Сб, 26.05.2018, 16:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Інформатика у молодших класах Нової Української Школи (Якою залишиться Інформатика у 2-4 кл., хто її викладатиме?)
Інформатика у молодших класах Нової Української Школи
Bandalak Дата: Пн, 23.04.2018, 22:07 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5847
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Кажуть, що звичної Інформатики в молодших класах Нової Української Школи вже не буде. Вона входитиме в якийсь інтегрований курс.
Як воно буде на справді? Ділимося інформацією!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:07 | Повідомлення № 2
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
В програмах НУШ передбачено вивчення інформатики у 2-4 класах.
Ktara Дата: Пн, 23.04.2018, 22:07 | Повідомлення № 3
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3997
Нагороди: 37
Рейтинг: 318
Цитата ilona_15 ()
В програмах НУШ передбачено вивчення інформатики у 2-4 класах.
отдельным предметом - нет, насколько я знаю
Bandalak Дата: Пн, 23.04.2018, 22:07 | Повідомлення № 4
Лідер форуму
Повідомлень: 5847
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Цитата ilona_15 ()
В програмах НУШ передбачено вивчення інформатики у 2-4 класах.

Ні, не передбачено!
Покажіть, де Ви таке побачили?
Просто деякі інформатичні компетенції будуть здобуватися в рамках певного інтегрованого курсу.

Цитата Ktara ()
отдельным предметом - нет, насколько я знаю

Ну да. Вчителька початкових класів буде в інтегрованому курсі граючись-вчити, як правильно пишеться слово "Комп'ютер", скільки у ньому літер, запропонує його намалювати, зліпити з пластиліну, проспівати пісеньку про комп'ютер, і можливо розкаже про його застосування.
Всі учні стануть компетентними!
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:07 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
Цитата Bandalak ()
Покажіть джерело!
Ось тут прочитала http://osvita.ua/school/program/program-1-4/60407/
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 6
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
З соцмережі,  автор Віктор Круглов.

Школярі не отримають частину підручників: дякуємо реформаторам ІМЗО
Уперше після часів Дмитра Табачника я стикаюся з такою кількістю порушень і зловживань під час проведення конкурсу підручників.
Конкурсна комісія приймає рішення, на які не має повноважень. Апеляційна комісія не помічає або не хоче помічати численні порушення процедури. З одних підручників без обґрунтування бали знімають, іншим, навпаки, додають. Ми нарахували кілька десятків таких порушень та зловживань.
— Ви думаєте, вас вибирають школи, і у вас великі наклади, тому що підручники якісні?..
— У вас є безкоштовні інтернет-додатки до підручників — це ж перевага над конкурентами… Так не можна…
— Ви ж навчальні вебінари для вчителів проводите, забезпечуєте методичними матеріалами педагогів. Це ж не можна так робити! Бо це агресивна маркетингова політика!
Це вислови у бік видавництва «Ранок» від співробітників ІМЗО, які є відповідальними за проведення конкурсу підручників.
Шановні наші автори, вами незадоволені, бо ви виступаєте перед учителями, навчаєте тренерів НУШ, ділитеся досвідом, демонструєте новітні зразки дидактичних матеріалів, сучасні методики навчання.
Шановні автори Костянтине Задорожний (автор підручників з біології) та Олексію Григорович (автор підручників з хімії), дякую вам за те, що витратили понад 10 років свого життя на створення цікавих концепцій та зрозумілого контенту для школярів. Дякую, що вдень готували переможців олімпіад, а вночі — писали майбутні книжки та створювали інтерактивні додатки до них. Дякую, що відмовлялися від репетиторства. Дякую, що ви встигли поширити свій досвід на всю країну. За вашими навчальними матеріалами ще кілька років працюватимуть учні 7, 8, 9 класів, бо ми встигли надрукувати підручники для цих класів. Це сотні тисяч школярів. А ті, хто прийдуть цього року в 10 клас, можуть не побачити улюблених підручників.
Шановний Олександре Гісем, дякую Вам за те, що Ви, працюючи у «Міжнародній українській школі», збирали ілюстрації та додаткові відеоматеріали до профільного курсу історії. Мало хто знає, що перші атласи для дітей з Історії України та Всесвітньої історії були створені саме під Вашим керівництвом. Колосальна трирічна робота над 3D-мультимедіа картами з інтерактивними додатками не потрібна Новій українській школі? Ваш підручник для 10 класу з Історії України для профільних класів, можливо, вже й не вийде.
Шановні автори підручника з інформатики Олено Бондаренко, Василю Ластовецький, Олександре Пилипчук, Євгене Шестопалов, ну не хвилює членів конкурсної та апеляційної комісій майбутнє України! Про підписання угоди МОН та нашу співпрацю з Громадською соціальною ініціативою «IT-школяр», мабуть, невідомо конкурсній комісії. Ми планували навчання дітей інформатики з додаванням інтерактивних завдань з робототехніки, практичних застосунків та навичок STEM-освіти. Саме тому на конкурс був поданий оригінал-макет, розроблений авторами.
Контент підручника високо оцінили експерти, висновки яких конкурсна комісія безпідставно скасувала.

Шановні автори та волонтери Міністерства оборони України Павле Боснюк, В. Д. Заболотний, Людмило Марківська, В. С. Петрович, Андрію Ребрина, дякую вам за те, що сперечалися з нами з приводу того, як доступно подати матеріал у підручнику надважливого курсу «Захист Вітчизни». Дякую, що організували зйомку відеододатків для майбутніх військових курсантів. У школярів, які навчатимуться у профільних класах, тепер не буде можливості навчатися, бо ми єдині в Україні, хто зібрав команду фахівців для написання доступного практичного курсу «Захист Вітчизни». У країні 4 роки йде війна. Захист Вітчизни нам не потрібен?
Можна виправити ситуацію, але замість цього чиновники ІМЗО виправдовують себе і кажуть про технічні помилки — помилки, що можуть залишити школярів без улюблених підручників з хімії, біології, історії, інформатики, захисту Вітчизни.
Чомусь мені здається, що 11 технічних помилок — це вже злочин проти своїй країни та її майбутнього!
Додаю нашу скаргу на ім’я Міністерки освіти та науки пані Лілії Гриневич. Усі факти документально зафіксовані. Сподіваюсь, що все буде добре, і ситуацію з «помилками» буде виправлено. Невже пані Гриневич нема більше чим займатися, ніж розгрібати всі ці скарги?


Відредаговано: ilona_15 - Пн, 23.04.2018, 17:51
Ktara Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 7
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3997
Нагороди: 37
Рейтинг: 318
Цитата Bandalak ()
Покажіть джерело!
Посмотри программу начальной школы :)
Bandalak Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 8
Лідер форуму
Повідомлень: 5847
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Цитата ilona_15 ()
Ось тут прочитала http://osvita.ua/school/program/program-1-4/60407/

Цитата Ktara ()
Посмотри программу начальной школы

Читаю. Там тільки інтегровані курси.
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 9
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
Цитата Bandalak ()
Читаю. Там тільки інтегровані курси.
Я ось це читала.
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
ІНФОРМАТИКА

Пояснювальна записка

Метою навчанняінформатиці є різнобічний розвиток особистості дитини та її світоглядних
орієнтацій, формування інформатичної й інших ключових компетентностей,
необхідних їй для життя та продовження навчання.
Досягнення
поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
- формування
в учнів уявлення про роль інформаційно-комунікаційних технологій у житті
людини;
- формування
вмінь описувати об’єкти реальної та віртуальної дійсності різноманітними
засобами подання інформації;
- формування
початкових навичок інформаційної діяльності, зокрема    вмінь опрацьовувати текстову та графічнуінформацію;
- формування
у дітей початкового досвіду використання комп’ютерної техніки для розв’язування
навчальних, творчих і практичних задач;
- розвиток
логічного, алгоритмічного, творчого та об’єктно-орієнтованого
мислення учнів.
За
результатами формування предметної компетентність випускники початкової школи
повинні використовувати початкові знання вміння та навички для:
доступу до
інформації (знання де шукати і як отримувати інформацію);
опрацювання
інформації;
перетворення
інформації із однієї форми в іншу;
створення
інформаційних моделей;
оцінки
інформації за її властивостями.
Програма
побудована лінійно-концентрично (з горизонтальним поглибленням):

2 клас
Програмне забезпечення, яке використовується: графічний
редактор (офлайн та онлайн версії), зокрема графічний редактор середовища Scratch

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Зміст навчання

Інформація. Дії з інформацією

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; наводить приклади значення інформації  для себе особисто; називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища; наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо; розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію; використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих; оцінює результати своїх навчальних досягнень

Навколишній світ та інформація. Види інформації за способом подання.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої; звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; оцінює результати своїх навчальних досягнень

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

Об’єкт. Властивості об’єкта

Учень/учениця: називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей; описує  об’єкт називаючи його властивості та їх значення; порівнює об’єкти за значеннями властивостей; спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості; наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень

Створення простих геометричних моделей об’єктів за описом їх властивостей. Зміна значень властивостей об’єкта (колір контуру, колір фону, форма об’єкта)

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; називає інструменти малювання у  графічному редакторі; обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату; створює не складні малюнки за зразком; створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей; вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного
редактора; виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків; пропонує  власні кольорові рішення малюнка; пояснює добір кольорів; оцінює результати своїх навчальних досягнень

Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Створення та редагування не складних малюнків. Добір кольорової гами малюнка Збереження малюнків

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей; створює візуальну відповідь простих та складених геометричних задач; виділяє та переносить фрагменти малюнка; створює графічні відповіді  до навчальних завдань; знаходить приклади повторення і послідовності дій у повсякденній діяльності, близькому для себе середовищі; визначає закономірність об’єктів; відтворює послідовність об’єктів із заданою закономірністю; оцінює результати своїх навчальних досягнень

Перенесення фрагментів малюнка. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Прості та складені сюжетні геометричні задачі. Копіювання фрагментів малюнку.

Лінійні алгоритми

Учень/учениця: визначає послідовність кроків для виконавців; знаходить помилки у алгоритмах; визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення; створює малюнок за лінійним алгоритмом; пропонує власні алгоритми створення не складних геометричних зображень; оцінює результати своїх навчальних досягнень

Створення малюнків за готовими алгоритмами Складання власних графічних алгоритмів

Додаткові теми: онлайн графічні редактори, редагування малюнків за допомогою програмного забезпечення
смартфонів.


Відредаговано: ilona_15 - Пн, 23.04.2018, 18:21
Bandalak Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 10
Лідер форуму
Повідомлень: 5847
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Цитата ilona_15 ()
Я ось це читала.

Там внизу у коментарях явно пише, що це не та програма і вона не відповідає базовим концепціям НУШ.

Цитата ilona_15 ()
редагування малюнків за допомогою програмного забезпечення
смартфонів.

Що вони курили?
Це потрібно поставити комп'ютерні класи із смартфонами, чи заставити всіх 7-річних дітей їх купити?
Та й чи це опанують вчительки молодших класів?

+++++++++++++++++
Я розумію все це так. Якщо і буде в молодших класах інформатика у якійсь тій чи іншій формі - вчителі Інформатики не матимуть до цього жодного відношення!
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:08 | Повідомлення № 11
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
Цитата Bandalak ()
Якщо і буде в молодших класах інформатика у якійсь тій чи іншій формі - вчителі Інформатики не матимуть до цього жодного відношення!
А дуже шкода. Як почую як вчителі початкових класів називають клавіші на клавіатурі або відомі програми-плакати хочеться. Кожен має робити свою роботу. Хтось "палочки малювати", а хтось інформатики вчити.
DPV Дата: Пн, 23.04.2018, 22:09 | Повідомлення № 12
Прописаний назавжди
Повідомлень: 443
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата Bandalak ()
Я розумію все це так. Якщо і буде в молодших класах інформатика у якійсь тій чи іншій формі - вчителі Інформатики не матимуть до цього жодного відношення!

Нарешті, зробили висновок.
ilona_15 Дата: Пн, 23.04.2018, 22:09 | Повідомлення № 13
Перспективна вчителька
Повідомлень: 145
Нагороди: 2
Рейтинг: 33
ТИПОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 2-11 КЛАСІВ від 20.04.2018
 https://osvitoria.media/news....-klasiv
Ktara Дата: Пн, 23.04.2018, 22:22 | Повідомлення № 14
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3997
Нагороди: 37
Рейтинг: 318
DPV Дата: Пн, 23.04.2018, 22:28 | Повідомлення № 15
Прописаний назавжди
Повідомлень: 443
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата Bandalak ()
Ні, не передбачено!Покажіть, де Ви таке побачили?
Просто деякі інформатичні компетенції будуть здобуватися в рамках певного інтегрованого курсу.

Прикріплення: 9307408.jpg(178.8 Kb)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Інформатика у молодших класах Нової Української Школи (Якою залишиться Інформатика у 2-4 кл., хто її викладатиме?)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.