручники для середньої ланки
mouse Дата: Пн, 19.11.2007, 22:13 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Якими підручниками користуєтесь? Якими б хотіли? Проблеми придбання підручників?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Ковшун Дата: Ср, 09.01.2008, 09:04 | Повідомлення № 16
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
ну кожен бачить те, що бачить. те, що не заборонено - те дозволено, чи не так?!

Звичайно!

Quote (Newbie)

рекомендувати додаткову літературу не для уроків і домашнього завдання, можна будь-яку. не бачу проблеми

А чому не можна рекомендувати для уроків і домашніх завдань???
А якщо учень продвинутий, то можна і для уроків і для домашніх завдань!
Newbie Дата: Ср, 09.01.2008, 09:33 | Повідомлення № 17
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
для уроків і домашніх - є програма, і підручники, які їй відповідають (на думку МОНу) - їх має вистарчати (на думку МОНу). і в ідеалі - так і має бути smile
Ковшун Дата: Ср, 09.01.2008, 10:38 | Повідомлення № 18
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
...в ідеалі - так і має бути

Згоден, але це максимум для достатнього рівня, а то навіть і середнього.
А для високого рівня тих посібників що мають гриф МОНУ, явно недостатньо!
Newbie Дата: Ср, 09.01.2008, 10:41 | Повідомлення № 19
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
ну МОН же не могло дати гриф для підручників, що не відповідають всім необхідним для школи рівням, хіба ні? wink
Ковшун Дата: Ср, 09.01.2008, 10:47 | Повідомлення № 20
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
ну МОН же не могло дати гриф для підручників, що не відповідають всім необхідним для школи рівням, хіба ні?

Можливо!
А може ще такі посібники не подавались на отримання грифу.
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 09.01.2008, 20:13 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3704
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Newbie)
ну МОН же не могло дати гриф для підручників, що не відповідають всім необхідним для школи рівням, хіба ні?

Підручники, що є в бібліотеках усіх і вийшли вже кількома виданнями... Продовжувати не буду, все і так зрозуміло.
Підручники "Аспекту", "Деолу" мають гриф "Схвалено" МОНУ, але вони не доступні всім, тобто не всі їх купують, бо вони хоч і дешеві, та все-таки не всі батьки розуміють, що вони дуже необхідні для навчання і дають гроші. Якби школи закупили підручники для учнів, було б супер. Чи колись таке буде?
Ковшун Дата: Чт, 10.01.2008, 12:48 | Повідомлення № 22
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
...Підручники "Аспекту", "Деолу" мають гриф "Схвалено" МОНУ, але вони не доступні всім, тобто не всі їх купують, бо вони хоч і дешеві, та все-таки не всі батьки розуміють, що вони дуже необхідні для навчання і дають гроші.

Чому вони не доступні???
Вони доступні!
Гроші зараз у батьків є. І батьки зрозуміють, якщо їм толково про це розповісти!
У нас же всі учні придбали ці підручники і працюють за ними. Ніяких проблем не бачу!
Quote (Ковальчук_Олександр)
Якби школи закупили підручники для учнів, було б супер. Чи колись таке буде?

Так школи ж не мають грошей. Відділи освіти на придбання підручників також не мають грошей.
Всі гроші на ці потреби сконцентровані у МОНУ!!!

А куди вони йдуть і які підручники МОНУ купляє...
Ось що пишуть з цього приводу...
Падіння книжкового ринку в Україні: причини і наслідки.
...за держбюджетні кошти (тобто за кошти населення) друкуються великими тиражами часто неякісні книжки, особливо з нових предметів, наприклад, інформатики, історії тощо.

Відмову від старої системи можна було би здійснити поетапно, наприклад, починаючи з інформатики. Саме з цієї дисципліни МОНУ фінансувало випуск за останні 15 років масовими тиражами з трьох спроб три шкільні підручники, які виявилися не просто найгіршими серед існуючих інших, а й непридатними або просто шкідливими для навчального процесу. Немає жодної гарантії, що подібне не станеться вчетверте навіть в умовах так званого конкурсного відбору. Тому є пропозиція не фінансувати видання підручників з цього предмету, а повністю перекласти у формі експерименту їх видання на розсуд видавництв.
Видавництва можуть самостійно і якісно провести експертизу і конкурсний відбір рукописів і вкласти кошти у їх видання до спілки з державою, а часто і без неї. Інший шлях – передати держбюджетні кошти на придбання підручників школам, які зможуть придбати саме ті підручники, які їм найбільше підходять і за якими учні будуть вчитися із задоволенням.

Ярослав Глинський

І не погодитись з цим дуже важко!!!

Добавлено (10.01.2008, 12:48)
---------------------------------------------

Quote (Ковальчук_Олександр)
...Якби школи закупили підручники для учнів, було б супер. Чи колись таке буде?

Ось що пише з цього приводу Дзеркало тижня № 36 (665) 29 вересня — 5 жовтня 2007
Бізнес на підручниках: прибуток 500%!
Автор: Тетяна ГАЛКОВСЬКА
«Підручників не буде до кінця виборів!» Так заявили семикласникам однієї з престижних столичних шкіл, які одержали на початку навчального року тільки половину потрібних навчальних книжок. Ситуація трохи збентежила батьків: у минулі роки, якщо підручників не було, керівництво школи рекомендувало докупити їх на книжковому ринку. Нині такий вихід із становища чомусь не пропонувався.

І далі, для вирішення цієї проблеми пропонується:
Розв’язати проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, могла б передача бюджетних коштів безпосередньо в школи: тоді б кожен учитель міг би закуповувати саме ті підручники, які найбільше відповідають його методиці й програмі навчання. Природно, виникає питання інформованості вчителів. Тому нині активно обговорюється варіант створення спеціального відкритого сайта, на якому можна буде виставити всі рукописи підручників (зрозуміло, захищені від скачування). Тоді будь-який зареєстрований шкільний учитель, методист, директор школи зможе протягом року вивчити підручник, висловити свою думку авторові, вказати на помилки й неточності, внести свої пропозиції щодо поліпшення якості створюваного підручника. Ознайомившись у такий спосіб із майбутніми новинками, школи зможуть уже цілком усвідомлено вибрати навчальну літературу для своїх учнів.
Це, крім того, дозволить не тільки оптимізувати систему поста¬вок підручників, але й позбутися корупції й протекціонізму, з якими так активно намагається боротися міністр освіти й науки. А також відповісти на всі болючі запитання, зокрема, куди йдуть надруковані, але так і не використані, підручники й хто має відповісти за викинуті на вітер державні гроші?

Ковшун Дата: Сб, 30.08.2008, 09:37 | Повідомлення № 23
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
«Паперові літаки» замість шкільних підручників
Автори: Євген ШЕСТОПАЛОВ, Ярослав ГЛИНСЬКИЙ
У рамках неринкової централізованої системи видання та розповсюдження навчальної літератури, що діє ще з радянських часів, за державні кошти видаються і постачаються в школи підручники, більшістю яких учні майже не користуються через їхню низьку науково-методичну і літературну якість. Ці творіння далеких від шкільної освіти авторів друкують з рукописів(?) за рішеннями конкурсних комісій МОН України без належної апробації у масовій школі і без врахування відгуків учителів.

Якби такою ж «методикою» користувалися в інших галузях, наприклад, у літакобудуванні, то це мало б такий вигляд: проводиться конкурс паперових літаків, обирається «найкращий» і відразу ж, без належних випробувань на землі і в повітрі, запускається у масове виробництво. Такий добір авторів і видавництв вузьким колом анонімних експертів МОН України за всієї обіцяної прозорості і відкритості принципово не може дати позитивних для школи результатів. Під-ручники, відібрані на так званих конкурсах, захищені державним замовленням від конкурентної боротьби з іншими виданнями.

З усього видно, що в новому навчальному році школам знову пропону-ватимуть нові «базові підручники», видрукувані на державне замовлення, про які ніхто з учителів не чув і які не проходили апробації. І це в той час, коли є посібники, що пройшли всі необхідні експертизи і випробування, постійно оновлюються і багато років використовуються вчителями та учнями в усіх регіонах України.

Головною причиною такої ситуації є державна монополія на організацію, фінансування друку і постачання підручників у навчальні заклади. При централізованому розподілі державних коштів якість змісту підручників і їх відповідність державним про-гра-мам стають другорядними. Щоб добитися грифу і держзамовлення, застосовуються неза-конні схеми, школи отримують «безкоштовно» купу макулатури, яка осідає у бібліотеках. А вчи-телі й учні за власні гроші купують посіб-ники тих авторів і видавництв, які за свої кошти і на власний фінансовий ризик випускають кращі і дешевші навчальні видання.

Розв’язати цю проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, можна, передавши бюджетні кошти безпосередньо освітянам (наприклад, в обласні, міські або районні управління освіти), щоб вони закуповували саме ті підручники, які найбільше відповідають методиці й програмі навчання. Наприклад, у Франції офіційними документами для шкіл є навчальні програми та коментарі до них. Саме на їх підставі розробляються підручники, а видавці діють на вільному конкурентному ринку. Закуповується література навчаль-ними закладами за рахунок бюджетних коштів. За таких умов самі собою відмирають «схеми» прийняття рішень про друк підручників, і школи щороку примусово не завалюють книжками за державним замовленням. Крім того, це дозволяє не тільки оптимі-зувати систему постачання підручників, але й позбу-тися корупції й протекціонізму.

Кожне навчальне видання повинне проходити такі етапи: рукопис — друкований посібник — випробування у школах — експертиза — список рекомендованої літератури. Саме такий порядок уже багато років тому в Україні створили приватні видавництва, і він дає якісні результати. Практика «грифування» навчальної літератури не гарантує від випуску низькоякісних книжок, тому потрібно її доповнити попередньою апробацією пробних видань в умовах реального навчального процесу.

Звичайно, потрібно зберегти науково-методичну експертизу МОН України, на яку приймати лише ті посібники, які пройшли етапи масового випробування у школах і зібрали позитивні відгуки вчителів-практиків. Експертиза повинна тільки перевіряти відповідність навчальних видань вимогам діючих програм з єдиним вердиктом: «так, відповідає» або «ні, не відповідає» з описом недоліків для можливого перевидання. Навчальні видання, які пройшли експертизу, включати до щорічного списку рекомендованої літератури, що даватиме їм переваги при закупівлях освітянськими установами. На цьому роль МОН України завершена! Далі нехай працюють автори і видавництва різної форми власності, які в умовах конкуренції забезпечать найкращі пропозиції для успішного навчального процесу.

Вибрати потрібну навчальну літературу допоможуть школам регіональні відділи освіти, керуючись відгуками на вчительських семінарах і конференціях та форумах в Інтернеті. Саме так зробило МОН Росії, розмістивши на http://forum.fsu.edu.ru/asp/default.asp форум для відкритого обговорення підручників, рекомендованих до використання у навчальному процесі.

За матеріалами газети "Дзеркало тижня"

V_Rebryna Дата: Сб, 30.08.2008, 10:17 | Повідомлення № 24
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
До нового навчального року різні видавництва попрацювали і підготували цілий ряд методичних комплексів із посібником, збірником практичних робіт, тематичних атестацій, робочими зошитами, електронними додатками на дисках. Хочу привернути увагу до комплекту, в розробці якого брав участь особисто. Замовляйте у видавництві ГЕНЕЗА комплекти для 10 класу.

Крім того є цілий ряд інших. Наприклад, Морзе Н.В., видавництва BHV для профільного навчання тощо.

Шестопалов Дата: Сб, 30.08.2008, 21:22 | Повідомлення № 25
Видавець посібників
Повідомлень: 1638
Нагороди: 16
Рейтинг: 250
Quote (Ковшун)
За матеріалами газети "Дзеркало тижня"

див. http://www.dt.ua/3000/3300/63858/

ceti Дата: Вт, 17.02.2009, 14:16 | Повідомлення № 26
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Загляньте суди http://www.svitinfo.com/book/pridbati тут є багато різноманітного метерілу для 7-9 кл. Можна придбати підручники і зошити (рекомендовані Міністерством освіти і науки України).
mouse Дата: Пт, 27.03.2009, 14:32 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Цікава розмова, але в більшості не зв'язана з темою.
Придбав півроку тому підручники та робочі зошити для 7 класу авторів Володін та Володіна.
Кольорові гарні, з грифом МОНу. Ціна не кусача.
Більше книжок, а вчителі і батькі розберуться.
Але конроль (фільтр - тільки роумний) звичайно потрібен. Хотілось би ще, щоб і вимоги були чіткі і не вбивчі для книжок.
Sopot Дата: Пт, 27.03.2009, 18:28 | Повідомлення № 28
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Шановні, на сьогодні проблема в тому яке програмне забезпечення вивчати в школі - для більшості це
- Windows;
- MS Office.
Тут питань немає - у більшості ці програмні засоби ліцензовані. Далі:
- Corel Draw;
- Adobe Photoshop;
- Macromedia Flash;
- Macromedia Dreamweaver
Це є "стандартний" перелік програмних засобів, вивчення яких передбачено в нових шкільних підручниках (8 клас, 9 клас).
Мені сподобалась ось ця цитата
Web-редактор Macromedia Dreamweaber -"MACROMEDIA DREAMWEAVER CS4 (лицензия, корпоративная поставка) 19551 руб"
середовище Delphi - "Delphi 2007 for Win32 Professional Box 39400 руб"
програма Microsoft Help WorkShop
сервер InterBasе - "InterBase 2007 Desktop Edition - Deployment License pack- 20 28300 руб"
Macromedia Flash - "MACROMEDIA FLASH PRO CS4 (лицензия, корпоративная поставка) 34215 руб"
Графічний редактор Corel Draw - "COREL DRAW X4 (лицензия, корпоративная поставка) 15918 руб"
Графічний редактор Adobe PhotoShop - "PHOTOSHOP CS4 rus/en (лицензия, корпоративная поставка) 34215 руб"
програма Windows Movie Maker
програвач Windows Media
Блокнот, WordPad, калькулятор
Оболонка FAR (Total Commander)
Paint, Internet Explorer
WinRar, WinZip
особливості сканування документів різних типів, можливості перекладу різних документів
Считаем что Офис и Виндовс в школе есть, осталось немногое - найти 171 599 русских рублей или 77 991 гривну на покупку необходимого ПО. И это по минимальнім ценам

Що думають "вчені мужі" в Міністерстві освіти. коли дають добро на такі підручники? Нехай разом з підручником надаються і необхідні програмні засоби
novachok Дата: Нд, 29.03.2009, 13:03 | Повідомлення № 29
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Шановні колеги! Послухати вас то вже слід тікати зі школи.
Ваші думки про новий підручник для 9-го класу (за яким будемо викладати в 2009/2010 році) - "Інформатика. 9 клас", автори якого - Завадський І.О., Ірина Володимирівна Стеценко та Олександр Миколайович Левченко. Він рекомендований за наказом МОН №56 від 02.02.2009
NatVovk Дата: Нд, 29.03.2009, 14:14 | Повідомлення № 30
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (Sopot)
Що думають "вчені мужі" в Міністерстві освіти. коли дають добро на такі підручники? Нехай разом з підручником надаються і необхідні програмні засоби

Саме таке запитання я задала рік тому директору одного з інститутів АПН. Навіть підказку принесла (як це робиться у сусідів), але відповіді й досі немає. Тому висновок такий. Користуватися таким підручником не можна, адже немає відповідної матеріально-технічної бази, а чому це не бачила комісія, яка надавала гриф?
Тому, спочатку вивчайте що потрібно для забезпечення навчання за певним підручником, а вже потім обирайте його для роботи.
Зазвичай, якщо потрібно те, чого немає, то автори не практикували те, про що вони пишуть.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.) » Підручники для середньої ланки
  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.